Modernizacja ul. Kawęczyńskiej na odcinku

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Harmonogram przebudowy ul. Piotrkowskiej Terminy Marzec 2011 Kwiecień 2011 Maj 2011 Czerwiec 2011 Lipiec 2011 Sierpień 2011 Wrzesień 2011 Październik 2011.
Advertisements

Znaki informacyjne.
Nowe z adania remontowe w ramach rezerwy bud ż etowej 2010r w ramach rezerwy bud ż etowej 2010r Toruń, sierpień 2010 r.
WYCHOWANIE KOMUNIKACYJNE
Budowa centralnego odcinka II linii metra
Znaki informacyjne.
SPOTKANIE INFORMACYJNE
Prezentacja – Daria Staś
INWESTYCJE DROGOWE W MAŁOPOLSCE PÓŁNOCNEJ.
Znaki poziome.
Zawracanie Cofanie Postój i zatrzymanie
PRZEPISY RUCHU DROGOWEGO
Konsultacje Społeczne, 06-07/09/20071 PROJEKT TRASY KRASIŃSKIEGO na odcinku plac Wilsona ul. Budowlana wraz przeprawą mostową i torowiskiem tramwajowym.
"Jeżdżę z głową" Joanna Ziętarska Michalina Sochacka Natalia Czarnecka
Znaki Drogowe Test.
KONCEPCJA USPOKOJENIA RUCHU DLA OSIEDLA GRZYBOWEGO Robert Urbański Kierownik Zespołu Studiów Transportowych Suchy Las, 18 kwiecień 2013.
Przygotowanie projektu technicznego
BĄDŹ BEZPIECZNY NA DRODZE
Przebudowa dróg gminnych
Działania w zakresie poprawy brd na sieci dróg powiatowych Posiedzenie Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Strzyżów, 6.III.2012 r.Krzysztof Piękoś
Rewitalizacja Parku Zdrojowego w Horyńcu-Zdroju
Przebudowa ulicy Wojska Polskiego Projekt przebudowy obejmował ul. Wojska Polskiego od skrzyżowania z ul. Młyńską do skrzyżowania z ul. Armii.
ZNAKI DROGOWE DLA ROWERZYSTÓW
Zarzadzanie bezpiecznym systemem transportowym dziś…
Powiat Płoński Powiat Płoński Płońsk, 2011 r.. NPPDL – Cel programu Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych to inicjatywa ministra spraw.
Zmiany w Prawie o ruchu drogowym dotyczące rowerzystów
Politechnika Warszawska, 6 grudzień 2007
Bogusław Waksmundzki.
Schweizerische Eidgenossenschaft Confédération suisse Confederazione Svizzera Confederaziun svizra Confoederatio Helvetica Konfederacja Szwajcarska Zurych,
Przygotował: Tomasz Kacprzak 2014
Koncepcja programowa przebudowy ul. Marcinkowskiego od ul
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Etap 1 Warszawa, wrzesień 2011.
BUDOWA MIEJSC PARKINGOWYCH WZDŁUŻ JEZDNI DROGI PUBLICZNEJ GMINNEJ
Toruń, 31 lipca 2014 r. Zmiany w organizacji RUCHU DROGOWEGO I KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ od 1 sierpnia 2014 „Przebudowa torowiska tramwajowego na linii średnicowej.
Podstawowe pojęcia z ruchu drogowego.
Chojnice, 24 października 2014 Projekt częściowo finansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna Modernizacja.
Chełmno, 2 grudnia 2014 r. ORGANIZATORZY Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko- Pomorskiego.
