II Międzynarodowe Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Aktywny Kibic+ Działania Ministerstwa Sportu i Turystyki 21 października 2010.
Advertisements

Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny
Kliknij, aby dodać tytułu
Sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych przez Internet w Polsce
OCHRONA KONSUMENTA W UBEZPIECZENIACH KOMUNIKACYJNYCH – TENDENCJE
Działalność kancelarii odszkodowawczych na rynku ubezpieczeń OC
Nowelizacja kodeksu cywilnego BRAKUJĄCE REGULACJE Prowadzący: Wojciech S. Kamiński.
Dr Marcin Orlicki, LL.M. Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
DASHWOOD Polska Broker. DASHWOOD Polska Broker jest spółką polską ściśle współpracującą z renomowaną angielską firmą brokerską Dashwood, Brewer & Phipps.
Strategia rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce do roku 2013
Badanie efektywności pomocy dla grup szczególnego ryzyka
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007
ProMotor Uwagi do rządowego projektu ustawy o zmianie ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz niektórych.
Zdzisława Cwalińska-Weychert Bertrand Cieślak Iwona Kaja
Emilia Stępień, Bird&Bird Warszawa, 21 maja 2010
Dr Katarzyna Ludwichowska Uniwersytet Mikołaja Kopernika Wydział Prawa i Administracji Zakład Prawa Ubezpieczeniowego Optymalizacja systemu kompensacji.
Propozycje zmiany zatwierdzonych kryteriów wyboru projektów dla Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Danuta Sokołowska Warszawa, 20.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Studium przypadku KOPIARKI S.A.
Stowarzyszenie Polskich Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
Problemy turystyki w województwie podkarpackim Brak markowych produktów turystycznych Przeciętna oferta turystyczna, znacznie poniżej możliwości regionu.
Powierz swoją sprawę profesjonalnemu pełnomocnikowi ODSZKODOWANIE GŁOS W TWOJEJ SPRAWIE.
UCHWAŁĄ NR 162/2006 RADY MINISTRÓW Z DNIA 25 WRZEŚNIA 2006 r.
Ubezpieczenia komunikacyjne Najważniejsze obszary kosztowe i sposoby ich redukcji Konferencja EUROFLOTY, Miedzeszyn, 08 czerwca 2006.
Wewnętrzny system zapewniania jakości PJWSTK - główne założenia i kierunki działań w ramach projektu „Kaizen - japońska jakość w PJWSTK” Projekt współfinansowany.
ATENA Usługi Informatyczne i Finansowe Sp. z o.o.
MAI CARGO – system zgłaszania transportów do ubezpieczenia On-Line
Jak zwiększyć potencjał każdego Contact Center?
PODKARPACKIE SAMORZĄDOWE KONSORCJUM ZAKUPOWE „RAZEM” Dom Brokerski VECTOR Sp. z o.o. ul. Hoffmanowej 19, Rzeszów tel. (17) , fax (17)
DORADCA posiada aktualną wiedzę z zakresu zawodoznawstwa, rynku pracy, aktywizacji zawodowej KLIENT często może posiadać wiedzę nieaktualną i posługiwać
Agenci w budowaniu satysfakcji klienta - contact center
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
AGENDA Zmiany w ofercie produktowej Banku w 2008 r.
Paweł Sukiennik Mikołajki, 20 maj 2005 r.
Współpraca brokerów i ubezpieczycieli. Partnerstwo w interesie klienta reguły wymiany podstawą budowania partnerstwa w relacjach ubezpieczający – broker.
Charakterystyka dzisiejszego „rynku” szkód osobowych likwidowanych z ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej. Studium Podyplomowe Ubezpieczeń Gospodarczych.
Indywidualne Terminowe Ubezpieczenie na Życie Optimum +
Analizy wzorców umownych stosowanych przez zakłady ubezpieczeń z perspektywy Rzecznika Ubezpieczonych Aleksander Daszewski z-ca dyrektora, radca prawny.
„AKADEMIA WIEKU ŚREDNIEGO – akademicki model kształcenia ustawicznego osób w wieku 50+” Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu.
Plan Prezentacji Agenda Prezentacja Grupy Generali w Polsce Oferta
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Kampania reklamowa firmy Mondo Promo Sp. z o.o.. Założona w 2001r. Aktywnie działająca firma w przemyśle tekstylnym Innowacyjne tkaniny oraz wyspecjalizowana.
Razem czy osobno? Ochrona prawna w relacji z innymi rodzajami ubezpieczeń Konferencja „Pozycja Ubezpieczeń ochrony prawnej w świadomości społecznej” Warszawa,
Perspektywy rozwoju ubezpieczeń ochrony prawnej w Polsce Jerzy Wieczorek Warszawa, 27 stycznia 2016 r.
Warszawa, 27 stycznia 2016 r. Maciej Balcerowski
Raport o sytuacji mikro i małych firm – poprawa nastrojów polskich przedsiębiorców Warszawa, 4 lutego 2015.
Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny Wydział Zarządzania UW, mgr Aleksandra Luterek.
MICHIGAN ILLINOIS FLORIDA NEW YORK CANADA CHINA POLAND MEXICO 1 ZAKRES CZASOWY OCHRONY W UBEZPIECZENIACH MEDYCZNYCH (triggery ubezpieczeniowe – wyzwania)
Szkody z ubezpieczeń NNW – proces zgłoszenia i likwidacji.
Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny 1 jako dostawca dla uczestników rynku ubezpieczeniowego innowacyjnych usług i funkcjonalności Krzysztof Fijałkowski.
Plan konsultacji społecznych I część – prezentacja zakresu prac nad Strategią, celów strategicznych I i II rzędu II część – pytania skierowane do uczestników.
Projekt „Opracowanie założeń merytorycznych i instytucjonalnych wdrażania KRK oraz Krajowego Rejestru Kwalifikacji dla uczenia się przez całe życie” Polska.
TWOJA CYFROWA PRZYSZŁOŚĆ. JUŻ DZISIAJ. Artur Mikołajczyk © 2016 Software AG. All rights reserved. For internal use only.
Menedżer finansowy Katedra finansów przedsiębiorstw i ubezpieczeń gospodarczych Katowice,
Katedra finansów przedsiębiorstw i ubezpieczeń gospodarczych
Zarządzanie w kryzysie
INNOWACJE I RYZYKO W UBZPIECZENIACH
RYNEK UBEZPIECZEŃ W POLSCE PODSTAWY PRAWNE
Ośrodek Informacji Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego
System Zielonej Karty i System IV Dyrektywy
Ośrodek Informacji Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego
Zakończenie stosunku prawnego ubezpieczenia
Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny
BUDŻETOWANIE Biuletyn Obsługi Klienta czas zacząć… BOK
Prawo ubezpieczeń gospodarczych - Ramy Prawne
INNOWACJE I RYZYKO W UBEZPIECZENIACH
Optymalizacja kosztów finansowania floty samochodowej
Zapis prezentacji:

