Małgorzata Rostkowska:

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Reforma wychowania fizycznego – mity a rzeczywistość
Advertisements

Podstawowe funkcje przegladarek.
ZAJĘCIA Z WYCHOWNIA FIZYCZNEGO OCZYMA PRYMUSÓW
Autor pakietu Alicja Kwaśny Szkoła Podstawowa w Okonku 2006 rok
Gimnazjum im. Adama Mickiewicza w Brodach
Sale 3D: Serwer 1 Strona projektu Film - ankieta Serwer 2
D EBATA SZKOLNA 2012/2013 KODEKS SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
M. Rostkowska 1 Co wiemy o maturze z informatyki ?
Lekcje informatyki w K.S.P. Lekcje informatyki w K.S.P. Wykonanie Pawe ł Majocha VB 2007r,
Małgorzata Taraszkiewicz Grupa Edukacyjna 21
Kodeks 2.0 Szkoła Podstawowa nr 3 im. M. Konopnickiej Krosno r. szk. 2012/2013.
JEM ZDROWO PROJEKT EDUKACYJNY W RAMACH PROGRAMU SZKOŁA Z KLASĄ 2.0
Wyrównywanie szans edukacyjnych.
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów Warszawa l matura.oeiizk.waw.pl doradca.oeiizk.waw.pl.
Szkoła Podstawowa nr 2 w Kwidzynie Klasy I - III.
LITERATURA ANEKSY. STRUKTURA DZIAŁU TEORETYCZNEGO DEFINICJE WAŻNIEJSZYCH POJĘĆ HISTORIA ROZWOJU ZJAWISKA ANALIZA TEORII NAUKOWYCH PUNKTY WYJŚCIOWE O CELU.
Debata Szkolna w Gimnazjum Myśliszewice,
Gimnazjum w Radziłowie Opracowanie: Zbigniew Mroczkowski.
LITERATURA ANEKSY. STRUKTURA DZIAŁU TEORETYCZNEGO DEFINICJE WAŻNIEJSZYCH POJĘĆ HISTORIA ROZWOJU ZJAWISKA ANALIZA TEORII NAUKOWYCH PUNKTY WYJŚCIOWE O CELU.
Szkoła Podstawowa Nr 3 w Słupcy Uczniowie klas III
Wykorzystanie TI w wyrównywaniu szans edukacyjnych
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
Wykorzystanie pracowni otrzymanej z funduszy EFS.
im. Adama Mickiewicza w Łebie
Oferta na rok szkolny 2007/08 Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów.
Wyrównywanie szans edukacyjnych Gimnazjum nr 12 w Tychach.
Szkoła z klasą 2.0 Martyna Pietrowicz.
Nasze kodeksowe marzenia
Rok z Kodeksem 2.0 – plusy i minusy
SZKOŁA GIMNAZJUM NR 8 BYTOM
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Debata szkolna nad Kodeksem 2.0 I Liceum Ogólnokształcące im. Henryka Sienkiewicza w Świebodzinie 11 grudnia 2013.
Opis udziału szkoły w innowacji pedagogicznej polegającej na wdrażaniu kształcenia otwartego (e-learning).
Ankietowaniem objęto uczniów kl. IV – VI, oraz rodziców Liczba ankietowanych uczniów – 29 na 32 ogółem Liczba ankietowanych rodziców – 4 na 15 wydanych.
Platforma Edukacyjna Szkoły Podstawowej nr 67 w Krakowie Z tej krótkiej prezentacji dowiemy się, do czego będzie służyć uczniom platforma edukacyjna, jak.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Debata szkolna
Program VNC jako pomoc w lekcji
Sieć Internet jako źrodło wiadomości o sztuce..
Wyrównywanie szans edukacyjnych Zespół Szkół nr 2 w Tychach.
Kodeks 2.0 Wersja robocza. Punkt 1 Nauczyciele i uczniowie częściej urozmaicają lekcje grami, filmami, prezentacjami edukacyjnymi i on- line. TAK:NIE:
KODEKS 2.0.
GIMNAZJUM Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI NR 93 IM
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Z KLASĄ ..
