Przygotowała: KAROLINA MARSZAŁKOWSKA

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
IEE/08/631/SI Duur van het project: 36 maandenAugustus 2009 Uczenie przyszłych pokoleń by zrezygnowały od samochodu
Advertisements

Fundacja POLSAT Działa od 1996 roku.
FORUM BIZNESU KONFERENCJA i SEMINARIUM BiznesKlaster – innowacyjna forma współpracy sektora biznesu, nauki i administracji Białystok r. KONFERENCJA.
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Autorzy: Karolina Kopka, Sabina Napierała, Patryk Dutkowski.
Analiza przeprowadzonej ankiety na temat.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Oś 3 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej 2 listopad 2009 r.
Zmiany w projekcie Szwajcarsko-Polski Program Współpracy opracowanie JEMS Architekci Muszyna.
ODNOWA I ROZWÓJ WSI 1) nabór: luty – marzec 2009
ROZWÓJ MIAST poprzez wzmocnienie kompetencji jednostek samorządu terytorialnego, dialog społeczny oraz współpracę z przedstawicielami społeczeństwa obywatelskiego.
1 Stan rozwoju Systemu Analiz Samorządowych czerwiec 2009 Dr Tomasz Potkański Z-ca Dyrektora Biura Związku Miast Polskich Warszawa,
Park Naukowo – Technologiczny Uniwersytetu Zielonogórskiego Elżbieta Polak Marszałek Województwa Lubuskiego.
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego – inwestujemy w waszą przyszłość W a r s z t a t y Złożenie wniosku w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej.
Prezentacja na Side Event, Barcelona
E-learning czy kontakt bezpośredni w szkoleniu nowych użytkowników bibliotek uczelni niepaństwowych? EFEKTYWNOŚĆ OBU FORM SZKOLENIA BIBLIOTECZNEGO W ŚWIETLE.
WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ UCZELNI – ZAŁÓŻ FIRMĘ OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA NAUKOWA Przedsiębiorczość akademicka. Stan i możliwości rozwoju w woj. opolskim. Opole,
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 – 2013.
Doświadczenia PKM w Gdyni z eksploatacji autobusów napędzanych CNG
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Konferencja inaugurująca projekty realizowane przez Ośrodek Wsparcia w Lipniaku: „Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w.
Wykorzystanie środków unijnych w województwie lubuskim Zielona Góra, 21 listopada 2013r. Elżbieta Polak Marszałek Województwa Lubuskiego.
Przyjazne Społeczeństwo Informacyjne Information Society Technologies Dzień Informacyjny IST PTI, Krajowy Punkt Kontaktowy 5PR UE
„Pieszy Autobus” w SP 16 w Gdyni
Zarządzanie mobilnością oraz wsparcie przewozów
DO PRACY JADĘ ROWEREM Doświadczenia z przebiegu kampanii w Biurze Planowania Przestrzennego Miasta Gdyni Izabela Gendek.
Ankieta ma na celu badanie opinii publicznej Gminy Nasielsk. W ankiecie wzięło udział 500 osób. 100 mieszkańców miasta Nasielsk i 400 mieszkańców wsi.
Kalendarz 2011 Real Madryt Autor: Bartosz Trzciński.
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Aktywni zawodowo Aktywni zawodowo projekt realizowany na podstawie.
Galeria zdjęć Projekt edukacyjny „Wiem, co jem” realizowany w ramach
Plansza tytułowa / tytuł prezentacji
Prezentacja wyników z Ankiety
JAK PRZYGOTOWAĆ BEZPIECZNE MIEJSCE NA ROWERY PRZY NASZEJ SZKOLE?
Działania realizowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 – 2013 dla których podmiotem wdrażającym jest Samorząd Województwa Pomorskiego.
Part-financed by the European Union (European Regional Development Fund) KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT DISKE Elbląski Park Technologiczny, 20 marca.
Wybrane działania w zakresie promocji transportu rowerowego w Gdańsku na przykładzie projektu CIVITAS MIMOSA.
Biuro projektu: ul. Peryferyjna 15, Kielce tel./fax ; Projekt współfinansowany ze.
Organizator: Stowarzyszenie Lider Zielonej Wielkopolski.
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
w ramach projektu Szkoła z Klasą 2.0
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na obszarze gminy Zawadzkie
INFORMACJA O PROJEKCIE Kampania promocyjna produktów wykonanych z bursztynu oraz regionu gdańskiego na rynku arabskim – AMBERIF – Targi Dubaj 2009 Unia.
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
+21 Oczekiwania gospodarcze – Europa Grudzień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 do +20 Wskaźnik 0 do -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +14 Wskaźnik.
Energia Środowisko i Zrównoważony Rozwój PT4 B: Energia Piąty Program Ramowy UE Andrzej Sławiński Wyniki.
Liczba bezrobotnych na przełomie roku Miesiąc dolnośląskie 2010kraj 2010Powiat 2010 styczeń 13,70%12,90%13,90% luty 14,10%13,20%14,40% marzec 14,10%13,00%14,40%
Rowerem do szkoły ! Autor: Julia Łąkas.
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
Tytuł.prezentacji Gdyński dialog z seniorami – mechanizm refleksyjnego kształtowania przestrzeni miasta, w odpowiedzi na potrzeby osób starszych „Samorząd.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
„Zostań architektem swojej przyszłości” Projekt Erasmus+
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
1 Konferencja Inaugurująca Projekt „BUSINESS TO NATURE – Nowe podejście do rozwoju przedsiębiorczości na obszarach cennych przyrodniczo” Warszawa, 18 maja.
Kalendarz 2020.
PROGRAM WSPÓŁPRACY INTERREG POLSKA – SAKSONIA
Ankieta dotycząca kart bankomatowych i kont bankowych.
Elementy geometryczne i relacje
„Montaż instalacji OZE na terenie Gminy Rudnik”
Realizacja Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata w roku 2016 Warszawa, czerwiec 2017.
Justyna Suchanek Międzywydziałowe Studia Doktoranckie z Ekonomii, Finansów i Zarządzania Skuteczność mechanizmów promocji aktywnej mobilności wśród dzieci.
Zapis prezentacji:

