Oferta dla Sponsora międzynarodowej konferencji Business Analyst Forum która odbędzie się 23 maja 2012 we Wrocławiu.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt realizowany przez Gminę Miejską Kraków przy wsparciu finansowym Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2008 – 2010.
Advertisements

„Na dobry początek – staż”
PRAKTYKA CZYNI MISTRZA!
„E-podręczniki do kształcenia ogólnego”
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
Doświadczenia z budowania relacji między Wydziałem Ekonomiczno-Socjologicznym UŁ a jej otoczeniem – koncepcja Wydziałowej Rady Biznesu Dr Agnieszka Kurczewska,
Po co ? Wprowadzenie standardów usług edukacyjno – szkoleniowych w Małopolsce jest niezbędne dla stworzenia spójnego i efektywnego systemu edukacji pozaformalnej.
30 listopada listopada DZIAŁANIA NA RZECZ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI AKADEMICKIEJ.
Jolanta Ruszel – Esebua 15 grudzień 2010
PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
I Mazowieckie Forum dobrych praktyk dla rozwoju Mazowsza 12 października 2010r. Warszawa hala widowiskowo – sportowa TORWAR Pokażmy razem, jak twoje działania.
Koło Naukowe „Młody Menedżer” jest organizacją studencką z pasją.
Zintegrowane podejście do systemu motywacyjnego w ZUS
Guide Me! Miary jakości w grupowym doradztwie dla osób poszukujących pracy Małgorzata Klimka Projekt zrealizowany przy wsparciu finansowym.
Kryteria wyboru projektów w ramach Działania 8.2 Priorytetu VIII PO KL w 2009 r. w województwie warmińsko-mazurskim.
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Jedyna taka sieć w Europie Sieć Regionalnych Ośrodków EFS Mirella Szeremeta Krajowy Ośrodek EFS Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości 4 grudnia 2007r.
Specjalność: Kompleksowe Sterowanie Jakością
Specjalność: Metody i systemy wspomagania decyzji
Urząd Miasta Ostrowiec Świętokrzyski Kielce 12 marca 2009 r.
KONCEPCJA DZIAŁALNOŚCI
Centra Organizacji Pozarządowych
ETwinning narzędziem realizacji nowej podstawy programowej Warszawa, 18 marca 2010 Iwona Moczydłowska, MSCDN Wydział w Siedlcach Konferencja z okazji 5-lecia.
SKUTECZNA REKLAMA I MARKETING (W TYM PRZEZ INTERNET)
CELE REALIZACJI PROJEKTÓW POWIATOWYCH Pilotaż nowego modelu systemu doskonalenia nauczycieli i zewnętrznego wspomagania szkół/przedszkoli Pomoc dyrektorom.
Jak ubiegać się o pracę Opis warsztatów dla nauczycieli – członków Klubu Przedsiębiorczych Nauczycieli IMPULS.
INFORMACJE DLA PATRONA MEDIALNEGO
Business Analyst Forum
ALM (Asset Life Cycle Management) - wsparcie procesów biznesowych w obszarze zarządzania cyklem życia majątku. Centralny Ośrodek Informatyki Górnictwa.
Lubelski Park Naukowo-Technologiczny S.A. w transferze wiedzy.
dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa
Projekt finansowany z budżetu województwa Dolnośląskiego