Znaki drogowe!.
Zespół Mobilności Aktywnej Urząd Miejski w Elblągu ul. Łączności 1, Elbląg Rowerowe zmiany w Elblągu – trzy lata działalności Pełnomocnika.
Zakaz ruchu w obu kierunkach.
Warszawa, dnia 25 sierpnia 2015 r.
PODSTAWOWE DEFINICJE Z KODEKSU DROGOWEGO.
Weryfikacja obszarów zabudowanych ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W BYDGOSZCZY Komisja Infrastruktury, Organizacji i Nadzoru Ruchu Drogowego Runowo Krajeńskie.
Znaki zakazu.
Znaki drogowe Krzysztof Kmieć.
Remont drogi powiatowej Nr 1243N Ostróda – Tułodziad i remont drogi powiatowej Nr 1922N Kraplewo - Lichtajny (na długości ok. 6,6 km) Zadanie dofinansowane.
Kompleksowa modernizacja chodników, miejsc parkingowych i nawierzchni dróg w kwartale ulic: Królowej Jadwigi/Bogusława/ Bohaterów Getta Warszawskiego/Ściegiennego.
Prezentacje opracowali
Bezpieczne przejścia dla pieszych i pasy rowerowe na ul. Stryjeńskich m.st. Warszawa | Zarząd Dróg Miejskich.
Rewitalizacja Dolnego Miasta w Gdańsku Rewitalizacja Dolnego Miasta w Gdańsku.
Zmiany komunikacyjne w Poznaniu do roku 2030 !. BRT (ang. Bus Rapid Transit) Oddzielny pas ruchu. Szybki tranzyt autobusowy. Usprawniona infrastruktura.
„Poprawa bezpieczeństwa oraz usprawnienie ruchu drogowego w podregionie ostrołęcko-siedleckim poprzez modernizację dróg powiatowych w Łochowie – ul. 1.
PIASTÓW – NASZE MIASTO. Inwestycje realizowane przez Miasto Piastów w roku 2012.
Inwestycje i remonty w 2015 roku Starostwo Powiatowe w Wołominie.
Przebudowa chodnika i zatoki postojowej w ciągu drogi powiatowej Nr 4255 W – ul. Mickiewicza w Węgrowie 1.
Poprawa bezpieczeństwa oraz usprawnienia ruchu drogowego w podregionie ostrołęcko- siedleckim poprzez przebudowę ul. Wyspiańskiego w Łochowie Starostwo.
Poprawa bezpieczeństwa oraz usprawnienie ruchu drogowego w podregionie ostrołęcko-siedleckim poprzez przebudowę drogi powiatowej nr 4223 W ul. Szamoty.
Kolejowa odnowa Modernizacja estakady w Gorzowie Wielkopolskim
Uczeń na drodze Eliminacje szkolne test 2017
Koncepcja zagospodarowania terenu rekreacyjno-sportowego przy ul
SPOTKANIE Z OFICEREM ROWEROWYM 14 WRZEŚNIA 2017
Zadania drogowe planowane do realizacji w 2017 r
Budowa chodnika w miejscowości Krypy w km do km w ciągu drogi powiatowej nr 4236W Krypy - Węgrów Zarząd Powiatu Węgrowskiego informuje,
Inwestycje Miasta i Gminy Ostrzeszów w 2015 r.
Zadanie dofinansowane w ramach
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
II spotkanie konsultacyjne dotyczące budowy drogi dla rowerów oraz wydzielenia torowiska wzdłuż ulicy Grunwaldzkiej Poznań,
SPOTKANIE DYSKUSYJNE STASZICA. SPOTKANIE DYSKUSYJNE STASZICA.
SPOTKANIE DYSKUSYJNE OSIEDLE SŁONECZNE. SPOTKANIE DYSKUSYJNE OSIEDLE SŁONECZNE.
Zapis prezentacji:

Modernizacja ul. Kawęczyńskiej na odcinku Warszawa, 19-09-2011r Modernizacja ul. Kawęczyńskiej na odcinku od ul. Ząbkowskiej do ul. Otwockiej Konsultacje społeczne 19 wrzesień 2011 rok

Opracowanie projektowe uwzględnia : ZAŁOŻENIA PROJEKTOWE DO PROJEKTU BUDOWLANEGO MODERNIZACJI UL. KAWĘCZYŃSKIEJ Opracowanie projektowe uwzględnia : Zalecenia Stołecznego Konserwatora Zabytków (wydane przy piśmie znak KZ-SIV-KCH-40424-165-5-10 z dn. 08 lutego 2011r.) dot. zakresu przebudowy nawierzchni, chodników, zjazdów i oświetlenia. Uwagi z raportu z konsultacji społecznych przeprowadzonych w 2010r. Projekt budowlany został opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami m.in.: : Rozporządzenie MTiGM w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie z dnia 2 marca 1999r. Ustawa o drogach publicznych z dn. 21 marca 1985r. z póżn. zmianami).

POSTULATY MIESZKAŃCÓW UWZGLĘDNIONE W OPRACOWANIU PROJEKTOWYM: 1. POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU: W celu uspokojenia ruchu w ul. Kawęczyńskiej zastosowano następujące rozwiązania projektowe: strefa ograniczenia prędkości do 30km/h rozwiązanie problemu blokowania tramwajów przez pojazdy skręcające w lewo w rejonie skrzyżowania z ul. Otwocką poprzez elementy poziomej organizacji ruchu wyniesione jezdnie na długości przystanków tramwajowych – przystanki typu „wiedeńskiego”

2. UREGULOWANIE KWESTII PARKOWANIA: Zaprojektowano zatoki postojowe w chodniku dla samochodów dostawczych w rejonie bazaru „Szmulki” Wyznaczono równoległe zatoki postojowe w chodniku i miejsca postojowe na jezdni dla studentów w rejonie Wyższej Szkoły Menadżerskiej przy ul. Kawęczyńskiej 36 Przewidziano miejsca postojowe na jezdni w rejonie Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej przy ul. Kawęczyńskiej 23/25 Na odcinku od ul. Ząbkowskiej do ul. Folwarcznej po stronie południowej wydzielono miejsca postojowe w jezdni Projekt uwzględnia wykonanie nawierzchni zatok postojowych z nawierzchni brukowej. W celu ograniczenia nielegalnego parkowania na chodnikach przy krawędzi jezdni przewidziano wykonanie zieleńców z nasadzeniami krzewów oraz ustawienie słupków typu „Syrenka”. Zaprojektowano łącznie 57 miejsc postojowych

3. Dostosowanie ulicy do potrzeb niechronionych uczestników ruchu, w tym do grup o specjalnych potrzebach.: Przewidziano następujące udogodnienia dla osób niedowidzących i niepełnosprawnych ruchowo: Przystanki tramwajowe typu „wiedeńskiego” z wyznaczeniem miejsca oczekiwania na chodniku od czoła wagonu Płynne profile chodników Obniżone krawężniki i płytki z wybrzuszeniami na przejściach dla pieszych 4. Oświetlenie uliczne Projekt oświetlenia ulicznego obejmuje budowę nowego oświetlenia z zastosowaniem słupów typu pastorał warszawski zgodnie z zaleceniami konserwatorskimi. Jednakże ich konstrukcja uniemożliwia zamocowanie do nich trakcji tramwajowej.

5. Nawierzchnie: Zaprojektowano następujące typy nawierzchni z uwzględnieniem zaleceń konserwatorskich: Odcinek od ul. Ząbkowskiej do ul. Folwarcznej (z nieczynnym torowiskiem) Wykonanie chodników z płyt betonowych 50x50cm układanych w „karo” Utrzymanie rezerwy pod torowisko tramwajowe z wymianą nawierzchni brukowej na całej szerokości ulicy Odcinek od ul. Folwarcznej do ul. Otwockiej (z czynnym torowiskiem wyremontowanym w 2009r.) Nawierzchnia chodników z płyt betonowych 50x50cm układane w „karo” Wymiana nawierzchni bitumicznej po obu stronach torowiska Na całej długości remontowanej ulicy przewiduje się odresteurowanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej.

6. Estetyka: W celu podniesienia walorów estetycznych ul. Kawęczyńskiej zastosowano następujące rozwiązania z uwzględnieniem jej historycznego charakteru: - Ujednolicenie małej architektury Ławki żeliwne z siedziskiem z deski w kolorze mahoń Kosze na śmieci żeliwne z rurą stalową Słupki przyuliczne żeliwne typu „Syrenka” Stojaki rowerowe aluminiowe sześciomiejscowe

- zieleń Zieleń zaprojektowana została w formie rabat z nasadzeniami krzewów w gruncie: Dereń biały odm. Elegantisima – krzew dorasta do 3m wys., ozdobny z biało zielonych liści i białych kwiatów w V i VI, Irga płożąca odm. Ursynów – krzew dorasta do 0.8m wys., ozdobny z czerwonych kwiatów w VI i czerwonych, kulistych owoców w IX i X, Róża ‘Marathon’ – krzew dorasta do 0.7m wys., ozdobny z czerwonych kwiatów w VI – X, liście drobne, błyszczące, Tawuła japońska odm. Goldmund – krzew dorasta do 0.7m wys., ozdobny z intensywnie żółtych liści przez cały okres wegetacyjny.

PLAN ORIENTACYJNY Początek opracowania w rejonie Skrzyżowania z ul. Ząbkowską Koniec opracowania za skrzyżowaniem z ul. Otwocką Całkowita długość modernizowanej ul. Kawęczyńskiej wynosi ok. 700m.

