BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji”
Advertisements

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Branżowy Program Promocji Polskiej Branży Biotechnologicznej.
Wrocław. Środki na przedsiębiorczość MŚP EFRREFS RPOPO KL Środki na wsparcie już funkcjonujących przedsiębiorstw Środki na założenie przedsiębiorstwa.
MOŻLIWOŚCI WSPÓŁFINANSOWANIA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTW
„Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji”
Nabycie dobrych praktyk szwajcarskiej organizacji biznesowej przez Regionalną Izbę Gospodarczą w Przemyślu. PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ.
BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI BRANŻY ODZIEŻOWEJ,
PROGRAM PROMOCJI O CHARAKTERZE OGÓLNYM NA TERENIE KAZACHSTANU – 2013r.
Doskonała znajomość polskiego rynku - rocznie organizujemy ponad 80 wydarzeń targowych dla różnorodnych branż, odwiedza nad pół miliona profesjonalistów.
Działanie 6.1 „Paszport do eksportu”
Wsparcie dla sieci Centrów Obsługi Inwestorów i Eksporterów (COIE)
2012 Warszawa, 7 maja 2012 r. Wsparcie na pierwsze wdrożenie wynalazku w działalności gospodarczej przedsiębiorcy w ramach 4.osi priorytetowej Inwestycje.
Celem głównym Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka jest rozwój polskiej gospodarki w oparciu o innowacyjne przedsiębiorstwa Działanie 6.1 Paszport.
Międzynarodowa promocja polskich M E B L I Konferencja prasowa 12 grudnia 2011 r. Warszawa.
Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji KRYTERIA OCENY Poddziałanie Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Poznań,
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski.
I FORUM FUNDUSZY EUROPEJSKICH Fundusze Europejskie – efekty, możliwości i perspektywy Program Bloku Finansowego PIENIĄDZ ROBI PIENIĄDZ… Czyli rola i wsparcie.
Departament Wdrażania Programów Rozwoju Regionalnego Ministerstwo Gospodarki i Pracy Komitet Monitorujący ZPORR 5. posiedzenie POMOC TECHNICZNA Warszawa,
POMOC TECHNICZNA Kwiecień 2004 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.
ROZWÓJ MIAST poprzez wzmocnienie kompetencji jednostek samorządu terytorialnego, dialog społeczny oraz współpracę z przedstawicielami społeczeństwa obywatelskiego.
BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI
1 MOŻLIWOŚCI FINANSOWANIA INICJATYW KLASTROWYCH W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO NA LATA 2007 – dr Rafał Klimek.
2009 Fundusze wspierające działalność eksportową – prezentacja działania 6.1 PO IG Radosław RunowskiWarszawa, 9 czerwca 2009 r. IX FORUM EDUKACYJNE DLA.
2009 Priorytet 6 Polska gospodarka na rynku międzynarodowym Działanie 6.1 Paszport do eksportu.
PROMOCJA BRANŻY TURYSTYKI MEDYCZNEJ W LATACH 2012 – 2015
1 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej Poznań Małgorzata Świderska Warszawa Sektorowy Program Operacyjny WZROST KONKURENCYJNOŚCI.
Koncepcja programowo - przestrzenna terenów położonych przy ulicach: Grudziądzka, Polna, Ugory.
Empatia empatia.
GLASS 2010 TARGI BRANŻY SZKLARSKIEJ Poznań, stycznia 2010 roku.
Dotacje na udział w targach i misjach gospodarczych
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, Polska Gospodarka na rynku międzynarodowym poddziałanie Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach.
Wydział Rozwoju i Promocji Miasta Urząd Miasta Bolesławiec Informacja o wykonaniu budżetu za 2012 r.
Projekt finansowany z budżetu województwa Dolnośląskiego