Agenda 1 Tailored Mobile Solutions S.A 2 Aplikacja TMS Finance 3
Strategia rozwoju SBP na lata Sprawozdanie Maria Burchard ZG SBP.
Koło Młodych przy Polskim Stowarzyszeniu Zarządzania Kadrami Warszawa 2005.
Razem dla Północnego Mazowsza Założenia oraz cele projektu.
Zapraszamy do objęcia patronatem medialnym międzynarodowej konferencji
Centrum Edukacyjno - Wdrożeniowe Koncepcja funkcjonowania Mirosław Kwapiszewski.
Mikroprzedsiębiorstwa Mikroprzedsiębiorstwa
Prezentacja inicjatyw Śląskiego Klastra ICT
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Szkoła Podstawowa nr 11 im. Wł. Broniewskiego.
COACHING WEEK Zapraszamy na cykl konferencji w ramach które odbędą się
Zamojskie Centrum Dialogu Społecznego
Inicjatywa MNiSW Inkubator Innowacyjności w Poznańskim Parku Naukowo -Technologicznym.
XI FORUM FIRM INFORMATYCZNYCH
Ocena efektów wsparcia MŚP w ramach
Prezentacja projektów realizowanych przez BIURO KARIER STUDENCKICH POLITECHNIKI ŚLĄSKIEJ Forum Pracodawców Automatyki, Elektroniki i Informatyki 2014 Gliwice,
Wspieramy budowanie marki
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Transport i logistyka Studia II stopnia Katedra Transportu.
Stowarzyszenie Klaster ICT Pomorze Zachodnie DROGA DO WSPÓLNEGO SUKCESU.
Znaczenie doradztwa zawodowego w nowej perspektywie finansowej Kraków, 27 marca 2015 r.
Z A R Z Ą D Z A Ć Potrafię PRAKTYCZNIE WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ PRACY W KATOWICACH.
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Monika Zawadzka Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich Partner Konferencji.
Tytuł projektu: Partnerstwo Nyskie 2020 – dialog między Partnerami Nazwa partnerstwa: Partnerstwo Nyskie 2020 Podmiot zgłaszający: Gmina Nysa.
POD DOBRĄ OCHRONĄ. O NAS  Jedyna organizacja na Dolnym Śląsku skupiająca zarówno świadczeniodawców podstawowej, jak i specjalistycznej opieki zdrowotnej.
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
1 Instytut Techniczny Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Gorzowie Wielkopolskim Konferencja: Lubuskie Centrum Innowacji, styczeń
tel/fax: (34) ul.Jasnogórska 15/ Częstochowa Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
BARBARA OGRODOWSKA WICESTAROSTA NOWODWORSKI GDAŃSK, 6 CZERWCA 2016 r. POWIAT NOWODWORSKI.
ALEJA POLSKICH INNOWACJI 15 września 2016, Biblioteka Uniwersytetu Warszawskiego.
KIERUNEK LOGISTYKA WYDZIAŁ EKONOMICZNY
Specjalność konsulting gospodarczy 2017/2018
Szkoła Nauczycielem stoi
MARKETING INTERNETOWY
„Podnosimy bezpieczeństwo pracy w rolnictwie poprzez wymianę naszych doświadczeń szkoleniowych” Projekt nr PL01-KA
16/ Hotel PUŁAWSKA data: 2 wyjątkowe dni tematyczne
Specjalność ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI 2018/2019
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Zapis prezentacji:

Oferta dla Sponsora międzynarodowej konferencji Business Analyst Forum która odbędzie się 23 maja 2012 we Wrocławiu

Informacje o cyklu konferencji BAF

Business Analyst Forum Organizator Misją AION jest dostarczanie wiedzy i rozwiązań z zakresu analizy biznesowej oraz systemowej stymulującej organizacje do stałej poprawy prowadzonej działalności poprzez usprawnianie strategii, procesów biznesowych, jak i skuteczne oraz efektywne pozyskiwanie technologii informatycznych. Naszą misję realizujemy poprzez szkolenia i konferencje, prace doradcze, audyt oraz projekty wdrożeniowe.

Poprzednie edycje BAF Tematyka 2008 Business Analyst Forum Capturing Business Needs tematyka: pozyskiwanie i specyfikowanie wymagań stawianych przez przyszłych użytkowników rozwiązań IT 2009 Business Analyst Forum Drawing Analyst Thoughts tematyka: użyteczność specjalizowanych języków modelowania w analizie biznesowej i systemowej 2010 Business Analyst Forum Strategies for Effective Communication tematyka: facylitacja i inne umiejętności niezbędne do prowadzenia warsztatów analitycznych

Poprzednie edycje BAF Prelegenci Howard Podeswa Suzanne Robertson Ingrid Bens Stephen Withall pionier systematycznego podejścia do specyfikowania i zarządzania wymaganiami autor wzorców wymagań ekspert w zakresie facylitacji autorytet w zakresie wykorzystania UML w analizie biznesowej

Poprzednie edycje BAF Prelegenci Artur Kasprzyk Anita Walkowiak Piotr Fick Anna Bujko ekspert w dziedzinie modelowania procesów biznesowych oraz analizy biznesowej i systemowej specjalista w dziedzinie modelowania systemów z wykorzystaniem UML doradca w zakresie budowania wizerunku i emisji głosu specjalista w dziedzinie analizy biznesowej i systemowej

Informacje o tegorocznej konferencji

Business Analyst Forum 2012 Tematyka Osoby odpowiedzialne za bieżące funkcjonowanie organizacji codziennie podejmują dziesiątki decyzji o różnym bezpośrednim znaczeniu dla osiągania założonych celów strategicznych. Bez względu na posiadaną autonomię oraz rangę decyzji, każdy z decydentów musi stosować się do regulacji ograniczających podejmowane przez niego decyzje. Ograniczenia te mogą wynikać z uwarunkowań prawnych, specyfiki branży czy też wewnątrzorganizacyjnych postanowień. Zbieranie, grupowanie oraz opisywanie tych ograniczeń nie jest zadaniem trywialnym i bardzo często wymaga zaangażowania wielu osób. Efekty ich pracy najczęściej znajdują odzwierciedlenie w wewnątrzorganizacyjnych rozporządzeniach, z których następnie przenikają do procedur postępowania na stanowiskach pracy, czy też dokumentów wspierających procesowe zarządzanie organizacją. Praktyka pokazuje, że wraz ze zwiększaniem się liczby faktów, które należy uwzględnić przy podejmowaniu decyzji, wzrasta prawdopodobieństwo pojawienia się błędów w dokumentach opisujących zasady podejmowania decyzji. Celem tegorocznej konferencji jest przedstawienie najbardziej dojrzałej na rynku metody definiowania reguł decyzyjnych, której stosowanie pozwala specjalistom dziedzinowym na specyfikowanie zasad podejmowania decyzji w sposób maksymalizujący prawdopodobieństwo uzyskania jednoznacznych i kompletnych zasad, którymi powinny się posługiwać osoby podejmujące decyzje w organizacji. Praktyka pokazuje, że utworzony zgodnie z tą metodą model stanowi jednocześnie znakomity wsad do projektów informatycznych, mających na celu pełną bądź częściową automatyzację procesu podejmowania decyzji.

Business Analyst Forum 2012 Prelegenci Larry Goldberg jest Członkiem Zarządu Knowledge Partners International – światowego lidera w świadczeniu usług doradczych i szkoleniowych z zakresu reguł biznesowych. Organizacja ta została utworzona w 1996 przez Barbarę von Halle, należącą do pionierów koncepcji reguł biznesowych. Przed przystąpieniem do KPI Larry Goldberg pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu firmy Sapiens International, był także Prezesem Zarządu PowerFlex Software System. Ponad trzydziestoletnie doświadczenie budował poprzez współpracę z międzynarodowymi organizacjami, specjalizując się w opracowywaniu technologii i aplikacji opartych o reguły biznesowe. Jako architekt odgrywał kluczową rolę w wielu komercyjnych projektach realizowanych, w takich obszarach jak opieka medyczna, łańcuchy dostaw oraz ubezpieczenia. Swoje doświadczenia praktyczne opisuje w książkach i artykułach naukowych.