PRZEKROJE NORMALNE klasa drogi - L prędkość projektowa - 30 km/h DANE TECHNICZNE klasa drogi - L prędkość projektowa - 30 km/h szerokość jezdni - 13,0m szerokość pasów ruchu - 3,5 – 4,0m Odcinek od ul. Ząbkowskiej do ul. Folwarcznej (z nieczynnym torowiskiem) Zamienić z 4 i powiedzieć że zgodne z BPRW

Odcinek od ul. Folwarcznej do ul Odcinek od ul. Folwarcznej do ul. Otwockiej (z czynnym torowiskiem wyremontowanym w 2009r.) Przekrój normalny w miejscu przystanku wiedeńskiego

PLAN SYTUACYJNY

ODCINKEK OD UL. ZĄBKOWSKIEJ DO UL. AL. TYSIĄCLECIA Ul. Ząbkowska Bazar „Szmulki” Proj. ciąg pieszo-rowerowy Ul. Al. Tysiąclecia ODCINKEK OD UL. AL. TYSIĄCLECIA DO UL. FOLWARCZNEJ Likwidacja włączenia ul. Folwarcznej wg proj. ul. Tysiąclecia Ul. Folwarczna Proj. łącznik z ciągiem pieszo-rowerowym Przystanek tramwajowy „Zajezdnia Praga” Proj. ciąg pieszo-rowerowy Za rysunkiem ze studium nr 4 Proj. ul. Tysiąclecia Zjazd do zajezdni „Praga” Przystanek tramwajowy „Zajezdnia Praga”

ODCINKEK POMIĘDZY ZJAZDAMI DO ZAJEZDNI „PRAGA” Parking rowerowy Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna Proj. ciąg pieszo-rowerowy Przystanek tramwajowy „Zajezdnia Praga” Przystanek tramwajowy „Wojnicka” ODCINKEK W REJONIE UL. WOJNICKIEJ Przystanek tramwajowy „Wojnicka” Za rysunkiem ze studium nr 4 Przystanek tramwajowy „Wojnicka” Zjazd do zajezdni „Praga” ul. Wojnicka

Wyższa Szkoła Menadżerska Pętla tramwajowa „Kawęczyńska” KONIEC OPRACOWANIA W REJONIE UL. OTWOCKIEJ ul. Otwocka Caritas ODCINKEK OD UL. AL. TYSIĄCLECIA DO UL. FOLWARCZNEJ Parking rowerowy ul. Otwocka Wyższa Szkoła Menadżerska Pętla tramwajowa „Kawęczyńska” Za rysunkiem ze studium nr 4

WIZUALIZACJA

Caritas Wyższa Szkoła Menadżerska ul. Otwocka ul. Otwocka ORGANIZACJA RUCHU NA SKRZYŻOWANIU ULIC KAWĘCZYŃSKA - OTWOCKA Caritas Wyższa Szkoła Menadżerska ul. Otwocka ul. Otwocka Ul. Kawęczyńśka

Wyższa Szkoła Menadżerska Caritas Parking rowerowy Ul. Kawęczyńśka ORGANIZACJA RUCHU I REGULACJA PARKOWANIA W REJONIE WYŻSZEJ SZKOŁY MENADŻERSKIEJ Wyższa Szkoła Menadżerska Caritas Parking rowerowy Ul. Kawęczyńśka

Przystanek tramwajowy ORGANIZACJA RUCHU W REJONIE UL. WOJNICKIEJ Przystanek tramwajowy „Wojnicka” Ul. Wojnicka Ul. Kawęczyńśka

Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna Przystanek tramwajowy ORGANIZACJA RUCHU W REJONIE UL. WOJNICKIEJ Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna Przystanek tramwajowy „Wojnicka” Ul. Kawęczyńśka Ul. Wojnicka

Przystanek tramwajowy ORGANIZACJA RUCHU REJONIE OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ Zjazd do zajezdni „Praga” ul. Folwarczna Przystanek tramwajowy „Zajezdnia Praga” Parking rowerowy Ul. Kawęczyńśka

Przystanek tramwajowy ORGANIZACJA RUCHU NA SKRZYŻOWANIU ULIC KAWĘCZYŃSKA-FOLWARCZNA Szkoła podstawowa nr 16 dla Dorosłych Zjazd do zajezdni „Praga” Ul. Folwarczna Przystanek tramwajowy „Zajezdnia Praga” Ul. Kawęczyńśka

Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna Ul. Ząbkowska Ul. Al. Tysiąclecia ORGANIZACJA RUCHU NA ODCINKU OD UL. FOLWARCZNEJ DO UL. ZĄBKOWSKIEJ Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna Ul. Ząbkowska Ul. Al. Tysiąclecia Ul. Kawęczyńśka

przy bazarze „Szmulki” ORGANIZACJA RUCHU NA ODCINKU ZĄBKOWSKA-FOLWARCZNA Kawęczyńska 7 Kawęczyńska 4B Ul. Al. Tysiąclecia Zatoki postojowe dla zaopatrzenia przy bazarze „Szmulki” Ul. Kawęczyńśka

DYSKUSJA Na dól po wszystkich wariantach