Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Support.ebsco.com Użycie funkcji historii wyszukiwania Przewodnik.
Advertisements

Custom Curriculum Zarządzanie kontem – tworzenie własnego programu nauczania.
Filmy poklatkowe wykonane za pomocą programu SALSAJ
Dodatkowe zajęcia dydaktyczne
K orzystanie z ogólnodostępnej wersji internetowej.
Interaktywna prezentacja użytkowa
Support.ebsco.com Tworzenie alertów dotyczących czasopism Przewodnik.
MS Access 2003 Kwerendy Paweł Górczyński.
MS Access 2000 Kwerendy Piotr Górczyński 25/08/2001.
SIECI KOMPUTEROWE (SieKom) PIOTR MAJCHER WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA I MARKETINGU W SOCHACZEWIE Zarządzanie.
SIECI KOMPUTEROWE (SieKom) PIOTR MAJCHER WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA I MARKETINGU W SOCHACZEWIE PODSTAWOWE.
Wprowadzenie do symulacji. Zaczynamy Naciśnij przycisk OK, by rozpocząć grę
WINDOWS 95.
Program wywoływany jest z przycisku wskazanego strzałką.
USŁUGA FTP 1. Definicja FTP. FTP (File Transfer Protocol, ang. protokół transmisji plików) jest protokołem typu klient-serwer, który umożliwia przesyłanie.
PRACA W DOMENIE Różnice użytkowe między pracą w domenie i grupie roboczej. 1. Ekran logowania. - wciśnięcie klawiszy [Ctrl+Alt+Delete], a następnie podanie.
Cześć! Chciałabym się nauczyć tworzyć matematyczne gry komputerowe Umiem robić takie gry, a więc z chęcią nauczę Cię.
Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PROWADZENIE GRY. Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PROWADZENIE GRY Na stronie wybierz program Zarządzanie.
Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą WPROWADZENIE DRUŻYN DO SYMULACJI.
Podejmowanie decyzji.
Podstawy programowania II
Gra symulacyjna GraD.
EDYTOR 3D OFERTA 1.Wybierz pamięć USB 2.Wybierz stronę pamięci USB na której chcesz umieścić nadruk 3.Wybierz kolor pamięci, ilość, pojemność oraz.
Instrukcja USOS Rejestracja na zajęcia obieralne wersja by Marek Opacki.
Moduł Lojalnościowy. Czyli zatrzymanie klienta przy naszym zakładzie optycznym.
Wprowadzenie do obsługi programu PowerPoint
Obsługa platformy dla nauczycieli prowadzących Jako nauczyciel prowadzący musisz wpisać studentów na kurs który nadzorujesz.
Witaj. Zapraszamy Ciebie do zapoznania się z przewodnikiem, który pokaże jak założyć konto oraz w jaki sposób można korzystać z usług w serwisie iplay.pl.
Dwa ognie Katarzyna Walczyk.
System rejestracji zawodników Polski Związek Judo 2006.
Wykonywanie kopii bezpieczeństwa danych
W nowej odsłonie.
Instrukcja USOSweb Wersja: Opracował: Sebastian Sieńko Plany zajęć dodatkowych pracownika.
Tworzenie przedmiotów, zajęć i protokołów
MAKRA 1.
Ujarzmić Worda Agnieszka Terebus.
Poznaj… nowy, ulepszony… e-katalog.
WYKONANIE: Julia Książek Wiktoria Jelonek Dominik Porowski Krzysztof Kąkol Jakub Wojciechowski Opiekun: Beta Szewc.
Obsługa modułu integracyjnego z allegro.pl
Informatyka Poczta elektroniczna.
1 Zamawianie i rezerwacja książek przez Internet Zanim się zarejestrujesz udaj się do wypożyczalni po hasło i login Masz dwa sposoby logowania się do katalogu.
Program edukacyjny „Dzień przedsiębiorczości” Działania szkoły na platformie programu.
Generatory pomocy multimedialnych
PROSTY SPOSÓB NA UTWORZENIE ANIMOWANYCH NAPISÓW W PROGRAMIE GIMP
w prezentacji multimedialnej
Portal edukacyjny A.Ś. Zarz ą dzanie informacj ą w ś rodowisku Windows.
POUFNE. Dystrybucja wyłącznie do partnerów objętych umową o zachowaniu poufności. Firma Microsoft nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych ani domniemanych.
Operacje na plikach i folderach
Podręczna karta informacyjna dotycząca funkcji wideo Rozpoczynanie połączenia wideo 1.Zatrzymaj wskaźnik na zdjęciu kontaktu i kliknij przycisk kamery.
EBSCOhost Collection Manager Konto osoby proponującej książki do zakupu Przewodnik support.ebsco.com.
Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą Procedura rejestracji zespołu.
Przewodnik Wprowadzenie do
Przewodnik Tworzenie powiadomień dotyczących czasopism w EBSCOhost
Przewodnik Tworzenie powiadomień dotyczących wyszukiwania w EBSCOhost
Usługa e-Załączniki Automatyzacja usługi - nowy kanał komunikacyjny Izba Celna w Białej Podlaskiej Prezentuje Leszek Krasa Biała Podlaska, dn r.
Przewodnik Użycie funkcji historii wyszukiwania w interfejsach EBSCO
 Cele operacyjne:  Uczeń:   doskonali:   · zasady tworzenia tabeli;  · sposoby formatowania tekstu w programie Word;  · umiejętność wyrównania.
FIFA 16 FIFA 16 to kolejna wersja znanej na całym świecie gry.
Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
Menu Opcje.
Archiwum Prac Dyplomowych Czynności wykonywane przez studentów
Jak działa program do obliczania kosztów pracy
Logo PTMK czyli praktyczne wykorzystanie umiejętności i wiedzy dotyczącej środowiska COREL DRAW.
PODSTAWOWE ZARZĄDZANIE KOMPUTERAMI Z SYSTEMEM WINDOWS
PLATFORMA EDUKACYJNA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BABICACH.
Wskaż wybrany krok lub kliknij Enter aby dowiedzieć się więcej.
Zaprojektowanie filmu z przygotowanych zdjęć. Photostory
Zaprojektowanie filmu z przygotowanych zdjęć. Photostory
Platforma LearningApps
Zaprojektowanie filmu z przygotowanych zdjęć. Photostory
Zapis prezentacji:

Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW

Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW Po zapisaniu w symulacji drużyn, możemy przygotować nową grę.

Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW Wprowadź nową grę.

Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW Zanim ustalisz parametry gry, dodaj do niej drużyny.

Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW Zaznacz drużyny, które chcesz dołączyć do gry. Można dołączyć maksymalnie 8 drużyn. Zatwierdź wybór przyciskiem Add Player(s). Gracze w danej chwili mogą być zalogowani do gry (On line) lub nie (Not Online).

Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW Wykaz drużyn dodanych do gry. Można także usunąć drużynę z gry – Remove Informacja o dostępności drużyny.

Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW Nadanie nazwy grze np. Klasa Titanów zamiast Game Ustalenie ilości grających drużyn. Jeśli dodałeś do gry 5 drużyn i zaznaczysz 8 graczy – komputer dołączy do gry 3 drużyny komputerowe. Możesz wybrać poziom gry dla komputera. Możesz ustalić minimalną cenę w danej grze.

Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW Wybierz rodzaj scenariusza.

Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW Wybrano wszystkie decyzje dostępne w grze: Price – cena, Production – wielkość produkcji. Marketing - wydatki na marketing, Capital Investment – wydatki na inwestycje, R&D – wydatki na badania i rozwój, Charitable Giving – działalność charytatywna, Marketing Plan Detail – przeznaczenie wydatków marketingowych, R&D Plan Details – rezultaty wydatków na Badania i Rozwój.

Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW Ustal ilość etapów gry.

Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW Zdecyduj o sposobie zamykania etapów gry: automatycznie po 5 min utach, godzinie, dniu lub tygodniu, automatycznie, gdy wszystkie drużyny podejmą decyzje, osobiście przez prowadzącego grę.

Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW Save – zatwierdza przyjęte ustawienia.

Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW Start Now rozpoczyna utworzoną grę.

Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW Po zakończeniu grę można usunąć – Delete. Równocześnie można utworzyć nieograniczoną liczbę gier – New Game.