Business Analyst Forum 2012 Prelegenci Dr Juergen Pitschke jest założycielem i dyrektorem zarządzającym BCS. Od dawna zajmuje się tematem modelowania i projektowania wizualnego rozwiązań biznesowych. Jest uznanym ekspertem w dziedzinie metodycznego stosowania standardowych notacji modelowania. W swojej karierze zawodowej pomógł wielu organizacjom wprowadzić te standardy i metody w ich codzienną działalność. Jest tłumaczem metodyki RuleSpeak na język niemiecki. Współpracował z takimi firmami jak Kuehne+Nagel (AG & Co.) KG, Class KGaA mbH oraz takimi instytucjami jak Federalne Biuro Policji w Szwajcarii oraz Urząd Hydrograficzny w Wielkiej Brytanii. Jest wykładowcą University of Cooperative Education w Dreźnie, gdzie prowadzi zajęcia z zakresu inżynierii oprogramowania oraz analizy systemowej.

Business Analyst Forum 2012 Prelegenci Artur Kasprzyk prezes zarządu AION, Członek Zarządu ds. Edukacji i Rozwoju Zawodowego polskiego oddziału International Institute of Business Analysis, ekspert w dziedzinie modelowania procesów biznesowych oraz technik analizy systemów informatycznych. Od ponad 16 lat swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje poprzez prowadzenie specjalistycznych szkoleń, doradztwo oraz audyty projektów informatycznych. Uczestniczył jako główny konsultant oraz kierownik projektów w wielu ogólnokrajowych przedsięwzięciach informatycznych. Jest autoryzowanym konsultantem Select Business Solution Ltd. (metodyka wytwarzania systemów informatycznych) oraz Pritchett Ltd. (modelowanie i usprawnianie procesów biznesowych). Od wielu lat stale publikuje w prasie specjalistycznej oraz wygłasza prelekcje na uczelniach wyższych oraz podczas konferencji. Współautor metodyki AION oraz książki: Analiza i projektowanie obiektowe.

Business Analyst Forum 2012 Warsztaty Decision Modeling EssentialsProwadzący: Larry Goldberg Warsztat ma na celu przedstawienie analitykom biznesowym koncepcji modelu decyzyjnego oraz podejścia do jego wytwarzania w ramach kompleksowego procesu analitycznego. Uczestnicy warsztatów będą mieli niepowtarzalną okazję zapoznania się z takimi zagadnieniami jak: Teoria Modeli Decyzyjnych Odkrywanie potrzeb biznesowych oraz decyzji biznesowych Tworzenie szkieletu struktury modelu decyzyjnego w trakcie warsztatów Formalizacja słownika pojęć Uszczegółowienie Modelu Decyzyjnego Ponadto uczestnicy szkolenia otrzymają dostęp do szablonów modeli decyzyjnych dla MS Visio oraz szablonów MS Office do tworzenia rodzin regułowych autorstwa firmy KPI.

Business Analyst Forum 2012 Warsztaty Czekamy na tytuł Prowadzący: dr Juergen Pitschke Warsztat ma na celu przedstawienie analitykom biznesowym koncepcji modelu decyzyjnego oraz podejścia do jego wytwarzania w ramach kompleksowego procesu analitycznego. Materiał prezentowany na warsztacie jest oparty o treść książki The Decission Model: A business Logic Framework Linking Business and Technology autorstwa Barbary von Halle oraz Larryego Goldberga (Taylor & Francis, LLC, 2009). Uczestnicy warsztatów będą mieli niepowtarzalną okazję zapoznania się z takimi zagadnieniami jak: Teoria Modeli Decyzyjnych Odkrywanie potrzeb biznesowych oraz decyzji biznesowych Tworzenie szkieletu struktury modelu decyzyjnego w trakcie warsztatów Formalizacja słownika pojęć Uszczegółowienie Modelu Decyzyjnego

Business Analyst Forum 2012 Miejsce W tym roku zapraszamy Państwa do eleganckiego i stylowego Art Hotelu położonego w urokliwym zakątku nieopodal wrocławskiego Rynku. ART HOTEL **** ul. Kiełbaśnicza Wrocław

Informacje dla Sponsora

Charakterystyka grupy docelowej przewaga mężczyzn osoby w wieku powyżej 41 roku życia osoby zarabiające w przedziale zł netto oraz powyżej 8000 zł netto osoby na kierowniczych stanowiskach oraz eksperci; osoby decyzyjne za obszar IT w swoich organizacjach *Na podstawie analizy dokonanej przez Agencję Analiz Rynkowych Nisza na zlecenie AION

Profil uczestników Poprzednie edycje BAF W poprzednich edycjach udział wzięli przede wszystkim reprezentanci wyższej i średniej kadry zarządzającej, analitycy biznesowi i systemowi oraz pracownicy naukowi. Reprezentowali oni następujące branże:

Korzyści ze współpracy Możliwość nawiązania kontaktów z kadrą zarządczą i kierowniczą, z osobami odpowiedzialnymi za podejmowanie decyzji w obszarze IT, ekspertami w dziedzinie analizy Promocja oferowanych usług i produktów – możliwość dotarcia do wyselekcjonowanej grupy docelowej Budowa wizerunku firmy aktywnej, obecnej na najbardziej prestiżowych wydarzeniach w branży Kreowanie wizerunku organizacji wspierającej poprawne metody definiowania reguł decyzyjnych Zintensyfikowane działania PR: promocja marki przed, podczas oraz po konferencji W ramach cykli konferencji BAF i BPMF zaufali nam:

Umieszczenie logo Partnera z podkreśleniem rodzaju sponsoringu we wszystkich materiałach promocyjnych i marketingowych konferencji (w tym na zaproszeniach do uczestnictwa w konferencji) Zamieszczenie oddzielnej podstrony reklamowej Partnera na stronie Możliwość zamieszczenia artykułu merytorycznego w materiałach konferencyjnych Możliwość przeprowadzenia 2-godzinnego warsztatu, mającego na celu prezentację narzędzia oraz sposób jego wykorzystania (jeżeli uczestnicy mieliby używać komputerów Patron zobowiązuje się do zapewnienia sprzętu komputerowego) Miejsce za stołem prezydialnym dla przedstawiciela Partnera Możliwość umieszczenia ścianki (roll-up'u, standu, ew. innej formy) z logo Partnera w sali konferencyjnej Umieszczenie jednostronicowej informacji o Partnerze w wydrukowanym programie konferencji Możliwość dołączenia materiałów promocyjnych do pakietu konferencyjnego dla uczestników Możliwość wystawienia stoiska ekspozycyjnego Bezpłatny udział w konferencji czterech pracowników firmy Partnera Bezpłatny udział w warsztatach czterech pracowników firmy Partnera Udostępnienie pełnej listy uczestników konferencji Partner Merytoryczny zł + VAT

Umieszczenie logo Sponsora z podkreśleniem rodzaju sponsoringu we wszystkich materiałach promocyjnych i marketingowych konferencji (w tym na zaproszeniach do uczestnictwa w konferencji) Możliwość zamieszczenia artykułu merytorycznego w materiałach konferencyjnych Zamieszczenie oddzielnej podstrony reklamowej Sponsora na stronie Umieszczenie jednostronicowej informacji o Sponsorze w wydrukowanym programie konferencji Miejsce za stołem prezydialnym dla przedstawiciela Sponsora Możliwość dołączenia materiałów promocyjnych do pakietu konferencyjnego dla uczestników Możliwość umieszczenia ścianki (roll-up'u, standu, ew. innej formy) z logo Sponsora w sali konferencyjnej Możliwość wystawienia stoiska ekspozycyjnego o wymiarach max. 2 x 2 m z możliwością oddelegowania dwóch osób do jego obsługi Bezpłatny udział w konferencji dwóch pracowników firmy Sponsora Udostępnienie pełnej listy uczestników konferencji Sponsor zł + VAT

Insert materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych Stoisko ekspozycyjne w dniu konferencji z możliwością oddelegowania dwóch osób do jego obsługi (możliwość udziału w wykładach) Prezentacja materiałów promocyjnych na stoisku Insert materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych Stoisko zł + VAT Insert materiałów zł + VAT

KONTAKT: Maja Poznańska tel tel Justyna Kafel tel tel