Działalność Tarnowskiego Centrum Informacji w 2006 roku oraz w I połowie 2007 roku Marcin Pałach, Tarnów 14.06.2007.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Działania marketingowe
Advertisements

Leszek Skalny Kraków, dnia 29 marca 2007 r.
Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur
STEPNICKA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA NIE TYLKO DLA ORŁÓW
Tak było kiedyś.... ŚLĄSKA PODRÓŻ W CZASIE Szlakiem Zabytków Techniki spod Silesia City Center.
AGROTURYSTYKA: ELASTYCZNY I BEZPIECZNY MODEL ZATRUDNIANIA
Historia Koła Rok założenia: 1994 r. Opiekun: dr Iwona Pawlas.
Nabycie dobrych praktyk szwajcarskiej organizacji biznesowej przez Regionalną Izbę Gospodarczą w Przemyślu. PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ.
Śląski System Informacji Turystycznej
Doskonała znajomość polskiego rynku - rocznie organizujemy ponad 80 wydarzeń targowych dla różnorodnych branż, odwiedza nad pół miliona profesjonalistów.
PLAN PRACY ŚWINOUJSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ NA 2008 ROK Zatwierdzony uchwałą zarządu ŚOT W dniu 12 maja 2008r.
PRODUKT TURYSTYCZNY: zaprogramowany na sukces
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości Polanica marca 2007
Unia Europejska Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 1 Przygotowania Polski do EURO 2012 Grupa Robocza infrastruktura.
Lokalna Organizacja Turystyczna „Kraina Lessowych Wąwozów”
1 Małopolskie Obserwatorium Rynku Pracy i Edukacji Warszawa, 15 lutego 2007 r.
Oferta Urzędu Marszałkowskiego dla przedsiębiorców z terenu województwa kujawsko-pomorskiego.
Aplikacja internetowa EURO, PRACA, DIALOG tarnowskie forum wymiany informacji i dialogu czyli wszystko o pracy i edukacji Tarnów, 24 listopada 2006 r.
J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: System Informacji Turystycznej Produkt (output): Centrum Informacji Turystycznej Wskaźniki: uruchomienie wielojęzycznej.
Sosnowiec 17 października 2006 GRUPA KAP I TAŁOWA.
Analiza informacji turystycznej na stronach administracji publicznej Joanna Cuber Łukasz Konieczny Karolina Lewicka WSZiNS Tychy Zarządzanie i marketing.
POMORSKI PARK NAUKOWO-TECHNOLOGICZNY W GDYNI Stan obecny Plany rozwojowe IV Forum Innowacyjne – Gdańsk, r.
AUTORSKI PROJEKT Redakcji TTG Poland WIRTUALNE BIURO PRASOWE Poli sh Press Center.
AGROTURYSTYKA W STRATEGII ROZWOJU WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
MIĘDZYNARODOWY ROK SPÓLDZIELCZOŚCI W MAŁOPOLSCE - PROPOZYCJE Kraków
Dotacje na udział w targach i misjach gospodarczych
Wydział Rozwoju i Promocji Miasta Urząd Miasta Bolesławiec Informacja o wykonaniu budżetu za 2012 r.
Zintegrowany System Zarządzania Informacją w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Opolskiego.
-Rok założenia – Lokalizacja – w centrum miasta, naprzeciwko Domu Rodzinnego Jana Pawła II, w budynku Muzeum Miejskiego - Godziny pracy: w sezonie.
FUNDACJA „Kraina Podgrzybka”
Dyrektor Departamentu Turystyki
„Narzędzia promocji miejscowości na przykładzie miasta Suwałki”
Chcesz skutecznie i szybko dotrzeć z ofertą konferencyjną, hotelową i obsługi eventów biznesowych do tysięcy decydentów w korporacjach i organizacjach.