II Międzynarodowe Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych Pro Motor II Międzynarodowe Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych Warszawa, 08-09/05/2008 Nowe zjawiska i tendencje w zakresie likwidacji szkód na rynku krajowym Michał Makarczyk Generali TU S.A./Generali Życie TU S.A.

Potrzeby współczesnego klienta a organizacja procesu likwidacji szkód Likwidacja szkód jako element budowania przewagi konkurencyjnej zakładu ubezpieczeń Uproszczenie procesu likwidacji szkód z ryzyk masowych Innowacyjne rozwiązania w procesie likwidacji szkód Aktualne problemy związane z likwidacją szkód osobowych Wzrost znaczenia rozwiązań informatycznych w procesie likwidacji szkód

1. Potrzeby współczesnego klienta a organizacja procesu likwidacji szkód Systematyczny wzrost oczekiwań klientów zakładów ubezpieczeń w zakresie jakości serwisu /zwłaszcza serwisu posprzedażowego/ potwierdzają badania ankietowe. Czynniki kluczowe dla klientów w zakresie likwidacji szkód Czas likwidacji szkody/czas pierwszej reakcji ubezpieczyciela Dostępność struktur ubezpieczyciela dla klienta Proste/czytelne procedury Adekwatna do powstałej szkody wysokość odszkodowania Zbliżony poziom cen /składek/ powoduje, iż zakłady ubezpieczeń szukają możliwości zyskania przewagi nad konkurentami wysoką jakością serwisu – zwłaszcza w zakresie likwidacji szkód.

2. Likwidacja szkód jako element budowania przewagi konkurencyjnej zakładu ubezpieczeń Struktury pionu likwidacji szkód dostosowane do potrzeb określonych grup klientów (klienci indywidualni, korporacyjni, floty, dealerzy, VIP) Upraszczanie procedur i zwiększenie dostępności struktur likwidacji szkód dla klienta Stosowanie innowacyjnych rozwiązań Likwidacja szkód w kampaniach marketingowych zakładów ubezpieczeń

3. Uproszczenie procesu likwidacji szkód z ryzyk masowych Szybka ścieżka w likwidacji szkód o niewielkiej wartości Likwidacja szkód z wybranych ryzyk przez telefon 4. Innowacyjne rozwiązania w procesie likwidacji szkód Likwidatorzy mobilni Call center szkodowe Sieć serwisowa Przedpłacona karta płatnicza

5. Aktualne problemy związane z likwidacją szkód osobowych wzrost świadomości poszkodowanych w zakresie możliwości zgłoszenia szkody i rodzaju przysługujących świadczeń eskalacja roszczeń przez podmioty zajmujące się dochodzeniem odszkodowań od zakładów ubezpieczeń zagadnienie aktywnego podejścia zakładów ubezpieczeń do likwidacji szkód osobowych – wywoływanie roszczeń

6. Wzrost znaczenia rozwiązań informatycznych w procesie likwidacji szkód Zintegrowane systemy informatyczne jako kompleksowe wsparcie procesu likwidacji szkód Elektroniczna teczka szkodowa Poprawa jakości komunikacji z klientem wewnętrznym/zewnętrznym Wzrost jakości i efektywności procesu likwidacji Rozwiązania informatyczne a przeciwdziałanie przestępczości ubezpieczeniowej