Strona internetowa projektu:

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„SZKOŁA DOBRYCH PRAKTYK”
Advertisements

„Wilanowski Program Aktywności Lokalnej ”
Rozwój postaw obywatelskich na obszarach wiejskich
KONKURS pt.: „Start w Przyszłość”
SZWAJCARSKO - POLSKIE SPOTKANIE INAUGURACYJNE W PROJEKCIE
POTĘGA PRASY ZBLIŻENIA W VI LO Sebastian Gidaszewski, kl. II a, LO VI
Wolontariat – o co w tym wszystkim chodzi?
VI Posiedzenie Podkomitetu Monitorującego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Województwa Warmińsko-Mazurskiego 8 października 2009 r. Olsztyn Organizacja.
Comenius Regio –
„Człowiek tyle jest wart, ile może dać drugiemu człowiekowi”.
Inicjatywy lokalne w ramach Priorytetów VI, VII i IX Mrągowo, Szkolenie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1 PROJEKT SYSTEMOWY 1.18 TWORZENIE I ROZWIJANIE STANDARDÓW.
DEMOKRATYCZNE WYBORY WŁADZ SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO GIMNAZJUM ŚWIĘTEGO WOJCIECHA W MAKOWIE 30 września 2013 r.
1 Projekt Szkoły Jagiellońskie dofinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwoju.
Młodzieżowa przedsiębiorczość
Nazwa projektu/tytuł wydarzenia. Maksymalnie 2 wiersze, wielkość czcionki 30 pt. PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU.
SCENARIUSZ WARSZTATÓW DLA SZKOŁY GIMNAZJALNEJ W RAMACH CYKLU PRAWA OBYWATELSKIE – MOJE PRAWA Katarzyna Stępak, Scenariusz 2, Załącznik 2 PRAWO DOSTĘPU.
Fundusze unijne dla organizacji pozarządowych w latach Przykłady dobrych praktyk projektowych Opracował:
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 w Nowej Soli
SAMORZĄDNOŚĆ W LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM IM. B. PRUSA W SKIERNIEWICACH.
Aktywny Młody Mazowszanin Działania skierowane do młodzieży: -Konkurs -Rady młodzieżowe przy samorządach gminnych i powiatowych 1Warszawa, 29 maja 2013.
Projekt Edukacja przedszkolna szansą na sukces Twojego dziecka Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Liceum Ogólnokształcące im. Jana Kochanowskiego w Muszynie
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH. W ZSP w Czarnkowie szczególną troską otoczona jest młodzież o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W pracy z uczniem.
PROJEKT Projekt, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3.3.4, zwyciężył w konkursie.
Po przeprowadzeniu I etapu projektu znaliśmy sytuację społeczności lokalnej na temat segregacji elektroodpadów, dlatego pierwszym krokiem kampanii było.
Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej ( ) Aktywna Pomoc Społeczna - Konferencja Pracowników Socjalnych 7-9 listopada.
Jeden nie da rady, ale z gromadą będą musieli się liczyć Janusz Korczak.
MATEMATYCZNO – EKOLOGICZNY im. Leona Kruczkowskiego w Ryczówku
TRZYMAJ FORMĘ.
Szkolna debata Jakie działania szkolne i lokalne są warte zrealizowania przez samorząd uczniowski – nasze pomysły i dobre praktyki? 28 kwietnia 2010 LO.
Projekt XVIII Sesji Sejm Dzieci i Młodzieży
EUROPEJSKA KARTA SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO
Budujemy współpracę na Mazowszu – od organizacji do federacji Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu.
Współpraca z innymi szkołami Gimnazjum nr 12 w Tychach.
Nowoczesny Uczeń - program aktywizacji edukacyjno – obywatelskiej uczniów rybnickich liceów - realizacja Projektu w I Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami.
Zadania projektu Wdrożenie dwóch form działań Roczny plan Sieć współpracy wspomagania szkoły i samokształcenia.
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ EKONOMIA SPOŁECZNA.
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
I Powiatowa Olimpiada Obywatelska 29 kwiecień 2014.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Szkoła Promująca Zdrowie
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
Nie tylko wybory – jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?
Projekt „Nikogo nie zgubić, każdego rozwinąć” - perspektywa partnera realizującego działania i dyrektora szkoły.
MŁODZIEŻOWE RADY GMINY – tworzenie i funkcjonowanie Szkolenie w ramach projektów Obywatel PRO Dramowi Obywatele.
Młodzieżowa rada miasta jest to organ samorządu terytorialnego o charakterze konsultacyjnym. Młodzieżowe rady tworzone są przez grupę.
 Stowarzyszenie powstało z inicjatywy rodziców dzieci i nauczycieli Szkoły Podstawowej w Widomej.  Członkami-założycielami jest 21 osób. Stowarzyszenie.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Śremie Projekt „Kompleksowe formy reintegracji społeczno-zawodowej w środowisku lokalnym” współfinansowany przez Unię Europejską.
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. K. MAKUSZYŃSKIEGO W WIECHLICACH SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE ROK SZKOLNY 2013/2014.
Debata „ Samorządność” 03 kwietnia 2012 r.. Od lewej: Kinga Graczyk i Anita Psonak.
Świętokrzyskie Centrum Kielce, ul. Żelazna 22 Świętokrzyskie Centrum Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie.
Wyniki badań "Idea samorządności a rzeczywistość".
Stowarzyszenie Przyjazna Szkoła ma na celu: Wprowadzenie i promowanie kształcenia innowacyjnego Równanie szans edukacyjnych Kształcenie i promowanie.
Nazywa się Dawid, jestem uczniem klasy 3D Interesuje się podróżami. W wolnym czasie gram na puzonie. Uwielbiam oglądać filmy. Ponad to jestem uczniem.
Kalkulator outsourcingu: Generator e-NGO. Kalkulator outsourcingu: Generator e – NGO jest projektem innowacyjnym testującym, dofinansowanym ze środków.
W NIOSKI. Debatujący wraz z uczniami jednogłośnie stwierdzili, że debaty tego typu są bardzo potrzebne. Zamierzamy wprowadzić cyklicznie odbywające się.
Realizacja Rządowego programu na lata „Bezpieczna i przyjazna szkoła” w województwie opolskim w roku 2014 „ ŻYJĘ ZDROWO TO PROSTE” Wnioskodawca:
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
1 Szkoła Promuj ą ca Zdrowie. 2 Czynniki wpływające na zdrowie.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
„POLSKA – PAŃSTWA NORDYCKIE. SAMORZĄDOWY WYMIAR WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ” Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych w ramach konkursu.
Oferujemy następujące zajęcia pozalekcyjne: Zajęcia taneczne Koło teatralne Koło historyczne Koło przyrodnicze Koło matematyczne Koło języka.
Paulo Coelho Zajęcia taneczne Koło teatralne Koło plastyczne Koło młodych twórców Koło przyrodnicze Koło matematyczne Koło języka angielskiego.
Turniej wiedzy z języka angielskiego o nagrody wójta gminy Koźminek w klasyfikacji indywidualnej uczniów gimnazjum.
w województwie pomorskim
Czym jest PAP? Projekt porusza kwestię partycypacji obywatelskiej młodych ludzi w mieście Poznań. Głównymi tematami projektu będzie zaangażowanie w politykę.
DEBATA: SAMORZĄD SZKOLNY BLISKO KAZDEGO UCZNIA
„Szkoły Aktywne w Społeczności” SAS
Zapis prezentacji:

