REKLAMY INTERNETOWE Autorka : Patrycja Kempa. REKLAMA – co to takiego ?! REKLAMA - to informacja po łą czona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wzmacniacz operacyjny
Advertisements

Agresja i przemoc wśród uczniów
Bazy danych 7. Postaci normalne P. F. Góra semestr letni 2004/05
CZWOROKĄTY Prezentacja została wykonana przez Kacpra Jackiewicza.
Prąd elektryczny Paweł Gartych kl. 4aE.
Czym różni się radość od miłości?
Struna – rozwi ą zanie dAlemberta Ewa Jench WFiIS AGH.
Hiperłącza Co to jest? Autor: dalej.
Farmersi od środka Czyli jak podejmowa ć decyzje by wygra ć i inne informacje Dla początkujących.
Prąd elektryczny Opór elektryczny.
25 PRZYKAZA Ń. 1. Nie dyskutuj z go ś ciem, który ma nad Tob ą pó ł litra przewagi!
Walk ę matematyczn ą prowadzi ł a z nami pani mgr El ż bieta Maciejewska.
By Janko Kalisz. Pozosta ł o ść starego, ś redniowiecznego murowanego zamku zbudowanego prawdopodobnie przed 1262 rokiem przez Woka z Rosenbergu, usytuowana.
Pytanie to coraz cz ęś ciej nasuwa si ę przeci ę tnemu cz ł owiekowi chc ą cemu stworzy ć now ą sie ć w domu. Pytanie to coraz cz ęś ciej nasuwa si.
Mgr Miros ł aw Urbaczewski. W łą czenie si ę do ruchu to rozpocz ę cie jazdy po wcze ś niejszym postoju lub zatrzymaniu si ę, nie wynikaj ą ce z warunków.
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
Tworzenie aplikacji graficznych na przykładzie programu GregEditor
ROK KAROLA GODULI. Stowarzyszenia Przyjació ł Szkó ł im. Karola Goduli Rudzkie placówki o ś wiatowe, maj ą c na uwadze jak wa ż n ą rol ę odegra ł Karol.
Dziedzictwo kulturowe
Asystent CRM.
Zestaw komputerowy urządzenia wejścia i wyjścia
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU
Godzina dla Ziemi !.
Choroby genetyczne.
Bezpieczeństwo w sieci
Przykłady skrzyżowań ze znakami
Opracowanie: mgr Tomasz Durawa
Ul. Kuźnicza Wrocław
Powsta ł najprawdopodobniej po 1584 roku na Przedmie ś ciu S ł awkowskim, przy obecnej ul. Kolorowej. Cmentarz zosta ł powa ż nie zdewastowany w czasie.
KODEKS 2.0 Szko ł y Podstawowej w Mi ł aczewie Kodeks 2.0 SP Mi ł czew Poradnik Jak w ł a ś ciwie korzysta ć z Internetu.
Odmiany alotropowe węgla
Zaćmienie Słońca.
„Edukacja a rynek pracy – źródła informacji”
SPÓJRZ I PODZIWIAJ opracowała A.Goebel-Kutela
PARK NARODOWY GÓR STOŁOWYCH
Mateusz Siuda klasa IVa
Dnia roku 9 wybranych uczniów klasy 3AB TZ pod opieką Pani Sylwii Samson wyjechało na praktykę do Niemiec, aby reprezentować szkołę oraz ojczyznę.
2 kwietnia 2014r. Dzień Przedsiębiorczości Alicja Rokosz I Liceum Ogólnokształc ą ce ul. Mickiewicza Ła ń cut tel Opiekun: Marta Kaczmarczyk.
Bezpieczny Internet.
UŁAMKI ZWYKŁE ?.
 Prezentacja dla uczniów klas 1 realizuj ą cych zaj ę cia artystyczne wg programu „Kraina muzyki”.  Zeszyt ć wicze ń „ Ś wiat d ź wi ę ków”: - Modu.
Temat :Czy uczniowie wiedz ą jak funkcjonuje samorz ą d szkolny i jaki maj ą wp ł yw na podejmowane decyzje ?
Park obejmuje najcenniejsze pod wzgl ę dem przyrodniczym, krajobrazowym i kulturowym pasma Pogórzy: Strzy ż owskiego i Dynowskiego - rozdzielonych prze.
Hodowla ro ś lin w rolnictwie ekologicznym Werner Vogt-Kaute
MODU Ł II- KUPUJESZ? Dlaczego chcesz kupi ć ? (25) – Czy jeste ś gotowy na zakup? Sk ą d wiesz na co Ci ę sta ć ? Kryteria wyboru- matryca.
PRZEWODNIK TURYSTYCZNY ULUBIONE MIEJSCA ANI SHIRLEY
Dziś Twoje urodzinki ! Usiądź wygodnie i oglądaj ! ;D
Demony, potwory, fantasy, gry.
KLASA 1C I 2A W Palmiarni cz ęść 1. Palmiarnia Ogrodu Botanicznego, ukryta po ś ród starych drzew zabytkowego Parku Ź ródliska, to wyj ą tkowo malownicze.
UWOLNIJ SIĘ Z SIECI.
Dlaczego nie nale ż y ufa ć internetowym wypracowaniom, czyli b łę dy w „gotowcach”
Wycieczka W Góry Świętokrzyskie.
MODU Ł Klasa I „Kszta ł cenie ponadgimnazjalne”
Opracowanie: Małgorzata Mucha INTERFEJS SYSTEMU WINDOWS.
Ś limaki otrzyma ł y miano szkodników, poniewa ż „podjadaj ą ” troch ę z naszych ogródków. To prawda, ale jedz ą te ż ro ś liny, które bardzo szybko si.
WŁOCHY.
+ “Lulaj ż e, Jezuniu” Analiza kol ę dy. Lulaj ż e, Jezuniu, moja pere ł ko, Lulaj, ulubione me pie ś cide ł ko. Lulaj ż e, Jezuniu, lulaj ż e, lulaj,
Stężenia Określają wzajemne ilości substancji wymieszanych ze sobą. Gdy substancje tworzą jednolite fazy to nazywa się je roztworami (np. roztwór cukru.
Certyfikacja Sklepów Internetowych – Na przykładzie klientów Trusted Shops.
Autor: Paweł Matula, klasa 1TB. Urządzenia peryferyjne wejścia wyjścia klawiatura mikrofon skaner mysz monitor drukarka głośniki tablet kamera internetowa.
Najnowsze technologie – Profesjonalni wykonawcy. Geneza Stowarzyszenie powstało 9 kwietnia 2011 roku w miejscowości Rochna, położonej w centralnej Polsce,
Porównywarki cen leków w Polsce i na świecie. Porównywarki w Polsce.
„Książki nie mają właściwości róż, dlatego nie szukajmy wciąż najświeższych”
Komunikatory Zespół Szkół Zawodowych Nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach - Janowie.
Papierosy to zła rzecz, z nim zdrowie idzie precz!!! Autor: Weronika Pączek.
Przygotowała: Magdalena Bieli ń ska Polskie instrumenty ludowe.
Skrobia – w ę glowodan ro ś linny, wielocukier sk ł adaj ą cy si ę wy łą cznie z merów glukozy, pe ł ni ą cy w ro ś linach rol ę magazynu energii. Skrobia.
Zapis prezentacji:

