PROMOCJA BRANŻY TURYSTYKI MEDYCZNEJ W LATACH 2012 – 2015

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji”
Advertisements

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Branżowy Program Promocji Polskiej Branży Biotechnologicznej.
Lublin, 5 lipca 2006 r..
Lepszy start dla „zawodowca” r.
„Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji”
Nabycie dobrych praktyk szwajcarskiej organizacji biznesowej przez Regionalną Izbę Gospodarczą w Przemyślu. PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ.
BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI
BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI BRANŻY ODZIEŻOWEJ,
PROGRAM PROMOCJI O CHARAKTERZE OGÓLNYM NA TERENIE KAZACHSTANU – 2013r.
Doskonała znajomość polskiego rynku - rocznie organizujemy ponad 80 wydarzeń targowych dla różnorodnych branż, odwiedza nad pół miliona profesjonalistów.
Wsparcie dla sieci Centrów Obsługi Inwestorów i Eksporterów (COIE)
Celem głównym Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka jest rozwój polskiej gospodarki w oparciu o innowacyjne przedsiębiorstwa Działanie 6.1 Paszport.
Międzynarodowa promocja polskich M E B L I Konferencja prasowa 12 grudnia 2011 r. Warszawa.
Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji KRYTERIA OCENY Poddziałanie Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Poznań,
I FORUM FUNDUSZY EUROPEJSKICH Fundusze Europejskie – efekty, możliwości i perspektywy Program Bloku Finansowego PIENIĄDZ ROBI PIENIĄDZ… Czyli rola i wsparcie.
ROZWÓJ MIAST poprzez wzmocnienie kompetencji jednostek samorządu terytorialnego, dialog społeczny oraz współpracę z przedstawicielami społeczeństwa obywatelskiego.
BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI
Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego Działanie 2.5 Promocja przedsiębiorczości.
Rzeszów, 2 sierpnia 2006 r.. Tomasz Orczyk Departament Zarządzania EFS Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Doświadczenia wdrażania Europejskiego Funduszu.
Od pomysłu do realizacji projektu - procedury. 2. Jakie są źródła finansowania naszego projektu?
Wsparcie przygotowania terenów inwestycyjnych Wsparcie działań studyjno-koncepcyjnych w ramach przygotowania terenów inwestycyjnych dla projektów inwestycyjnych.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wrocław, 9-10 grudnia 2008 r. Przedsięwzięcia z zakresu współpracy międzynarodowej i międzyregionalnej w.
PRZEDSIĘBIORCZY NAUKOWIEC PRZEDSIĘBIORCZA KOBIETA NAUKOWIEC
Priorytet II Wzmocnienie rozwoju zasobów ludzkich w regionach Działanie 2.6. Regionalne Strategie Innowacyjne i transfer wiedzy Departament Rozwoju Regionalnego.
Zewnętrzne źródła finansowania przedsięwzięć innowacyjnych 9 marca 2009 r. Anna Rąplewicz Dyrektor ds. Edukacji, Doradztwa i Funduszy Europejskich Regionalna.
Efekty wdrażania działania 5.1 PO IG Wspieranie rozwoju powiązań kooperacyjnych o znaczeniu ponadregionalnym.
Centrum Transferu Technologii Politechnika Krakowska Lokalny Punkt Konsultacyjny KSI – dobre praktyki Zofia Gródek-Szostak.
Dotacje na udział w targach i misjach gospodarczych
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, Polska Gospodarka na rynku międzynarodowym poddziałanie Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach.
Promocja Turystyki Medycznej.
Branżowy Program Promocji – Usługi ICT/IT
Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji Poddziałanie Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, BRANŻOWE PROGRAMY PROMOCJI.
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, poddziałanie – Wsparcie działań studyjno-koncepcyjnych w ramach przygotowania terenów inwestycyjnych.
