Przykłady negatywne.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PAT WSPÓLNE PASY I PRZYSTANKI AUTOBUSOWO-TRAMWAJOWE W WARSZAWIE
Advertisements

Moc i energia prądu elektrycznego
Budowa centralnego odcinka II linii metra
BEZPIECZEŃSTWO RUCHU DROGOWEGO
Logarytmy.
Przekształcenia afiniczne
Bezpieczeństwo Ruchu Drogowego
Komunikacja bez barier
Park miejski Siedlecki park, dawniej zwany Aleksandrowem, obecnie Aleksandria. Założony w I poł. XVIII w. w formie parku "włoskiego". Gdy właścicielami.
“Warstwa fizyczna – topologie sieci i algorytmy”
Zawracanie Cofanie Postój i zatrzymanie
Odległość w matematyce
Czy księgowość kreatywna to oszustwo podatkowe?
BEZPIECZEŃSTWO W RUCHU DROGOWYM
Powstało gimnazjum im. Ojca Ludwika Wrodarczyka. Powstało gimnazjum im. Ojca Ludwika Wrodarczyka. Rozpoczął się cykl imprez kulturalnych,
Przystosowanie ptaków
Maszyny proste.
5 nowych autobusów zasilanych paliwem ekologicznym – bioestrem
Tramwaje w Sheffield.
Budowa i rodzaje bieżnika
Bezstresowa jazda kierowcy
Budowa i funkcja magazynu.
Tramwaje w Nicei.
Tramwaje w Saint Etienne
Tramwaje w Marsylii.
Zmierzchnica trupia główka
PRZEWODNIK PO WYSPIE KSIĘCIA EDWARDA.
Właściwości testów diagnostycznych
ŚRÓDMIEŚCIE OLSZTYNA KOMUNIKACJA W ZINTEGROWANYM PROGRAMIE ROZWOJU PRZESTRZENNEGO ŚRÓDMIEŚCIA OLSZTYNA WYDZIAŁ ROZWOJU MIASTA, MARZEC 2014.
Rozwój transportu szynowego między Polską a Niemcami (BERLIN-GORZÓW)
Skrajnia budowli.
Dzień Bezpiecznego Internetu
mgr inż. Magdalena Lubiecka-Budzanowska
Moja najbliższa okolica
Graniastosłupy i ostrosłupy w architekturze naszego miasta.
!!UWAGA!! WIRUSY KOMPUTEROWE. TEMATY: WIRUSY: Konie trojańskie! Konie trojańskie! Robaki! Robaki! ZABEZPIECZENIA: ZABEZPIECZENIA: ANTYWIRUSY ANTYWIRUSY.
2. Powietrze jako czynnik roboczy.
Góry Kaukaz.
OPOLE SMART CITY 2020 w Opolu oraz Aglomeracji Opolskiej
Bryły ostrosłupy graniastosłupy bryły obrotowe.
Kluczowe elementy przestrzeni turystycznej
MOJA MAŁA OJCZYZNA MYSZKÓW TU JESTEŚMY Mamy przyjaciół w Czechach, Hiszpanii i Niemczech.
Życie w morzach i oceanach
Układ współrzędnych kartezjańskich
PROMIENIE ULTRAFIOLETOWE.
ORGANIZACJA KOMUNIKACJI W DNIU MECZU FINAŁOWEGO LIGII EUROPEJSKIEJ.
Zespół Mobilności Aktywnej Urząd Miejski w Elblągu ul. Łączności 1, Elbląg Rowerowe zmiany w Elblągu – trzy lata działalności Pełnomocnika.
Copyright © O nas 2006 początki projektu IX 2008 – powstaje CITY-NAV sp. z o.o. Zespół –Zarząd – dwaj absolwenci Politechniki Poznańskiej,
BEZPIECZEŃSTWO W RUCHU DROGOWYM Gabriel Milczarek II b.
Biuro Koordynacji Inwestycji i Remontów w Pasie Drogowym Organizacja ruchu podczas budowy centralnego odcinka II linii metra przy rondzie Daszyńskiego.
Zmiany komunikacyjne w Poznaniu do roku 2030 !. BRT (ang. Bus Rapid Transit) Oddzielny pas ruchu. Szybki tranzyt autobusowy. Usprawniona infrastruktura.
Perspektywy funkcjonowania regionalnych przewozów kolejowych w Polsce dr Marcin Wołek Katedra Rynku Transportowego Uniwersytet Gdański Zakopane,
Opracował: Grzegorz Podstawek Opiekun: Dr inż. Tomasz Pirowski Kraków 2014 Opiekun: Dr inż. Tomasz Pirowski Kraków 2014.
STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU KLUBU MIŁOŚNIKÓW TRANSPORTU PUBLICZNEGO. wykonał: Piotr Dubiel.
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
Ciągi transportowe do przewozu ładunków Terminale intermodalne
Poznań – Warszawa: sprawna komunikacja podczas modernizacji
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
Park Lotników, Kraków – Smoczy Skwer
399.Obręcz o promieniu R=0,5m wisi na gwoździu wbitym w ścianę i wykonuje małe drgania w płaszczyźnie równoległej do ściany. Jaki jest okres tych drgań?
STREFA DAISY.
Prezentacja uczniów klasy III KAE kształcących się w zawodach
Ruch Pieszych oraz Zachowanie się kierującego pojazdem wobec pieszych.
Kłodzko Miasto – kolej dostępniejsza dla podróżnych
Drogi Utrudnianie poczynań miasta w kwestii poprawy stanu dróg i bezpieczeństwa na terenie Podkowy Leśnej przez Starostwo Powiatowe w Grodzisku Mazowieckim.
WROCŁAWSKI PROGRAM TRAMWAJOWY
TYPIE UŻYTKOWYM MLECZNYM
Działania na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu pociągów
Wstęp do prawoznawstwa ćwiczenia 5
Zawarcie umowy pomiędzy: Województwem Świętokrzyskim i NEWAG S.A.
Zapis prezentacji:

Przykłady negatywne

słupy trakcyjne w szerokości użytecznej przystanku

sygnalizator w szerokości użytecznej przystanku

nowo posadzone drzewa w szerokości użytecznej przystanku

wiatokiosk na przystanku w postaci wysepki - mało miejsca

wiata z wysięgiem dachu poza tylną ścianę - niewykorzystana przestrzeń

zbyt długi i szeroki przystanek - zarasta trawą

przystanek na ul. Szewskiej bez normatywnej krawędzi - pochylnia dla wózków inwalidzkich wisi w powietrzu (analogiczny błąd popełniono na nowym rondzie Reagana) fot.: Tomasz Sielicki

Przykłady pozytywne

wiata bez wysięgu dachu poza tylną ścianę ustawiona tylną ścianą w osi ogrodzenia

Berlin - wiaty zintegrowane z ogrodzeniem

Drezno - wąski przystanek z roślinnością

przystanek wiedeński źródło: Biuletyn Komunikacji Miejskiej nr 74

Kraków - przystanek wiedeński fot.: Ireneusz Hyra

Kraków - przystanek wiedeński fot.: Ireneusz Hyra

Kassel - przystanek wiedeński http://cs. wikipedia

Praga - przystanek przylądkowy http://cs. wikipedia

Brno - przystanek z wyspą czopującą ruch źródło: Stranky o mestske hromadne doprave

Grenoble - przystanek w strefie ruchu uspokojonego fot Grenoble - przystanek w strefie ruchu uspokojonego fot.: Jacek Wesołowski

Bazylea - przystanki w układzie stacji kolejowej źródło: Technika Transportu Szynowego 7-8/2002