Przygotowała: KAROLINA MARSZAŁKOWSKA Referat Projektów Unijnych i Zarządzania Mobilnością Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni Gdynia, 16.11.2012 r. Segmentacja rynku w projektowaniu i realizacji kampanii marketingowych na przykładzie projektu SEGMENT

Projekt SEGMENT Program Inteligentna Energia Europa 2007-2013 CIP-IEE-2009. (3.1 Promotion and Dissemination projects) Czas realizacji: 20.04.2010 r. - 20.03.2013 r. (36 miesięcy) Wnioskowana kwota dofinansowania: 1 345 336 EUR kwota dofinansowania dla Gminy Gdynia: 115 663,91 EUR Całkowity koszt: 1 793 783 EUR koszt części gdyńskiej: 161 384 EUR 71,67% kosztów kwalifikowalnych - wysokość dofinansowania z IEE 28,23% wkład własny Gminy Gdynia Partner Wiodący: London Borough of Hounslow (Anglia) Pozostali partnerzy: Local Energy Management Agency - Almada (Portugalia), Ateny (Grecja), Sofia (Bułgaria), Utrecht (Holandia), Gdynia (Polska), Monachium (Niemcy), Uniwersytet w Aberdeen, Centre for Transport Research (Szkocja), European Platform On Mobility Management (EPOMM) - Europejska Platforma Zarządzania Mobilnością (Belgia) Strona projektu: www.segmentproject.eu

Cel projektu SEGMENT

Segmentacja rynku Przyzwyczajenia transportowe Zachowanie transportowe Realizacja kampanii marketingowej Projektowanie kampanii marketingowej Segmentacja rynku Badania marketingowe „Punkt zwrotny w życiu” Zachowanie transportowe Przyzwyczajenia transportowe

Grupy docelowe Gminy Gdynia w projekcie SEGMENT

Badania marketingowe grudzień 2010 r. kwestionariusze opracowane przez Uniwersytet w Aberdeen rezultat - wyszczególnienie segmentów w grupach docelowych Grupa docelowa mieszkańców Gminy Gdynia Ilość ankiet do dystrybucji Ilość ankiet w badaniu marketingowym Uczniowie rozpoczynający szkołę podstawową i ich rodzice 1202 508 Osoby rozpoczynające nową pracę 435 245 Rodzice noworodków podróżujących z nimi do ośrodków zdrowia (*na potrzeby projektu wiek dzieci w tej grupie wynosi 0-1 rok) 455 436

Nowi uczniowie - segmenty

Nowi uczniowie - kampania marketingowa wybrane segmenty: świadomi wizerunku - 17%, niezadowoleni kierowcy - 17%, rozważający kupno samochodu - 13%. liczebność segmentu i potencjał do zmian przyzwyczajeń i zachowania transportowego

Nowi uczniowie - świadomi wizerunku

Nowi uczniowie - niezadowoleni kierowcy

Nowi uczniowie - kampania marketingowa ŚWIADOMI WIZERUNKU i NIEZADOWOLENI KIEROWCY mają poczuć, że: są szczęśliwi i odnoszą sukces bez samochodu są zrelaksowani i oszczędzają czas podczas drogi do/z szkoły wychowują dzieci w dobry sposób i spędzają z nimi ”quality time” co chcemy im przekazać: spędzaj więcej czasu z własnym dzieckiem mniej stresu w Twoim życiu bądź sprawny fizycznie i zdrowy spędzaj czas ze swoim dzieckiem mając czas dla siebie

Pieszy autobus

Pieszy autobus

Odprowadzam sam

Odprowadzam sam

Nowi uczniowie - kampania marketingowa

Nowi uczniowie - kampania marketingowa ROZWAŻAJĄCY KUPNO SAMOCHODU mają poczuć, że: odnoszą sukcesy bez samochodu są sexy i szczęśliwi bez samochodu co chcemy im przekazać: “Nie potrzebujesz samochodu by odnosić sukcesy” “Samochód nie jest już symbolem statusu społecznego” “Prowadzenie samochodu nie jest już modne”

Bony do gdyńskiej kawiarni ”Mariola”

Podsumowanie kampanii - nowi uczniowie 12 gdyńskich szkół podstawowych (pierwsze i drugie klasy) I edycja: styczeń 2012 r. - czerwiec 2012 r. II edycja: wrzesień 2012 r. Pieszy autobus Odprowadzam sam SP nr 28 przy ul. Zielonej 53; 1. SP nr 6 przy ul. Cechowej 22, SP nr 48 przy ul. Jowisza 60; 2. SP nr 8 przy ul. Orłowskiej 27/33 SP nr 47 przy ul. Nagietkowej 73; 3. SP nr 17 przy ul. Grabowo 12 SP nr 16 przy ul. Chabrowej 43; 4. SP nr 26 przy ul. Tatrzańskiej 40 SP nr 35 przy ul. Uczniowskiej 1; 5. SP nr 20 przy ul. Starodworcowej 36 SP nr 31 przy ul. Chylońskiej 227. 6. SP nr 31 przy ul. Chylońskiej 227

Nowi pracownicy - segmenty

Nowi pracownicy - kampania marketingowa wybrane segmenty: poszukujący statusu - 14 % , oporni pragmatycy - 13 % , rozważający kupno samochodu - 15 %. liczebność segmentu i potencjał do zmian przyzwyczajeń i zachowania transportowego

Nowi pracownicy - poszukujący statusu

Nowi pracownicy - oporni pragmatycy

Nowi pracownicy - kampania marketingowa POSZUKUJĄCY STATUSU i OPORNI PRAGMATYCY mają poczuć, że: są szczęśliwi i dobrze się ze sobą czują nie korzystając z samochodu są wystarczająco sprawni fizycznie, by jeździć na rowerze są bezpieczni jeżdżąc na rowerze wyrażają siebie jeżdżąc na rowerze samochód nie jest symbolem sukcesu co chcemy im przekazać: Wyraź siebie jadąc na rowerze Bądź sprawny fizycznie i zdrowy (Nie musisz być bardzo sprawny fizycznie by zacząć jeździć na rowerze) Jazda na rowerze jest modna Samochód nie jest wyznacznikiem sukcesu (“Odnoszę sukces i jeżdżę na rowerze i czuję się z tym dobrze”)

Konkurs Rowerowy

Serwis Rowerowy

Rowery służbowe

Pozytywne Rowery

Kolorowe Rowery

Nowi pracownicy - rozważający kupno samochodu

Nowi pracownicy - kampania marketingowa ROZWAŻAJĄCY KUPNO SAMOCHODU mają poczuć, że: samochód nie jest wyznacznikiem sukcesu są szczęśliwi i czują się dobrze z samym sobą są zrelaksowani jadąc autobusem nie zazdroszczą kierowcom samochodów autobus daje im niezależność i większą mobilność co chcemy im przekazać: Samochód nie jest wyznacznikiem sukcesu (“Odnoszę sukces i jeżdżę autobusem i czuję się z tym dobrze”) „Zrelaksuj się w autobusie” transport zbiorowy daje niezależność i mobilność

Bony do kawiarni STARBUCKS

Podsumowanie kampanii - nowi pracownicy 7 gdyńskich firm (każda powyżej 50 pracowników) czas trwania kampanii: marzec 2012 r. – wrzesień 2012 r.

Nowi rodzice - segmenty

Nowi rodzice - kampania marketingowa wybrane segmenty: poszukujący statusu - 30% świadomie uzależnieni od samochodu - 11% sceptyczni zamierzający - 7% liczebność segmentu i potencjał do zmian przyzwyczajeń i zachowania transportowego

Mama w pięknym mieście

Mama w pięknym mieście Całość gazetki tworzyły następujące działy: I. Zdrowi Rodzice; II. Praktyczni Rodzice; III. Pierwszy Rok Życia.

Mama w pięknym mieście

Podsumowanie kampanii - nowi rodzice 5 gdyńskich ośrodków zdrowia NZOZ „Przychodnia u Źródła Marii” sp. z o.o.; NZOZ Przychodnia Lekarska „Śródmieście” sp. z o.o.; NZOZ Przychodnia Lekarska „Wzgórze Św. Maksymiliana” sp. z o.o.; NZOZ Przychodnia Lekarska „Obłuże II” sp. z o.o.; NZOZ Przychodnia Lekarska „Grabówek” sp. z o.o. czas trwania kampanii: czerwiec 2012 r. - wrzesień 2012 r.

Karolina Marszałkowska Referat Projektów Unijnych i Zarządzania Mobilnością Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni k.marszalkowska@zdiz.gdynia.pl DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ!!!!