Grodziec jakiego nie znacie Projekt edukacyjny klas III gimnazjum w Miejskim Zespole Szkół nr 3 Będzin
WPROWADZENIE WebQuest został stworzony na potrzeby projektu edukacyjnego realizowanego w klasach III gimnazjum. Jego głównym zadaniem jest zachęcenie uczniów do samodzielnego poszukiwania informacji na temat miasta, w którym żyjemy. Mieszkając tutaj od urodzenia, uczniowie przekonani są, że miast to jest nudne, smętne i nieciekawe. Wierzę, że patrząc na nie z innej perspektywy, poszukując ciekawostek i interesujących miejsc, uczniowie odnajdą w nim swą małą ojczyznę, wartą poznania.
ZADANIE Waszym zadaniem będzie przygotowanie i przedstawienie informacji na temat dzielnicy Grodziec. Waszym zadaniem będzie przygotowanie i przedstawienie informacji na temat dzielnicy Grodziec. Wyniki Waszych działań przedstawicie w postaci prezentacji w programie Power point lub Prezi. Wyniki Waszych działań przedstawicie w postaci prezentacji w programie Power point lub Prezi.
PROCES Dobierzcie się w zespoły, każdy zespół będzie miał przydzielone zadanie. Dobierzcie się w zespoły, każdy zespół będzie miał przydzielone zadanie. Wybierzcie lidera grupy, który będzie kontaktował się w razie potrzeby z nauczycielem, oraz lidera całego zadania, który będzie odpowiadał za końcowy kształt prezentacji. Wybierzcie lidera grupy, który będzie kontaktował się w razie potrzeby z nauczycielem, oraz lidera całego zadania, który będzie odpowiadał za końcowy kształt prezentacji. GRUPA I Przygotuje informacje na temat historii miasta Będzina ze szczególnym uwzględnieniem dzielnicy Grodziec. Przygotuje informacje na temat historii miasta Będzina ze szczególnym uwzględnieniem dzielnicy Grodziec. GRUPA II Przygotuje prezentacje fotografii miasta –obecnie i dawniej. ( Przypominam o ochronie praw autorskich ) Przygotuje prezentacje fotografii miasta –obecnie i dawniej. ( Przypominam o ochronie praw autorskich ) GRUPA III Zbierzcie informacje o mieście współcześnie. Zbierzcie informacje o mieście współcześnie. Wasza praca powinna być ciekawa, poprawna merytorycznie oraz wyczerpująca. Na wykonanie zadania – łącznie z przedstawieniem prezentacji – macie czas do 10 marca 2014 roku.
Żródła bedzin.html bedzin.html bedzin.html bedzin.html id=62:bedzin-grodziec&catid=10:b&Itemid=28 id=62:bedzin-grodziec&catid=10:b&Itemid=28 id=62:bedzin-grodziec&catid=10:b&Itemid=28 id=62:bedzin-grodziec&catid=10:b&Itemid= dzinie-Grod%C5%BAcu dzinie-Grod%C5%BAcu dzinie-Grod%C5%BAcu dzinie-Grod%C5%BAcu grodzcu-k-bedzina/ grodzcu-k-bedzina/ grodzcu-k-bedzina/ grodzcu-k-bedzina/ Oraz publikacje prasowe oraz książkowe dostępne w bibliotece szkolnej Oraz publikacje prasowe oraz książkowe dostępne w bibliotece szkolnej
OCENIANIE Ocenie będzie poddane Wasze zaangażowanie w pracę, forma przekazu pracy, współpraca w grupie. Kryteria oceny: -umiejętność opracowania tematu 0-5 pkt. -przejrzystość realizacji zadania 0-5 pkt. -wykorzystanie materiałów źródłowych 0-5 pkt. -przedstawienie projektu 0-10 pkt. Ocenie będzie poddane Wasze zaangażowanie w pracę, forma przekazu pracy, współpraca w grupie. Kryteria oceny: -umiejętność opracowania tematu 0-5 pkt. -przejrzystość realizacji zadania 0-5 pkt. -wykorzystanie materiałów źródłowych 0-5 pkt. -przedstawienie projektu 0-10 pkt.