Branżowy Program Promocji – Usługi ICT/IT
Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji Poddziałanie Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, BRANŻOWE PROGRAMY PROMOCJI.
Projekt Planu Działania KSOW na lata Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn, 8 września.
Punkt Kontaktowy Polskich Regionów na Ukrainie Projekt finansowany przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych w ramach dotacji na realizację zadań w zakresie.
Projekt finansowany z budżetu Województwa Dolnośląskiego
Warszawa, Wsparcie ochrony własności przemysłowej w ramach Poddziałania POIG Ośrodek Przetwarzania Informacji.
Seminarium zadania badawczego nr 3 strategicznego projektu badawczego
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Klub Eksportera Rzeszów, 23 marca 2006 r.
W drodze do Unii Promnice, Zameczek Myśliwski.
1 Założenia projektu systemowego Ministerstwa Gospodarki realizowanego w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Wsparcie.
POLSKA AGENCJA INFORMACJI I INWESTYCJI ZAGRANICZNYCH S.A.
Branżowy Program Promocji branży polskich specjalności żywnościowych Wykonawca - Agencja Rynku Rolnego.
Ministerstwo Gospodarki
Programy pomocy publicznej - element strategii wspierania innowacyjności i rozwoju przedsiębiorczości.
Zielona Góra, czerwiec 2014 r.
Przygotowanie MŚP do realizacji ambitnych projektów i wdrażania innowacji w ramach PO Inteligentny Rozwój.
2009 Priorytet 6 Polska gospodarka na rynku międzynarodowym Anna Werle-Wilczyńska Kielce, 14 sierpnia 2009 r. Działanie 6.1 PO IG Paszport do eksportu.
Otwieramy dostęp do światowych rynków Poznań 23 października 2012 r.
Piotr Tatara Polska Organizacja Turystyczna
UMOWY MIĘDZYNARODOWE A WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA – W PRAKTYCE 10 marca 2016 Warszawa.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Instrumenty wsparcia polskich eksporterów Tomasz.
1 Dostępne instrumenty wsparcia eksportu realizowane przez Ministerstwo Gospodarki Warszawa, dnia r. Wojciech Pobóg-Pągowski.
Działanie 6.1 „Paszport do eksportu” Cel i zakres działania oraz warunki uzyskania dofinansowania Regionalna Instytucja Finansująca Działanie 6.1 PO IG.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Wsparcie dla przedsiębiorstw: Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych.
01 Departament Wdrażania RPO Kwalifikowalność wydatków Departament Wdrażania RPO.
Zainwestuj w Lubuskiem Elżbieta Anna Polak Marszałek Województwa Lubuskiego.
„Gospodarna Wielkopolska” Projekt kompleksowego wsparcia internacjonalizacji wielkopolskiej gospodarki Poznań, 17 czerwca 2016 r.
2013 Priorytet 6 Polska gospodarka na rynku międzynarodowym Działanie 6.1 PO IG Paszport do eksportu Agnieszka Jaszczyk Częstochowa, 10 stycznia 2013 r.
M ISJA DO KAZACHSTANU XX M IĘDZYNARODOWA W YSTAWA T RANSPORTU I L OGISTYKI „T RANSIT K AZAKHSTAN 2016” W A ŁMATY 3-7 P AŹDZIERNIKA 2016.
Program wsparcia eksportu na rynkach niestandardowych – oferta ARR w praktyce
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
Katarzyna Matuszak Dyrektor Działu Rozwoju Przedsiębiorczości
Regionalnego Programu Operacyjnego WD na lata
Działania wspierające internacjonalizację polskich firm
Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Działanie 3.3. Poddziałanie
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii
Oferta PARP z funduszy UE w latach
Zapis prezentacji:

BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI BRANŻY MEBLARSKIEJ czyli jak uzyskać dofinansowanie na promocję branży meblarskiej? 1

Branżowe Programy Promocji Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Oś priorytetowa 6 – Polska gospodarka na rynku międzynarodowym Działanie 6.5 – Promocja polskiej gospodarki Poddziałanie 6.5.1 – Promocja polskiej gospodarki na rynkach międzynarodowych Instytucja wdrażająca: Ministerstwo Gospodarki Czas trwania: 1 kwietnia 2012 – 31 marca 2015 2

Cel Branżowych Programów Promocyjnych (BPP) wykreowanie polskich, silnych marek, które rozpoznawalne będą na świecie 3

Cel Branżowych Programów Promocyjnych (BPP) zaistnienie na rynkach zagranicznych polskich specjalności eksportowych, tworzących nową markę „Polska”, promocja branży meblowej za granicą 4

Cel Branżowych Programów Promocyjnych (BPP) dostarczenie odbiorcom zagranicznym niezbędnych informacji o produktach i usługach branży dotarcie z informacją o branży do jak najszerszej zagranicznej grupy docelowej możliwość nawiązania kontaktów gospodarczych 5

Komponent A Udział w następujących zagranicznych imprezach targowo-wystawienniczych: „Imm Cologne”, Kolonia (Niemcy) 01.2013 r. , 01. 2014 r. „MOW”, Bad Salzuflen (Niemcy) 09. 2012 r. , 09. 2013 r. „Meble” Moskwa (Rosja) 11. 2012 r., 11.2013 r. „KIFF” Kijów (Ukraina) 03. 2013 r., 03. 2014 r. 6

Komponent A Udział w następujących zagranicznych imprezach targowo – wystawienniczych: „Salon du Meble”, Paryż (Francja) 01.2013 r., 01.2014 r. „Interiors”, Birmingham (Wielka Brytania) 01.2014 r. , 01. 2015 r. 7

Komponent A Udział w następujących krajowych imprezach targowo – wystawienniczych: „Meble Polska” (Poznań) 03.2013 r., 03.2014 r., 03.2015 r. „Home Decor” Targi Wnętrz (Poznań) 03.2013 r., 03. 2014 r., 03.2015 r. 8

Komponent A Udział w wybranych misjach gospodarczej 1 przedstawiciela przedsiębiorstwa: Rosja – 11. 2012 r. Francja – 01. 2013 r. Wielka Brytania – 01. 2013 r. Ukraina – 03. 2013 r. 03. 2014 r. 9

Komponent A Udział w misji gospodarczej daje możliwość: - udział w spotkaniach matchmakingowych z przedstawicielami środowisk kupieckich bezpośredniego spotkania się z potencjalnym partnerem gospodarczym z danego kraju spotkanie z przedstawicielami otoczenia biznesu oraz z dziennikarzami udział w imprezie targowej odbywającej na wybranym rynku 10

Komponent A Udział w 2-dniowych szkoleniach w Poznaniu dla 1 przedstawiciela przedsiębiorstwa: 10.2012 r. 10.2013 r. 10.2014 r. Szkolenia będą obejmować zagadnienia: - strategia budowania marki na rynkach zagranicznych zagadnienia z zakresu marketingu i handlu zagranicznego - prowadzenie działalności eksportowej 11

Komponent B – promocja branży Działania finansowane przez MG promocja branży meblarskiej w Niemczech, Rosji, Francji, Wielkiej Brytanii oraz na Ukrainie poprzez: - jednodniowe konferencje - wizyty przyjazdowe do Polski dziennikarzy reprezentujących zagraniczne media branżowe - wizyty przyjazdowe do Polski dla zagranicznych kontrahentów oraz przedstawicieli sieci kupieckich reklama w prasie zagranicznej marki „Meble” oraz prowadzenie działań promujących 12

Komponent B – promocja branży Działania finansowane przez MG ogólna promocja branży opracowanie znaku graficznego i hasła promującego branżę wykonanie i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych (m.in. katalogi, ulotki, roll-up, pamięć USB) opracowanie i wykonanie dla wszystkich uczestników działań promujących, widocznych i estetycznych tablic informacyjnych w języku angielskim z wykorzystaniem elementów systemu identyfikacji wizualnej marki polskiej gospodarki prowadzenie dodatkowych działań: - witryna internetowa - kampania outdoorowa podczas trwania Mistrzostw Europy EURO 2012 - Magazyn „Polish Furniture Magazine”.

