Grodziec jakiego nie znacie Projekt edukacyjny klas III gimnazjum w Miejskim Zespole Szkół nr 3 Będzin.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt dobry na wszystko! oprac. Grażyna Czetwertyńska 2006.
Advertisements

Hit reklamowy … WebQuest dla klasy pierwszej gimnazjum
Wirtualny spacer po Białymstoku. Projekt realizują słuchacze CKU w ramach programu Szkoła z Klasą 2.0.
METODA PROJEKTU Metoda ta polega na samodzielnym realizowaniu przez uczniów zadania przygotowanego przez nauczyciela na podstawie wcześniej ustalonych.
Taniec jako sposób na wyrażenie siebie
TEMAT: ŚWIĘTA WIELKANOCNE WebQuest skierowany jest dla uczniów klasy V Szkoły Podstawowej w Pielgrzymowicach. Stworzony został przez bibliotekarza i.
WEBQUEST COMENIUS Eco & Art POZNAJ INNYCH UCZESTNIKÓW PROGRAMU.
ENGLISH AROUND THE WORLD
Temat: Cegłów dawniej i dziś
Zespół szkolny w Cegłowie
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
PRZYKŁADY METOD AKTYWIZUJĄCYCH
W poszukiwaniu ewolucji…
Co słychać Panie Darwinie?
Od pierwszego krzyku do …
Jak cało i zdrowo przyszedłem na świat
Iwona Budrewicz PZ i OZ PSSE Kamień Pomorski
METODA PROJEKTU SZKOLENIOWA RADA PEDAGOGICZNA
„Plant a Future” metoda projektu w bibliotece szkolnej
Segregacja to rewelacja WebQuest dla uczniów gimnazjum
ANNE FRANK WebQuest dla uczniów klasy III gimnazjum
ZESPÓŁ SZKÓŁ W MĘTOWIE W LICZBACH.
Przygotował : Robert Jaworski. Spis treści Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela.
Sprawozdanie z projektu edukacyjnego
2009- Rok Wojciecha Korfantego Polskiego przywódcy narodowego Górnego Śląska Strona GłównaStrona Główna/Wstęp/Zadanie/Procedura/Źródła/Ewaluacja/KonkluzjaWstępZadanieProceduraŹródłaEwaluacjaKonkluzja.
IWONA SOKOŁOWSKA-DZIUK KURS BELFER ON LINE
Być może, że już za chwilę staniesz przed życiową decyzją kupna lub budowy swojego własnego M. Ale gdzie?!! Wieś czy miasto, spokój czy hałas, nuda.
Webquest dla członków Klubu SAS MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO.
PRACA Z UCZNIAMI GIMNAZJUM METODĄ PROJEKTÓW
WebQuest Tropem Pluszowego Misia A. Schneefuhs W. Koczubik.
WALORY TURYSTYCZNE POLSKI
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
WebQuest dla klasy III szkoły podstawowej Wędrówka po Będzinie
Polskie Parki Narodowe autor: Izabela Lara
PROJEKT EDUKACYJNY DLA UCZNIÓW KLAS DRUGICH SZKOŁY GIMNAZJALNEJ
Warzywa i owoce, czyli to co reguluje moje moce.
Wprowadzenie Zadania O turnieju Źródła Ocenianie Organizatorzy.
Webquest dla uczniów klasy VI
„Ja wiem, ty wiesz, ale czy oni wiedzą, że mamy rezerwat?!”
Wyrównywanie szans edukacyjnych Zespół Szkół nr 2 w Tychach.
Patrz i zmieniaj Realizacja uczniowie ze Szkolnego Klubu Europejskiego pod kierunkiem p.Marzeny Pytel.
Źródła energii na świecie
Szkolenie dla nauczycieli - szkolnych koordynatorów projektu „Sklep  wysypisko: ulica jednokierunkowa?” Warszawa, dn. 16 lutego 2007 r. Projekt współfinansowany.
Znaczenie produktów zbożowych
Opracowały: Paulina Pietruszka, Beata Wojciechowska
Przygotowanie uczniów do egzaminów zewnętrznych Przygotowanie do lekcji Zadawanie prac domowych wymagających użycia Internetu Prowadzenie lekcji.
WebQuest Król Maciuś I miał na imię Janusz
EDUKACJA W INTERNECIE JAK MŁODZIEŻ KORZYSTA Z INTERNETU?
HISTORIA POLSKI W LEGENDACH
”Otwarta droga ku przyszłości. Stworzenie i realizacja innowacyjnych programów nauczania na zajęciach pozalekcyjnych oraz zarządzania i administrowania.
„KTO ZASŁUGUJE NA MIANO PATRONA GIMNAZJUM?”. NASZA GRUPA PROJEKTOWA.
Prawa człowieka i ich ochrona w Polsce Alicja Kopczyńska
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Scenariusz na zajęcia z matematyki i fizyki w oparciu o metodę WebQest Opracowanie: mgr M.Kocman mgr J.Kusy mgr M. Baszczyńska.
Olga Sikorska i Marek Wilczek – uczniowie II LO w Zespole Szkół Nr 1 w Piszu zgłosili się do udziału w XVIII Sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży. W ramach tego.
„Wyszków – moja mała Ojczyzna” Przedszkole nr 9 „Bajka” w Wyszkowie
Metoda projektu w projekcie spotkania i nauka z komputerem
„CZY WIESZ CO JESZ ?” WebQuest dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej autor: Gabriela Gurgul Edukacja zdrowotna w ramach wychowania fizycznego.
Projekt edukacyjny „Ciekawi świata – islam”. Poznajcie ludzi ciekawych świata. Ja nazywam się Krzysztof Poleszak. Po lewej jest Cezary Siurek i Adam Brodacz,
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
 Zespół Szkoły z Klasą 2.0 realizował w pierwszym semestrze roku szkolnego 2014/2015 projekt pt. „Kielce – świętokrzyskie Serce”.  W jego skład weszły.
Dobre rady na odpady Projekt realizowany przez uczniów klasy III a Szkoły Podstawowej nr1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu w ramach programu „Szkoła Myślenia”
Zespół Szkolno – Przedszkolny nr 1 w Wodzisławiu Śląskim.
Nasza szkoła w procentach
XI Konkurs Matematyka i Ekonomia
WYPRAWY PO PRZYPRAWY Barbara Świątek.
Wojny Rzeczpospolitej w I połowie xVII wieku
KOMÓRKA Web Quest przeznaczony jest dla uczniów gimnazjów. Jego celem jest zwiększenie zainteresowania uczniów biologią i pozyskiwaniem nowych informacji.
Zapis prezentacji:

Grodziec jakiego nie znacie Projekt edukacyjny klas III gimnazjum w Miejskim Zespole Szkół nr 3 Będzin

WPROWADZENIE WebQuest został stworzony na potrzeby projektu edukacyjnego realizowanego w klasach III gimnazjum. Jego głównym zadaniem jest zachęcenie uczniów do samodzielnego poszukiwania informacji na temat miasta, w którym żyjemy. Mieszkając tutaj od urodzenia, uczniowie przekonani są, że miast to jest nudne, smętne i nieciekawe. Wierzę, że patrząc na nie z innej perspektywy, poszukując ciekawostek i interesujących miejsc, uczniowie odnajdą w nim swą małą ojczyznę, wartą poznania.

ZADANIE Waszym zadaniem będzie przygotowanie i przedstawienie informacji na temat dzielnicy Grodziec. Waszym zadaniem będzie przygotowanie i przedstawienie informacji na temat dzielnicy Grodziec. Wyniki Waszych działań przedstawicie w postaci prezentacji w programie Power point lub Prezi. Wyniki Waszych działań przedstawicie w postaci prezentacji w programie Power point lub Prezi.

PROCES Dobierzcie się w zespoły, każdy zespół będzie miał przydzielone zadanie. Dobierzcie się w zespoły, każdy zespół będzie miał przydzielone zadanie. Wybierzcie lidera grupy, który będzie kontaktował się w razie potrzeby z nauczycielem, oraz lidera całego zadania, który będzie odpowiadał za końcowy kształt prezentacji. Wybierzcie lidera grupy, który będzie kontaktował się w razie potrzeby z nauczycielem, oraz lidera całego zadania, który będzie odpowiadał za końcowy kształt prezentacji. GRUPA I Przygotuje informacje na temat historii miasta Będzina ze szczególnym uwzględnieniem dzielnicy Grodziec. Przygotuje informacje na temat historii miasta Będzina ze szczególnym uwzględnieniem dzielnicy Grodziec. GRUPA II Przygotuje prezentacje fotografii miasta –obecnie i dawniej. ( Przypominam o ochronie praw autorskich ) Przygotuje prezentacje fotografii miasta –obecnie i dawniej. ( Przypominam o ochronie praw autorskich ) GRUPA III Zbierzcie informacje o mieście współcześnie. Zbierzcie informacje o mieście współcześnie. Wasza praca powinna być ciekawa, poprawna merytorycznie oraz wyczerpująca. Na wykonanie zadania – łącznie z przedstawieniem prezentacji – macie czas do 10 marca 2014 roku.

Żródła bedzin.html bedzin.html bedzin.html bedzin.html id=62:bedzin-grodziec&catid=10:b&Itemid=28 id=62:bedzin-grodziec&catid=10:b&Itemid=28 id=62:bedzin-grodziec&catid=10:b&Itemid=28 id=62:bedzin-grodziec&catid=10:b&Itemid= dzinie-Grod%C5%BAcu dzinie-Grod%C5%BAcu dzinie-Grod%C5%BAcu dzinie-Grod%C5%BAcu grodzcu-k-bedzina/ grodzcu-k-bedzina/ grodzcu-k-bedzina/ grodzcu-k-bedzina/ Oraz publikacje prasowe oraz książkowe dostępne w bibliotece szkolnej Oraz publikacje prasowe oraz książkowe dostępne w bibliotece szkolnej

OCENIANIE Ocenie będzie poddane Wasze zaangażowanie w pracę, forma przekazu pracy, współpraca w grupie. Kryteria oceny: -umiejętność opracowania tematu 0-5 pkt. -przejrzystość realizacji zadania 0-5 pkt. -wykorzystanie materiałów źródłowych 0-5 pkt. -przedstawienie projektu 0-10 pkt. Ocenie będzie poddane Wasze zaangażowanie w pracę, forma przekazu pracy, współpraca w grupie. Kryteria oceny: -umiejętność opracowania tematu 0-5 pkt. -przejrzystość realizacji zadania 0-5 pkt. -wykorzystanie materiałów źródłowych 0-5 pkt. -przedstawienie projektu 0-10 pkt.