MVNO MNI Na chwilę przed komercyjnym startem czwartego w kolejności na rynku Wirtualnego Operatora Mobilnego Co wyróżni ofertę MVNO MNI? Warszawa, październik.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Aktualizacja: listopad 2003 Potencjał rynkowy – Śniadanie prasowe 7 stycznia 2003 Potencjał rynkowy branży telekomunikacyjnej na świecie Śniadanie prasowe.
Advertisements

Prezentacja wyników za I kwartał 2009 r.
mmTV.pl serwis internetowy z VoD i kanałami telewizyjnymi
Dostęp do Internetu Frame Relay tp
Warszawa, 12 lipca 2006 r. AC-X Rewolucja na rynku usług dla ISP i portali.
PREZENTACJA MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY NA PŁASZCZYŹNIE ORGANIZACJI PRAKTYK
FM GROUP MOBILE.
Największy Polski Portal Pracy
Autorzy: Janusz Melaniuk Grzegorz Manowski
Analiza potencjalnych skutków wdrożenia usługi WLR
1 mgr inż. Sylwester Laskowski Opiekun Naukowy: prof. dr hab. inż. Andrzej P. Wierzbicki.
Warsztat z pomysłem, cz. III
Przedsiębiorcy i rozwój
Transakcje kompensacyjne
SIEĆ SZEROKOPASMOWA POLSKI WSCHODNIEJ Władysław Ortyl Sekretarz Stanu Warszawa, 12 lipca 2007 r.
1 Bielsko-Biała, 16 grudnia 2011 roku Konferencja INNOWACYJNOŚĆ AKADEMICKA - nowe trendy w rozwoju przedsiębiorczości – Zapotrzebowanie na innowacje ze.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Jakość dostępu, szybkość łącza oraz konkurencja na rynku usług internetowych w Polsce Diagnoza internetu 2009 Warszawa, 24 marca 2009 r.
System dystrybucji treści elektronicznych
Typy zachowań firmy w procesie internacjonalizacji (projekt badawczy)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO ROZWÓJ POLSKI WSCHONIEJ Agnieszka Kapciak Dyrektor Departamentu Koordynacji Programów Regionalnych.
1 Werbespot. AWD CEE Controller Tagung 29./30. Juni 2006 POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE KIERUNKI ROZWOJU, AKTUALNE PROBLEMY POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE.
Polska Telefonia Komórkowa Centertel wyniki 1H sierpnia 2004 r.
Koncepcja mBanku Naszym marzeniem było stworzenie oferty zmieniającej całkowicie standardy w ofercie dla klientów indywidualnych. Ludzi, którzy nie chcą.
NewConnect Growth Indicator (NCGIndicator) Wskaźnik koniunktury spółek z rynku NewConnect Zespół pod kierunkiem Prof. dr hab. Marii Sierpińskiej Wyższa.
Serwis z kontentem na telefony komórkowe
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Dlaczego banki podążają za rewolucją technologiczną? Janusz Mieloszyk, mBank Rewolucja w finansach, 29 maja 2012 r.
Krajowy System Usług dla MSP
BUDOWA TELEFONU KOMURKOWEGO
AGENDA Wybrane produkty kredytowe Banku BPS S.A. Kredyty Preferencyjne
Eurotel SA GRUPA TELEKOMUNKACYJNA
HISTORIA SPÓŁKI 16 września 1996 r. - rozpoczęcie działalności w ramach operatora Era jako jedna z kilku sieci sprzedaży rozbudowa własnej.
EZO MOBILE – - " WYPRAWA W ZNANE, TYLKO DLA WYBRANYCH"
WAŻNA INFORMACJA Firma nie gwarantuje dochodów w przypadku braku pozyskiwanych klientów. Sukces Niezależnego Przedstawiciela ACN nie jest zagwarantowany,
czyli jak rekrutować szybko i tanio
opis projektu jednym zdaniem
Listopad 2008 Co właściciel małej firmy wiedzieć powinien, a o co nie ma czasu zapytać. Nowoczesne oprogramowanie w Twojej firmie Mała firma, szerokie.
Marek Pietraszek, strona° 1 » Wszystkie prawa zastrzeżone © 1999, Alcatel, Warszawa Wykorzystanie innowacji technologicznych i nowych modeli.
Informacje o firmie HEXA Telecom
Biznes Online Mobile Solution Zdalny dostęp do sieci VPN.
Elementy gospodarki elektronicznej opartej na wiedzy
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Grupa BRE Banku Szlifujemy diamenty. 2 KRYZYS ? KRY.
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
Polski rynek teleinformatyczny z perspektywy konsumenta Consumer Lab 2009.
___________________________________ Warszawa, 15 listopada 2007 r. Prezentacja wyników za III kwartał 2007 r. DYNAMICZNY WZROST RENTOWNOŚCI GRUPY MNI.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Małe i średnie w drodze do Unii Europejskiej
Inwestycje Kapitałowe – nowy fundusz na innowacyjny biznes Krzysztof Krzysztofiak Kraków, 6 kwiecień 2009 r.
Zaufany partner na rynku e-commerce
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
GoldenSubmarine | Mobile Marketing. Mobilność rozwija się w niezwykle szybkim tempie, z dnia na dzień dostarczając nowych rozwiązań. Świat mobilności.
Współczesny bank – partner dla MSP
Historia Grupy Asseco Rozpoczęcie działalności.
NBB National Business Brokers jest międzynarodową siecią brokerów biznesowych i konsultantów działającą na całym świecie. Doradzamy w przedsięwzięciach.
NINIEJSZA PREZENTACJA POWINNA BYĆ ROZUMIANA JAKO RODZAJ WIZJI I POTENCJALNEGO ROZWOJU RYNKU W POLSCE, A NIE JAKO KONKRETNE OCZEKIWANIA NADAWCY!
Metody komunikacji dawniej i dziś
VIVID GAMES NOWOCZESNE STUDIO DEWELOPERSKIE, ZAJMUJĄCE SIĘ PRODUKCJĄ I PUBLIKACJĄ GIER WIDEO. 5-LETNIA OBECNOŚĆ NA RYNKU, PONAD 150 ZREALIZOWANYCH PROJEKTÓW.
Best Move. zDominujemy Polskę najlepszą ofertą na rynku.
STANOWISKO CP TELECOM (OPERATORA CARREFOUR MOVA) W DEBACIE UKE DOTYCZĄCEJ ASYMETRII MTR Warszawa 23 czerwca 2009.
Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji 1 Argumenty za i przeciw zmianie aktualnych warunków rozliczeń za SMS/MMS w rozliczeniach międzyoperatorskich.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
Kowalski S.A. Oferta telekomunikacyjna. Wstęp Firma TELE jest firmą działającą na polskim rynku od 2013 roku Zajmujemy się usługami telekomunikacyjnymi.
Twój najlepszy ruch Best MOVE
Firmy globalne.
Twój najlepszy ruch Best MOVE
Nowe Oferty. Nowe możliwości. Nowy start.
Nowe Oferty. Nowe możliwości. Nowy start.
Zapis prezentacji:

