Strategia Marketingowa i Handlowa KW SA

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Marketing usług transportowych
Advertisements

ISTOTA MARKETINGU 1. Początki i przyczyny rozwoju marketingu
PROPONOWANE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE (na podstawie przeprowadzonej ankiety) Praca zaliczeniowa z przedmiotu „Analiza rynkowa.
Istota i przesłanki badań marketingowych
POLITYKA ENERGETYCZNA W WOJEWÓDZTWIE ŁÓDZKIM Łódź, 28 marca 2008 r. POLITYKA ENERGETYCZNA W WOJEWÓDZTWIE ŁÓDZKIM Urząd Marszałkowski w Łodzi Łódź, 28 marca.
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
CARS 2020: Plan działania na rzecz konkurencyjnego i zrównoważonego przemysłu motoryzacyjnego w Europie Konferencja prasowa 8 listopada 2012.
Konferencja Nowa koncepcja polityki regionalnej Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Warszawa, 4 sierpnia 2008 r.
INFORMACJA I PROMOCJA Kwiecień 2004 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.
badania rynku turystycznego
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Marketing – zagadnienie podstawowe wykład nr 1
DYSTRYBUCJA Przygotowali: .....
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
Marek Fertsch Systemy planowania i sterowania produkcją 1
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
STRATEGIA MARKETINGOWA BANKU
KONCEPCJA DZIAŁALNOŚCI
STRATEGIE MARKETINGOWE FIRM
Spółdzielczość w ujęciu ekonomicznym. SILNE STRONY -1 Wysoka jakość z elementami dziedzictwa narodowego Cena adekwatna do jakości Wyroby unikatowe Wyroby.
Poradnik Przedsiębiorcy Przy wchodzeniu na rynek pierwszym krokiem jest stworzenie nazwy i logo firmy które będzie ją najpierw wyróżniało a później promowało.
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
Pracownicy. Środowisko Wskaźnik ProduktuWskaźnik RezultatuOddziaływanie Pracownicy (wskaźniki) Liczba pracowników przeszkolonych na ten temat lub tych,
Inwestycje i projekty inwestycyjne (menedżer projektu)
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Projekt finansowany z budżetu województwa Dolnośląskiego
Profesjonalizacja branży eventowej
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI STOSOWANEJ i ZARZĄDZANIA
Istota konkurencji w internecie …
Metodologia badań wydatków reklamowych
Technik Organizacji Reklamy
Analiza i planowanie startegiczne 3
Decyzje cenowe Przedsiębiorstwa Turystycznego
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Planowanie przepływów materiałów
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Wprowadzenie do roku czwartego Konkurencja, reklama krajowa, segmentacja.
Po co komu marketing? Zacznijmy od początku Marketing potrzebny jest każdej firmie. Bo „marketing” to nie tylko „promocja” czy „reklama”. To umiejętność.
Operacyjne sterowanie produkcją
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Ocena projektów inwestycyjnych
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
TECHNIK HANDLOWIEC.
KOMPANIA WĘGLOWA S.A..
Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem i Organizacji Produkcji Kierownik Katedry: prof.
Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie wyzwania... ~ … ale jesteśmy Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie wyzwania... ~ … ale jesteśmy.
Wsparcie dotacyjne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WD na lata
Zintegrowane systemy informatyczne
Produkować taniej, sprzedawać rentowniej – co ma do tego IT Piotr Adanowicz Menedżer BCC ds. Rozwoju Biznesu, BCC Partner dedykowany SAP dla branży spożywczej.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Wsparcie dla przedsiębiorstw: Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych.
Krajowa Agencja Poszanowania Energii S.A.. Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla miasta: SPOTKANIE Z MIESZKAŃCAMI Miejski Ośrodek Kultury w Józefowie ul.
ANALIZA SWOT POLSKIEGO SEKTORA GARBARSKIEGO I OBUWNICZEGO Łódź, 7 kwietnia 2004 Polska Izba Przemysłu Skórzanego.
Konferencja Sadownicza Jabłkowe problemy – sposoby rozwiązania Jak producenci mogą poprawić zorganizowanie naszego rynku jabłek Witold Boguta Krajowy Związek.
Organizowanie. Organizowanie sprawnych działań systemu dystrybucji Koordynacja działań wszystkich jego elementów – ich integracja tak, aby wszystkie przyczyniały.
Ewa Dziedzic Katedra Turystyki SGH Potrzeby i luki informacyjne u podmiotów zarządzających turystyką.
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
„Żywiecka Energia Przyszłości”
Paczków dnia r..
LOGISTYKA KRAJOWA I MIĘDZYNARODOWA
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Potrzeby informacyjne ROT WŁ w kontekście monitorowania SRWŁ 2020 i RSI LORIS 2030 Maciej Bąk (BPPWŁ ROT)
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
LOGISTYKA Punkt rozdziału.
Koncepcja funkcjonowania klastrów energii
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
MARKETING INTERNETOWY
Zapis prezentacji:

Strategia Marketingowa i Handlowa KW SA

Pion Sprzedaży i Marketingu

Produkt

Cele Marketingowe Określenie warunków wyjściowych. Rozpoczęcie procesów restrukturyzacji systemu obsługi klienta oraz dystrybucji węgla oraz wprowadzenie na rynek nowych typów paliwa kwalifikowanego. Ugruntowanie pozycji nowych paliw kwalifikowanych na rynku. Zastosowanie procedur współpracy w obrębie programów niskiej emisji. Umocnienie dominującej pozycji KW S.A. na rynku paliw węglowych. Ukształtowanie pozytywnego wizerunku KW S.A.

wskaźniki efektywności Badania marketingowe liczba badań, porównanie zasięgu badań, porównanie wyników, skuteczność dotarcia do uczestników badania.

