Przedszkole nr 30 w Warszawie Poznajmy się!. Przedszkole Przedszkole mieści się na parterze w budynku mieszkalnym. Posiada trzy sale zabaw dla poszczególnych.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przedszkole niepubliczne na miarę XXI wieku Środa Wielkopolska ul
Advertisements

Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. TWÓRCÓW LITERATURY DZIECIĘCEJ
PROGRAM ROZWOJU PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR
II ROK Rozwijanie wrażliwości muzycznej małego dziecka.
Dlaczego 6-latek do szkoły TAK?!
Szkoła Podstawowa nr 175 w Łodzi
Ul. Pi ę kna 30/32 Łód ź Szkoła Podstawowa Dyrektor: El ż bieta Grzelakowska Tel
STRATEGIA ROZWOJU PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 29 IM
Niepubliczne Przedszkole
OGNISKO PRACY POZASZKOLNEJ W USTRZYKACH DOLNYCH
„Sześciolatek w przyjaznej szkole”
Projekt Edukacja przedszkolna szansą na sukces Twojego dziecka Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SZKOŁA PODSTAWOWA W WITONI
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
Szkoła Podstawowa im. gen. dywizji Janusza Głuchowskiego w Dobiecinie
DYREKTOR SZKOŁY – RENATA CIEŚLAK. KILKA SŁÓW O NAS Oddział przedszkolny jest grupą przyjazną, przygotowującą dzieci do podjęcia nauki w szkole. Szkoła.
Przedszkole nr 5 PLASTUŚ w Koninie ul. Budowlanych 4 tel
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 w ZIELONEJ GÓRZE
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Piwodzie z Filią w Cetuli
NAUCZYCIELE I PRACOWNICY SZKOŁY
Zespół Szkół w Nowym Folwarku
„Bo tylko w tym sadzie ptak gniazdo uwije, gdzie człek serce kładzie we wszystko, co żyje.”
 Przygotowanie dzieci do podjęcia nauki w szkole oraz wspieranie indywidualnego potencjału rozwojowego każdego wychowanka.  Dbanie o rozwój intelektualny.
Przedszkole Samorządowe nr 4 „Krasnal Hałabała”. Oferujemy: Opiekę nad dziećmi w godzinach od 6.30 do 16.30; Opiekę nad dziećmi w godzinach od 6.30 do.
ZAPRASZAMY 6-LATKI DO NASZEJ SZKOŁY.
6 powodów, żeby wybrać „SZÓSTKĘ” adres: ul. Wawel 13, Sosnowiec tel/fax:
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
BAW SIĘ, UCZ I ROŚNIJ RAZEM Z NAMI !
Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Żarskiej Wsi
Szkoła Podstawowa nr 29 im. Jana Kochanowskiego
Przedszkole nr 57"Mały Książę" we Wrocławiu Wrocław ul. Chorzowska
MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 30 im. BAJKOWEJ KRAINY RUDA ŚLĄSKA
Koncepcja pracy PRZEDSZKOLA
 Witamy w Szkole Podstawowej w Mszczonowie  Działamy, aby nasi uczniowie byli solidnie przygotowani do dalszej nauki i życia w dynamicznie zmieniającym.
KONCEPCJA PRACY PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 1 ul. Wrocławska Gostyń Opracowana przez Radę Pedagogiczną oraz Radę Rodziców i zatwierdzona do realizacji.
Tel./fax (0 42)
Klasa pierwsza to start uczniów do samodzielnego i naukowego poznania świata. W trakcie aktywnego udziału w zajęciach.
Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 4 w Knurowie
MISJA PRZEDSZKOLA: ► Realizujemy program adaptacyjny pt „ Mamo, Tato, chcę iść do przedszkola” dla nowych wychowanków, wprowadzając Rodziców i.
WITAMY W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 51 z Oddziałami Integracyjnymi im. Fryderyka Chopina w Katowicach.
PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 13 W RADOMIU ul. Garbarska 59/ Radom
Szkoła Podstawowa nr 30 im. rtm. Witolda Pileckiego w Łodzi ul. Rysownicza 1/3 tel Motto szkoły: " Przyjaźnie wymagając,
Sprawozdanie z programu Bezpieczne Przedszkole Program realizowany jest w latach 2014/2017. Uczestnikami programu „Bezpieczne przedszkole” są dzieci w.
SZEŚCIOLATEK W SZKOLE. ZABAWA JEST NAUKĄ, NAUKA ZABAWĄ. IM WIĘCEJ ZABAWY, TYM WIECEJ NAUKI. /Glenn Doman/
Motto „Dziecko chce być dobre. Jeżeli nie umie – naucz, Jeżeli nie wie – wytłumacz, jeżeli nie może – pomóż!” Janusz Korczak.
Innowacja pedagogiczna
Wyniki Ewaluacji 2015 rok. Publiczne przedszkole im. Marii Kownackiej w Graczach.
Załącznik do protokółu Sesji nr XXII/12 Rady Gminy Unisław Funkcjonowanie punktu przedszkolnego „Radosne dzieciństwo przedszkolaka w Unisławiu” Rok szkolny.
Tel
PRZEDSZKOLE NR Lublin ul. Przyjaźni 3 tel.:
Publiczna Szko ł a Podstawowa nr 6 z Oddzia ł ami Integracyjnym im. Or ł a Bia ł ego ul. Paderewskiego 36 tel –
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 111 w Łodzi ul. Jaracza 44/ Łódź
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 170 UL. MIEDZIANA 1/3 90 – 038 ŁÓDŹ telefon: mail:
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 29 z Oddziałami Integracyjnymi im. Władysława Broniewskiego 26 – 600 Radom ul. Ceglana14 psp29radom.edupage.org.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 113 W ŁODZI ul. Unicka 6 tel
Koncepcja pracy na lata Przedszkola Nr 124 im. Marii Konopnickiej.
SP 160 ul.A.Struga24A Tel
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Przasnyszu
Rok w Przedszkolu Borzęcin Duży 2016/2017.
CELE WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO
Zespół Przedszkolno – Szkolno – Gimnazjalny w Podlipiu OFERTA EDUKACYJNA PRZEDSZKOLA.
Szkoła Podstawowa Integracyjna Nr 317
Oddział przedszkolny w Szkole Podstawowej nr 222 im. Jana Brzechwy
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ W UCIECHOWIE
Oddział Przedszkolny Szkoła Podstawowa nr 221 im
Szkoła Podstawowa nr 8 w Toruniu
Szkoła Podstawowa nr 26 im. Mirosława Biernackiego w Warszawie
„ Kiedy śmieje się dziecko,. śmieje się cały świat”
Szkoła Podstawowa Integracyjna Nr 317
Szkoła Podstawowa nr 236 z Oddziałami Integracyjnymi im
Zapis prezentacji:

Przedszkole nr 30 w Warszawie Poznajmy się!

Przedszkole Przedszkole mieści się na parterze w budynku mieszkalnym. Posiada trzy sale zabaw dla poszczególnych grup, kuchnię i zaplecze administracyjno - gospodarcze. Sale dzieci wyposażone są w system monitoringu i domofony, dzięki którym nauczyciele mają możliwość obserwować, kto odbiera dziecko z przedszkola. Warunki lokalowe i rozkład pomieszczeń pozwoliły stworzyć tzw. "domowe przedszkole" z grupami otwartymi – dzieci korzystają z różnych sal w zależności od potrzeby i rodzaju prowadzonych zajęć. Pomieszczenia urządzone są funkcjonalnie, przytulnie i bezpiecznie. Każda z sal dziecięcych posiada bogatą ofertę zabawek, gier, pomocy dydaktycznych. Są kąciki tematyczne, biblioteczki, instrumenty muzyczne i przybory gimnastyczne. W każdej sali jest komputer wykorzystywany do zajęć edukacyjnych.

Plac zabaw Plac zabaw oddalony jest od przedszkola o ok.300 metrów. Jest on bezpiecznym miejscem zabaw przedszkolaków. Całość obiektu wyłożona jest matą amortyzującą upadki, co zdecydowanie podnosi poziom bezpieczeństwa dzieci podczas zabawy. Dzieci mogą tu korzystać z piaskownicy, karuzeli, kompleksu rekreacyjnego ze zjeżdżalną, przeplotnią i drabinkami o zróżnicowanym stopniu trudności. Są huśtawki dla maluszków i starszych dzieci; różnorodne przybory do zabaw na świeżym powietrzu oraz wiata z ławeczkami uzupełniają całość wyposażenia. Dzieci korzystają z placu zabaw codziennie przy sprzyjających warunkach atmosferycznych.

Cele i zadania przedszkola Wspieranie uzdolnień oraz wspomaganie rozwoju dziecka poprzez diagnozowanie i rozwijanie inteligencji wielorakich. Rozwijanie umiejętności przeżywania sukcesów, a także radzenia sobie z porażkami. Wprowadzanie dzieci w środowisko szkolne poprzez bezpośrednie kontakty. Wychowanie, w ścisłej współpracy z rodzicami, dzieci przejawiających empatię, dobroć, życzliwość, otwartość, zaradność, samodzielność, kreatywności, wiarę we własne możliwości. Tworzenie atmosfery bezpieczeństwa i zaufania w środowisku przedszkolnym i rodzinnym.

Misja przedszkola Przedszkole zapewnia opiekę, wychowanie w atmosferze akceptacji i bezpieczeństwa. Dzieci mają możliwość samorealizacji i aktywnego odkrywania swoich możliwości. Dzięki bogatej ofercie zajęć dodatkowych rozwijają swoje zainteresowania wzbogacając wiedzę o otaczającym świecie. Wychowankowie mają w nauczycielach wsparcie, a ci każdemu dziecku zapewniają podmiotowe traktowanie i dbają o jego wielostronny rozwój. Pedagodzy w naszym przedszkolu współpracują ze sobą i dzielą się zdobytą wiedzą. Pogodna atmosfera w przedszkolu i życzliwi nauczyciele umiejętnie otaczają opieką wszystkie dzieci. Nauczycielki znają potrzeby i zainteresowania dzieci oraz posiadają umiejętność atrakcyjnego prowadzenia zajęć. Konstruują ciekawe i bogate oferty zabaw i zadań, są dobrze przygotowane merytorycznie i metodycznie. Poszukują innowacyjnych rozwiązań, mają wysokie kwalifikacje, pracują z pasją ciągle doskonaląc swoje umiejętności.

Misja przedszkola Absolwenci naszego przedszkola to dzieci: otwarte, twórcze, komunikatywne, przygotowane do podjęcia obowiązków na kolejnym szczeblu edukacji. Znają siebie i swoje możliwości, akceptują odrębność innych, potrafią odnaleźć się w nowej sytuacji, rozwiązują problemy, dążą do osiągnięcia sukcesu i radzą sobie z porażkami. Przedszkole ściśle współpracuje z rodzicami, uwzględnia ich potrzeby i oczekiwania. Angażuje rodziców do pracy na rzecz przedszkola. Rodzice są naszymi sojusznikami, a działania pozostają skoordynowane.

Programy Przedszkole opiera swoją pracę na programach wychowania przedszkolnego zgodnych z podstawą programową MEN: Program wychowania przedszkolnego Dobry start przedszkolaka M. Rościszewska-Woźniak. Pracujemy w/g programu Dziecięca matematyka prof. E. Gruszczyk – Kolczyńskiej i E. Zielińskiej. Zajęcia wychowawczo - dydaktyczne dostosowane są do możliwości rozwojowych dzieci i prowadzone są na wysokim poziomie. Dzieci mają stworzone warunki do twórczego działania, przyswajają ważne umiejętności przydatne w życiu dorosłego człowieka.

Programy autorskie Każda z grup przedszkolnych w ciągu roku realizuje jeden z programów zajęć dodatkowych: program zabaw logopedycznych program plastyczny program muzyczny Dzieci trzyletnie przyjmowane do przedszkola mają możliwość uczestniczenia w dwufazowym programie adaptacyjnym (maj-wrzesień).

