Informacje o projekcie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Advertisements

Konstruowanie programu nauczania
Informacje o projekcie
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis Autorzy Dokumenty
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Przegląd Projektu Przedział wiekowy Cele
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Projekt TESTNET – połączenie testu wyboru i zasobów dydaktycznych WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność
MŁODY REPORTER WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Schemat projektu Kółko informatyczne ITC Lekcje przywództwa WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność
Dodatkowe zajęcia dydaktyczne
Sale 3D: Serwer 1 Strona projektu Film - ankieta Serwer 2
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejski ego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Multimedialni uczniowie.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Plan pracy dydaktycznej dla szkoły podstawowej i gimnazjum
Kształcenie według nowej podstawy programowej kształcenia w zawodach Konferencja metodyczna dla nauczycieli przedmiotów zawodowych w roku szkolnym 2012/2013.
Zanim wybierzesz program nauczania
Udział w konkursie „Innowacyjna Szkoła”, „Innowacyjny Nauczyciel”
Metodyka nauczania teoretycznych przedmiotów zawodowych
Benefity dla Nauczycieli. Partners in Learning ( PIL ) Globalna inicjatywa Microsoft, obecna w 115 krajach, w 36 językach. Portal Partners in Learning.
TEORIA I METODYKA GRY W PiłkĘ NożnĄ
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
ETwinning narzędziem realizacji nowej podstawy programowej Warszawa, 18 marca 2010 Iwona Moczydłowska, MSCDN Wydział w Siedlcach Konferencja z okazji 5-lecia.
Kurs zdalny: Wstęp do przywództwa w erze cyfrowej WsteczWstecz NaprzódNaprzód Pierwsza strona WyjścieWyjście Informacje o projekcie ITN – Społeczność Innowacyjnych.
Wykorzystanie leasingu w realizacji zadań publicznych -komputery dla szkół w gminie Jarocin Tomasz Hodakowski Intel Warszawa 20/09/2010 r.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele Matematyka
Marzenia o podatkach WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Interaktywne oprogramowanie dla szkół
PODSTAWY PRAWNE. ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 20 sierpnia 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania,
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU 2008 WIRTUALNY ŚWIAT TWORZYSZ TAKŻE TY
Jak wzbudzić zainteresowanie szkolną gazetą? WsteczWstecz NaprzódNaprzód Pierwsza strona WyjścieWyjście Informacje o projekcie ITN – Społeczność Innowacyjnych.
Alternatywne formy zajęć wychowania fizycznego organizowane w Publicznym Gimnazjum im. Kazimierza Górskiego w Zespole Szkół w Widuchowej Widuchowa 2010.
Raport z ewaluacji wewn ę trznej w Zespole Szkó ł Ogólnokszta ł c ą cych w Pacynie rok szkolny 2011/2012r.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy.
Sposoby archiwizacji zajęć dydaktycznych
Charakterystyka paprotników WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Informacje ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Przebieg zajęć
Biologia jako nauka WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Informacje ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Przebieg zajęć Powiązanie.
Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
PRZEDSZKOLE 2014 Prezentacja oferty.
Stacje uczenia się WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Pisanie i modyfikowanie programów, pisanie innowacji i projektów edukacyjnych w edukacji wczesnoszkolnej Joanna Dembowa.
Kryteria uzyskania certyfikatu - aktywność fizyczna PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele Opis
PROGRAMY NAUCZANIA INNOWACJE PEDAGOGICZNE PROGRAMY AUTORSKIE
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Z KLASĄ ..
Nauczanie Wspomagane Komputerem
Dobre praktyki TIK. Dla kogo program? Program skierowany jest do wszystkich tych nauczycieli, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą.
TENIS ZIEMNY – ZDROWY STYL ŻYCIA Innowacja pedagogiczna
Wyniki monitorowania podstawy programowej wychowania przedszkolnego w roku szkolnym 2013/14 w małopolskich przedszkolach.
Informacje na temat lekcji
„WALORY PRZYRODNICZE OZORKOWA I OKOLIC”
Propozycje form szkoleniowych WOM dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie na rok szkolny 2014/2015.
Szkolny Kodeks 2.0. Publiczne Gimnazjum w Męcinie Oto poszczególne jego punkty:
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
Aktywne doskonalenie – kompleksowe wsparcie dla szkół i przedszkoli we Wrocławiu Program nauczania.
Dariusz Kessel OFEK. OFEK od trzech lat konsekwentnie rozwija program e-Szkoła Wielkopolska, mający na celu wspomaganie systemu oświaty poprzez wprowadzanie.
Dorobek zawodowy nauczyciela kontraktowego mgr Nataliya Hrynchyshyn Gościno, lipiec 2005.
Serwisy Web 2.0 do tworzenia i udostępniania materiałów edukacyjnych (5 godz. szkolenie stacjonarne: 05.11) lub 15 godz. szkolenie.
Cyfrowa szkoła. O wykorzystywaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych w szkołach powszechnych - na przykładzie projektu opracowania i udostępnienia.
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
Praca metodą projektu edukacyjnego
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Zapis prezentacji:

