III edycja projektu charity - program stażu-
…nieco teorii
1. istota public relations pr vs. reklama etyka zawodowa filary public relations
2. media relations Założenia i zasady Rodzaje materiałów prasowych Zasady redakcji informacji prasowej Organizacja konferencji prasowej Patronat medialny
3. Partnerstwa i sojusze Promocja wiązana Partner idealny? Zasady redakcji ofert partnerskich
4. CSR, Sponsoring, Charity Komu pomagać? Jak pomagać? Case studies
5. Własne kanały komunikacyjne Custom publishing Social media Newletter www
6. Typowe i (nietypowe) formy promocji Event Druki ulotne Ambient i kontekst Reklama kontekstowa Case study
7. Badania w komunikacji maketingowej
8. Budowanie strategii: Analiza określenie grup docelowych analiza otoczenia analiza dotychczasowych działań
9. Kreacja strategii: Postulaty cele narzędzia scenariusze działań Harmonogram wdrożeń budżet
warsztat
1. Redakcja materiałów Prasowych: Informacja prasowa Artykuł prasowy Komunikat prasowy
2. Redakcja treści na potrzeby własnych kanałów komunikacyjnych Scenariusze działań social Media Teksty na stronę (SEO)
3. Butik kreatywny Wspólna praca na koncepcją kampanii 1%
4. Redakcja strategii dla kampanii 1%
5. Ewaluacja uczestnika stażu
III EDYCJA CHARITY: Projektu stażowego agencji PR - Lipiec – sierpień,