Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Profesja Centrum kształcenia Kadr we Wrocławiu Technik Obsługi Turystyki Zagranicznej Sem . III „Globalne systemy rezerwacji systemu GDS – Amadeus,

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Profesja Centrum kształcenia Kadr we Wrocławiu Technik Obsługi Turystyki Zagranicznej Sem . III „Globalne systemy rezerwacji systemu GDS – Amadeus,"— Zapis prezentacji:

1 Profesja Centrum kształcenia Kadr we Wrocławiu Technik Obsługi Turystyki Zagranicznej Sem . III „Globalne systemy rezerwacji systemu GDS – Amadeus, Worldspam, Sabre.” Imię i nazwisko wykładowcy: Wiktor Szanin Przedmiot : Obsługa informatyczna w turystyce Autor : Tomasz Przystański Wrocław 2010

2 System rezerwacji GDS Amadeus

3 Amadeus jest światowym liderem dostarczającym oprogramowanie do zarządzania usługami turystycznymi. Amadeus to Global Distribution System (GDS), który został utworzony w celu dystrybucji produktów turystycznych dla biur podróży oraz linii lotniczych, aby zautomatyzować ich funkcje rezerwacyjne.

4 Historia Powstania: System rezerwacyjny Amadeus został utworzony w roku 1987 oraz zaprojektowany w celu dostarczania odbiorcom i użytkownikom narzędzia, które pomogłoby im zwiększyć wydajność i produktywność. Amadeus GTD powstał w Europie i właśnie w Europie jest systemem dominującym posiadając ok. 54.3% udziału w rynku.

5 Pozycja systemu AMADEUS na świecie:
lokacji na świecie biur podróży biur linii lotniczych terminali na świecie (komputerów podłączonych do systemu) w biurach podróży w biurach linii lotniczych

6 Pozycja systemu Amadeus w Polsce:
liczba lokacji: 589 liczba terminali: 1.592 obecność w 110 miastach udział w rynku wg produkcji rez. lotniczych: 64,11% (grudzień'03) udział w rynku wg ilości zautomatyzowanych lokacji IATA: 70%

7 System rezerwacji systemu GDS: WORLDSPAM

8 Worldspan, platformy Travelport jest liderem w dziedzinie podróży Web-based e-commerce, oferując rozwiązania do prowadzenia wszystkich aspektów podróży służbowych w internetowym kanale. Jako jeden z wiodących dostawców systemów globalnej dystrybucji (GDS), Worldspan zapewnia dystrybucję podróży, technologii i usług dla tysięcy biur podróży na całym świecie, w tym biura podróży, przedsiębiorstwa, dostawców usług turystycznych i podróży witryn sieci Web.

9 Worldspan przekształca globalnej dystrybucji podróży i przetwarzania transakcji z przemysłem pierwszego taryf, cen, zakupy i technologie rezerwacji oraz portfolio interaktywnych narzędzi handlowych, które umożliwiają przedsiębiorstwom turystycznym, aby obniżyć koszty, zwiększyć wydajność i zbudować przychodów. Explore our leading solutions below. Zapoznaj się z naszą wiodące rozwiązania poniżej.

10 Źródło: Źródło Airline działa poprzez dedykowane łącze interaktywne pomiędzy linie wewnętrznego systemu rezerwacji i Worldspan GDS. systemów zarządzania wydajnością lotnicze są wykorzystywane do show wyświetla dostępność lotów, zależne od lokalizacji abonenta, klasa usługi i liczby miejsc. Przez punkt sprzedaży, dostępność może być zwrócony wybiórczo rynku, lotu lub zakresu dat, loty krajowe lub międzynarodowe, lub innych wybranych kryteriów.

11 System rezerwacji systemu GDS: SABRE

12 Sabre jest system rezerwacji komputerowej globalnego systemu dystrybucji (GDS) wykorzystywanych przez linie lotnicze, linie kolejowe, hotele , bióra podróżyi innych firm z branży turystycznej.

13 Historia SABRE: Sabre został opracowany, aby pomóc w American Airlines poprawić sposób, w jaki linie lotnicze zarezerwowane rezerwacji. W roku 1950, American Airlines został stoi poważne wyzwanie w możliwość szybkiego uchwyt rezerwacje lotnicze w czasach, które było świadkiem wysoki wzrost ilości pasażerów w branży lotniczej.

14 System ten jest obecnie używany przez wiele firm, w tym Eurostar i SNCF . Dziś system łączy ponad biur podróży i 3 mln konsumentów, z ponad 400 linii lotniczych, 50 firm wynajmu samochodów, hoteli i dziesiątki kolei, firm wycieczkę, promy i linie rejsowe.

15 Corporation wprowadziła nowe logo i zmienia się w all-caps skrót "SABRE" do mieszanych przypadku "Sabre", kiedy została założona nowa korporacja.


Pobierz ppt "Profesja Centrum kształcenia Kadr we Wrocławiu Technik Obsługi Turystyki Zagranicznej Sem . III „Globalne systemy rezerwacji systemu GDS – Amadeus,"

Podobne prezentacje


Reklamy Google