Informacje o projekcie Zakres nauczania Wychowanie fizyczne Przedział wiekowy 13-16 lat 1) Przygotowanie zestawu ćwiczeń z przyrządem w celach dydaktycznych dla uczniów klas młodszych. 2) Umiejętność współpracy w zespole. 3) Umiejętność wykorzystania technologii TIK w nauczaniu i doskonaleniu prostych czynności ruchowych. 4) Stworzenie pomocy dydaktycznych dla uczniów klas I w postaci prezentacji multimedialnych. Cele Opis Projekt został stworzony dla uczniów klas III gimnazjum. Został ujęty w planie wynikowym z wychowania fizycznego i realizowany był w trakcie zajęć przedmiotowych. Realizacja projektu zamknęła się w cyklu 8 jednostek lekcyjnych. Uczniowie podzieleni na trzyosobowe grupy mieli zaprezentować, nagrać ,a następnie przedstawić w formie prezentacji, zestawy z wybranym sprzętem gimnastycznym. Ten szablon został utworzony, aby ułatwić nauczycielowi tworzenie własnej prezentacji Wirtualnej Wizyty w Klasie. Użyj go, aby przedstawić swój projekt edukacyjny, który uznajesz za wyjątkowo interesujący. W ten sposób możesz podzielić się swoimi doświadczeniami z innymi nauczycielami w swojej szkole i nie tylko. Jak to zrobić: Postępuj zgodnie z poszczególnymi punktami na kolejnych slajdach i uważnie przeczytaj załączone dokumenty. Po wprowadzeniu wszystkich niezbędnych informacji, dokumentów i multimediów usuń niepotrzebne komentarze. Informacja: Aby wprowadzić tytuł swojej Wirtualnej Wizyty w Klasie należy wybrać z menu Widok, Wzorzec slajdów i wprowadzić w polu tekstowym tytuł projektu. W ten sam sposób można dokonać edycji przykładowego rysunku. Dzięki temu na każdym slajdzie pojawi się odpowiedni tytuł i zdjęcie z Twojego projektu. Pod przyciskiem Pakietu Office znajduje się funkcja Zapisz jako… w ten sposób można zachować projekt jako prezentację programu PowerPoint. Prezentacja jest gotowa do pokazywania w klasie. Uczniowskie notebooki NTT z Windows XP Home Edition, Microsoft Office, Windows Media Player Oprogramowanie Ćwiczenia z przyrządem, piłka lekarska, ławeczka gimnastyczna, materac, drabinka gimnastyczna, skakanka, sala gimnastyczna, Słowa kluczowe Autorzy Marek Sobczak, nauczyciel wychowania fizycznego Gimnazjum nr 1 im. ks. St. Konarskiego w Jarocinie, E-mail: mareksobczak@vp.pl

Zdjęcia z projektu Aby otworzyć załączone dokumenty, należy dwukrotnie kliknąć ikonę przedstawiającą żądany dokument. Wykonanie kolejnych kroków opisanych w dokumentach pozwoli na wprowadzenie informacji dotyczących projektu.

Zasoby dydaktyczne Materac Ławeczka Drabinka Piłki lekarskie Skakanka Na tym slajdzie należy umieścić informacje dotyczące użytych w projekcie zasobów, instrukcji dla uczniów. Aby dołączyć wszystkie zasoby wykorzystane w projekcie należy wykonać następujące czynności: Z menu Wstawianie wybrać funkcję Obiekt. Wybrać Utwórz z pliku… i wybrać Przeglądaj…. Znaleźć i zaznaczyć odpowiedni plik. Wybrać polecenie Wyświetl jako Ikonę, a następnie Zmień ikonę, co pozwoli na wybranie odpowiedniej ikony i wprowadzenie nazwy pliku. Przyciskiem OK należy potwierdzić poprawność powyższych akcji. Aby umieścić ikonę pliku w żądanym miejscu, należy skorzystać z metody „przenieś i upuść”. Dwukrotne kliknięcie wybranej ikony otworzy zasób. Aby można było otwierać zasób po uruchomieniu prezentacji, należy z menu Wstawianie wybrać funkcję Akcja, a następnie opcję Akcja obiektu ustawić na Otwórz. Skakanka Dokumenty

Ocenianie i standardy Kryteria oceny Już na etapie planowania ustaliliśmy, że prace uczniów będą oceniane. Do komisji oceniającej zaprosiliśmy dyrektora szkoły oraz po jednej osobie z każdej z grup projektowych. Oceniane były kwestie merytoryczne oraz estetyczne prezentacji multimedialnej. Każdy z uczniów miał również możliwość samooceny oraz oceny wkładu innych uczniów uczestniczących w projekcie Powiązanie ze standardami Tematyka projektu oraz działania wykonywane w trakcie jego realizacji ściśle pokrywają z podstawą programową z wychowania fizycznego Aby dodać wszystkie zasoby dotyczące oceniania i standardów, jakie powstały w trakcie projektu należy: Z menu Wstawianie wybrać funkcję Obiekt. Wybrać Utwórz z pliku… i wybrać Przeglądaj…. Znaleźć i zaznaczyć odpowiedni plik. Wybrać polecenie Wyświetl jako Ikonę a następnie Zmień ikonę co pozwoli na wybranie odpowiedniej ikony i wprowadzenie nazwy pliku. Przyciskiem OK należy potwierdzić poprawność powyższych akcji. Aby umieścić ikonę pliku w żądanym miejscu należy skorzystać z metody „przenieś i upuść”. Dwukrotne kliknięcie wybranej ikony otworzy zasób. Aby można było otwierać zasób po uruchomieniu prezentacji, należy z menu Wstawianie wybrać funkcję Akcja, a następnie opcję Akcja obiektu ustawić na Otwórz. Aby wprowadzić informacje o standardach, jakie wykorzystuje projekt należy otworzyć dokument Powiązanie ze standardami i wprowadzić odpowiednie informacje. Umieszczone w dokumencie linki mają na celu ułatwienie powiązania projektu z konkretnymi standardami. Dokumenty

Przykładowe prace uczniów

Gimnazjum nr 1 im. ks. St. Konarskiego w Jarocinie Marek Sobczak Nauczyciel dyplomowany wychowania fizycznego Absolwent AWF we Wrocławiu Trener i sędzia koszykówki W szkole pracuję od 11 lat. Gimnazjum nr 1 im. ks. St. Konarskiego w Jarocinie ul. Tadeusza Kościuszki 25 63-200 Jarocin tel. 62 747 26 76 e-mail: gimjarocin@wp.pl www.gimnazjum-jarocin.pl Na tym slajdzie należy wprowadzić informacje i zdjęcia przedstawiające szkołę i nauczyciela prowadzącego projekt.