Strona internetowa projektu: www.gramywrade.pl GRAMY W RADĘ, DAMY RADĘ ! Innowacyjny program edukacji i aktywizacji obywatelskiej młodzieży współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Strona internetowa projektu: www.gramywrade.pl

Celem Gry jest Poznanie idei, zasad oraz doświadczenie korzyści płynących z funkcjonowania samorządności młodzieżowej. Rozwijanie potencjału młodych ludzi. Reprezentowanie interesów młodzieżowych wobec instytucji rządowych i samorządowych. Działanie na rzecz integracji i współpracy środowisk młodzieżowych i twórczych

Czas trwania projektu Projekt trwa od września 2013 do czerwca 2014 roku. W grze bierze udział 30 drużyn młodzieżowych z województwa podlaskiego, świętokrzyskiego oraz warmińsko-mazurskiego.

PolnaCREW Nazywamy się PolnaCREW. Naszą grupę można znaleźć na facebooku: www.facebook.com/polnacrew

DLACZEGO POLNA ? DLACZEGO POLNACREW ? Polna to nazwa ulicy, przy której znajduje się budynek naszej szkoła, a poza tym w społeczności naszego miasta termin „polna’’ jest bezpośrednio kojarzony z naszym liceum. DLACZEGO POLNACREW ? Nazwa naszej drużyny jest grą słów: Polna + Crew (z ang. ekipa) czyli w wolnym tłumaczeniu Ekipa z Polnej. Można to również interpretować, jako „polna krew’’, co oznacza, że grupa jest jak tętniąca krew w organizmie naszej szkoły i społeczności Działdowa.

Jakie wyzwania nas czekają? W ciągu roku szkolnego zmierzymy się: z serią wyzwań, dzięki którym poznamy zasady działania Młodzieżowej Rady Gminy, Miasta bądź Powiatu. Będziemy tworzyć wspólne inicjatywy, promować swoje pomysły i organizować lokalną społeczność.

Nagrody do wygrania Zwycięskie drużyny projektu napiszą wspólną książkę i nakręcą film o swoich działaniach.

Grupę młodzieżową w naszej szkole tworzy 15 uczniów z klas pierwszych i drugich Patrycja Żelewska Marysia Laskowska Mateusz Kłosowski Edyta Pawluk Patrycja Szamborska Zuzanna Piekarska Weronika Kasprzak Angelika Siedlecka Hubert Lemański Julia Młodzianowska Darek Janiszewski Karolina Rutecka Milena Niedzielska Mirella Szafrańska Paweł Żujewski Tutorem grupy jest p. Iwona Malik

Zachęcamy do wspólnego działania na rzecz projektu oraz współpracy na linii uczeń- nauczyciel. 