Projekt Planu Działania KSOW na lata Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn, 8 września.
Rozwój, koordynacja, monitoring i ewaluacja dolnośląskiego systemu innowacji współfinansowany z EFS w ramach poddziałania POKL Rozwój, koordynacja,
Warszawa, Wsparcie ochrony własności przemysłowej w ramach Poddziałania POIG Ośrodek Przetwarzania Informacji.
Pilotażowy Program LEADER+ Wsparcie tworzenia Lokalnej Grupy Działania i opracowania Zintegrowanej Strategii Rozwoju Obszarów Wiejskich w Dolinie Pilicy.
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Klub Eksportera Rzeszów, 23 marca 2006 r.
W drodze do Unii Promnice, Zameczek Myśliwski.
1 Założenia projektu systemowego Ministerstwa Gospodarki realizowanego w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Wsparcie.
Ko-Kluby Przedsiębiorczości – promocja świadomości proekologicznej wśród młodzieży szkół ponadgimnazjalnych.
POLSKA AGENCJA INFORMACJI I INWESTYCJI ZAGRANICZNYCH S.A.
Branżowy Program Promocji branży polskich specjalności żywnościowych Wykonawca - Agencja Rynku Rolnego.
Ministerstwo Gospodarki
Przygotowanie MŚP do realizacji ambitnych projektów i wdrażania innowacji w ramach PO Inteligentny Rozwój.
1 Targi Zarządzania Zasobami Ludzkimi 8-9 kwiecień 2008 r. Warszawa Wanda Powałka Zespół Wdrażania Instrumentów Instytucjonalnych PARP „Punkty Konsultacyjne.
Kompleksowa informacja podstawą do ekspansji zagranicznej Poznań, 26 maja 2015.
Piotr Tatara Polska Organizacja Turystyczna
UMOWY MIĘDZYNARODOWE A WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA – W PRAKTYCE 10 marca 2016 Warszawa.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Instrumenty wsparcia polskich eksporterów Tomasz.
1 Dostępne instrumenty wsparcia eksportu realizowane przez Ministerstwo Gospodarki Warszawa, dnia r. Wojciech Pobóg-Pągowski.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Wsparcie dla przedsiębiorstw: Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych.
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
Poznań, r. Oddział Terenowy Stowarzyszenia „Wolna Przedsiębiorczość” Płock, ul. Nowy Rynek 3 tel. 24/ ;
Projekt: „Wolontariat wart poznania” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Lider projektuPartner projektu.
01 Departament Wdrażania RPO Kwalifikowalność wydatków Departament Wdrażania RPO.
Zainwestuj w Lubuskiem Elżbieta Anna Polak Marszałek Województwa Lubuskiego.
„Gospodarna Wielkopolska” Projekt kompleksowego wsparcia internacjonalizacji wielkopolskiej gospodarki Poznań, 17 czerwca 2016 r.
DOTACJE UE DLA PRZEDSIĘBIORSTW. 3. Inteligentne specjalizacje 2. Klasyfikacja przedsiębiorstw4. Poziomy dofinansowania 1. Wstęp 6. Go to Brand 5. Internacjonalizacja.
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
„Fundusze europejskie dla przedsiębiorców, szansa, czy mit”
Katarzyna Matuszak Dyrektor Działu Rozwoju Przedsiębiorczości
Nowe kierunki współczesnej dyplomacji – przykłady narzędzi stosowanych przez dyplomację ekonomiczną w promocji i wsparciu polskich przedsiębiorców za granicą.
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Potrzeby informacyjne ROT WŁ w kontekście monitorowania SRWŁ 2020 i RSI LORIS 2030 Maciej Bąk (BPPWŁ ROT)
Warsztat refleksyjny Kluczbork 22, r.
Działania wspierające internacjonalizację polskich firm
Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Działanie 3.3. Poddziałanie
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii
Oferta PARP z funduszy UE w latach
Zapis prezentacji:

PROMOCJA BRANŻY TURYSTYKI MEDYCZNEJ W LATACH 2012 – 2015 Projekt realizowany w ramach Poddziałania 6.5.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka „Promocja polskiej gospodarki na rynkach międzynarodowych” Dr Ada Kostrz-Kostecka, Project Manager, EuCP maj 2012

SKŁAD KONSORCJUM Europejskie Centrum Przedsiębiorczości (EuCP) firma doradcza od 2003 roku wspieranie rozwoju polskich przedsiębiorstw, organizacji pozarządowych i regionów w procesie integracji z UE doradztwo finansowe, strategiczne, pozyskiwanie zewnętrznych źródeł finansowania Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIiIZ) agencja rządowa promocja gospodarcza Polski na rynkach międzynarodowych zwiększanie napływu inwestycji zagranicznych do Polski organizacja misji gospodarczych, targów, kongresów, szkoleń AMEDS Centrum multidyscyplinarny niepubliczny zakład opieki zdrowotnej świadczenie usług medycznych dla pacjentów z Polski i z zagranicy doświadczenie w organizacji pobytów w Polsce dla pacjentów z całego świata zdobyte poprzez Medical Travel Europe

ROLA CZŁONKÓW KONSORCJUM W PROJEKCIE EuCP - lider konsorcjum, odpowiada za kontakty z MG, wsparcie przy rozliczeniu w ramach projektu PAIiIZ organizacja udziału polskich przedsiębiorców z branży medycznej w zagranicznych imprezach oraz wizyt studyjnych dziennikarzy zagranicznych w Polsce AMEDS nabór kandydatów do udziału w targach, misjach gospodarczych, szkoleniach, przygotowanie materiałów promocyjnych dla całej branży

PROGRAM PROMOCJI BRANŻY TURYSTYKI MEDYCZNEJ Cele: Prezentacja polskich placówek medycznych na forum międzynarodowym (zagranicznym pośrednikom zajmującym się turystyką medyczną, ubezpieczycielom oraz indywidualnym pacjentom) Pokazanie Polski jako kraju, który ma znakomitych lekarzy, specjalistów z różnych dziedzin, chirurgów, dentystów, fizjoterapeutów oraz innych specjalistów zajmujących się poprawą kondycji fizycznej pacjentów, a także placówki, dysponujące odpowiednim sprzętem, personelem pomocniczym, mogące zaoferować wysokiej jakości usługi Okres trwania - 36 miesięcy (do marca 2015) Rynki docelowe: Dania, Szwecja, Norwegia, Niemcy, Rosja, Wielka Brytania, USA

DZIAŁANIA PROMOCYJNE Komponent A (działania promujące adresowane bezpośrednio do przedsiębiorców): imprezy targowo-wystawiennicze szkolenia misje gospodarcze materiały promocyjno-informacyjne Komponent B (działania promujące dla całej branży turystyki medycznej) m.in.: opracowanie dot. branży turystyki medycznej i perspektyw jej rozwoju (minimum 20 placówek, pierwszeństwo – uczestnicy programu) katalogi i ulotki branżowe, pendrive film o branży konferencja w Berlinie dla uczestników targów artykuły oraz informacje w agencjach prasowych w Polsce i za granicą wizyty studyjne zagranicznych podmiotów z branży turystyki medycznej oraz dziennikarzy zagranicznych w Polsce konferencje prasowe

JUŻ PRZYGOTOWALIŚMY Hasło: Poland. Your Health Destination Polska. Polska Twój kierunek na zdrowie Polen. Deine Richtung zur Gesundheit! Portal: www.polandmedicaltourism.com

DZIAŁANIA PROMOCYJNE DLA PRZEDSIĘBIORCY (KOMPONENT A) Liczba działań Kraj Rodzaj 2012 2013 2014 2015 1 2 LONDYN, Destinantion Health targi  - V -  BERLIN, European Medical Travel Conference IV 3 MOSKWA, Moscow Medical & Health III MIAMI, World Medical Tourism & Global Healthcare Congress 24-26.10 X KOPENHAGA, Health & Rehab - POLSKA szkolenia VI DANIA misja TBD SZWECJA NORWEGIA NIEMCY ROSJA ANGLIA V  USA  X 4 w zależności od planu wyjazdów materiały zg. z datą wyjazdu Zg. z datą wyjazdu   22 Legenda: TBD- termin do ustalenia

