Przedstawienie Raportu z badań satysfakcji klientów i Jakości wody w opinii mieszkańców Gdańska i Sopotu.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
Advertisements

CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM – raport Przygotowany dla Fundacji ABC XXI 30 października 2006.
Irena Wóycicka Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową
Klasyfikacja roczna w roku szkolnym 2012/2013
w roku 2010 na tle lat ubiegłych
Dermokosmetyki Wyniki badania TNS OBOP dla DOZ.pl.
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Raport z badań społecznego odbioru prowadzonych działań inwestycyjnych opracowany na zlecenie Gminy Zabrze oraz Zabrzańskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów.
Liczby pierwsze.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Jakość wody oraz działalność spółki Saur Neptun Gdańsk w opinii mieszkańców 2007 Uniwersytet Gdański Pracownia Realizacji Badań Socjologicznych Gdańsk.
Jaki personel zatrudniamy a jaki byśmy chcieli?
Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce
Efekty wsparcia udzielonego w latach w ramach działania 2.2 ZPORR w województwie podkarpackim Jowita Siemińska Oddział Nauki Departament Edukacji.
Polacy i ich poczucie bezpieczeństwa. Przestępczość na Podkarpaciu
1 Stan rozwoju Systemu Analiz Samorządowych czerwiec 2009 Dr Tomasz Potkański Z-ca Dyrektora Biura Związku Miast Polskich Warszawa,
Zmiany nastrojów gospodarczych w województwie lubelskim w IV kwartale 2009 roku.
PREPARATYWNA CHROMATOGRAFIA CIECZOWA.
Prezentacja poziomu rozwoju gmin, które nie korzystały z FS w 2006 roku. Eugeniusz Sobczak Politechnika Warszawska KNS i A Wykorzystanie Funduszy.
Analiza wyników ankiety
ANALIZA PORÓWNAWCZA ROCZNYCH INFORMACJI Z DZIAŁALNOŚCI AGENCJI ZATRUDNIENIA Z WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO ZA LATA 2010 i 2011 OPRAC. Katarzyna Kiedrowska,
PRZEDMIOT EWALUACJI SZCZEGÓŁOWE WARUNKI I SPOSOBY OCENIANIA WEWNĄTRZSZKOLNEGO Opracowanie: mgr M. Kwartnik (koordynator), mgr B. Buzdygan, mgr.
Wiedza i opinie Polaków na temat wyborów do Parlamentu Europejskiego
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Matura 2005 Wyniki Jarosław Drzeżdżon Matura 2005 V LO w Gdańsku
Udział grup inwestorów w obrotach giełdowych – rok 2003 Warszawa,
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Paweł Wójcik, IQS and QUANT Group
Ważniejsze kroki w drodze na parkiet Przygotowanie i przekształcenie spółki; Sporządzenie prospektu emisyjnego; Złożenie wniosku do KPWiG; Decyzja o upublicznieniu;
„Rynek pracy w powiecie trzebnickim: struktura bezrobocia i miejsca pracy.”
Podsumowanie akcji promocyjnej.
SPOTKANIE Z RODZICAMI OGÓLNE INFORMACJE O SPRAWDZIANIE Data sprawdzianu – 8 kwietnia 2008 roku Czas pracy – 60 minut Liczba punktów do uzyskania.
Profilaktyka to wszelkie działania podejmowane w celu zapobiegania jakiemuś zjawisku, ochrona przed niepożądanym skutkiem jakiegoś zjawiska TYPY PROFILAKTYKI.
Badanie opinii uczestników IX Bałtyckiego Festiwalu Nauki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego Koło Naukowe Metod Ilościowych.
Zbigniew Gruszka. prezentacja Tablica 1 Wykształcenie słuchaczy Podstawowe 9 osób (1,1%) Średnie 201 osób (40,7%) Wyższe 300 osób (53,6%) Nieznane 32.
WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD DZIENNIKARZY OCENIAJĄCYCH PRACĘ DZIAŁÓW PR SPÓŁEK GRUPY PKP OPRACOWANIE: BIURO MARKETINGU I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ.
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży Wyniki badań omnibusowych zrealizowanych dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Szczecin Miasto Młodości i Przyszłości
Bezpieczeństwo w Krakowie na tle dużych miast
Wstępna analiza egzaminu gimnazjalnego.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
Rada Statystyki Warszawa 19 maj Agenda Cel badania: Poznanie opinii właścicieli przedsiębiorstw i kluczowych menedżerów na temat statystyki publicznej,
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
Polacy o Powstaniu Warszawskim
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Komenda Powiatowa Policji
Prognoza nastrojów i działań przedsiębiorców w perspektywie najbliższego półrocza (IVQ2013/IIQ2014)
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem lekarzy 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM LEKARZY Czerwiec 2014.
Raport z badań CSR w opinii inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych oraz spółek giełdowych Badanie wśród inwestorów instytucjonalnych Warszawa, lipiec.
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
Kalendarz 2020.
Współrzędnościowe maszyny pomiarowe
ANKIETA ZOSTAŁA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW GIMNAZJUM ZPO W BORONOWIE.
Ankieta dotycząca kart bankomatowych i kont bankowych.
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
Jaki jest statystyczny wrześnianin?
Sopot, grudzień 2009 roku dla Urzędu Miasta Gdańska Ocena jakości pracy oraz obsługi klientów UM w Gdańsku Raport przygotowany przez PBS DGA Spółka z o.o.
Sopot, grudzień 2008 roku dla Urzędu Miasta Gdańska Ocena jakości pracy oraz obsługi klientów UM w Gdańsku Raport przygotowany przez PBS DGA Spółka z o.o.
Sytuacja materialna i problemy życia codziennego mieszkańców Gdańska w aspekcie utworzenia Centrum Integracji Społecznej.
Zapis prezentacji:

Przedstawienie Raportu z badań satysfakcji klientów i Jakości wody w opinii mieszkańców Gdańska i Sopotu.

W dniach 19 – 29 czerwca 2009 r. Pracownia Realizacji Badań Socjologicznych Uniwersytetu Gdańskiego przeprowadziła na terenie Gdańska i Sopotu – na zlecenie Saur Neptun Gdańsk S.A. – sondaż opinii wśród mieszkańców dotyczący oceny jakości wody. Badania przeprowadzone zostały na reprezentatywnej próbie 1500 respondentów, z czego 1200 w Gdańsku i 300 w Sopocie. Celem sondażu było udzielenie odpowiedzi na kilka zasadniczych pytań: Jak kształtuje się ocena jakości wody w kranie wśród mieszkańców Gdańska i Sopotu? Jak postrzegana jest jakość wody w Gdańsku i Sopocie na tle innych miast w Polsce? Jaki jest zakres spożywania wody w stanie surowym? Jak oceniana jest dystrybucja wody – tj. ciągłość dostaw? Jak przedstawia się poziom znajomości spółki Saur Neptun Gdańsk S.A.? Skąd mieszkańcy Gdańska i Sopotu czerpią informacje na temat działalności Spółki? Zaprezentowane w raporcie rezultaty badań zostały ukazane na tle wyników uzyskanych w latach: 2003, 2005 i Wszystkie pokazane graficzne zestawienia wyników dotyczą wyników badania satysfakcji konsumenta

Skąd czerpie Pan(i) informacje o działalności SNG? - Gdańsk 25% 15% 24% 23% 28% 46% 28% 3% 10% 13% 20% 25% 41% 0%5%10%15%20%25%30%35%40%45%50% inne ze strony internetowej Spółki SNG z mediów internetowych z radia od rodziny, znajomych z telewizji z osobistych kontaktów z pracownikami SNG z prasy

Skąd czerpie Pan(i) informacje o działalności SNG? - Sopot 22% 10% 21% 25% 22% 49% 20% 5% 8% 13% 14% 28% 15% 30% 0%10%20%30%40%50%60% inne ze strony internetowej Spółki SNG z mediów internetowych z radia od rodziny, znajomych z telewizji z osobistych kontaktów z pracownikami SNG z prasy

Podsumowanie-badanie konsumentów W ciągu ostatnich kilku lat ocena jakości wody w Gdańsku, a przede wszystkim w Sopocie, jest stabilna Notujemy systematyczny wzrost ocen pozytywnych wśród konsumentów wody pochodzącej ze Straszyna. Od 2003 roku – wzrost ocen pozytywnych aż o 27% /z 40% w 2003 do 67% w 2009 Badanie wykazało, że jakość wody w Gdańsku i Sopocie jest postrzegana jako lepsza na tle innych miast Polski. W Sopocie uważa tak 71% badanych, w Gdańsku 21%, ale tylko 16% uważa, ze jest inaczej, a 41% twierdzi, że trudno powiedzieć Po raz pierwszy zapytano o smak, zapach i kolor wody. Co ciekawe – w aspekcie koloru wody, więcej ocen pozytywnych odnotowano wśród konsumentów wody powierzchniowej 60% w Gdańsku i 66% badanych w Sopocie nie doświadczyło przerw w dostawie wody. Spadł odsetek osób deklarujących picie wody prosto z kranu – w Gdańsku z 31% do 25%, w Sopocie wzrósł o 7% z 52% do 59%. Fakt ten znajduje wytłumaczenie w intensyfikacji działań związanych z promocją GPWŚ – uzasadniającą konieczność modernizacji ujęć wody w związku z niezadowalającą jakością Większość badanych zna spółkę SNG - w Gdańsku 85%, w Sopocie 80%. Najwięcej badanych czerpie informacje o spółce z lokalnej prasy i telewizji, a na trzecim miejscu wymieniane są osobiste kontakty z pracownikami

Podsumowanie – badanie klientów W badaniu klientów, oprócz zadania pytań identycznych jak dla konsumentów, oceniane były także aspekty działań usługowych, świadczonych przez pracowników SNG. Ogólnie ocena ta wypadła bardzo pozytywnie. W szczególności wysoko oceniono uprzejmość i kulturę osobistą pracowników, tak jak w poprzednich badaniach. We wszystkich pytaniach dotyczących podejścia do klienta, uzyskano, podobnie jak w latach ubiegłych, pozytywne oceny sięgające 100% Wysoka ocena czytelności i jasności wystawianych faktur – w Gdańsku 94%, w Sopocie 95% ocen pozytywnych Nowe propozycje: - podawanie odczytu stanu wodomierza przez internet – W Gdańsku 50% badanych nie jest zainteresowana, 41% chciałaby z tego skorzystać, ale w Sopocie już tylko 34% - faktura elektroniczna – w Gdańsku dwukrotnie więcej badanych /60% wobec 27%/ nie chce otrzymywać faktury w takiej formie, w Sopocie taka forma ma tylko 23% zwolenników