Jak uczyć? Gdańsk, wrzesień ; Ośrodek metodyczny Fundacji Edukacji Otwartej NetEdukator.
Korzystając z materiałów kopiowanych z Internetu, zawsze podajemy ich źródło oraz autora.
PRZEWODOWE I BEZPRZEWODOWE
-opis polskiej szkoły nowych czasów..  Podczas lekcji można korzystać z tablicy interaktywnej, komputerów i innych urządzeń elektronicznych tylko w celach.
Program Szkoła z klasą 2.0. W roku szkolnym 2012/2013 nasza szkoła po raz drugi zgłosiła swój udział w programie Szkoła z klasą 2.0.
Pogoda – Das Wetter Zajęcia przeprowadzono r. w klasie II a
ISU Indywidualizacja w praktyce szkolnej Wyniki ankiet Małgorzata Taraszkiewicz.
Moduł trzeci Grupa GimTuba. Trzy źródła informacji, z których najczęściej korzystamy, ucząc się. Ucząc się korzystamy z różnych źródeł. Najczęściej odwiedzane.
Które służą jako pomoc w nauce uczniom.   Chyba w każdym domu znajduję się urządzenie elektroniczne zwane komputerem. Prawie każdy z nas ma również.
STRUKTURA PRACY DYPLOMOWEJ
Przygotowaliśmy: -praktyczne narzędzia dla nauczycieli: -ramowy plany pracy wychowawczej, -ramowy program zajęć pozalekcyjnych, -scenariusze lekcji,
KODEKS 2.0 TECHNIKI INFORMACYJNO KOMUNIKACYJNE. KOMUNIKACJA Z RODZICAMI I UCZNIAMI ZA POMOCĄ TELEFONU KOMÓRKOWEGO I POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
Wybrane wyniki badań ewaluacyjnych w ramach projektu SzPZ 2015.
Komputery pod ręką! 1.W każdej sali powinien być jeden komputer z dostępem do Internetu 2.W niektórych salach powinny być projektory, a nawet tablice interaktywne.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
Zadanie dyrektora szkoły w ramach programu Szkoła z klasą 2.0 Opracowanie: Jerzy Marek.
D EBATA SZKOLNA KODEKS 2.0 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
20 LUTY 2016 GIMNAZJUM NR UCZ I UCZ SIĘ Z TIK – WYKORZYSTUJEMY TECHNOLOGIĘ NA LEKCJACH 2. PRZESTRZEGAMY ZASAD NETYKIETY 3. RESPEKTUJEMY PRAWA AUTORSKIE.
DIAGNOZA POZIOMU WIEDZY Z MATEMATYKI UCZNIÓW KLASY I TECHNIKUM INFORMATYKI WRZESIEŃ, ROK SZKOLNY 2016 / 2017.
czyli czas wolny przed i po lekcjach…
ANKIETA aktywność czytelnicza uczniów Społecznego Gimnazjum w Czersku
ERA SZKOLNEGO KOMPUTERA!
Konkurs Wydawnictwa Nowa Era PROJEKT Z KLASĄ 2013 r.
Sopocka Akademia Tenisowa
ZASADY BEZPIECZEŃSTWA I ZACHOWANIA UCZNIÓW W ROKU SZKOLNYM 2017/2018
Zapis prezentacji:

Małgorzata Rostkowska:

Uczniowie mają zawsze dostępne materiały do lekcji a nauczyciel nie musi nic drukować ani nagrywać

Działania na lekcji przebiegają sprawniej

Nie trzeba ciągle powtarzać tego samego różnym uczniom

Wygodny sposób śledzenia postępów uczniów

Czasem jest problem z interpretacją plików przesyłanych przez Moodle po stronie przeglądarki, ale w Firefoxie trzeba specjalnie ustawić opcje, albo korzystać z IE. Jedyną wadę Moodle dostrzegam, gdy pada sieć, lub serwer szkolny (bo jest stary i przeciążony i to się niestety coraz częściej zdaża), bo wszystko co przygotowałam na lekcje, jest na nim umieszczone; ale wówczas w ogóle trudno prowadzić lekcje informatyki i z tym już Moodle nie ma nic wspólnego –ale jest to już inna historia (: