Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
Advertisements

KONKURS pt.: „Start w Przyszłość”
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejski ego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Multimedialni uczniowie.
Środki dydaktyczne w edukacji wczesnoszkolnej
w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Sokółce
Renata Gogulska Doświadczenia tutorskie z moimi uczniami
Zajęcia matematyczne Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Smolniku.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
SZEŚCIOLATKI W SZKOLE.
DZIAŁANIA NA UŁAMKACH ZWYKŁYCH
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze:
CZYLI PO CO JA SIĘ TEGO UCZĘ?
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH W RAMACH PRACY Z DZIEĆMI
Pracownia komputerowa wykorzystana została do elektronicznego logowania się uczniów do szkół ponadgimnazjalnych, po wcześniejszym zapoznaniu się z ofertą
NOWA PODSTAWA PROGRAMOWA
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
POKAZ EFEKTÓW PRACY UCZNIÓW W RAMACH REALIZOWANEGO PROJEKTU
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - Grupa 6 „Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 W BYTOMIU.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dr Anna Białek-Jaworska, WNE UW, PTM, 16 grudnia 2011.
Podsumowanie z realizacji projektu
Termin realizacji – 20 miesięcy
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
DOBRE PRAKTYKI PRACY Z UCZNIEM NA ZAJĘCIACH WYRÓWNAWCZYCH
Licz i baw się – gry z tabliczką mnożenia
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego (NUMER PROJEKTU: POKL /09) Aktywizacja.
mgr Karolina Góryjowska
mgr Karolina Góryjowska
Wyrównywanie szans edukacyjnych
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w Gimnazjum - INTERBLOK Gimnazjum im. Królowej Jadwigi.
TIK w szkole podstawowej
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
KOŁO PLASTYCZNE.
Nowoczesny Uczeń - program aktywizacji edukacyjno – obywatelskiej uczniów rybnickich liceów - realizacja Projektu w I Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami.
Zespół Szkół w Mycielewie w projekcie,,Ćwiczę, uczę się, wygrywam.
Realizacja programu rozwojowego
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Szkoła zapewnia uczniom dostęp do komputera, drukarki, skanera, aparatu cyfrowego, kamery i Internetu.
Metody przygotowujące do nauki matematyki
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki w pierwszym półroczu roku szkl.2014/2015.
Szkoła Podstawowa nr 18 im. Świętej Anny
„Otwarta droga ku przyszłości
„Pomóż swojemu dziecku zrozumieć matematykę”
Zabawy edukacyjne o zwierzętach
w świetlicy szkolnej PSP Połaniec
REKOMENDACJE WIELKOPOLSKIEGO KURATORA OŚWIATY DOTYCZĄCE PLANOWANIA NADZORU PEDAGOGICZNEGO NA NASTĘPNY ROK SZKOLNY: Podsumowanie nadzoru pedagogicznego.
Informator dla rodziców
ALEKSANDER KŁODNICKI Koło TIK W zajęciach uczestniczy 15 uczniów, rozwijających swoje zainteresowania w obszarze nowoczesnych technologii.
Sprawdzian szóstoklasisty
DidiKids - o programie  nauka poprzez zabawę  program dla dzieci w wieku 6 – 12 lat  otwarte zajęcia na terenie Uczelni Wyższej.
Sportowy Okrągły Stół – debata na temat udoskonalania zajęć sportowych w szkole 12 listopada 2015.
Tablica liczbowa – dodawanie i odejmowanie
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA SZKOŁY PODSTAWOWE ( ) przeprowadzono 205 ewaluacji, w tym: 25 ewaluacji całościowych 180 ewaluacji problemowych Podsumowanie.
W Szkole Podstawowej nr 2 w Kórniku im. Teofili z Działyńskich Szołdrskiej - Potulickiej.
Realizacja projektu „Bydgoski Bąbel Matematyczny w SP nr 12 ” W naszej szkole zaczynamy,,bąblować”. Klasy edukacji wczesnoszkolnej systematyczne wdrażają.
Wychowawczynie: mgr Małgorzata Stążka mgr Małgorzata Zielińska Opracowała: mgr M. Stążka PROGRAM KOMPUTEROWY DOTYCZĄCY WYKORZYSTYWANIA KOMPUTERA DO „ZABAWY”
Konferencja współfinansowana z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1 Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa na terenie Powiatu.
Programowanie dla każdego
Nie tylko wynik matematyka gimnazjum kl. 1
Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”
Rodzaj innowacji: innowacja pedagogiczna Czas realizacji: roczny cykl listopad 2015 –listopad 2016 Zakres innowacji – uczniowie szkoły podstawowej 2.
INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I – III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH DOBRY START PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W JORDANOWIE ŚLĄSKIM.
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Realizacja podstawy programowej na II etapie edukacyjnym
Zapis prezentacji:

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. „Poza schematem ławki szkolnej – cykl zajęć pozalekcyjnych ukierunkowany na wyrównywanie szans edukacyjnych i rozwój kompetencji kluczowych”

„Pobawmy się matematyką – gry i zabawy matematyczne z użyciem niekonwencjonalnych form pracy i środków dydaktycznych, z wykorzystaniem technologii komputerowej” – prowadząca: Alicja Krzyżyk ZAJĘCIA ODBYWAJĄ SIĘ W PIĄTKI GODZ. 1400 – 1600, SALA 102

W zajęciach uczestniczy 7 chłopców i 5 dziewczynek – uczniowie klas IIa, IIb i IIc.

Cele główne: rozwijanie podstawowych umiejętności rachunkowych w zakresie czterech działań, rozwijanie umiejętności myślenia abstrakcyjnego i logicznego rozumowania, utrwalanie i poszerzanie opracowanego materiału.

Cele szczegółowe: rozwijanie umiejętności wykonywania działań w poznanych zbiorach liczbowych z zastosowaniem praw matematycznych (w zakresie 10, 20, 30, 100), rozwijanie umiejętności operowania pojęciami matematycznymi w sytuacjach zadaniowych, rozwijanie umiejętności korzystania z tekstów matematycznych, instrukcji, doskonalenie umiejętności wykorzystywania znanych zagadnień matematycznych w praktyce,

Cele szczegółowe: kształcenie umiejętności projektowania własnych gier matematycznych, kształcenie umiejętności prezentowania własnych gier matematycznych, uświadomienie konieczności przestrzegania umów, reguł gier i zabaw, rozwijanie umiejętności współdziałania w grupie. rozwijanie zainteresowań matematyką, ukazanie matematyki jako dziedziny interesującej, którą można polubić, wskazanie możliwości wykorzystania technologii komputerowej do zabaw i gier matematycznych.

Zabawy i gry edukacyjne : Metody realizacji: Zabawy i gry edukacyjne : planszowe, logiczne, z wykorzystaniem niekonwencjonalnych środków i form (np. kostki do gry, metr krawiecki, gry tworzone przez nauczyciela), karciane (Karty matematyczne A. Grabowskiego), komputerowe, z wykorzystaniem lizaków matematycznych, liczmanów,

Konstruowanie gier przez uczniów, Metody realizacji: łamigłówki, rebusy, szarady matematyczne, zabawy z piłkami edukacyjnymi Edubal, Konstruowanie gier przez uczniów, Praca z tekstem matematycznym, instrukcją.

Formy realizacji: praca zbiorowa jednolita, indywidualna jednolita i zróżnicowana, w parach, w grupach.

Główne zadania: utrwalenie wiadomości dotyczących figur geometrycznych, dodawanie i odejmowanie liczb w zakresie 20, 100 z przekroczeniem progu, mnożenie i dzielenie liczb w zakresie 20, 100, obliczenia pieniężne, obliczenia zegarowe, kalendarz, projektowanie i tworzenie gier matematycznych.

28 maja odbyły się również zajęcia otwarte dla rodziców, którzy z zaangażowaniem uczestniczyli w grach matematycznych.