Jolanta Śledzińska Zarząd Główny PTTK
„MAZURY ZA PÓŁ CENY” PRZYKŁADEM WSPOŁPRACY SIECI LOKALNEJ
POLSKO - HISZPAŃSKA IZBA GOSPODARCZA - TWÓJ PARTNER BIZNESOWY W HISZPANII Zuzanna Gołębiewska Dyrektor Biura.
Bartłomiej Kamiński Witold Czyż Wydział Promocji i Współpracy Międzynarodowej Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego.
LIDER Małopolskie Towarzystwo Doradcze – Stowarzyszenie Konsultantów na Rzecz Rozwoju Lokalnego i Przedsiębiorczości Społecznej PARTNER MERYTORYCZNY I.
WROCŁAW, 27 MAJA 2010 PRODUKT TURYSTYCZNY, CZYLI JAK WĘDROWAĆ KOŁO WROCŁAWIA.
Turystyka militarna działania Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w 2012 r. ALEKSANDRA MROZEK Wydział Turystyki Regionalnej Departament Infrastruktury.
DOSTĘP DO KSIĄŻEK ELEKTRONICZNYCH POPRZEZ IBUK
Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku zaprasza do rozpoczęcia nauki w zawodzie TECHNIK OBSŁUGI TURYSTYCZNEJ ul. Gołdapska Olecko Tel.
POWSTANIE FUNDACJI – zebranie 27 Fundatorów: przedstawicieli organizacji pozarządowych, samorządów i przedsiębiorców – rejestracja.
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Dobre praktyki we wdrażaniu funduszy strukturalnych Województwo świętokrzyskie.
Pozyskiwanie środków na promocję produktów regionalnych Bożena Pietras-Goc FUNDACJA PARTNERSTWO DLA ŚRODOWISKA.
Instytut Rynku Hotelarskiego Popyt na usługi hotelowe w 2006 oraz tendencje na najbliższe lata.
TATRY ZAPRASZAJĄ! Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Programu Współpracy.
ZAWÓD DLA MŁODZIEŻY, KTÓRA LUBI LUDZI ORAZ CHCE LEPIEJ POZNAĆ ŚWIAT
Projekt „Moja firma w mojej gminie”
Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
WYCIECZKI TEMATYCZNE ŚLADAMI ŚLĄSKIEJ TOŻSAMOŚCI Mariusz Stachurski.
Zebranie programowe Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Agentów Turystycznych OSAT Katowice r. Targi Turystyczne Glob.
‘we foster a global World Trade Center network that enhances the brand and promotes prosperity through trade and investment’
INFOTUR INFOTUR system promocji atrakcji turystycznych Powiatu Limanowskiego i Dolnego Kubina Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego.
PROW 2007 – 2013 PODSUMOWANIE w LGD „Qwsi”. Nabory ogłoszone przez LGD „Qwsi”  Stowarzyszenie LGD „Qwsi” w okresie programowania 2007 – 2013 ogłosiło.
Przedstawicielstwo CzechTourism Warszawa
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa.
Ruch turystyczny w Krakowie w 2014 roku Kraków grudzień 2003 dr Krzysztof Borkowski Kraków, listopad 2014.
Proces standaryzacji Informacji Turystycznej w Polsce.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Michał Brzeszkiewicz Departament Nowych Technologii Polska Organizacja Turystyczna Nowe technologie w Informacji Turystycznej.
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
Badania ruchu turystycznego w województwie śląskim.
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
Strategia i Kalendarz 2017.
Technik Obsługi Turystycznej 4 lata nauki.
16/ Hotel PUŁAWSKA data: 2 wyjątkowe dni tematyczne
Warsztat refleksyjny Kluczbork 22, r.
Zapis prezentacji:

Działalność Tarnowskiego Centrum Informacji w 2006 roku oraz w I połowie 2007 roku Marcin Pałach, Tarnów

Tarnowskie Centrum Informacji od jako jednostka budżetowa GMT Poprzednio: TRCKiOT jako zakład budżetowy GMT

Największe osiągnięcia TCI: II miejsca w Konkursie na Najlepsze CIT w 2006r (2005r – wyróżnienie) Odznaka Honorowa Ministra Gospodarki "Za Zasługi dla Turystyki" dla dyrektora TCI Współorganizacja finału plebiscytu Wielkie Odkrywanie Małopolski w Tarnowie Miejsce TCI we władzach regionalnych i ogólnopolskich: - wiceprzewodniczący Zarządu Ogólnopolskiego Forum IT - członek Zarządu MOT (druga kadencja)

Bieżące zadania związane z obsługą turystów: Obsługa turystów (osobiście w punkcie IT na Rynku jak również w wakacje w budce przy dworcach PKP/PKS, telefonicznie, fax, , na bieżąco również uzupełnianie materiałów na stacjach paliw w regionie w hotelach, w punktach IT w regionie i w Krakowie) Aktualizacja portalu turystycznego (wersje językowe: pol., ang., niem., franc. i włoska); współpraca z różnymi portalami w sprawie wykorzystania naszych informacji Bezpłatny dostęp do Internetu na Rynku dla mieszkańców i turystów Zakup gadżetów reklamowych do odsprzedaży w punkcie IT jak również do dystrybucji podczas targów, imprez targowych Dystrybucja informacji o Tarnowie i regionie: wysyłka materiałów do POIT i polskich ambasad wysyłka do biur podróży i innych punktów IT standy na stacjach benzynowych w regionie, hotelach, atrakcjach turystycznych

Działania promocyjne: Reklama w Krakowie (w wydawnictwach, min.: Cracow in your pocket, The Vistor Malopolska), szynobusie (Kraków – Lotnisko) Reklama w innych wydawnictwach: TTG, artykuły w gazetach branżowych Targi krajowe: Katowice (SILESIA TOUR): kwiecień Gdańsk (GTT): kwiecień Kraków (KST): kwiecień Warszawa (LATO, największe targi w stolicy): kwiecień Wielki Piknik w Pszczynie (impreza plenerowa dla Śląska): czerwiec Poznań (TOUR SALON, największe targi w Polsce): październik Targi zagraniczne: Berlin (ITB, największe targi turystyczne na świecie): marzec Budapeszt (UTAZAS): kwiecień Londyn – (WTM, drugie co do wielkości targi na świecie): listopad Kijów (UKRAINE): październik Udział pośredni (materiały z Tarnowa dystrybuowane przez Małopolską Organizację Turystyczną oraz Urząd Marszałkowski): Mediolan, Barcelona, Moskwa, Paryż

Współdziałanie z branżą turystyczną i mediami branżowymi: Organizacja Study Press Organizacja Study Tour Pomoc dla MOT i Urzędu Marszałkowskiego przy organizowaniu Study Press/Tour na terenie Tarnowa i okolicy; Bieżąca współpraca z mediami branżowymi (np.: TTG, Wiadomości Turystyczne, Aktualności Turystyczne) oraz portalami branżowymi (np.:

Działania promocyjne na terenie miasta: Organizacja Spacerków po Tarnowie Organizacja Jarmarku Galicyjskiego Współorganizacja Wielkiego Odkrywania Małopolski – finał plebiscytu w Tarnowie Pomoc przy organizacji różnych imprez, min.: Puchar Polski we wspinaczce Montaż znaków drogowych E22c (7 szt.) oraz D-34 (4 szt.) Montaż oznakowania atrakcji turystycznych po Tarnowie (szlaki: Bema, Renesansu, Żydowski, Szczepanika; pojedyncze atrakcje) łącznie 22 słupki

Działalność wydawnicza: Przewodnik po Tarnowie (w trakcie realizacji) Folder Tarnów i region (wersje językowe: polska, angielska, niemiecka, hiszpańska, włoska); na bieżąco Ulotki Tarnów (darmowe ulotki dystrybuowane w mieście i w regionie); 18 rodzajów tematycznych

Działania na rzecz posiadania danych statystycznych: Ewidencja obiektów świadczących usługi noclegowe w Tarnowie Współpraca z Urzędem Statystycznym Ewidencja udzielonych przez TCI informacji Ewidencja liczby turystów odwiedzających miasto i region Badania ankietowe przy współpracy z MOT Analiza i opracowanie pozyskanych informacji

Działalność komercyjna TCI: Wynajem pomieszczeń w siedzibie TCI Wynajem pokoi hotelowych i sali konferencyjnej, Prowadzenie sprzedaży w punkcie IT: wydawnictwa o mieście i regionie, pamiątki, widokówki wraz ze znaczkami (również znaczki zagraniczne) mapy turystyczne, plany miast przewodniki turystyczne Organizacja i obsługa spotkań i szkoleń, Pozyskiwanie reklamodawców do wydawnictw TCI

Dziękuję za uwagę Zapraszam do współpracy z Tarnowskim Centrum Informacji