„Globalne systemy rezerwacji GDS”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Fundusze kapitałowe (private equity / venture capital) w rozwoju firm
Advertisements

Podstawy Turystyki Wykład
Łatwa obsługa Prosta instalacja Wieczysta licencja Praca w sieci
Dystrybucja urządzeń prezentacyjnych Spotkanie VOBIS – ViDiS,
Identyfikacja ryzyk ubezpieczeniowych w procesach inwestycyjnych
Agenda Innowacyjność Wpływ innowacyjności na konkurencyjność
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Ekonomia społeczna w sektorze NGO omówienie wyników pracy podczas seminarium w Krakowie.
Typologia podmiotów gospodarki turystycznej
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Studium przypadku KOPIARKI S.A.
Idea klastra Wszystko, co obecnie masz czy kiedykolwiek będziesz mieć, wszystko, czym się staniesz, co zrobisz i czego doświadczysz, uzyskasz wraz z innymi.
Prof. dr hab.. Małgorzata – Piasecka Szkoła Główna Handlowa Warszawa
Problemy turystyki w województwie podkarpackim Brak markowych produktów turystycznych Przeciętna oferta turystyczna, znacznie poniżej możliwości regionu.
AUTORSKI PROJEKT Redakcji TTG Poland WIRTUALNE BIURO PRASOWE Poli sh Press Center.
Automatyczny sprzedawca, jak zwiększyć efektywność internetowych stron turystycznych.
W SEKTORZE ROLNO – SPOŻYWCZYM
Technik Obsługi Turystycznej
Wykorzystanie nowoczesnych technik informatycznych w obsłudze ruchu turystycznego Konwersatorium III.
Konferencja inaugurująca projekt TURYSTYKA BEZ BARIER. PROFESJONALIZACJA KADR BRANŻY TURYSTYCZNEJ W WOJEWÓDZTWIE OPOLSKIM – Lider.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Interactive Marketing Partner marketing
Automatyzacja procesu obsługi klienta podczas sytuacji kryzysowych Igor Bokun, prezes zarządu Warszawa,
Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku zaprasza do rozpoczęcia nauki w zawodzie TECHNIK OBSŁUGI TURYSTYCZNEJ ul. Gołdapska Olecko Tel.
1. Konferencja Małe i średnie w Unii Europejskiej – finansowanie rozwoju przedsiębiorstw Wrocław,
Agenci w budowaniu satysfakcji klienta - contact center
Grupa BRE Banku Szlifujemy diamenty. 2 KRYZYS ? KRY.
WYDZIAŁ TURYSTYKI I NAUK O ZDROWIU Kierunek: TURYSTYKA I REKREACJA Specjalność: Zarządzanie turystyką.
Otoczenie technologiczne w przedsiębiorstwie
Wpływ informatyki na poprawę funkcjonowania miasta.
OBSŁUGA RUCHU TURYSTYCZNEGO ćwiczenia
Kluczowe czynniki sukcesu
Zaufany partner na rynku e-commerce
Usługi Enterprise Europe Network
O KLASTRZE. O KLASTRZE Podpisanie porozumienia GENEZA I ORGANIZACJA Leszczyński Klaster Budowlany zawiązał się formalnie 25 czerwca 2010r. W momencie.
Nowe media w procesie rozwoju rynku turystycznego
Zarządzanie Przedsiębiorstwem Turystycznym
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
Dlaczego Perfect NDF SA ?. Dzisiejsze oczekiwania Klienta wobec Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowego Uczciwość Rzetelność Wiedza, doświadczenie, profesjonalizm.
ZAWÓD SUKCES AWANS EUROPEJSKOŚĆ ZSAE WITA
call center to nie tylko infolinia
Business Consulting Services © 2005 IBM Corporation Confidential.
Dr Małgorzata Ganczar. Przedsiębiorstwo elektroniczne Przedsiębiorstwo, które specjalizuje się w dokonywaniu transakcji kupna/sprzedaży produktów poprzez.
Profesja Centrum kształcenia Kadr we Wrocławiu Technik Obsługi Turystyki Zagranicznej Sem . III „Globalne systemy rezerwacji systemu GDS – Amadeus,
PODSTAWOWE INFORMACJE Grupa World of TUI poprzez spółki własne i zależne zajmuje pozycję lidera na większości turystycznych rynków europejskich (Polska,
Analiza działalności przedsiębiorstwa aspekty finansowo-ekonomiczne oprac. mgr Karol Tarkowski.
WYZWANIA I SZANSE ROZWOJU W KONTEKŚCIE TRANSGRANICZNYM PAWEL WARSZYCKI Szczecin Hanseatic Institute for Entrepreneurship and Regional Development.
CENTRUM NAUCZANIA W JĘZYKU ANGIELSKIM UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W POZNANIU – JAKOŚĆ KSZTAŁCENIA, WSPÓŁPRACA MIĘDZYNARODOWA, PROMOCJA UCZELNI I MIASTA Prof.
Piotr Kamiński Prezes Zarządu Bank Pocztowy S.A.
Kampania reklamowa firmy Mondo Promo Sp. z o.o.. Założona w 2001r. Aktywnie działająca firma w przemyśle tekstylnym Innowacyjne tkaniny oraz wyspecjalizowana.
ZARZĄDZANIE DZIAŁEM SPRZEDAŻY
BIURO PODRUŻY,, ITAKA`` Prezentacja na prace kontrolną z przedmiotu: Informatyczna Obsługa Biura.
Narzędzia informatyczne; oprogramowanie do obsługi bazy noclegowej, biur podróży, linii lotniczych i touroperatorów.
Plan konsultacji społecznych I część – prezentacja zakresu prac nad Strategią, celów strategicznych I i II rzędu II część – pytania skierowane do uczestników.
Trendy rozwoju turystyki w świetle danych statystycznych.
Red Ball Marek Wójcik Podstawowe Dane: NIP: REGON: Województwo:Mazowieckie Powiat:Warszawski Kod i miasto: Warszawa Czas założenia:
Mój region w Europie Wsparcie dla nowoczesnych form świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Działania 4.3. RPO WK-P Rozwój komercyjnych e-usług.
Novotel Katowice Centrum **** Oferta pokoje 2016 „Idea” Danuta Bujak.
Wsparcie zarządzania strategicznego mikro, małych i średnich przedsiębiorców Działanie 2.2 POWER.
Wsparcie zarządzania strategicznego mikro, małych i średnich przedsiębiorców Działanie 2.2 POWER.
Contents 1 Informacje o badaniu 3 2 Wyniki badania 5.
E-turystyka w sektorze publicznym
Margie's Travel Pozwól nam zaplanować Twoje zimowe wakacje!
Marketing w Firmie.
travel margie’s margie’s travel
Firma Bit&Bajt została założona w listopadzie 2014 roku.
travel margie’s margie’s travel
Konkurencyjny region turystyczny – kreacja, rozwój, promocja
Misja i wizja przedsiębiorstwa!
Zapis prezentacji:

„Globalne systemy rezerwacji GDS”

System GDS Merlin X Merlin.X to system rezerwacyjny na miarę oczekiwań nowoczesnego biura podróży. To nie tylko znakomita możliwość łączenia lepszej i bardziej efektywnej obsługi Klienta, ale również przejrzystość dostępnych ofert. Wszystkie te czynniki skutkują ogromną popularnością wśród biur podróży, podnosząc znaczenie ESS. Nawiązanie współpracy z ponad 2, 5 tysiącami biur podróży i agencji turystycznych oznacza ogromny potencjał w ilości dokonywanych rezerwacji. Ponad 20 touroperatorów on-line i miliony ofert każdego dnia gości w większości polskich biur podróży. Właściwa informacja we właściwym czasie to połowa sukcesu. ESS wytycza nową drogę ku łatwiejszej rezerwacji, a urozmaicając asortyment o nowości np. Auto na Wakacje gwarantuje ciągły postęp. Wielofunkcyjny system ale również profesjonalny i doświadczony Call Center, na którego pomoc w każdej chwili mogą liczyć współpracujące biura podróży to główna specjalizacja ESS. Do dodatkowe zadań należy również tworzenie indywidualnych programów na zlecenia Klientów, rozwijając i wprowadzając tym samym ciągle nowe technologie w sektorze turystyki. Nabycie przez Sabre Travel Network 40% udziałów w firmie ESS umożliwia zapoznanie się w pełni z technologią i potrzebami dystrybucji przedsiębiorstw turystycznych i biur podróży, włączając w to małe i średnie firmy zajmujące się rekreacją. Wspólna wizja wzrostu europejskiej branży turystyki rokuje nadzieje na rozszerzenie się interesów ESS do innych krajów Europy Wschodniej. Nadal jednak głównym zadaniem w najbliższym czasie będzie wzmacnianie swojej pozycji w Polsce.

System GDS Robin Informacja na temat systemu GDS Robin jest niedostępna .

System GDS Viktor Informacja na temat systemu GDS Viktor jest niedostępna .