Debata – Młodzież xxi w. – czy tylko sukces finansowy ?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SPOTKANIE Z DYPLOMATĄ Konopnicka, 9 grudnia 2011r.
Advertisements

klasy 3a,b,c miały dwugodzinne spotkanie z wójtem gminy Nawojowa dr inż. Stanisławem Kiełbasą, na którym głównie poruszany był temat ekologii.
Działalność bieżąca 2009/2010. Szczęśliwy numerek Szczęśliwy Numerek - inicjatywa polegająca ona na codziennym losowaniu numerka, który jest wywieszany.
Kto brał udział w debacie?
Zespół Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki
Zrealizowane działania w ramach OTK sprawozdanie 2010
Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym Przekonujemy się
Przemyska Gildia Fantastyki. Cele organizacji: - Popularyzacja tematyki Fantasy wśród mieszkańców miasta Przemyśl i jego okolic - Stworzenie możliwości.
SZKOLNA TELEGAZETA. Debata Recepta na demokrację w szkole W naszej szkole w dn odbyła się debata pt.: Recepta na demokrację w szkole. Na debatę
Debata : „Motywacja do nauki”.
Debata Patriotyzm XIX – wiecznych Wielkopolan fundamentem sukcesu Powstania Wielkopolskiego.
Autorytety wśród młodzieży
Przyszłością edukacji. W dniu 10 stycznia 2012 r. odbyła się II debata szkolna pt. "Interaktywna szkoła - przyszłością edukacji". Debata zrealizowana.
Debata szkolna : ` ` Czy potrafie powiedziec - Nie? . Estera Binert,
Estera Binert, Adrianna Majchrzycka, kl. IIIa SPOTKANIE Z RZECZNIKIEM PRAW DZIECKA I WIELKOPOLSKIM KURATOREM OŚWIATY.
Opiekun: Maria Kołacka Nauczyciel wspomagający: Monika Matuszak
KOMUNIKUJMY SIĘ.
Sprawozdanie z przeprowadzenia debaty w ramach projektu Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości Wzbogacenie oferty edukacyjnej Publicznego Gimnazjum.
Galeria zdjęć Projekt edukacyjny „Wiem, co jem” realizowany w ramach
Szkole Podstawowej w Licheniu Starym
Nie pytaj co inni mogą zrobić dla Ciebie, pomyśl co Ty możesz zrobić dla innych – o samorządności w naszej szkole.
Gimnazjum nr 2 w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi nr 3 Poznań ul. Powstańców Wielkopolskich 3.
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
Sejm Dzieci i Młodzieży
TWORZENIE KLASOWEGO KODEKSU 6B
FOTORELACJE Z DEBATY O lokalnym EKOROZWOJU. Początki naszej pracy… Malujemy plakaty : ))
Międzynarodowa współpraca kół chemicznych
W jaki sposób samorząd uczniowski może wpłynąć na poprawę atmosfery i bezpieczeństwa w naszej szkole? Debata na temat :
Razem włączmy się w działania wolontariatu!. Wolontariat? Dlaczego? Wolontariat. Wielu o nim wie, każdy słyszał o akcjach i działaniach w ramach wolontariatu,
Debata szkolna nad Kodeksem 2.0 I Liceum Ogólnokształcące im. Henryka Sienkiewicza w Świebodzinie 11 grudnia 2013.
Dnia 3o marca 2012r. odbyła się debata pod tytułem: „Działania Samorządu Uczniowskiego formą aktywizacji i integracji uczniów”
Dnia r. odbyła się debata pod tytułem:
Angażować się w życie społeczne? TAK czy NIE. Nie tylko wybory, Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?
DEBATA Współpraca w naszej szkole. GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W CHOCENIU.
Samorząd uczniowski wczoraj dziś i jutro. Zasady uczestnictwa w dyskusji: Debata ma charakter plenarny. Prowadzący spotkanie udziela głosu zainteresowanym.
Temat :Czy uczniowie wiedz ą jak funkcjonuje samorz ą d szkolny i jaki maj ą wp ł yw na podejmowane decyzje ?
 W dniu 2 kwietnia 2014 roku na sali gimnastycznej odbyła się debata dotycząca współpracy w naszej szkole między uczniami, rodzicami i nauczycielami.
Sprawozdanie z debaty Nie tylko wybory - jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji? Logo naszej debaty.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 w Szkole Podstawowej nr 26 we Wrocławiu Rok szkolny 2012/2013.
NASZA SZKOŁA W PROJEKCIE „MŁODZI-KREATYWNI”
3 grudnia 2014 roku klasy 1c i 2a uczestniczyły w spotkaniu z behawiorystką i treserem psów, podczas którego dowiedzieli się jak porozumiewać się z psami,
Debata Jakie wsparcie dyrekcji szkoły, nauczycieli i innych dorosłych jest potrzebne uczniom chcącym rozwijać samorządy w swoich szkołach?
Bezpieczne korzystanie z Internetu
Czy jesteśmy tolerancyjni?
DEBATA OKSFORDZKA kl. III gimn. Z ramienia Samorządu Szkolnego
Debata „ Samorządność” 03 kwietnia 2012 r.. Od lewej: Kinga Graczyk i Anita Psonak.
Hasło: „Prawo, Przyjaźń, Tolerancja”. Czas trwania konkursu 01 IX 2012r. – 28 II 2013r.
Gwara szkolna XXI wieku Opracował :. Wkład mediów Każde pokolenie ma swoje własne „powiedzonka”, które odróżniają je od reszty. Teraz wydaje się być tego.
Po debacie …. Czego dowiedziałeś się dzięki debacie?  Jak ważne jest uczestnictwo w wyborach  Jeśli większość z nas by głosowała mogłoby to znacznie.
Łączność pokoleń w sieci. Tylko z TIK!. Początek – szkolna debata Podczas debaty szkolnej uczniowie zaproponowali jeden z punktów kodeksu, który brzmiał:
Z AANGAŻOWANIE W ŻYCIE LOKALNEJ SPOŁECZNOŚCI Przedstawienie zagadnień społecznych i samorządowych na łamach przemyskiej społecznej gazety „MISIEK”
Debata organizowana w ramach konkursy „Sejm Dzieci i Młodzieży” 30 Marca 2012 roku PZ nr 11 w Kętach.
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
DEBATA w ramach programu CEO i Kancelarii Sejmu RP XX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Temat: Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach.
Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?
Akademia z okazji Dnia Patrona. Wstęp : Dnia 21 grudnia 2009 r. w auli szkolnej odbył się apel z okazji Dnia Patrona naszej szkoły – Powstańców Wielkopolskich.
Szkoła z klasą 2.0. Co to Szkoła z klasą 2.0? Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej.
SZKOŁA WSPÓŁPRACY POMIESZCZENIE SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO.
Debata odbyła się r. w godz w trakcie spotkania przewidziano przerwę. Miejscem debaty była sala lekcyjna. Moderatorami debaty.
DEBATA O STANIE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO SPORTOWY OKR Ą G Ł Y STÓ Ł.
Wybory w ZS1. Wszystko zaczęło od… Rozgłośnienia akcji poprzez:  Plakaty  Gazetki  Media Szkolne.
PROJEKT NIE BIERZESZ- NIE DAJESZ- WZOREM SIĘ STAJESZ GIMNAZJUM NR 1 IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO.
EUROPEJSKI DZIEŃ LOGOPEDY Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Zakopanem Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sierockiem Sierockie, r.
XI EDYCJA PROGRAMU „TRZYMAJ FORMĘ
Przyszłością edukacji
REGULAMIN KORZYSTANIA Z INTERNETU
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa
Debata Oksfordzka Szkolnego Klubu Europejskiego 30 maja 2018 r.
Seksting Seksting Seksting Seksting Seksting Seksting.
Zapis prezentacji:

Debata – Młodzież xxi w. – czy tylko sukces finansowy ? Adrianna Majchrzycka, Estera Binert, 3a

Dnia 17 maja b.r. w sali nr 33 odbyła się – ostatnia w tym roku – debata dotycząca współczesnej młodzieży. Trwała ona godzinę lekcyjną. Gościły na niej Pani Dyrektor Naczelna Katarzynę Sołtysiak i Wicedyrektor Pani Małgorzata Wróbel.

Spotkanie zostało zorganizowane przez panią Beatę Bździel Spotkanie zostało zorganizowane przez panią Beatę Bździel. Prowadzone było przez Klaudię Dziewonską oraz Adriannę Majchrzycką z klasy 3a, które jak zwykle chętnie pozowały do zdjęć ;)

a także w trakcie debaty panowała miła atmosfera. Przed rozpoczęciem, a także w trakcie debaty panowała miła atmosfera.

Mimo tematu, który mógł się wydawać trudny, uczniowie chętnie brali udział w dyskusji.

Na początku debaty wypisaliśmy na tablicy cechy dzisiejszej młodzieży Na początku debaty wypisaliśmy na tablicy cechy dzisiejszej młodzieży. Wspólnie wytypowaliśmy te najważniejsze, które mogłyby się przydać w dorosłym życiu.

Na potrzeby spotkania Katarzyna Brzozowska z klasy 3a przygotowała prezentację.

Debata była podzielona na 3 części : O pieniądzach O Internecie O miłości

Kontrowersyjnym tematem było zagadnienie dotyczące miłości w Internecie oraz zalet i wad portali społecznościowych ( Facebook, Fotka, NaszaKlasa). Momentami prowadzące musiały uspakajać grupę.

Na końcu spotkania Pani Dyrektor podziękowała uczennicom klasy 3 za prowadzenie debat i przygotowywanie prezentacji z nich przez cały rok szkolny.

Wnioski z debaty : pieniądze szczęścia nie dają, aczkolwiek przyczyniają się do niego miłość w Internecie istnieje większość uczniów spośród pieniędzy, miłości lub sukcesu wybrałaby to ostatnie co do wybrania zawodu dającego satysfakcję, czy też lepsze dochody zdania były podzielone trzeba zapoznać się z regulaminem przy zakładaniu kont na portalach społecznościowych

Dziekujemy bardzo za obejrzenie wszystkich prezentacji, które przygotowałyśmy w tym roku szkolnym. -