FLOW Rzecz o efektywności w biznesie Jacek Rozenek Jan Marcinowski.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STYLE SPRZEDAŻY Autor: Richard Forster Przekład: Wioleta Dąbrowska
Advertisements

PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
"Jak skutecznie zatrudniać i ukierunkować pracowników w przedsiębiorstwie !" … By Rafał Rejzerewicz.
Metody poszukiwania pracy. Ważne jest: - jakiej pracy szukasz? -gdzie chcesz pracować? - jaki wymiar czasu pracy Cię interesuje? - ile czasu decydujesz.
Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
AUTOPREZENTACJA.
od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb”
Jak prawidłowo publikować wyniki badań? Mgr Magdalena Szpunar.
UTRACONA SZTUKA SŁUCHANIA Autor: Richard Forster
Niestandardowe techniki badań marketingowych.
Skuteczne zachowania na rynku pracy
Audity Opracował: Tomasz Greber
TEORIA MOLTYLI CZYLI JAK SKUTECZNIE SIĘ KOMUNIKOWAĆ.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Prowadzenie wywiadów grupowych MODUŁ IV Sesja 2B PROGRAM WZMOCNIENIA.
Techniki Prezentacji Microsoft Student Consultant
POZYSKIWANIE KLIENTA.
IDENTYFIKACJA POTRZEB
W nowej odsłonie.
FLOW Rzecz o efektywności w biznesie Jacek Rozenek Jan Marcinowski.
Rzecz o efektywności w biznesie
Porady dla Twojego życia:
Nowoczesne metody sprzedaży.
Skuteczny savoir – vivre w biznesie,
„Oczekiwania rodziców wobec szkoły”
Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży
Kształtowanie postaw przedsiębiorczości w kontekście dokumentów aplikacyjnych Ewa Ger.
Mobility Extension MobEx Wzrost konkurencyjności Wygoda Twoich klientów.
DORADCA posiada aktualną wiedzę z zakresu zawodoznawstwa, rynku pracy, aktywizacji zawodowej KLIENT często może posiadać wiedzę nieaktualną i posługiwać
Szkolenia, Coaching, PR.
1 Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży Salamon Consulting Zdjęcia ze stron:
Niniejsza TANTRA pochodzi z Indii.
METODY POSZUKIWANIA PRACY
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA
Edelman Polska 2007 Confidential Relacje z dziennikarzami AmCham / Edelman Warszawa,
Prezentacja szkoleniowa Jak pracować wydajnie i precyzyjnie.
Sztuka rozmowy przez telefon
Konferencja przedsezonowa sędziów LZKosz Biała Podlaska Pion Szkolenia Kolegium Sędziów LZKosz przedstawia:
Pierwsza sesja Rozpoznanie i planowanie terapii. Jak pokierować pierwszą sesją jak postawić diagnozę i przygotować plan terapii Postępuj metodycznie,
Dlaczego Perfect NDF SA ?. Dzisiejsze oczekiwania Klienta wobec Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowego Uczciwość Rzetelność Wiedza, doświadczenie, profesjonalizm.
Umiejętność obserwacji.
Szkolny system wychowawczy
Witam na szkoleniu Colway
Egzamin maturalny z języka obcego - poziom podstawowy Renata Malejewska.
W mediach społecznościowych Kryzys. Każdy z nas może wyrazić swoją opinię w sieci Z każdego miejsca na świecie możemy skomentować, wyrazić opinię czy.
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Jak rozmawiać ze swoim dorastającym dzieckiem
MATERIAŁY POUFNE BIOVENTUS Przesłanie Bioventus. MATERIAŁY POUFNE BIOVENTUS 2 Agenda Kluczowe przesłania Odpowiedzi na często zadawane pytania Jak stosować.
J AK BUDOWAĆ SKUTECZNE KOMUNIKATY ? Wskazówki, które pomogą budować skuteczne komunikaty.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Transakcje przez telefon Zygmunt Korzeniewski, UM w J.Górze.
Społeczna odpowiedzialność organizacji Zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji powodują, że ulegają zmianie społeczne oczekiwania wobec.
Afektywne podejście do lojalności
Nazwa, logo i motto firmy
Szkolny plan zachowania
Promowanie praw dzieci
PODSTAWY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
RAPORT Przygotowany dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
SYSTEMY ERP Piotr Stępniewski.
Raport postępu lub stanu
Złota 7 wytyczne obsługi
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY BIELANY RAPORT Z BADANIA
Wyniki projektu naukowego
Prezentacja szkoleniowa
Szkolenie dotyczące sprzedaży
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY WESOŁA RAPORT Z BADANIA
RAPORT Przygotowany dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
Instrukcja obsługi urzędnika, czyli tajniki skutecznej komunikacji
Zapis prezentacji:

FLOW Rzecz o efektywności w biznesie Jacek Rozenek Jan Marcinowski

Klient oczekuje przyjaznego podejścia Klient chce mieć poczucie, że spotka się ze zrozumieniem oraz nie spotka się z krytyką ze strony usługodawcy Klient oczekuje, że obsługujący będzie postępował sprawiedliwie w relacjach z nim Klient zwykle chce mieć poczucie kontroli nad sytuacją Klient powinien mieć umożliwiony dostęp do informacji o produktach, a także polityce i procedurach, z jakimi spotka się w naszej firmie

To ludzie kupujący produkt, ale także usługi np. catering. Z tymi osobami pozostaje się w kontakcie osobistym, bądź telefonicznym. Bez tych klientów nie byłoby sprzedaży, wpływów pieniężnych; są to więc klienci w tradycyjnym tego słowa znaczeniu. Klient wewnętrzny Są to ludzie, którzy pracują razem z nami firmie. Polegają oni na nas w kwestiach pozyskiwania usług, informacji czy produktów tak, by mogli wykonywać swoją pracę. Pomimo że nie są to klienci spoza firmy, oczekują od nas tej samej życzliwej uwagi, jaką zapewniamy osobom spoza firmy. Klient zewnętrzny

Jest to element rozmowy handlowej pojawiający się zawsze, gdy klient wyrazi potrzebę. W tym etapie do rozmowy handlowej wkracza nasz produkt, a właściwie korzyści wynikające z jego zalet.

Niechęć do zmian Wcześniejsze negatywne doświadczenia Brak zapotrzebowania Niewiara w korzyści Niezrozumienie Niedostateczna wiedza klienta Jakie mogą być przyczyny negatywnych nastawień klienta?

Zastrzeżenie to pytanie, na które można dać logiczną odpowiedź. Zasadniczy powód jest to prawdziwa przyczyna, dla której klient nie może kupić Twojego produktu lub Twojej usługi.

Cena Działanie Serwis Konkurencja Opieka Gwarancja

1.Prewencyjne odpieranie zastrzeżeń 2.Natychmiastowe odpieranie pierwszych zastrzeżeń 3.Zastrzeżenia, na które nigdy nie odpowiesz

Zastrzeżenie to prośba o więcej informacji! Klient. To jest drogie H. O ile jest za drogie/ Dobra uwaga, dlaczego to jest takie drogie?

Ogólna niechęć do sprzedawców Zastrzeżenia obiektywne Zastrzeżenia subiektywne Wymówki Zastrzeżenia służące przedstawieniu się Zastrzeżenia agresywne Zastrzeżenia niewypowiedziane

Przypomnijmy klientowi główne korzyści, które zaakceptował podczas spotkania Ustalmy dalsze działania, które doprowadzą do finalizacji transakcji

Trzymaj telefon w bezpośrednim zasięgu i podnoś słuchawkę między pierwszym, a trzecim dzwonkiem Odbierając telefon powiedz pełne zdanie - początek Twojej wypowiedzi może nie zostać usłyszany Wyobraź sobie, że Twój współrozmówca Cię widzi i uśmiechnij się do niego Skoncentruj się, nie rób w tym czasie nic innego Używaj ciepłego, przyjaznego i zainteresowanego tonu głosu Dostosuj swoje tempo mówienia i słownictwo do słuchacza Unikaj używania słów, które mogą być niezrozumiałe (sformułowania techniczne) i nie wgłębiaj się w szczegóły techniczne (chyba, że Klient wyraźnie o to poprosi)

Jeśli musisz poprosić dzwoniącego, by poczekał, wyjaśnij mu powód oczekiwania i podziękuj mu za czekanie, gdy już wrócisz do rozmowy Notuj główne punkty, rób to starannie, jeśli nie nadążasz - poproś o zwolnienie, powtórzenie Powtarzaj w skrócie główne punkty tak, aby upewnić się, czy wszystko zrozumiałeś oraz aby upewnić Klienta, że go słuchasz Domykaj rozmowę precyzyjną umową - poinformuj, jakie działania podejmiesz w danej sprawie Podziękuj Klientowi za to, że zadzwonił Osobie mało znanej podaj swoje imię i nazwisko na zakończenie rozmowy, tak by mogła Cię w razie potrzeby odnaleźć

Sprzedane - to nie znaczy zakończone! Pamiętaj o tym: Sposób prowadzenia notatek Dalszy kontakt z klientami

Kto stoi w miejscu, ten sie cofa! Czytaj z siebie i zwracaj uwagę na: Postawę wobec siebie i innych ludzi Pomysłowość i zgłaszanie innowacji Chęć szkolenia się i czytania książek oraz czasopism o sprzedaży

Jakie mają Państwo pytania?

Dziękuję za uwagę.