III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Ul. Arciszewskiego 13 | Warszawa tel. (22) | faks (22) infoDENT24.pl.
Advertisements

Idea projektów innowacyjnych
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
SPIN Kreowanie informacji jako zasadniczy element procesu nawiązywania i utrzymywania współpracy z mediami.
Strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska.
Strategia kampanii w Internecie dla Fundacji Dzieci Niczyje
Dialog i partnerstwo szansą na rozwój zasobów ludzkich w powiecie kartuskim – edycja II Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII: Promocja integracji.
Strategia komunikacyjna WWF w zakresie ochrony wilka w Bieszczadach
Ryszard Solski, Sigma International
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski.
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
STRATEGIA WDRAŻANIA PROJEKTU INNOWACYJNEGO TESTUJĄCEGO STRATEGIA WDRAŻANIA PROJEKTU INNOWACYJNEGO TESTUJĄCEGO l istopad 2010 rok Projekt współfinansowany.
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
Konkurs 01/POKL/7.2.1/2008 (Ogłoszony w dniu 31 stycznia 2008 r.) Typy projektów. w ramach podziałania możliwa będzie realizacja następujących projektów:
Strategia komunikacyjna dla projektu edukacyjnego Amnesty International PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA - DZIAŁANIE Anna Kadzikiewicz.
Tytuł Projektu: Absolwent na wagę złota Analiza rynku pracy pod kątem wymagań pracodawców względem potencjalnych pracowników.
Kobiety !!!!!!! Życie zaczyna się po 40.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Konkurs Młodzi w Łodzi – Językowzięci to kolejna inicjatywa programu Młodzi w Łodzi adresowana – oprócz studentów - także do absolwentów.
Internet jako płaszczyzna konkurowania w warunkach zakazu reklamy publicznej Katarzyna Liczmańska.
Departament Społeczeństwa Informacyjnego
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
Agata Blady, Komunikado PR,
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Profesjonalizacja branży eventowej
Public Relations w lokalnej firmie
Norbert Kubiak Łukasz Łapanowski Aleksandra Nike Bartłomiej Stawski.
Internet w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
ROK SZKOLNY 2011/2012. W klasie realizowany będzie program liceum ogólnokształcącego z przedmiotami rozszerzonymi: język polski wiedza o kulturze język.
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW. PROGRAM OPRERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki Działanie 8.1 Rozwój pracowników.
O programie Szkoła z klasą 2.0 Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą.
Wzmocnienie potencjału instytucjonalno – kadrowego Urzędu Gminy w Nowem Harmonogram realizacji projektu.
PRZEMOCY MÓWIMY NIE! KOALICJA NA RZECZ OSÓB ZNAJDUJĄCYCH SIĘ
Strategia Promocji.
Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja?
– Twój nowy Regionalny Portal Inwestycyjny ! Założenia projektu Special Investment Care – Specjalna Opieka Inwestycyjna.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Światłowód Wiedzy źródłem motywacji do dzielenia się wiedzą Eksperta
INNOpomorze INNOwacyjne powiązania IV edycja projektu
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Strategie promocji.
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
Chcesz dołączyć do specjalności DZIENNIKARSTWO I PR? Zapisz się już dziś! Kontakt: dr Monika Grzelka lub pokój 303
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2016 rok Mariusz Frankowski Dyrektor Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych.
Tytuł projektu: Partnerstwo Nyskie 2020 – dialog między Partnerami Nazwa partnerstwa: Partnerstwo Nyskie 2020 Podmiot zgłaszający: Gmina Nysa.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
„Event – skuteczne narzędzie HR” Agnieszka Zyśk-Pożoga CSR & Events Manager Provident Polska S.A.
Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski Warszawa
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
1 Kampania edukacyjna „Moje konsumenckie ABC KUPUJESZ TO?” Prezentacja założeń Agnieszka Zawartko 2 marca 2006.
Działania informacyjno – promocyjne w Programie Wiedza Edukacja Rozwój Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia Ministerstwo Zdrowia Warszawa,
Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE.
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2017 rok
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
ZKM przypomnienie.
Deklaracje uczestnictwa w specjalności
Deklaracje uczestnictwa w specjalności
CASE STUDIES 2017.
kierownik specjalności:
DZIAŁANIA MARKETINGOWE PO WPROWADZENIU APLIKACJI PE-IMP
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Opracowanie: Dagmara Lustyk
MENTORING IN CCI SECTOR Unit 4: MENTOR IN MUSIC
Zapis prezentacji:

III edycja projektu charity - program stażu-

…nieco teorii

1. istota public relations pr vs. reklama etyka zawodowa filary public relations

2. media relations Założenia i zasady Rodzaje materiałów prasowych Zasady redakcji informacji prasowej Organizacja konferencji prasowej Patronat medialny

3. Partnerstwa i sojusze Promocja wiązana Partner idealny? Zasady redakcji ofert partnerskich

4. CSR, Sponsoring, Charity Komu pomagać? Jak pomagać? Case studies

5. Własne kanały komunikacyjne Custom publishing Social media Newletter www

6. Typowe i (nietypowe) formy promocji Event Druki ulotne Ambient i kontekst Reklama kontekstowa Case study

7. Badania w komunikacji maketingowej

8. Budowanie strategii: Analiza określenie grup docelowych analiza otoczenia analiza dotychczasowych działań

9. Kreacja strategii: Postulaty cele narzędzia scenariusze działań Harmonogram wdrożeń budżet

warsztat

1. Redakcja materiałów Prasowych: Informacja prasowa Artykuł prasowy Komunikat prasowy

2. Redakcja treści na potrzeby własnych kanałów komunikacyjnych Scenariusze działań social Media Teksty na stronę (SEO)

3. Butik kreatywny Wspólna praca na koncepcją kampanii 1%

4. Redakcja strategii dla kampanii 1%

5. Ewaluacja uczestnika stażu

III EDYCJA CHARITY: Projektu stażowego agencji PR - Lipiec – sierpień,