MVNO MNI Na chwilę przed komercyjnym startem czwartego w kolejności na rynku Wirtualnego Operatora Mobilnego Co wyróżni ofertę MVNO MNI? Warszawa, październik 2007

Wirtualna Mobilna Sieć Telekomunikacyjna MVNO MNI …już działa Nasza strategia budowy MVNO – klucz do sukcesu Partnerzy i Brandy rynkowe usług mobilnych MVNO MNI Czego mogą oczekiwać abonenci po ofertach MNI Mobile Mobilne multimedia – strategia wielu Operatorów …czego oczekują odbiorcy MVNO MNI co dalej i kiedy? MVNO MNI - Co nas wyróżni?

MVNO MNI start komercyjny MVNO MNI – czwarta na rynku wirtualna sieć mobilna gotowa do przyjęcia pierwszych wymagających abonentów MVNO MNI - oferta rynkowa pod wieloma brandami, własnymi i nie tylko MVNO w modelu Pre-Paid z możliwością budowy ofert Post-Paid 786 xxx xxx YOU & MNI doładowania konta pre-paid powszechnie dostępne Pełen zakres usług (voice, SMS/MMS/WAP, 3G, roaming międzynarodowy, MNP) Indywidualne menu STK Możliwość indywidualnego wyróżnienia oferty każdego z brandów Dostęp do szerokiej oferty usług dodanych

MVNO MNI nasz wyróżnik: jeden operator wiele indywidualnych brandów Nowatorskie podejście MNI do biznesu MVNO Precyzyjnie zdefiniowanie grup docelowych i indywidualizacja oferty – klucz do sukcesu Model multibrand na jednej wspólnej platformie Różne modele ofert, różne modele marketingowe, różne strategie produktowe Droga do sukcesu MVNO to POSZUKIWANIE MODELU ZAPEWNIAJACEGO SUKCES FINANSOWY MNI ORAZ BRANDU (PARTNERA) Model zapewniający optymalizację kosztów poprzez rozłożenie ich na wielu abonentów wielu współpracujacych z MNI brandów Koszty MVNO MNI – tylko koszty dostarczenia usług dla poszczególnych brandów (koszty już poniesione)