W RAMACH TARGÓW I MISJI ZAPEWNIAMY Najem wspólnej powierzchni wystawienniczej dla przedsiębiorcy Sprawy organizacyjne: Wizy Opłaty rejestracyjne Wpis do katalogu targowego Ubezpieczenie stoiska Sale konferencyjne (misje) Kompleksowa obsługa stoiska (montaż/demontaż, obsługa techniczna) Transport dla przedstawicieli przedsiębiorcy z Polski do kraju docelowego oraz lokalny dla max 2 osób od danego przedsiębiorcy Transport eksponatów i materiałów na miejsce imprezy Nocleg dla przedstawicieli przedsiębiorcy (max 2 os.) Spotkania z instytucjami i partnerami biznesowymi 500 szt. materiałów informacyjno-promocyjnych dla przedsiębiorcy

SZACUNKOWE KOSZTY Targów: od ok. 83 tys. zł (Moscow Medical & Health Tourism Congress) do ok. 32 tys. zł (Health & Rehab, Kopenhaga) Misji: od ok. 19 tys. zł (USA) do ok. 10 tys. zł (Dania, Szwecja) Szkoleń: ok. 1,5 tys. zł Uwaga: Przedstawione koszty są podane w zaokrągleniu (różnice kursowe, perspektywa 3 lat) Koszty maksymalne, uwzględniono pakiety od organizatorów Koszty udziału dla 1 przedstawiciela z każdej firmy

ZGŁASZANIE UDZIAŁU DO PROGRAMU PROMOCJI Konsorcjum przygotowuje booklet informacyjny z listą imprez i estymacją kosztów poszczególnych imprez Co zrobić aby wziąć udział w projekcie i uzyskać dofinansowanie: Deklaracja uczestnictwa w minimum 50% imprez w całym projekcie Podpisanie umowy uczestnictwa w programie z Konsorcjum Można brać udział w poszczególnych imprezach bez wymaganego minimum 50 % - jeżeli nie staramy się o dofinansowanie!

ZASADY UBIEGANIA SIĘ O WSPARCIE „Branżowy Program Promocji” (Poddziałanie 6.5.1) KONSORCJUM „Wsparcie udziału przedsiębiorców” (Podziałanie 6.5.2) PRZEDSIĘBIORCA ZGŁOSZENIE UDZIAŁU DOFINANSOWANIE DZIAŁAŃ PROMUJĄCYCH m.in.: targi, misje, kongresy, szkolenia, materiały promocyjne ZŁOŻENIE WNIOSKU O DOFINANSOWANIE (75%) MINISTERSTWO GOSPODARKI DZIAŁANIA PROMUJĄCE

INTENSYWNOŚĆ POMOCY Wielkość pomocy na udział w branżowym programie promocji nie może przekroczyć 75% poniesionych wydatków kwalifikowanych Lista kosztów kwalifikowanych jest określona szczegółowo w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dn. 26 lipca 2011 r.

KONTAKT Udział w programie branżowym Kierownik projektu: dr Ada Kostrz-Kostecka, EuCP, ada.kostrz-kostecka@eucp.pl sprawy dotyczące programu Iwona Lipska, PAIiIZ S.A., iwona.lipska@paiz.gov.pl sprawy dotyczące wyjazdów Magdalena Rutkowska, AMEDS Centrum, m.rutkowska@ameds.pl sprawy dotyczące materiałów promocyjnych Marta Mierzwińska, EuCP, mmierzwinska@eucp.pl sprawy dotyczące wypełniania wniosków o dofinansowanie Dofinansowanie udziału w programie branżowym Ministerstwo Gospodarki Departament Wdrażania Programów Operacyjnych, tel.: 22 693-58-44, 652.poig@mg.gov.pl

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