SZKOŁA BEZ PRZEMOCY RODZICE.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. TWÓRCÓW LITERATURY DZIECIĘCEJ
Advertisements

Dlaczego 6-latek do szkoły TAK?!
Szkoła Podstawowa nr 175 w Łodzi
im. Ks. Kardynała Karola Wojtyły
Szkoła Podstawowa Nr 225 Oferta dla sześciolatków.
Wykonali: Szymon Łuczyński i Adam Pietrzykowski
ZESPÓ Ł SZKÓ Ł PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 W MYS Ł OWICACH ZNAM KONCEPCJĘ PRACY MOJEJ SZKOŁY.
Wybrane fragmenty. Do analizy wyników egzaminów nauczyciele wykorzystują różnorodne metody analizy wyników: a) EWD, dane w tabelach, wykresy, prezentacje,
SZKOŁA PODSTAWOWA NR ŁÓDŹ, ul. PRAUSSA 2
Wiesław Włodarski 13 kwietnia 2010 r
Szkoła Podstawowa Nr 3 w Środzie Wielkopolskiej
Dlaczego warto zostać uczniem ZSI w Sokółce
Mój sześciolatek idzie do szkoły
KODEKS SZKOŁY BEZ PRZEMOCY
Raport z ewaluacji wewnętrznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Pacynie rok szkolny 2012/2013r.   „Uczniowie są aktywni ”  
INFORMATOR SP i G SZONOWICE.
Ewaluacja OBSZAR Losy absolwentów i kontakt z uczniami (rocznik 1993 i 1994)
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 12
PRAWA I OBOWIĄZKI UCZNIA
Kształtowanie bezpieczeństwa na przykładzie dobrych praktyk w szkole Wejherowo 2010.
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
GIMNAZJUM NR 21 we Wrocławiu
PEDAGOGIZACJA RODZICÓW
Problemy wychowawcze szkoły
„Bezpieczna szkoła ,bezpieczny uczeń”
Kodeks „SZKOŁY BEZ PRZEMOCY”. Sporządziła: Krystyna Wesołowska
III edycja konkursu Ministra Edukacji Narodowej
Szkoła Podstawowa im. Królowej Jadwigi w Sierczy
Ocena poziomu bezpieczeństwa w Zespole Szkół nr 3 – Szkole Podstawowej nr 3 im. Elizy Orzeszkowej w Zamościu w I półroczu 2013/2014.
Szkoła z pasją... Klasa Va.
Debata pracowników szkoły
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Piwodzie z Filią w Cetuli
Przesłanie SZKOŁY BEZ PRZEMOCY na rok 2010/11
III MAŁOPOLSKIE FORUM PORADNI PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNYCH IWONA JANEK GIMNAZJUM NR IM. B.GŁOWACKIEGO.
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Ogólnopolska akcja edukacyjna Edycja II Rok szkolny 2014/2015.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ 2013/2014. W roku szkolnym 2013/2014 kolejny raz podjęliśmy działania mające na celu podniesienie jakości pracy naszej.
WSPÓŁPRACA W NASZEJ SZKOLE
ZAPRASZAMY 6-LATKI DO NASZEJ SZKOŁY.
Szkoła Podstawowa nr 18 im. Świętej Anny
6 powodów, żeby wybrać „SZÓSTKĘ” adres: ul. Wawel 13, Sosnowiec tel/fax:
Grupa reprezentująca społeczność uczniowską danej szkoły (klasy), Wybrana w celu rozwiązywania ważnych problemów swego środowiska; Działa pod opieką i.
SZEŚCIOLATEK W PRZYJAZNEJ SZKOLE Szkoła Podstawowa im. Marii i Lecha Kaczyńskich w Podsarniu.
SAMORZĄD UCZNIOWSKI.
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez: - Centrum Edukacji Obywatelskiej - i „Gazetę Wyborczą”. Od początku.
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
Zespół ds. integracji Mirosława Orłowska – Gaweł Daria Hanzel
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
SAMORZĄD UCZNIOWSKI ROK SZKOLNY 2014/2015. WRZESIEŃ 2014 – WYBORY DO SAMORZĄDU.
Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Kowalewie
Chcemy mieć dobrą, zgraną klasę, w której każdy czuje się dobrze!!!
WYNIKI AUTOEWALUACJI w Szkole Promującej Zdrowie przeprowadzonej w roku szkolnym 2014/2015 Szkoła Podstawowa im. Ks. Mariana Wiewiórowskiego w Gomulinie.
W ankiecie dotyczącej realizacji Szkolnego Programu Wychowawczego wzięło udział 59 rodziców uczniów Punktu Przedszkolnego, Oddziału Przedszkolnego oraz.
Ocena poziomu bezpieczeństwa w Zespole Szkół nr 3 – Szkole Podstawowej nr 3 im. Elizy Orzeszkowej w Zamościu w I półroczu 2014/2015.
Mamo, tato chcę już iść do szkoły 1. Potencjał sześciolatka Mózg sześciolatka potrzebuje maksymalnie dużo różnorodnych bodźców i doświadczeń edukacyjnych.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. H. Ch. Andersena to szkoła przyjazna Dzieciom i ich Rodzicom Jesteśmy Szkołą Odkrywców Talentów (pierwszą w Radomiu),
INTEGRACYJNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 67 im. Janusza Korczaka w ŁODZI, UL. MARATOŃSKA 47b Tel./Fax:
INTEGRACYJNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 67 im. Janusza Korczaka w ŁODZI, ul. MARATOŃSKA 47b Tel./Fax:
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Marii Kownackiej w Łodzi w Łodzi Rok szkolny 2009/ Łódź, ul. Hufcowa 20A, tel
ZINTEGROWANA POLITYKA BEPIECZEŃSTWA „Szkoła promująca bezpieczeństwo” Wyniki ankiet przeprowadzonych wśród uczniów, rodziców i nauczycieli Zespołu Szkół.
Łódź, ul. Syrenki 19a tel
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 130 IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO u l. Gościniec Łódź.
Szkoła Podstawowa nr 56 im. Bronisława Czecha w Łodzi „Szkoła powinna dążyć do tego, by młody człowiek opuszczał ją jako harmonijna osobowość, a nie jako.
UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI Ankietę przeprowadziły i prezentację przygotowały: Agnieszka Karpińska i Aleksandra Zawartowska.
Szkoła Podstawowa w Wytomyślu. Szkoła Podstawowa w Wytomyślu zaprasza do zapoznania się z ofertą edukacyjną placówki i zachęca rodziców dzieci w wieku.
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Przasnyszu
Sprawozdanie z ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2016/2017
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ W UCIECHOWIE
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
FUNDACJA STEFANKA PRZY SP 143
Zapis prezentacji:

SZKOŁA BEZ PRZEMOCY RODZICE

Uczeń w szkole bez przemocy... To taki, który chętnie uczestniczy w zajęciach Jest w dobrych relacjach z uczniami i nauczycielami Czuje się bezpieczny i potrzebny Jest osobą zadowoloną, otwartą i przyjacielską

Rodzic w szkole bez przemocy... Jest spokojny o bezpieczeństwo dziecka Mający pewność, że jego dziecko jest w „dobrych rękach” Otwarty, pomocny w rozwiązywaniu problemów Chętny do współpracy

Nauczyciel w szkole bez przemocy.... Chętnie pracuje Wyrozumiały Otwarty na problemy uczniów Czujący się bezpiecznie Może spokojnie realizować program edukacyjny

SZKOŁA BEZ PRZEMOCY UCZNIOWIE

Uczeń w szkole bez przemocy... Jest zadowolony, pewny siebie Bezpieczny Szczęśliwy Chętnie przychodzi do szkoły Może skupić się na nauce

Rodzic w szkole bez przemocy... Są spokojniejsi i nie muszą martwić się o dwoje dzieci Powinien wspierać, pomagać

Nauczyciel w szkole bez przemocy.... Czuje się bezpiecznie Tolerancyjny, pomocny Cieszy się ze swojej pracy Będzie zadowolony

SZKOŁA BEZ PRZEMOCY NAUCZYCIELE

Uczeń w szkole bez przemocy... Chce chodzić do szkoły Ma potrzebę uczestniczenia w życiu szkoły Czuję się bezpiecznie i lepiej rozwija swoje umiejętności Uczy się dla siebie

Rodzic w szkole bez przemocy... Współpracuje z nauczycielami, wspiera ich działania Jest spokojny o swoje dziecko Spełnia istotna rolę, współuczestniczy w działaniach podejmowanych przez szkołę

Nauczyciel w szkole bez przemocy.... Chętnie pracuje, ma satysfakcje z wyników swoich uczniów Jest aktywny Posiada niezbędna wiedzę Otacza dziecko opieką Idzie z radością do pracy

Szkoła bez przemocy

NUDA ZORGANIZOWAĆ PRZERWY (akcje charytatywne, sprzedaż ciast, radiowęzeł) DYSKOTEKA SZKOLNA ZAJĘCIA POZALEKCYJNE IMPREZY INTEGRACYJNE WYSTRÓJ OKOLICZNOŚCIOWY SZKOŁY BIBLIOTEKA SZKOLNA KONKURS „ZGADNIJ KTO TO?” AKCJE PRZECIW PRZEMOCY (różnorodne działania kulturalne, sportowe etc.) RODZICE NA GODZINACH WYCHOWAWCZYCH

PORZĄDEK REGULAMIN SZKOŁY DYŻURY(na przerwach) ZABEZPIECZENIE PRZED OSOBAMI Z ZEWNĄTRZ (identyfikatory) REGULAMIM PORZĄDKU SAL KARY ZA AGRESYWNE ZACHOWANIA

OPIEKA i POMOC NAD RODZICAMI W CZASIE WIZYTY W SZKOLE(miejsce rozmów, tablice ogłoszeniowe w dniu zebrań) SPECJALISTA W SZKOLE (dyżur psychologa) SZKOLENIA DLA NAUCZYCIELI I RODZICÓW(Jak radzić sobie z przemocą?) GODZINY WYCHOWAWCZE DLA UCZNIÓW(Jak radzić sobie z przemocą?)

DZIĘKUJĘ ZA WSPÓŁPRACĘ

opracowanie Małgorzata Siupik