Naszą wycieczkę po Warszawie rozpoczęliśmy od zwiedzania Stadionu Narodowego. Przy okazji zwiedzania pan przewodnik wspomniał również o niezapomnianym.

Zasady bezpieczeństwa na boisku i korytarzach szkolnych

Bezpieczna ewakuacja z budynku
PÓŁKOLONIE LETNIE W Z S S SOCHACZEW
Warszawa 2013.
Przedstawienie z okazji Dnia Niepodległości
- Odmienne strony - Szkoły z Charakterem. Szkoła Jaka ta szkoła jest, wszyscy widzą… Już na pierwszy rzut oka! Dzieci takie uśmiechnięte, radosne, starsi.
WYCIECZKA-BAŁTÓW I GÓRY ŚWIĘTOKRZYSKIE (20 V 2009 r.)
Jako współczesna utopia
„Baby Taxi Dorota Ejlak i wspólnicy Spółka jawna”
KOPALNIA SOLI WIELICZKA 3 październik 2010
Jak załatwić sprawę w Urzędzie Miasta Toruń?
3 historie z życia wzięte
W pierwszym tygodniu pobytu w Wielkiej Brytanii uczestniczyliśmy w kursie komputerowym obejmującym wiadomości z zakresu rachunkowości i księgowości.
Trip to London r. o godzinie 9.00 wyjechaliśmy z Kwidzyna, by wyruszyć w dwudziestoczterogodzinną podróż, przez Niemcy, Holandię, Belgię, Francję,
Dzień języka polskiego Klasa 2a. Podczas, gdy wszyscy zbierali się przed szkołą, wychowawcom zastały przydzielone koperty z poszczególnymi zadaniami.
Cel wyjazdu Celem wyjazdu było zwiedzenie Centrum Kopernika w Warszawie, gdzie zwiedzający mogą poznawać prawa nauki poprzez samodzielne.
Autorzy: Micha ł Galik i Maciej Wieczorek. Wyjazd z Sanoka Ja w czasie drogi Z Sanoka wyjechaliśmy wcześnie rano o godz W czasie drogi wszyscy.
Początki naszej szkoły sięgają 1919 roku. Z tego okresu pochodzą najstarsze księgi główne (arkusze ocen) 7-klasowej Szkoł y Powszechnej nr 10 na Zawodziu.
Kurs księgowości komputerowej, w którym uczestniczyliśmy przez 2 tygodnie odbywał się w biurze rachunkowym w Londynie. Prowadziła go pani Nina z firmy.
Początek wyjazdu nie zapowiadał się najlepiej, mieliśmy lekkie opóźnienie. Pogoda również nie zwiastowała najlepiej. Wszyscy jednak byliśmy.
PA PA w drugiej A Pod kierunkiem wychowawcy Beaty Wieczorek-Sucheta oraz pedagoga Ewy Adamczyk.
Projekt wykonany przez Basię Szeląg
Duch na zamku… Niedawno uczestniczyłam w wycieczce szkolnej do zamku w Gniewie, która odbyła się w dniach 2 – 3 kwietnia 2008 roku. Wyprawa pozostawiła.
Wyjazd do Olsztyna Muzeum Przyrody Zamek w Olsztynie Planetarium
Szkoły Podstawowej im. „Trzech Braci” w Hażlachu
Ferie 2014.
Wycieczka do lasu… Wycieczka rozpoczęła się o godzinie 13:30, wszyscy spotkaliśmy się na przystanku niedaleko szkoły. W lesie spędziliśmy 2 godziny –
Krótkie formy wypowiedzi pisemnej
Prezentacja z zajęć Konrad Ryczek.
Lekcja fizyki: W poszukiwaniu maszyn prostych
Grupa 1011 b Nr indeksu  Nazywam się Rafał i moje życie rozpocząłem w roku Mam jednego brata Łukasza, mój tata to Mirosław, a mama nazywa.
Zielona Szkoła klasy 4c w Warszawie 2-5 czerwca 2014 r.
MINI – ZIELONA SZKOŁA KLASA 2 b 5, 6 czerwca 2009 r.
Patrycja Widełka KrDZTo1011
Organizator uroczystości: pani Agnieszka Kalińska.
OD TEGO WSZYSTKO SIĘ ZACZĘŁO … 27 LISTOPADA 2008 R. UROCZYSTE OTWARCIE KLUBU SENIORA W RYMANIU.
Maksym Menzatiuk Wykonanie poprzednich ćwiczeń. Ćwiczenia #1, #2 Życiorys ŻYCIORYS Urodziłem się w mieście Kolomija na Ukrainie 7 Kwietnia 1996 roku.
W ramach Programu „Uczenie się przez całe życie” Comenius kadra oświatowa może ubiegać się o dofinansowanie wyjazdów na szkolenie za granicą w jednym z.
Wyjazd organizacyjny wolontariatu W dniach 4 – 5 października odbył się wyjazd wolontariatu. Wyjechaliśmy o 16. spod szkoły, a na miejscu byliśmy o 17.
„Rozwój daje radość”. Wycieczki współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał.
OBÓZ JĘZYKOWO-KULTUROWY LONDYN I MIASTA ANGLII r.
Sprawozdanie z wycieczki szkolnej. Dwa tygodnie temu, a dokładnie 25 września 2015 roku pojechaliśmy na jednodniową wycieczkę klasową do Łodzi. W wycieczce.
Jedno jest niebo dla wszystkich… Jedno jest niebo dla wszystkich i jedno słońce nad nami a my jak dzieci miłości pragniemy bez granic, bez granic.
WARSZTATY W PYRGOS/GRECJA 3 PAŹDZIERNIK 2015 (SOBOTA)- - 9 PAŹDZIERNIK 2015 (PIĄTEK)
 Moje ferie zaczęły się imprezą.  Byłam u mojego wujka na 18-nastce impreza zakończyła się o 2:00 w nocy.  Później przyjechałam do mieszkania babci.
„Wiedza teoretyczna nie jest wszystkim- ucz się i pracuj na poziomie europejskim!”
ERASMUS+ PRAKTYKI ZA GRANICĄ N EUMÜNSTER – T ARNÓW 2016.
Młodzi i zwariowani.
Kto naprawdę jest biedny a kto bogaty?....
Prezentacja o Baczynie - jak wyglądała praca uczniów
Projekt biblioteczny 1C
... i Bóg stworzył człowieka
Kronika międzynarodowej wymiany uczniowskiej
„Od Technika do Europejczyka. Nowe doświadczenia- większe możliwości”
Wyjazd Klasy 3 Technikum
w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Wolontariusz roku.

