I spy with my little eyes

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PRACA Z UCZNIAMI ZDOLNYMI W PROJEKCIE DIAMEnT POWUZ II KRAKÓW 19 LUTY – 18 MAJ JĘZYK ANGIELSKI.
Advertisements

Ayca Temizkan- Comenius Ayca Temizkan – jest studentką anglistyki z Ankary (Turcja). W ramach programu Uczenie się przez całe życie, Asystentura Comeniusa.
AMERICAN SCHOOL OF WARSAW SKUPIA
Wyrównywanie szans edukacyjnych
C omenius Partnerskie Projekty Szkół Zadania koordynatora oraz organizacja mobilności Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie.
Szkoła od kuchni… Czyli wędrówka po szkolnych salach i korytarzach
W ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans, prowadzone jest w naszej szkole kółko języka niemieckiego dla uczniów klas VI, którzy pragną poszerzyć
Priorytet 2 Podlaskiego Kuratora Oświaty
Projekt☻ I spy with my little eyes.
"I spy with my little eyes"
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
Zespół Szkół im. Św. Jadwigi Królowej w Klimontowie, Polska Yunus Emre Primary School, Bursa, Turkey.
SPRAWOZDANIE SZKOLNEGO KLUBU EUROPEJSKIEGO „EURO-FANI” Z REALIZACJI PLANU PRACY W ROKU KALENDARZOWYM 2012 – - EUROPEJSKIM ROKU AKTYWNOŚCI OSÓB STARSZYCH.
IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - Grupa 6 „Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Naszym partnerem w tym projekcie była francuska szkoła College Andre Lahaye Adernos-les-Bains. W wydarzeniu, brało udział 15 uczniów naszego gimnazjum.
KLASA OBYWATELSKA Z POSZERZONYM JĘZYKIEM ANGIELSKIM SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI ROK SZKOLNY 2011/2012.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 W BYTOMIU.
Oświata na terenie Gminy Czernice Borowe
SZKOŁA PODSTAWOWA W ZEGRZU POMORSKIM
Konkurs międzyszkolny z języka angielskiego pod Honorowym Patronatem Mirosława Piotrowskiego- posła do Parlamentu Europejskiego.
Nasza szkoła znajduje się w Olsztynie, stolicy Warmii i Mazur, krainy tysiąca jezior w samym jej sercu – dorzeczu Łyny i Pasłęki – naszej Małej ojczyzny.
„Mamo, tato mówię po angielsku”
W naszej szkole organizowany jest projekt Super Klasa. Polega on na rywalizacji przez cały rok szkolny uczniów z poszczególnych klas w cyklu imprez organizowanych.
Wizyta uczniów z Irlandii – Wizyta uczniów z Irlandii w ramach projektu Socrates Comenius.
Asystentura Comeniusa – Georgi Georgiev
FRSE Prezentacja na temat współpracy europejskiej ZS nr 1 w Tychach.
Publiczne Gimnazjum Nr 26 im. Mikołaja Reja w Łodzi
Opracowała: K. Chronowska
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI AKCJI „ZBOŻA ZJADAMY, ENERGIĘ Z NICH MAMY”
Nowe oblicze wolontariatu
Realizacja programu rozwojowego
Wyniki ankiet uczniów, rodziców i nauczycieli podsumowujące 2-letni Projekt Comenius Projekt: „Przedsiębiorczy może być każdy”
Zespół Szkół Gimnazjum Nr 6 Szkoła Podstawowa Nr 13 w Zawierciu.
Sprawozdanie z realizacji projektu edukacyjnego:
Termin sprawdzianu: 1 kwietnia 2015 r. (środa), godz
Wyniki diagnoz w klasach pierwszych i drugich Wrzesień 2014.
Hasło: „Prawo, Przyjaźń, Tolerancja”. Czas trwania konkursu 01 IX 2012r. – 28 II 2013r.
SMAKI ROSJI w Szkole Podstawowej nr 100
Proponujemy:  naukę języka przez 5 godzin w tygodniu  lekcje z wykorzystaniem technik multimedialnych  poznanie kultury krajów anglojęzycznych  zajęcia.
Szkoła Podstawowa nr 18 im. Świętej Anny
Organizator uroczystości: pani Agnieszka Kalińska.
UCZESTNICY PROGRAMU SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 W ROKU SZKOLNYM 2013/14 Dyrektor szkoły: p. Joanna Bieńko Koordynator programu: p. Beata Niziołek Nauczyciele:
 Zaangażowanie całej szkoły do pracy nad kodeksem.  Przygotowanie uczniów do debat.  Zbieranie materiałów.  Utworzenie skrzynki mailowej do kontaktów.
Sprawozdanie z działalności Świerszczykowego Klubu Pożeraczy Liter SP w Bargłówce Klasa I rok szkolny 2013/14.
Studium Przypadków Gosia Bates i Drew Wilkins. Studium przypadków 2 i 4 Wszystko o mnie.
Program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
„Zdrowie, aktywność i integracja międzypokoleniowa”
Praktyka zagraniczna szansą lepszego startu zawodowego dla technika logistyka.
Organizatorzy uroczystości: pani Agnieszka Kalińska i pani Agnieszka Wrzosek.
Od 1999 roku nasze gimnazjum należy do elitarnego grona krakowskich szkół z programem DSD, współfinansowanym przez rząd Federalnej Republiki Niemiec.
m.in.: dlatego, że szkoła posiada:  monitoring wewnętrzny w szatni i na korytarzach,  monitoring zewnętrzny na dziedzińcu szkolnym,  imienne identyfikatory.
Projekt „Uczeń Obywatel”. W Dzielnicy XVII Wzgórza Krzesławickie realizowano program „Uczeń Obywatel”
Sale lekcyjne J. angielski Geografia Historia Informatyka Muzyka J. polski.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 130 IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO u l. Gościniec Łódź.
Gimnazjum nr 36 im. Krzysztofa Kieślowskiego w Łodzi ul. Dąbrówki 1
SZKOŁA PODSTAWOWA W CHARŁUPI MAŁEJ BENEFICJENT PROGRAMU ERASMUS+
„Ready, steady…English!” to projekt Polsko – Amerykańskiej Fundacji Wolności, której krajowym operatorem jest Nidzicka Fundacja Rozwoju NIDA.
Rozszerzona matura – świadoma inwestycja w przyszłość
Klasa językowo-turystyczna – I B
Grupa międzyoddziałowa z rozszerzonym programem nauczania
Było sobie życie… w SP im. AK w Jabłonnie
Spotkanie z Panią dietetyk
Program English Teaching
WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017
Szkoła Promująca Zdrowie
Sprawozdanie z lekcji w klasie 4b
Zagraniczne praktyki zawodowe – technik informatyk
Sprawozdanie z udziału w projekcie ERASMUS+. Nauczyciele byłego Gimnazjum nr 3, a obecnie Szkoły Podstawowej nr 5 w Malborku w ramach projektu Erasmus.
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa
Zapis prezentacji:

I spy with my little eyes

Uczniowie z klas IV-VI oraz klasy 0 w nietypowy sposób mogą pogłębić swoją znajomość języka angielskiego oraz kulturę Wielkiej Brytanii. Ponad połowa uczniów i wszyscy "zerówkowicze" biorą udział w projekcie „I spy with my little eyes”, realizowanym w ramach Programu Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności ENGLISH TEACHING, którego krajowym operatorem jest Nidzicka Fundacja Rozwoju NIDA. Pomysłodawcą i koordynatorem projektu jest nauczycielka języka angielskiego pani Małgorzata Noworyta. Pieczenie ciasta Prace dyniowe Plansze Zajęcia ‘’zerówkowiczów’’ koniec Wyszukiwanie informacji o różnych krajach

Pieczenie ciasta Szczególnym powodzeniem cieszą się zajęcia kulinarne na których testujemy znalezione przepisy, oraz zajęcia taneczne gdzie pod kierunkiem pani Marty Blamowskiej – nauczycielki szkoły w Brzączowicach i opiekunki dobczyckich „Mażoretek” - młodzież poznaje tajniki tańców irlandzkich. Mimo iż spotkania te odbywają się w soboty, dzieci bardzo chętnie w nich uczestniczą. Spróbowaliśmy już angielskich fast-foodów, wypiliśmy „Herbatkę u Królowej” (oczywiście z mlekiem!)

Prace dyniowe Praca prowadzona jest metodą projektu. Uczniowie zostali "szpiegami", którzy aktywnie podglądają życie mieszkańców Wielkiej Brytanii i rozwiązują postawione problemy, awansując w hierarchii i zdobywając stopień "superszpiega". Dzieci pracują w zespołach, niezależnie od ich obecnej znajomości języka oraz wieku - założeniem jest aby każdy mógł uczestniczyć w interesujących dla niego działaniach projektu, a praca grupowa ma wzmocnić uczniów słabszych, pozwolić im wykazać się w zadaniu.

Plansze Projekt przyniósł już też efekty materialne – dzięki współfinansowaniu Fundacji zakupiona została tablica multimedialna, do której Rada Rodziców dokupiła rzutnik szerokokątny a wydawnictwo Macmillan ofiarowało programy dla klas młodszych. Znacznie wzbogaci się też biblioteczka pracowni językowej.

Wyszukiwanie informacji o różnych krajach Każdy miesiąc jest poświęcony jednemu krajowi: wrzesień - Anglii, październik - Szkocji, listopad - Walii, grudzień - Irlandii Północnej. Co tydzień dzieci otrzymują nowe "szpiegowskie" zadania i problem do rozwiązania dotyczący odpowiednio: geografii i historii danego regionu, zwyczajów i tradycji, kultury i sztuki, kuchni i życia codziennego. Dzieci pracując w grupach przeprowadzą analizę problemu, znajdą rozwiązanie i przedstawią je we właściwej formie: graficznej, pisemnej lub innej, np. przygotowanie scenki, prezentacji czy potrawy.

Zajęcia ’’zerówkowiczów’’ Zerówkowicze włączają się do szkolnego "szpiegowania" w nieco inny sposób, polega ono na wyszukiwaniu w piosenkach wskazanych słów. Dzieci poznają język angielski głównie poprzez piosenki i towarzyszące im zabawy, piosenki dobrane zostały w takim właśnie celu - są to tzw. silly songs i action songs. Dodatkowo maluchy wykonują ilustracje poznanych utworów.

Prezentacja wykonana przez Mateusza Zięcinę Źródła: www.sp-stadniki.pl