Ideą produktu jest jego innowacyjność i funkcjonalność w naszych domach, a także w codziennych czynnościach które wykonujemy. Powierzchnie lustrzane towarzyszą.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Strona tytułowa Prezentacja pracy Sterowanie centralnym zamkiem w samochodzie za pomocą telefonu komórkowego i bezprzewodowej komunikacji Bluetooth 1/8.
Advertisements

Sztuka prezentacji Rady praktyków
Czy Twoje codzienne działania w domu mogą zmienić losy klimatu
System dozowania:.
Fairtrade – dynamiczny rynek
Polska Sieć www. pnec.org.pl Wykorzystanie energii odnawialnej w Małopolsce Seminarium, Kraków 25 – Ocena projektów Odnawialnych.
O metodach ustalania ceny za usługę WLR
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
STRATEGIA LOKALIZACJI zarządzanie produkcją
Równowaga przedsiębiorstwa w różnych strukturach rynkowych
Studium przypadku KOPIARKI S.A.
Droga innowacji mBank. Prawo Moorea Liczba tranzystorów w układzie scalonym podwaja się w ciągu 18 miesięcy Sformułowana w 1965 roku prognoza Gordona.
Marketing międzynarodowy Proces internacjonalizacji firmy
DOKUMENTACJA KOSZTORYSOWA
1 / 10 PLANET POE-152 / POE-152S Mieszacz/ Rozdzielacz IEEE 802.3af PoE.
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
gdzie: P-cena jednostkowa sprzedaży K-koszt całkowity produkcji
Zarządzanie projektami
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Marketing elektroniczny w turystyce
Okiem praktyka: wdrożenie w firmie Smay
Zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy.
Rozwiązania w oparciu o system TELETASK DOMOTICS
Etykiety Energetyczne jako narzędzie marketingowe: Etykiety energetyczne jako elementy marketingu-mix: - Cena – choć ceny urządzeń z najwyższej klasy są
Co to są ceny brutto i netto, detaliczne i hurtowe?
Temat 1: Podstawowe pojęcia dotyczące lokalnej sieci komputerowej
Kampania reklamowa Somfy 2013
Materiał edukacyjny wytworzony w ramach projektu „Scholaris - portal wiedzy dla nauczycieli” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
a przekonamy się w jak wielu miejscach są wykorzystywane
GemiusAudience - szansa na Telemetrię w Internecie
Plan biznesowy. Cele planu biznesowego: zmusza biznesmena do przemyślenia kwestii związanych z przedsiębiorstwem, rozważyć wszystkie kwestie związane.
Oferta czystość na wyciągnięcie ręki.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
INFORMACJA MARKETINGOWA
Prezentuje: Ola Żuławińska DotacjaNaStart.pl. 1. Jaką masz wizję swojej firmy?
POTRZEBY OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Popyt i podaż jako regulatory rynku
Zwyczaje związane z myciem okien
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
SIEĆ KLIENT-SERWER Pojęcie sieci typu klient – serwer.
Informacje BEKO - to marka sprzętu gospodarstwa domowego obecna w 101 krajach świata! Produkty BEKO można znaleźć na rynkach wszystkich krajów europejskich.
Innowacyjna platforma pomagająca zaplanować podróż i umożliwiająca porównywanie cen usług turystycznych.
1 USTALANIE CENY SPECJALNEJ DLA DODATKOWEGO ZAMÓWIENIA.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
KATEGORIA B+E PRAWA JAZDY
Bitmoney.pl Wykonali: Babiej Dominika, Racki Adrian, Karalus Jarosław, Sulich Dariusz, Selwesiuk Łukasz, Makaruk Maciej, Krzysztof Sadowski Politechnika.
Oszczędzanie energii elektrycznej to oszczędności:  ochrona środowiska.  w naszych budżetach domowych  oszczędność naturalnych źródeł energii.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Tendencje rozwojowe w dystrybucji
Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego w Gryficach.
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
Temat projektu „Ile kosztuje kupno i urządzenie nowego mieszkania?”
II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Asnyka w Bielsku Białej.
Przedsiębiorczość Technologiczna DRONEX Natalia Bęczkowska, Kamil Cichal, Marta Pilcher, Ewelina Trocka, Damian Siwek, Paweł Rzodkiewicz, Mateusz Kleszko,
II Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Tomaszowie Mazowieckim.
DLACZEGO KOMERCYJNA DZIAŁALNOŚĆ JEST WAŻNA W PROMOWANIU MIAST? Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna.
BIZNESPLAN : DREAM GARDEN
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o. o
Nazwa, logo i motto firmy
SEGMENTACJA RYNKU.
E - Urząd POWIATOWE CENTRUM OBSŁUGI TELEINFORMATYCZNEJ CZYNNIKIEM WSPOMAGAJĄCYM FUNKCJONOWANIE ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ.
Podstawy marketingu (ćwiczenie 1)
Popyt Wielkość popytu – ilość dóbr i usług, którą chcą i mogą kupić klienci przy danym poziomie ceny. Prawo popytu – wraz ze wzrostem ceny produktu zmniejsza.
Wprowadzenie do dyskusji panelowej: Konkurencja i współpraca w łańcuchach dostaw żywności na rynku wewnętrznym UE i na rynkach krajów trzecich Forum.
Model „pięciu sił” M.Portera
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Miniprzedsiębiorstwo
Żłobek w nowej wsi lęborskiej
Dobre praktyki w zakresie dostępności budynków
Zapis prezentacji:

Ideą produktu jest jego innowacyjność i funkcjonalność w naszych domach, a także w codziennych czynnościach które wykonujemy. Powierzchnie lustrzane towarzyszą nam wszędzie, witryny sklepowe, biura, sufity czy ozdoby lustrzane. Produktem jest ekologiczna, przyjazna użytkownikowi EKO-wycieraczka do luster poruszająca się po specjalnie zaprojektowanych szynach w płaszczyźnie pionowej (góra-dół), która z idealną precyzją czyści nawierzchnię w określonym czasie w pełni automatycznie.

 pełna automatyzacja;  tania w eksploatacji;  cichy tryb pracy;  precyzja działania;  nieskończona ilość miejsc zastosowania produktu (łazienki w miejscach pracy, biura, sklepy, zacisza domowe, itp.)  częściowe odciążenie od obowiązków domowych;  niewielki koszt jak na czas pracy urządzenia.

 duży pojemnik na płyn

 udogodni mu codzienną rutynę (nigdy więcej nie będzie miał ubrudzonego lustra od pasty po porannym myciu zębów, itp.);  niewielkim kosztem Kowalski może sobie pozwolić na delikatną przemianę w stronę inteligentnego domu swoich czterech kątów;  lustro zawsze będzie czyste;  możliwość rozbudowy urządzenia o czujnik ruchu powodujący uruchomienie się urządzenia np. podczas zapalenia światła, otwarcia drzwi;  Brak zaparowanego i brudnego lustra.

 Produkt całkiem nowy - brak konkurencji  Przez promocję, dotarcie do jak największej rzeszy odbiorców.  Zastosowanie marketingu sieciowego.  Publikacja w gazecie lokalnej, Internecie, czasopismach branżowych i specjalistycznych.

 Rynkiem docelowym jest rynek polski.  Cena uzależniona jest od wielkości wycieraczki.  Sprzedawane będą wycieraczki w trzech rozmiarach  Przewidywalna cena to 80 zł, 100 zł i140 zł.

MiesiacePrzychódKoszty(30% sprzedaży) Dochód VI VII VIII IX X XI XII I II III IV V RAZEM

Projekt w fazie pomysłu Obliczenia przedstawiono orientacyjnie