Naszą wycieczkę po Warszawie rozpoczęliśmy od zwiedzania Stadionu Narodowego. Przy okazji zwiedzania pan przewodnik wspomniał również o niezapomnianym meczu z Anglią. Pokazał nam na czym polega praca ochroniarzy, którzy każdego meczu dbają o nasze bezpieczeństwo. Pod czas kupowania biletów kiedy kolejka sięgała toalet. Kilka osób z naszej grupy z panią Celina na czele wymyślili nową, prymitywną zabawę, ochrzcili ją "tykanie". Gra towarzyszyła nam przez cały wyjazd. Gdy po paru dobrych minutach pan przewodnik wyłonił się zza stłoczonych ludzi zaczęliśmy oprowadzanie. Pokonaliśmy ogromne schody i znaleźliśmy się w strefie kibica. Strome stopnie budziły lęk wśród dziewcząt, jednak nawet to nie zepsuło nam zabawy.

Kolejnym punktem naszej wycieczki był szczyt Pałacu Kultury i Nauki. Na samą górę wzbiliśmy się windą. Widoki jakie dawało nam nasze położenie były nieziemskie. Wszystkie osoby i ruchliwe samochody wydawały być się mrówkami, a wielkie domy małymi okruchami ziemi. Jedyną wadą tego miejsca była temperatura jaka panowała na zewnątrz.

Odwiedzenie Złotych Tarasów - najbardziej oczekiwany moment większej części wycieczki. Już przed wejściem, ku uciesze pani Agnieszki stała Natalka, która nie uczestniczyła w projekcie jednak była tak miła i postanowiła pojechać do babci i razem z nami zrobić zakupy w galerii handlowej. Kiedy weszliśmy do budynku przez obrotowe drzwi ujrzeliśmy miliony lóg różnych marek, które bez przerwy wyłaniały się zza zakrętów. Wtedy tez podzieliliśmy się na mniejsze grupki i rozeszliśmy się w różnych kierunkach.

Następną atrakcją na naszej liście było Centrum nauki - Kopernik, które sąsiaduje z salonem samochodowym Bentley. Budynek jest obszerny i zawiera coraz to nowsze atrakcje. Pomimo, że wiele ciekawych sprzętów było zepsutych to i tak nie zabrało nam powodów do uciechy. Znów podzieliliśmy się według własnego uznania i rozpoczęliśmy 3-godzinne zwiedzanie. Dzielnie przedzieraliśmy się przez gąszcz dziwnych sprzętów. Jednak już po 1,5 godziny wiele osób miało dość. W takim wypadku najlepszą czynnością było pójść do sklepu. Do końca życia nie zapomnę Damiana, który zainwestował 2 zł w figurkę dinozaura z nadzeją, że te będzie bił jego brata.

Pomimo kilku rozczarowań i stylu ubioru pewnej osoby, która notorycznie denerwowała panią Agnieszkę. Czas spędzony pierwszego dnia możemy udać do jak najbardziej udanych. Miliony selfie (nawet z nieznajomymi przechodniami), tysiące rozmów i żartów na zawsze zapiszą się w naszych sercach i kartach pamięci. Ja zawsze najgoręcej będę wspominała dramatyczny akt naszych nauczycieli, którzy postanowili spać na korytarzu (co i tak zbytnio nie poskutkowało i wszyscy biegali po korytarzach :D), abyśmy następnego dnia byli wypoczęci i gotowi do dalszej drogi.