REKLAMY INTERNETOWE Autorka : Patrycja Kempa

REKLAMA – co to takiego ?! REKLAMA - to informacja po łą czona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu sk ł onienie potencjalnego kupca do nabycia reklamowanej rzeczy. Reklamy maj ą wiele postaci, widzimy je w telewizji czy na ulicy, s ł yszymy w radiu i wyskakuj ą nam na stronach internetowych. To w ł a ś nie te ostatnie zostan ą omówiane w tej prezentacji. Jednak b ę dzie równie ż kilka przyk ł adów innych rodzajów reklam.

Reklama nad stroną internetową Reklama ta ma dwie wersje. Jedna to zwyk ł a animacja u góry monitora, a druga to taka, która jak si ę na ni ą najedzie kursorem rozwija si ę i po prostu denerwuje osob ę, która korzysta z komputera. Reklama jaka jest przedstawiona powy ż ej raczej nie przyci ą ga uwagi, bo ludzie s ą ju ż przyzwyczajeni, -poza tym ma neutralne kolory.

Reklama pojawiająca się To jeden z najbardziej denerwuj ą cych reklam internetowych. Te reklamy pojawiaj ą si ę przy wej ś ciu na jak ąś stron ę i cz ę sto jest tak, ż e uciekaj ą, gdy u ż ytkownik chce je wy łą czy ć. Jednak trzeba przyzna ć, ż e ten typ reklam jest coraz ciekawszy. Reklama powy ż ej ma zdecydowane kolory i potencjalny kupuj ą cy móg ł by na ni ą zwróci ć uwag ę, ale i tak raczej osoby korzystaj ą ce cz ę sto korzystaj ą ce z internetu automatycznie odruchowo je wy łą czaj ą.

Wielkie reklamy na portalach internetowych W ł a ś ciwie to takie reklamy przyci ą gaj ą najwi ę ksz ą uwag ę, poniewa ż portale rzadko zmieniaj ą wygl ą d i na tak ą reklam ę internauta zwraca cz ę sto uwag ę. Jak wida ć na powy ż szych reklamach s ą to najcz ęś ciej nowe ciekawe t ł a, które mocno zaskakuj ą swoim wygl ą dem i przyci ą gaj ą wzrok.

RÓŻNE, INNE REKLAMY

PODSUMOWANIE Podsumowując: ludzie niezależnie od tego z jakim typem reklam internetowych mają do czynienia po prostu już nie zwracają na nie uwagi, bo się już do nich przyzwyczaili. Jeżeli ktoś chce coś kupić to i tak to kupi nieważne czy będzie wielka kampania reklamowa czy w ogóle jej nie będzie...