Szkoła mojego dziecka ( analiza badania) Opracowała : mgr Anna Kędziorek – Pedagog.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
MOJA SZKOŁA W LICZBACH.
Advertisements

Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. TWÓRCÓW LITERATURY DZIECIĘCEJ
Nauczyciele o pracy nad projektem europejskim. Miejsce badania: Gimnazjum nr 3 w Tarnobrzegu Termin badania: 15 czerwca 2012 r. Uczestnicy badania: nauczyciele.
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna na terenie Gimnazjum nr 18
PRZEDMIOT EWALUACJI SZCZEGÓŁOWE WARUNKI I SPOSOBY OCENIANIA WEWNĄTRZSZKOLNEGO Opracowanie: mgr M. Kwartnik (koordynator), mgr B. Buzdygan, mgr.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Człowiek – najlepsza inwestycja Uniwersytet im. Adama Mickiewicza.
PLAN EWAKUACJI II piętro lewe skrzydło
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
PILOTAŻ W RAMACH PROGRAMU PODNIESIENIE EFEKTYWNOŚCI KSZTAŁCENIA UCZEŃ ZE SPECYFICZNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI.
Rola uczniów we współdecydowaniu o sprawach szkolnych
„Samorząd Uczniowski w świetle obowiązujących przepisów”
Najczęściej występujące odpowiedzi: bardzo dobrze dobrze jest w porządku nie mam uwag jest sprawiedliwy jasny zrozumiały.
W Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 73
SERDECZNIE WITAMY W GIMNAZJUM NR 1 W LUBONIU
STYCZEŃ 2013 R. Wyniki ankiety: Opinia rodziców o szkole G IMNAZJUM NR 10 I M. I GNACEGO J ANA P ADEREWSKIEGO W G LIWICACH G LIWICE UL. L IPOWA.
„Oczekiwania rodziców wobec szkoły”
EWALUACJA WSPÓŁPRACY Z RODZICAMI PROWADZONEJ PRZEZ SZKOŁĘ
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie
J AK MOŻNA ZAANGAŻOWAĆ RODZICÓW Z R ADY R ODZICÓW DO PRACY S AMORZĄDU U CZNIOWSKIEGO ? Sylwia Michta Angelika Borowska.
- analiza wyników ankiet
Przygotowania szkół na przyjęcie dzieci 6 letnich do klas I.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie
Bezpieczna szkoła- Bezpieczny uczeń
Ewaluacja: „Bezpieczeństwo w szkole”
- wywiad z byłym dyrektorem szkoły
WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD DZIENNIKARZY OCENIAJĄCYCH PRACĘ DZIAŁÓW PR SPÓŁEK GRUPY PKP OPRACOWANIE: BIURO MARKETINGU I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ.
Ankieta C Metryczka Rekrutacja.
PEDAGOGIZACJA RODZICÓW
Jan Białostocki Patryk Owczarek
Innowacje pedagogiczne w przedszkolach
ZESPÓ Ł SZKÓ Ł NR 94 W WARSZAWIE. SUKCES NA MIARĘ MOŻLIWOŚCI I POTRZEB KAŻDEGO UCZNIA BEZPIECZNA I ŻYCZLIWA SZKOŁA.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
„Sami o sobie, czyli demokracja w naszej szkole”
1.
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
MAMO, TATO - JUŻ TERAZ NAJMŁODSZY UCZEŃ MA PRAWO DO … Okresu adaptacji w szkole tak długiego jak to będzie potrzebne 2. Jednego nauczyciela.
„Samorząd - realnie czy na papierze?”
Edukacja domowa w aspekcie prawnym
- potrzeba czy balast w naszej szkole?
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
Debata pracowników szkoły
Szkoła im. Simone Signoret w Bressuire. Liceum to powstało w 1966 roku pod nazwą Lycée Professionnel Malabry, od 1990 istnieje jako Lycée Professionnel.
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
Moja pasja – piłka nożna
 W ankiecie uczestniczyło 93 rodziców uczniów z 267 rodziców uczniów zapisanych do naszej szkoły. Stanowi to 34,83%. Na niektóre pytania nie została.
ZDROWY STYL ODŻYWIANIA W SZKOLE
Regulamin Świetlicy Szkolnej
Badanie losów absolwentów Wydziału Nauk o Żywności ANKIETA SATYSFAKCJI – bezpośrednio po studiach wypełniana VI – X 2013 Warszawa, 2014 Biuro Karier i.
29 września 2014r. SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. BRONISŁAWA MALINOWSKIEGO W WOLI.
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, 26 czerwca 2014 r.
SZKOŁA DEMOKRACJI SZKOŁA SAMORZĄDNOŚCI SZKOŁA PODSTAWOWA klasy IV – VI Kuźnica Czarnkowska.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie ZGODNOŚĆ REALIZACJI WYBRANYCH OBOWIĄZKOWYCH ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH Z RAMOWYMI PLANAMI NAUCZANIA.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA W I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM W OLEŚNICY.
RODZICE CENIĄ:  DOBRY KONTAKT Z NAUCZYCIELAMI  PROMOWANIE ZDROWIA PRZEZ SZKOŁĘ  DUŻA ILOŚĆ ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH  INTERESUJĄCE SPOTKANIA, WARSZTATY.
Spotkanie z Rodzicami Zespół Placówek Oświatowych w Bieżuniu
Elementy geometryczne i relacje
ANKIETA DLA RODZICÓW Rodzice uczniów są ważnym ogniwem w życiu szkoły, dlatego przeprowadzono wśród nich anonimową ankietę, na temat współpracy rodziców.
Szkoła w liczbach.
Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 1 w Szczyrku.
BADANIE BYŁO CAŁKOWICIE ANONIMOWE. POSŁUŻYŁO NAM DO USTALENIA OCZEKIWANIA RODZICÓW NASZYCH UCZNIÓW W ODNIESIENIU DO NAJWAŻNIEJSZYCH KIERUNKÓW DZIAŁAŃ PLANOWANYCH.
Podsumowanie ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2014/2015, w Szkole Podstawowej nr 1 w Jaworzu Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r. w.
KONTRAKT WYCHOWAWCZY Kontrakt zawarty jest na czas nauki w gimnazjum
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Marii Kownackiej w Łodzi w Łodzi Rok szkolny 2009/ Łódź, ul. Hufcowa 20A, tel
ZINTEGROWANA POLITYKA BEPIECZEŃSTWA „Szkoła promująca bezpieczeństwo” Wyniki ankiet przeprowadzonych wśród uczniów, rodziców i nauczycieli Zespołu Szkół.
MAMO, TATO - JUŻ TERAZ NAJMŁODSZY UCZEŃ MA PRAWO DO … Okresu adaptacji w szkole tak długiego jak to będzie potrzebne 2. Jednego nauczyciela.
Mamo, Tato – szkoła dla Twojego Sześciolatka
Sprawozdanie z ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2016/2017
Jak pomóc dziecku w nauce. pedagog: Halina Gromek
Mamo, Tato – szkoła dla Twojego Sześciolatka
Mamo, Tato – szkoła dla Twojego Sześciolatka
Zapis prezentacji:

Szkoła mojego dziecka ( analiza badania) Opracowała : mgr Anna Kędziorek – Pedagog

Sprawy szkolne: Skala oceny Opinia 91 rodziców Jestem zadowolony ze szkoły mojego dziecka, 0%2,7%10%26,4% jestem zadowolony z nauczycieli uczących moje dziecko, 0,91%1,82%4,5%22%24,5%35,5% nauczyciele mojego dziecka dobrze przekazują swoja wiedzę, 0,91%1,82%3,6%30%20,9%35,5% warunki pracy szkoły są odpowiednie, 0%5,5%18,2%20,9%22%9,1% odpowiada mi sposób zarządzania szkołą, 1,82%11,8%16,4%27,3%16,4%6,4%

W jakim stopniu poniższe stwierdzenia są zgodne z Pan/ Pani przekonaniami: Skala oceny Opinia 91 rodziców między uczniami w szkole panują dobre relacje, 0,91%2,7%10,9%30%32,7%6,4% między uczniami i nauczycielami panują dobre relacje, 1,82%0,91%3,6%22,7%34,5%19% między nauczycielami i rodzicami panują dobre relacje, 0,91%0%6,4%15,4%34,5%24,5% między rodzicami i koordynatorem (dyrektorem) panują dobre relacje, 3,6%2,7%9,1%18,2%26,4%10%

W szkole mojego dziecka najbardziej zadowolony jestem z:

W szkole mojego dziecka najbardziej niezadowolony jestem z:

Moje dziecko chodzi do szkoły:

Na odrabianie lekcji dziecko poświęca dziennie ( proszę zaznaczyć cyfrę oznaczającą ilość godzin)

Podczas odrabiania lekcji korzysta z pomocy: a/ korepetytora-0% b/ kolegów-0,91% c/ kogoś z rodziny-58,3% d/ odrabia sam lekcje-30%

Praca rady rodziców powinna polegać na:

O becna rada rodziców: a/ dobrze wywiązuje się ze swoich zadań- 44% b/ nie interesują się tym-24,5% c/ źle, nie widzę efektów jej pracy-13%

Które z poniższych stwierdzeń są zgodne z Pana/Pani przekonaniami:

Rodzic – Kadra Pedagogiczna Skala oceny Opinia 91 rodziców Moje relacje z wychowawcą dziecka oceniam na: 0,91%1,82%2,7%18,2%24,5%34,5% Relacje z pozostałymi nauczycielami oceniam na: 2,73%0%10%26,4%22,7%8,2% Stopień zainteresowania sprawami mojego dziecka w szkole oceniam na: 0,91%1,82%4,5%22%30%18,2% Jeśli Pan/ Pani mają jakieś dodatkowe uwagi na temat pracy szkoły nieuwzględnione w tej ankiecie, prosimy o podzielenie się nimi w tym miejscu: - nauka w systemie zmianowym, wspólna stołówka ze świetlicą, za mało zajęć lekcji w-f, za mało miejsca na szatnie, - Szkoła nie jest własnością pani Dyrektor i nie powinna zabraniać wchodzić rodzicom do szkoły, bo nabłocą, są panie sprzątające, które powinny odpowiadać za czystość w szkole, niezależnie od pogody ( w końcu za coś dostają pieniądze), - Jeżeli szkoła nie ma środków finansowych nie powinna organizować święta szkoły,