Programy cykliczne W ciągu roku prowadzimy inne cykliczne programy, związane z wyznaczonymi priorytetami i treściami nauczanymi w przedszkolu. Należą do nich m.in.: Necio.pl – program bezpiecznego korzystania z komputera i Internetu Fundacji Dzieci Niczyje, Warszawa stolica czystości – program, ekologiczny m.st. Warszawy Akademia Aquafresh – program profilaktyki przeciwpróchniczej

Projekty Jesteśmy przyjaciółmi Króla Maciusia I Czytające przedszkole – udział w kampanii Cała Polska Czyta Dzieciom Oczami dziecka – działalność artystyczna dzieci inspirowana literaturą, teatrem i muzyką Co roku przedszkole bierze udział w różnych projektach, np.: Jesteśmy aktywni w konkursach plastycznych, teatralnych i muzycznych o charakterze lokalnym i i ogólnopolskich. Organizujemy konkursy dla dzieci i rodziców z naszego przedszkola jak i dla szerszego grona odbiorców.

Zajęcia dodatkowe Nasze przedszkolaki mają możliwość rozwijać swoje talenty również podczas zajęć dodatkowych. Każdej grupie proponujemy umuzykalnienie (rytmika). Dzieciom starszym oferujemy: język angielski gimnastykę korekcyjną

Zdrowie i bezpieczeństwo Przedszkole wyposaża dzieci w wiedzę o zagrożeniach dla zdrowia, zapoznaje ze sposobami ochrony przed nimi, dostarcza wiedzę na temat bezpiecznych zachowań. W przedszkolu przeprowadza się bieżącą modernizację pomieszczeń, dostosowując wyposażenie do potrzeb dzieci i dorosłych, poprawiając estetykę sal. Teren placu zabaw jest zagospodarowany zgodnie z potrzebami dzieci i wymogami bezpieczeństwa. Przedszkole wyposażone jest w system monitoringu. Przedszkole rozwija sprawność i aktywność ruchową dzieci. Przedszkole wyrabia nawyki higieniczne i żywieniowe u dzieci oraz kulturę spożywania posiłków. Jadłospisy układane są zgodnie z wytycznymi Instytutu Żywności i Żywienia. Dzieci mają stały dostęp do wody pitnej zapewnianej przez Radę Rodziców.

Aktywność Staramy się wykorzystać potencjał naszych partnerów i lokalizację przedszkola w odniesieniu do pobliskich centrów kultury. Nasi wychowankowie często uczestniczą w wycieczkach, piknikach naukowych, lekcjach otwartych, ciekawych warsztatach, spacerach do Łazienek Królewskich.

Aktywność Do przedszkola zapraszamy aktorów prezentujących dziecięce spektakle, muzyków organizujących koncerty, ciekawych gości opowiadających o swojej pracy. Odwiedzają nas policjanci, strażnicy miejscy, ratownicy, wykładowcy wyższych uczelni, autorzy książek, goście z pobliskiego radia.

Tradycje przedszkola Do tradycji przedszkola należą między innymi: Pasowanie, Bal Karnawałowy, Rodzinna Wigilia, Dzień Babci i Dziadka, Dzień Dziecka.

Rodzice w przedszkolu W przedszkolu działa Rada Rodziców, która wspiera pracę przedszkola. Najczęstszą i najbardziej praktyczną formą współpracy z opiekunami dzieci są kontakty indywidualne oraz zebrania grupowe. Rodzice uczestniczą we wszystkich uroczystościach okazjonalnych i proponowanych przez nauczycieli formach integracyjnych (zajęcia otwarte, bale, uroczystości, konkursy rodzinne).

Wspieranie rozwoju dziecka Nasi nauczyciele przeprowadzają wstępną diagnozę dzieci, opracowują plany pracy z dziećmi posiadającymi trudności w przyswajaniu umiejętności i wiadomości. W ciągu roku stosujemy elementy metod: Gimnastyka Mózgu - Denissona, Pedagogika Zabawy - Klanza, rozwijanie percepcji wzrokowo- ruchowej - M. Froestig, ruch rozwijający - W. Schoerborne, ćwiczenia z zakresu integracji sensorycznej, art.-terapii i inne. Przedszkolaki mają również zapewnioną pomoc neurologopedy oraz psychologa. Specjaliści pracują z dziećmi indywidualnie oraz z grupami.

Dzieci w naszym przedszkolu są… Spontaniczne…Szczęśliwe…

Dzieci w naszym przedszkolu są… Koleżeńskie…Samodzielne…

Dzieci w naszym przedszkolu są… Aktywne…Naturalne…

Dzieci w naszym przedszkolu są… Kreatywne…Odpowiedzialne…

Zapraszamy… Spotkajmy się!