Beneficjentami projektu są przedsiębiorcy: Prowadzący działalność gospodarczą i mający siedzibę na terytorium RP, którzy zgłosili swój udział w BPP lub programie promocji o charakterze ogólnym. 2. Którzy, zdeklarują udział w działaniach promujących stanowiących co najmniej 50% liczby działań określonych w Komponencie A BPP. 3. Których towar lub usługi danego rodzaju produkowane lub sprzedawane mieszczą się w katalogu określonym w BPP. 4. W roku podatkowym, w którym składają wniosek oraz w w dwóch poprzedzających latach nie otrzymali pomocy de minimis, której wartość brutto, łącznie z pomocą o którą się ubiegają nie przekraczają równowartości 200 tys. euro 14

Koszty udziału: w ramach komponentu A działania promujące zostaną w całości sfinansowane przez przedsiębiorców ALE można uzyskać dofinansowanie z Ministerstwa Gospodarki 75% poniesionych kosztów kwalifikowanych na zasadach i warunkach określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 15 lipca 2010r. w sprawie szczegółowego przeznaczenia, warunków i trybu udzielania pomocy finansowej 7.01.12 15

Jak uzyskać refundację kosztów udziału w poszczególnych działaniach? W pierwszej kolejności należy złożyć wniosek o udzielenie pomocy (należy uczestniczyć w co najmniej 50% działań przewidzianych w Komponencie A) 2. Przedsiębiorca pokrywa w 100% koszt działania, w którym bierze udział. 3. Następnie wypełnia wniosek o płatność. 4. Ministerstwo weryfikuje wniosek i refunduje poniesione koszty kwalifikowane. 16

Koszty kwalifikowane: wpis do katalogu targowego, opłata rejestracyjna, reklama w mediach targowych wynajem powierzchni wystawienniczej wynajem zabudowy powierzchni wystawienniczej wynajem sal konferencyjnych w tym zakup usług technicznych (nagłośnienia, oświetlenia) udział w polskich i zagranicznych konferencjach, udział w szkoleniach zakup usług tłumaczenia symultanicznego lub konsekutywnego zakup usługi transportu osób jeżeli jest to związane z organizacją seminarium, konferencji, pokazów lub organizacją branżowej misji gospodarczej zakup usługi spedycji transportu i spedycji eksponatów, w związku z udziałem w targach lub branżowych misjach gospodarczych wraz z ubezpieczeniem i odprawą celną zakup usługi przygotowania i druku materiałów promocyjnych i reklamowych oraz tłumaczenia tych materiałów 17

Koszty kwalifikowane: zakup usługi przygotowania i druku materiałów promocyjnych i reklamowych oraz tłumaczenia tych materiałów zakup biletów wstępu w celu zwiedzania targów lub wystaw związanych z branżową misją gospodarczą przejazd i nocleg nie więcej niż dwóch przedstawicieli przedsiębiorcy uczestniczących w targach (2dni przed rozpoczęciem + okres trwania wydarzenia + 1 dzień) przejazd i nocleg 1 przedstawiciela przedsiębiorcy w misji gospodarczej (1dzień przed rozpoczęciem + okres trwania wydarzenia + 1 dzień po zakończeniu misji) 18

Kontakt: MTP: mateusz.olecki@mtp.pl tel. 61 869 26 69 jozef.szyszka@mtp.pl tel. 61 869 23 03 kinga.francuzik@mtp.pl tel. 61 869 25 46 marta.torzewska@mtp.pl tel. 61 869 23 54 dagmara.cyran@mtp.pl OIGPM: michal.strzelecki@oigpm.org.pl marek.adamowicz@oigpm.org.pl tel. 22 517 78 39 19