Ideą produktu jest jego innowacyjność i funkcjonalność w naszych domach, a także w codziennych czynnościach które wykonujemy. Powierzchnie lustrzane towarzyszą nam wszędzie, witryny sklepowe, biura, sufity czy ozdoby lustrzane. Produktem jest ekologiczna, przyjazna użytkownikowi EKO-wycieraczka do luster poruszająca się po specjalnie zaprojektowanych szynach w płaszczyźnie pionowej (góra-dół), która z idealną precyzją czyści nawierzchnię w określonym czasie w pełni automatycznie.
pełna automatyzacja; tania w eksploatacji; cichy tryb pracy; precyzja działania; nieskończona ilość miejsc zastosowania produktu (łazienki w miejscach pracy, biura, sklepy, zacisza domowe, itp.) częściowe odciążenie od obowiązków domowych; niewielki koszt jak na czas pracy urządzenia.
duży pojemnik na płyn
udogodni mu codzienną rutynę (nigdy więcej nie będzie miał ubrudzonego lustra od pasty po porannym myciu zębów, itp.); niewielkim kosztem Kowalski może sobie pozwolić na delikatną przemianę w stronę inteligentnego domu swoich czterech kątów; lustro zawsze będzie czyste; możliwość rozbudowy urządzenia o czujnik ruchu powodujący uruchomienie się urządzenia np. podczas zapalenia światła, otwarcia drzwi; Brak zaparowanego i brudnego lustra.
Produkt całkiem nowy - brak konkurencji Przez promocję, dotarcie do jak największej rzeszy odbiorców. Zastosowanie marketingu sieciowego. Publikacja w gazecie lokalnej, Internecie, czasopismach branżowych i specjalistycznych.
Rynkiem docelowym jest rynek polski. Cena uzależniona jest od wielkości wycieraczki. Sprzedawane będą wycieraczki w trzech rozmiarach Przewidywalna cena to 80 zł, 100 zł i140 zł.
MiesiacePrzychódKoszty(30% sprzedaży) Dochód VI VII VIII IX X XI XII I II III IV V RAZEM
Projekt w fazie pomysłu Obliczenia przedstawiono orientacyjnie