Wskaźniki efektywności Wizerunek firmy: udział w targach (harmonogram a realizacja), liczba wydrukowanych ulotek BTL, wizualizacja firmy (znaczek, gadżety- ilość osób), zasięg reklam (oglądalność), statystyka ze strony internetowej, forum-liczba wypowiedzi, liczba wypełnionych ankiet na stronie internetowej, uzyskane atesty, certyfikaty, liczba artykułów (nakład czasopism), udział w badaniach i rozwoju nowych technologii, organizowane przez KW S.A. konferencje, liczba projektów w jakich KW S.A. bierze udział, Program Ograniczenia Niskiej Emisji – liczba gmin współpracujących (ilość wymian), Udział samochodów wysokotonażowych w sprzedaży drobnicowej, Realizacja wdrażania CRM (zgodność z harmonogramem (terminy).

Zadania taktyczne: stworzenie planu badań marketingowych, analiza organizacji konkurencji, ustalenie nowych zasad wyceny węgla, opracowanie marek i logotypów nowych paliw, zastrzeżenie znaków towarowych i logotypów nowych paliw, opracowanie strategii promocji nowych paliw – współtworzenie materiałów ATL/BTL w zakresie strategii produktowych, współtworzenie nowej strony internetowej KW S.A., nawiązanie współpracy w zakresie Programów Ograniczenia Niskiej Emisji z organami administracji na szczeblu wojewódzkim, powiatowym i gminnym, analizy i zbieranie informacje dotyczące nowych technologii węglowych, współpraca w ramach Klastra Czystych Technologii Węglowych monitoring wskaźników procesu sprzedaży węgla w Kompanii Węglowej S.A., współpraca z klientami Kompanii Węglowej S.A., prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości państwowej z zakresu wydobycia, sprzedaży i jakości produkowanego węgla, administracja systemów informacyjnych,

Zadania operacyjne współtworzenie oraz monitoring wprowadzenia systemu CRM, wprowadzenie na rynek paliwa kwalifikowanego na bazie miału, działania mające na celu promocję paliw kwalifikowanych oraz innych produktów KW S.A., współuczestniczenie w kampanii reklamowej (prasa, radio, TV), opracowanie długofalowej strategii produktowej w zakresie racjonalnego wykorzystania produkcyjnego KW S.A., dostosowanie dystrybucji i sprzedaży do tendencji rynkowych, promowanie niskoemisyjnego węglowego systemu ogrzewania budynków/mieszkań, udział w badaniach i rozwoju dotyczących nowych technologii węglowych, realizacja planu badań marketingowych, analiza efektywności działań marketingowych, współpraca w ramach Klastra Czystych Technologii Węglowych, udział w projektach promujących nowoczesne technologie węglowe.

Zadania strategiczne dostosowanie badań marketingowych do priorytetów i zapotrzebowania firmy, analiza działań firmy zgodnie z nowymi możliwościami i tendencjami rynku, restrukturyzacja systemu obsługi klienta, restrukturyzacja systemu dystrybucji węgla KW S.A., wdrożenie procedur długofalowej współpracy w obrębie programów niskiej emisji, przygotowanie i wdrożenie koncepcji komercyjnej instalacji do produkcji paliw ciekłych z węgla, właściwa identyfikacja trendów poziomu cen węgla na rynku krajowym i międzynarodowym, rozbudowa Portalu Klienta KW S.A., wprowadzenie awizacji załadunku węgla na samochody w celu usprawnienie odbioru towaru, zapewnienie Klientowi rzetelności danych o sprzedaży i wykonanych transakcjach wypracowanie procedur udrażniających przepływ informacji na linii sprzedający ‑ klient, ugruntowanie pozycji nowych paliw kwalifikowanych na rynku, ukształtowanie pozytywnego wizerunku KW S.A.

Uporządkowanie systemu dystrybucji KW S.A.: analiza istniejącego systemu dystrybucyjnego ze szczególnym określeniem elementów stanowiących o jego słabości, opracowanie alternatywnych rozwiązań usprawniających system dystrybucyjny, określenie roli i zasad funkcjonowania systemu awizacji w oparciu o e- commers. Centralnym elementem tego projektu jest szeroko rozumiany kontakt z klientem, rozumianym zarówno jako dystrybutor jak i odbiorca finalny. Narzędziem do osiągnięcia tego celu powinno być zastosowanie CRM (Customer Relationship Management) będącej całościową strategią biznesową w tym względzie.

CRM

Wprowadzenie na rynek paliwa kwalifikowanego na bazie miału. PRODUKT BORUTA Eko -paliwo (na bazie miału)

System sprzedaży węgla - kanały dystrybucji

Sposoby realizacji transportu

Sposoby realizacji transportu