> > > > > > > > < < << < < < < < < < < < < < < < <
HISTORIA BLOOMBERG BUSINESSWEEK 1929 – START MAGAZYNU BUSINESSWEEK 2009 – WEJŚCIE DO GRUPY BLOOMBERG 2010 – GRUNTOWNA ZMIANA MAKIETY 2011 – PREMIERA POLSKIEJ EDYCJI BBW
NAJBARDZIEJ WPŁYWOWY MAGAZYN NA ŚWIECIE* rozpowszechnienie płatne razem 4,6 mln - czytelnictwo USD - średni dochód roczny czytelnika Średnia wieku czytelników - 45 lat Zasięg państw Z siecią ponad dziennikarzy i analityków pracujących w 146 oddziałach w 72 krajach na całym świecie, Bloomberg Businessweek nie ma sobie równych w przybliżaniu obrazu światowej gospodarki. *wg Adweek, Bloomber Businessweek jest uznawany za jeden z najbardziej wpływowych i najlepiej prosperujących magazynów na świecie. WIĘCEJ INFO - KLIK
MISJA BLOOMBERGA NASZA PRACA NIE POLEGA NA DOSTARCZANIU CZYTELNIKOM PRZEGLĄDU WYDARZEŃ POPRZEDNIEGO TYGODNIA, ALE NA PRZYGOTOWANIU ICH NA TYDZIEŃ NADCHODZĄCY > > > > > > > > < < << < < < < < < < < < < < < < < Josh Tyrangiel Redaktor naczelny międzynarodowego wydania BBW
BLOOMBERG BUSINESSWEEK POLSKA > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > >< < < < < < < < < < < < < < < < < < < < <
POZYCJONOWANIE > > > >> > > > > > > > > > > > > > >< << < < < < < < < < < < < < < < < < Wiodąca rolę w informacji gospodarczej odgrywały dzienniki i ich strony gospodarcze Trudna sytuacja ekonomiczna zmusiła wydawców do ograniczenia zespołów redakcyjnych oraz objętości stron gospodarczych W Internecie jest wiele serwisów, ale żaden nie zyskał pozycji jaką kiedyś utrzymywał dziennik Rzeczpospolita Miesięczniki analizują biznes i gospodarkę w skali makro, nie mogą komentować bieżących wydarzeń Zainteresowanie czytelników tematyką gospodarczą dzisiaj jest o wiele szersze niż kilka lat temu Zmiany i wydarzenia w gospodarce polskiej i światowej wymagają szybkiej informacji uzupełnionej o autorytatywny komentarz
POZYCJONOWANIE (2) Informuje równie szybko co dzienniki w codziennym newsletterze Business Today Komentuje na łamach magazynu szerzej niż jest to możliwe w dziennikach Oferuje wysoką jakość druku zbliżoną do miesięczników Dostarcza informacji dwukrotnie szybciej niż miesięczniki BBWP Polska
OBJĘTOŚĆ: 68 stron Dodatek tematyczny: CO DRUGI NUMER Główne działy: Świat i gospodarka, Firmy i Rynki, Biznes i Polityka, Technologie, Finanse i Inwestycje, Biznes po godzinach EDYCJA POLSKA Michał KOBOSKO Redaktor naczelny polskiej edycji BBW. Były red. nacz. Forbes Magazine, Newsweek Polska, Dziennik Gazeta Prawna > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > >< < < < < < < < < < < < < < < < < < < < < Pierwsza europejska licencja Bloomberg Businessweek
DLA KOGO PISZEMY? WIEK lat z wyższym wykształceniem i ponadprzeciętnymi dochodami MIEJSCE ZAMIESZKANIA duże i średnie miasta STATUS SPOŁECZNY ludzie sukcesu, poszukujący i aspirujący STATUS ZAWODOWY Menadżerowie wysokiego i średniego szczebla, właściciele i prezesi firm, studenci ostatnich lat wyższych uczelni ekonomicznych i kierunków biznesowych ZAINTERESOWANIA zainteresowani tematyką gospodarczą, samodzielni specjaliści i przedstawiciele wolnych zawodów
PRASA Dwutygodnik Bloomberg Businessweek Polska INTERNET Serwis www Codzienny newsletter Business TODAY URZĄDZENIA MOBILNE Specjalne wydania na tablety i inne urządzenia KANAŁY DYSTRYBUCJI > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > >< < < < < < < < < < < < < < < < < < < < <
KONTENT TWORZONY PRZEZ WARSZAWSKĄ REDAKCJĘ ORAZ STAŁYCH WSPÓŁPRACOWNIKÓW PRZEKŁADY WYBRANYCH ARTYKUŁÓW Z GLOBALNYCH WYDAŃ MAGAZYNU ARTYKUŁY Z SERWISÓW WWW BLOOMBERGA
BLOOMBERG BUSINESSWEEK PO OKŁADKACH NAS POZNACIE
> > > > > > > > < < << < < < < < < < < < < < < < < Podsumowanie Doświadczenie i know-how grupy Bloomberg (model biznesowy, który odniósł sukces) Prestiż i autorytet marki BBW oraz uznanych redaktorów Nowoczesne działania promocyjne wykorzystujące direct marketing i unikalna w skali personalizacja okładek Wydanie przedpremierowe i premierowe wysyłane do menedżerów i przedsiębiorców (gwarancja zasięgu)
ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY INFORMACJE O WYDAWCY: PLATFORMA MEDIOWA POINT GROUP S.A. JEROZOLIMSKIE BUSINESS PARK AL. JEROZOLIMSKIE 146C WARSZAWA TEL: