"Badacz i humanista-wrocławski gimnazjalista - dostosowanie oferty edukacyjnej wrocławskich gimnazjów do potrzeb ich uczniów w kontekście przygotowania.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„ Człowiek – najlepsza inwestycja” Projekt pn
Advertisements

„ZAGRAJMY O SUKCES” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Projekty realizowane w ZSP nr 2 w Siedlcach współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Procedury współpracy gimnazjów z Biurem Projektu e-Akademia Przyszłości. Warszawa r.
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE
REALIZUJĄC PROJEKT, CHCIELIŚMY OSIĄGNĄĆ CELE: ZAKTYWIZOWANIE UCZNIÓW ZAGROŻONYCH NIEUZYSKANIEM PROMOCJI DO NASTĘPNEJ KLASY; STWORZENIE WARUNKÓW DO ROZWOJU.
"Badacz i humanista-wrocławski gimnazjalista" - dostosowanie oferty edukacyjnej wrocławskich gimnazjów do potrzeb ich uczniów.
Sposób i warunki funkcjonowania międzyszkolnych/pozaszkolnych punktów katechetycznych Warszawa
Projekt systemowy „Człowiek najlepsza inwestycja – jako rozwój zasobów ludzkich w drodze kształcenia, szkolenia i pracy” Projekt współfinansowany.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejski ego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Multimedialni uczniowie.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Organizacja pracy w POWUZ Zadania nauczycieli POWUZ i opiekunów.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Wymogi w zakresie planowania i dokumentowania realizacji zajęć
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Główne kierunki rozwoju edukacji Główne kierunki rozwoju edukacji w roku szkolnym 2010/2011.
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach NAJCZĘŚCIEJ WYSTĘPUJĄCE NIERPAWIDŁOWOŚCI W TRAKCIE REALIZACJI PROJEKTÓW Kielce, 9 lipca 2007 r.
UWAGA !!! Zaangażowanie się w główny projekt nie wyklucza możliwości zrealizowania, w ramach tego samego projektu, jednego z trzech działań dodatkowych.
1 Dokumentowanie działań w programach rozwojowych w ramach projektu "Przyspieszenie edukacyjne w szkole wiejskiej". Projekt dofinansowany ze środków Unii.
Tytuł Projektu: Do pracy – marsz!. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Działanie: 1.3 w ramach Ogólnopolskiego Programu Integracji i Aktywizacji Zawodowej.
Dobry start w edukację – indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Międzyrzecz.
Źródło dofinansowania projektu: Europejski Fundusz Społeczny
Proces rekrutacyjny Rekrutacja placówek oraz uczestników/czek będzie prowadzona w Biurze Projektu, które mieści się we Wrocławskim Centrum Doskonalenia.
KARTA INDYWIDUALNYCH POTRZEB UCZNIA, oraz PLAN DZIAŁAŃ WSPIERAJĄCYCH
Praca metodą projektu edukacyjnego
Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Monte Cassino w Ustrobnej
Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
Powiat Pilski w partnerstwie z Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Pile
Rada Rodziców jako organ szkoły
Schemat przygotowywania wniosku o dofinansowanie zgodnie z założeniami metodyki Zarządzania Cyklem Projektu Metodyka Zarządzania Cyklem Projektu pozwala.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt systemowy pn. Przedsiębiorczość szansą na rozwój regionu.
Spotkanie z nauczycielami w ramach projektu Szansa na sukces – program zajęć pozalekcyjnych w szkołach gimnazjalnych na terenie Gminy Wieprz Gierałtowice,
ZADANIA KOORDYNATORÓW
Co przed nami w projekcie Łatwiejszy start…? Faustyna Kaletka.
SZKOLNY OŚRODEK KARIERY (SzOK)
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego (NUMER PROJEKTU: POKL /09) Aktywizacja.
PROJEKT „MÓJ WYBÓR – MOJA PRZYSZŁOŚĆ” REALIZOWANY PRZEZ
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zielona Góra, 13 listopada 2008r.
Procedury związane ze zgłaszaniem, uczestnictwem, rozliczaniem i raportowaniem projektów VOUCHER BADAWCZY BIURO UPOWSZECHNIANIA NAUKI UKW.
Projekt Kwalifikacja jakości w Uniwersytecie Nr POKL /11 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu.
Człowiek najlepsza inwestycja Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „KIERUNEK –SUKCES” Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie ZGODNOŚĆ REALIZACJI WYBRANYCH OBOWIĄZKOWYCH ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH Z RAMOWYMI PLANAMI NAUCZANIA.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie.
Program finansowany przez: Realizator Programu:. Program rozszerzenia zakresu działania samorządu lokalnego poprzez współfinansowanie projektu MultiSport.
Szkoła Podstawowa nr 172 im. Polskiej Organizacji Wojskowej.
Informacja i promocja Agnieszka Srokosz, WST PWT PL-SK.
Celem niniejszej procedury jest określenie zasad nadania imienia Publicznej Szkole Podstawowej w Kruczu.
PROJEKT „AKTYWNIE W BIZNES” KWIECIEŃ 2012 – MARZEC 2013 ORGANIZATOR: STOWARZYSZENIE „AKTYWNOŚĆ KOBIET NA DOLNYM ŚLĄSKU” PARTNER FINANSUJĄCY: WAŁBRZYSKA.
Człowiek – najlepsza inwestycja CO NOWEGO W PROGRAMIE OPERACYJNYM KAPITAŁ LUDZKI? Prowadząca: Anna Makowska.
KONTROLA PROJEKTU MÓJ PIERWSZY BIZNES Projekt „Mój pierwszy biznes” realizowany jest przez Zespół Szkół Handlowych w Poznaniu i polega na prowadzeniu zajęć.
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
Działanie 12.1 Edukacja przedszkolna Wymagania w zakresie wskaźników.
Praca metodą projektu edukacyjnego
Zatrudnianie nauczycieli
Wejrowò, 21 czerwińca 2017 r..
Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”
Akademia Bystrzaków RPO WiM Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów Okres realizacji: VIII.
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
Punkt 6 SZCZEGÓŁOWE ZASADY PRZYPROWADZANIA I ODBIERANIA DZIECI Z PRZEDSZKOLA PRZEZ RODZICÓW (PRAWNYCH OPIEKUNÓW) LUB UPOWAŻNIONĄ PRZEZ.
Projekt „Mistrz w zawodzie- Meister im Beruf”
Kontrola wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
„Bliżej rynku pracy – Zintegrowany System Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego ZIT WOF” Warszawa, r.
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Beneficjenci projektów finansowanych w ramach PO WER
Kontrola wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Zapis prezentacji:

"Badacz i humanista-wrocławski gimnazjalista - dostosowanie oferty edukacyjnej wrocławskich gimnazjów do potrzeb ich uczniów w kontekście przygotowania do wejścia na lokalny rynek pracy Listopad 2012r.

Rekrutacja uczestników projektu Zadania szkoły: 1.Rekrutacja uczniów /uczennic do projektu zgodnie z regulaminem rekrutacyjnym – do r. 2.Złożenie w Biurze Projektu ewentualnych rezygnacji z udziału w zajęciach, podpisanych przez opiekunów prawnych oraz realizacja rekrutacji uzupełniającej – na bieżąco

Rekrutacja uczestników projektu Zadania Biura Projektu: 1.Zamknięcie listy uczestników projektu poprzez weryfikację kwalifikowalności poszczególnych uczniów zgłoszonych do projektu i pozyskanie danych koniecznych do wykazania we wnioskach o płatność składanych do UMWD - do

Dostawy pomocy i materiałów dydaktycznych Zadania operatora usługi edukacyjnej (CEZ CARGO): 1.Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych na podstawie uzgodnionego z Dyrektorami Szkół harmonogramu dostaw – do

Dostawy pomocy i materiałów dydaktycznych Zadania Szkoły: 1.Odbiór ilościowy dostaw – do Bieżące informowanie o uszkodzeniach pomocy dydaktycznych i wyposażenia w celu zlecenia napraw gwarancyjnych – na bieżąco

Dostawy pomocy i materiałów dydaktycznych Zadania Biura Projektu: 1.Odbiór jakościowy dostaw – do Nadanie numerów inwentarzowych – do Podpisanie ze szkołami umowy – porozumienia -do

Organizacja zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych Zadania operatora usługi edukacyjnej (CEZ CARGO): 1.Przedstawienie Dyrektorom Szkół listy nauczycieli realizujących zajęcia w ich szkole – od Planowanie realizacji zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych (tzw. harmonogramy zajęć) w uzgodnieniu z Dyrektorami Szkół – oddzielnie dla każdej z grup uczestników zajęć – przekazanie harmonogramu według ustalonego wzoru do Biura Projektu – do 18. każdego miesiąca za miesiąc następny 3.Przekazanie do Biura Projektu zmian w harmonogramie – na bieżąco

Organizacja zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych Zadania szkoły: 1.Udostępnienie sal i pomocy dydaktycznych na realizację zajęć pozalekcyjnych – na bieżąco 2.Współpraca z operatorem usługi edukacyjnej przy tworzeniu harmonogramu zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych – na bieżąco 3.Informowanie operatora usługi edukacyjnej o zmianach w organizacji pracy szkoły, które będą miały wpływ na harmonogram zajęć projektowych – na bieżąco

Organizacja zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych Zadania Biura Projektu: 1.Przygotowanie harmonogramu form wsparcia dla DEFS UMWD – do 20. każdego miesiąca za miesiąc następny.

Dokumentacja realizacji zajęć Zadania operatora usługi edukacyjnej (CEZ CARGO): 1.Prowadzenie i weryfikacja dokumentacji realizacji zajęć (dzienniki zajęć, listy obecności uczniów na zajęciach pozaszkolnych, karta zajęć indywidualnych SzOK). 2.Monitorowanie stanu realizacji zajęć i jego zgodności z harmonogramem. 3.Monitorowanie frekwencji uczniów na zajęciach dodatkowych, w tym gromadzenie i przekazywanie do Biura Projektu usprawiedliwień nieobecności uczniów na zajęciach. 4.Przeprowadzenie testów sprawdzających i ankiet na początku i końcu zajęć. 5.Gromadzenie i przekazywanie do Biura Projektu produktów projektu: programy zajęć, prezentacje multimedialne dot. realizowanych zajęć (1xKMB, 1xGH),

Dokumentacja realizacji zajęć Zadania szkoły: 1.Wyznaczenie w szkole miejsca służącego do przechowywanie dzienników zajęć dodatkowych. 2.Udostępnianie dzienników zajęć dodatkowych przedstawicielom Biura Projektu, operatora usługi edukacyjnej, organom kontroli. 3.Zatwierdzenie programów zajęć przez Dyrektora Szkoły.

Promocja Zadania Biura Projektu: 1.Przygotowanie materiałów promocyjnych i ich kolportaż w szkołach – do Założenie i aktualizacja strony internetowej projektu – na bieżąco 3.Oznaczanie dokumentów projektowych według wytycznych PO KL – na bieżąco 4.Oznaczenie pomocy i materiałów dydaktycznych oraz wyposażenie Biura Projektu, miejsc pracy współfinansowanych ze środków UE zgodnie z wytycznymi PO KL– do

Promocja Zadania szkoły: 1.Przekazanie informacji o rekrutacji uczestników projektu uczniom i ich opiekunom prawnym – do Umieszczenie na stronie internetowej szkoły informacji o projekcie – do Bieżące informowanie uczniów, opiekunów prawnych, pracowników szkoły o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej – na bieżąco.

Promocja Zadania operatora usługi edukacyjnej (CEZ CARGO) Oznakowania sal, w których będą się odbywać zajęcia dodatkowe (w tym informacja o współfinansowaniu wynagrodzenia nauczyciela prowadzącego zajęcia ze środków UE).

Dziękujemy za uwagę