w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KONCEPCJA ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW W SĄSIEDZTWIE DWORCA KOLEJOWEGO WROCŁAW PSIE POLE – PARK&RIDE PSIE POLE.
Advertisements

Harmonogram przebudowy ul. Piotrkowskiej Terminy Marzec 2011 Kwiecień 2011 Maj 2011 Czerwiec 2011 Lipiec 2011 Sierpień 2011 Wrzesień 2011 Październik 2011.
Bezpieczni na drodze.
PAT WSPÓLNE PASY I PRZYSTANKI AUTOBUSOWO-TRAMWAJOWE W WARSZAWIE
Opracowanie: zespół WIM, WI, ZDiUM, WTR pod przewodnictwem POKE marzec 2010 r. Obsługa komunikacyjna UEFA EURO 2012 TM.
Katedra Budownictwa Drogowego Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy WYKONANIE OBLICZEŃ SYMULACYJNYCH ROZKŁADU RUCHU ORAZ ANALIZ NATĘŻEŃ
Budowa centralnego odcinka II linii metra
Znaki informacyjne.
PRZEPISY RUCHU DROGOWEGO
Znaki Nakazu.
Przygotowała mgr inż. Ewa Lorek
BEZPIECZEŃSTWO RUCHU DROGOWEGO
Bezpieczeństwo Ruchu Drogowego
Prezentacja – Daria Staś
INWESTYCJE KOMUNIKACYJNE I Konferencja
Rozwiązywanie układów
Znaki poziome.
Zawracanie Cofanie Postój i zatrzymanie
PRZEPISY RUCHU DROGOWEGO
Konsultacje Społeczne, 06-07/09/20071 PROJEKT TRASY KRASIŃSKIEGO na odcinku plac Wilsona ul. Budowlana wraz przeprawą mostową i torowiskiem tramwajowym.
Zmiany w organizacji ruchu podczas Beatyfikacji Jana Pawła II
MOJE PIERWSZE PRAWO JAZDY
BEZPIECZEŃSTWO W RUCHU DROGOWYM
Znaki Drogowe Test.
Podstawowe manewry w ruchu drogowym
Kierunki rozbudowy sieci tramwajowej w Krakowie w latach
Tramwaje w Sheffield.
WYBRANE PRZEPISY MANEWRY O RUCHU DROGOWYM Przygotowała:
Czyli mosty na Wiśle w Warszawie
Projekt p.n. Rewitalizacja centrum Lęborka współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego.
Jak moje miasto jeździ z głową !
PODSTAWOWE MANEWRY W CZASIE JAZDY MOTOROWEREM
Zespół Szkół Rolniczych i Ogólnokształcących w Żywcu-Moszczanicy
PODSTAWOWE MANEWRY W CZASIE JAZDY ROWEREM
Znaki Ostrzegawcze.
Tramwaje w Saint Etienne
Institute of Computer Science PAS Warsaw, The Project is co-financed by the European Union from resources of the European Social Found.
Podczas wykonywania manewrów na drodze
Poznajemy znaki drogowe – wirtualna lekcja wychowania komunikacyjnego
Przebudowa torowisk TRAMWAJOWych wraz z siecią trakcyjną w Szczecinie w ciągu komunikacyjnym na odcinku od ul. Energetyków poprzez ul. Gdańską, do.
Przygotował: Tomasz Kacprzak 2014
„Rozwiązanie komunikacyjne dla Naramowic”
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Etap 1 Warszawa, wrzesień 2011.
Toruń, 31 lipca 2014 r. Zmiany w organizacji RUCHU DROGOWEGO I KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ od 1 sierpnia 2014 „Przebudowa torowiska tramwajowego na linii średnicowej.
INFORMACJA W ZAKRESIE UTRUDNIEŃ W ORGANIZACJI RUCHU DROGOWEGO
Tramwaje Warszawskie przyjazne ludziom i miastu
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Warszawa, grudzień 2011.
TRAMWAJ NA NARAMOWICE.
„Mali konstruktorzy i poligloci”
ZNAKI DROGOWE Z ZAKRESU KARTY ROWEROWEJ
PODSTAWOWE DEFINICJE Z KODEKSU DROGOWEGO.
ZNAKI W RUCHU DROGOWYM.
Sygnały na drodze.
STRATEGICZNY PROGRAM TRANSPORTOWY DZIELNICY POŁUDNIE W MIEŚCIE GDAŃSKU.
BPH Główne znaki drogowe ostrzegawcze zakazu nakazu.
Biuro Koordynacji Inwestycji i Remontów w Pasie Drogowym Organizacja ruchu podczas budowy centralnego odcinka II linii metra przy rondzie Daszyńskiego.
Zamknięcie mostu na ul. Pałacowej 4 maja (od godziny 17.00) zamknięcie mostu na ul. Pałacowej maj – grudzień 2015r. zmieniona organizacja ruchu.
Dworzec Łódź – Fabryczna dziś Węzeł Multimodalny Łódź – Fabryczna - po przebudowie Koncepcja funkcjonalno – przestrzenna Opracowanie: SYSTRA/AREP/BBF.
Prezentacja projektu. Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Rejon nad ulicą Libelta – Rondo Kaponiera – Dworzec Zachodni -
Kolejowa odnowa Modernizacja estakady w Gorzowie Wielkopolskim
ELEMENTY DROGI POBOCZE CHODNIK RÓW POBOCZE PARKING DROGA DLA ROWERÓW
Poznajemy znaki drogowe – wirtualna lekcja wychowania komunikacyjnego
ZASADY PIERWSZEŃSTWA PRZEJAZDU NA SZKRYŻOWANIACH
Poprawa funkcjonowania komunikacji miejskiej w Toruniu
Ruszamy z budową! Ruszamy z budową wiaduktu Biskupia Górka wraz
TRAMWAJ NA NARAMOWICE.
przejazdów kolejowo-drogowych
UPRZYWILEJOWANIE TRANSPORTU ZBIOROWEGO
Przejazd przez skrzyżowania - skrzyżowanie z drogą podporządkowaną
Zapis prezentacji:

w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Budowa mostu drogowego w Toruniu wraz z drogami dojazdowymi Projekt tymczasowej organizacji ruchu na Placu Daszyńskiego – etap I i II źródło: www.most.torun.pl Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko

Wschodnia Żółkiewskiego Szosa Lubicka Obiekty inżynieryjne realizowane w I i II etapie. Podpory zaznaczone na rysunku, stanowią elementy podtrzymujące estakady. Ich budowa nie może być prowadzona w etapach, stąd konieczność wyłączenia z ruchu tej części skrzyżowania na placu Daszyńskiego. Szosa Lubicka Żółkiewskiego Wschodnia MŻ-1 P1: podpora nr 1 P2: podpora nr 2 P2 P3: podpora nr 3 P1 P4: podpora nr 4 MŻ-1: mur najazdowy EŻ-1 EŻ-1: estakada Obiekty inżynieryjne realizowane w I i II etapie. Podpory zaznaczone na rysunku, stanowią elementy podtrzymujące estakady. Jej budowa nie może być prowadzona w etapach, stąd konieczność wyłączenia z ruchu tej części skrzyżowania na Placu Daszyńskiego. P3 P4

Układ pasów ruchu na placu Daszyńskiego po wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu. Elementy konieczne do dobudowania zaznaczono kolorem niebieskim, kolorem czerwonym zaznaczono elementy wyłączone z ruchu, a jasnoniebieskim elementy, które istnieją i będą wykorzystane podczas trwania nowej organizacji ruchu. Układ pasów ruchu na Plac Daszyńskiego po wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu. Elementy konieczne do dobudowania zaznaczono kolorem niebieskim, kolorem czerwonym zaznaczono elementy wyłaczone z ruchu, a jasnoniebieskim elementy, które istnieją i będą wykorzystane podczas trwania nowej organizacji ruchu.

Utrudnienia w ruchu, jakie będą występowały w I etapie robót. 18.03.2011 – 20.05.2011 Etap I Wschodnia Wyłączenie z ruchu kołowego ulicy Wschodniej Żółkiewskiego Utrudnienia w ruchu, jakie będą występowały w I etapie robót. Szosa Lubicka

Tymczasowa organizacja ruchu Schemat funkcjonowania I etapu prac.

Schemat funkcjonowania II etapu tymczasowej organizacji ruchu. Etap II 21.05.2011 – 31.03.2012 Schemat funkcjonowania II etapu tymczasowej organizacji ruchu.

Schemat podziału pasów ruchu na wybudowanym tymczasowym skrzyżowaniu podczas realizacji prac w II etapie Schemat podziału pasów ruchu na wybudowanym tymczasowym skrzyżowaniu podczas realizacji prac w II etapie.

Tymczasowa organizacja ruchu Lokalizacja sygnalizatorów oraz detektorów ruchu (czujników wykrywających pojazdy) Lokalizacja sygnalizatorów oraz detektorów ruchu (czujników wykrywających pojazdy)

Przejazd przez torowisko tramwajowe z jezdni północnej Szosy Lubickiej na południową w rejonie ul. Leszczynowej ul. Leszczynowa Przejazd przez torowisko tramwajowe z jezdni północnej Szosy Lubickiej na południową w rejonie ul. Leszczynowej.

Lokalizacja sygnalizatorów w rejonie przejazdu

Liczba pasów ruchu na poszczególnych w okolicach placu Daszyńskiego. Lokalizacja przystanków komunikacji publicznej (linia tramwajowa nr 1 zachowana) Liczba pasów ruchu na poszczególnych ulicach w obszarze Pl. Daszyńskiego. Lokalizacja przystanków komunikacji publicznej (linia tramwajowa nr 1 zachowana).

Plac Skarbka – zastąpienie lewoskrętu poprzez prawoskręty Plac Skarbka – zastąpienie lewoskrętu poprzez prawoskręty. W celu skrętu w lewo z ul. Skłodowskiej w Żółkiewskiego należy przejechać pod wiaduktem ulicą Chrobrego i następnie przez wiadukt Kościuszki do ul. Żółkiewskiego. Plac Skarbka – zastąpienie lewoskrętu poprzez prawoskręty. W celu skrętu w lewo z ul. Skłodowskiej w Żółkiewskiego należy przejechać pod wiaduktem ulicą Chrobrego i następnie przez wiadukt Kościuszki do ul. Żółkiewskiego.

Na ul. Rydygiera specjalnie wydzielony pas ruchu dla autobusów dowożących podróżnych do tramwaju linii nr 2. BUS pas Na ul. Rydygiera specjalnie wydzielony pas ruchu dla autobusów dowożących podróżnych do tramwaju linii nr 2.

Organizacja ruchu na ul. Rydygiera.