MVNO MNI … nasi pierwsi partnerzy w części modeli MVNO dostarczanie określonego kontentu abonentowi może być czynnikiem celu powołania Operatora Wirtualnego – np. UNIVERSAL mobile Różne strategie, różne oferty cenowe, Pre paid obok post paid, różne wymagania abonentów, różne oczekiwania i wymagania abonentów Telestar grupa MNI - telewizja iTV, portale społecznościowe, kontent multimedialny Oczekiwanie - brandy multimedialne muzyka gry i aplikacje JAVA video mobilne i mobilna telewizja Telebonus – operator tanich połączeń międzynarodowych Oczekiwanie - zaawansowane brandy telekomunikacyjne Długie Rozmowy – rynek międzyoperatorski oraz oferta dla biznesu Oczekiwanie - zaawansowane brandy telekomunikacyjne

MVNO MNI … nasi pierwsi partnerzy Długie Rozmowy S.A. - trzeci co do wielkości na polskim rynku operator hurtowej wymiany ruchu telekomunikacyjnego Przychody roczne 84 mln zł, wynik EBIDTA 5 mln zł Cel strategiczny spółki DR S.A lider operatorów alternatywnych na rynku usług telekomunikacyjnych dla klientów biznesowych z segment MSP Właścicielem firmy DRSA jest fundusz inwestycyjny Nordkapp

MVNO MNI – brandy multimedialne w Polsce rocznie notuje się około 100 mln pobrań kontentu multimedialnego, ze stałą tendencją wzrostową od roku 2006 zaawansowane multimedia mobilne zaczęły dominować nad prostymi serwisami mobilnymi, takimi jak dzwonki polifoniczne czy też proste tapety światowy kontent multimedialny to: ścieżki dźwiękowe, gry mobilne, video, hazard mobilny mlnmobilna telewizja - szacowana ilość użytkowników 24 mld $muzyka mobilna 2,9 mld $ 9,6 mld $ gry JAVA 1,35 mld $ 16,6 mld $ największy prognozowany wzrost w obszarze kontentu mobilnego 35,3 mld $ wartość światowego rynku kontentu multimedialnego (bez muzyki) 16,3 mld $wartość światowego rynku kontentu multimedialnego

Multimedia mobilne- strategia wielu krajowych Operatorów! wartość rynku - ok. 26 mln zł/mies. w ujęciu ilościowymw ujęciu wartościowym

dlaczego kontent zwabi abonenta do MVNO? łatwość identyfikacji abonenta i łatwość pokazania mu bezpośredniej korzyści z oferty - wiemy jaką ofertę i do kogo skierować atrakcyjny kontent multimedialny, również o walorach użytkowych moda na brand 12% polskich użytkowników korzysta z najbardziej zaawansowanych aplikacji mobilnych brak silnego przywiązania (głównie emocjonalnego) do dotychczasowego operatora grupa do której kierowany jest przekaz oferty korzysta z usług multimedialnych w wymiarze większym niż z usług telekomunikacyjnych (telefon komórkowy jest bardziej konsolą do gier i odtwarzaczem plików muzycznych niż narzędziem do komunikacji mobilnej) interesujący MVNO abonent korzystający z oferty multimedialnej przeznacza przeciętnie zł miesięcznie na usługi multimedialne; z ofertą MVNO kontentowego zaoszczędzi min. 30% tej kwoty tylko w wariancie MVNO abonent ma szansę mieć dostęp do niszowego kontentu multimedialnego

MVNO multimedialne szansa na sukces przedsięwzięcia obszar usług multimedialnych jest mniej konfliktowy i mniej konkurencyjny niż usług telekomunikacyjnych na linii MVNO - MNO usługi multimedialne sprzedawane w modelu wysokomarżowym zapewniają odpowiednio wyższy niż przeciętne ARPU, zdolne pokryć niedoskonałość oferty zakupu od MNO tradycyjnego airtimeu usługi multimedialne wymagają aktywnej polityki repertuarowej realizowanej w sposób elastyczny, ale i bardzo szybki, co jest domeną podmiotów mniejszych zapotrzebowanie na coraz bardziej zaawansowane usługi multimedialne, któremu nie są w stanie sprostać dotychczasowi operatorzy preferować będzie budowę i sukces modeli MVNO - multimedialnych prowadzone od co najmniej trzech lat analizy projektów MVNO na świecie pokazują wyraźnie przewagę modeli uwzględniających duży udział usług dodanych

MVNO multimedialne studium modeli przygotowanych do startu.. produkt multimedialny 1 w miesiącu produkt zakupiło 25 tys. użytkowników przy średnim ARPU* 4,5 zł 28% użytkowników zapewnia 48% przychodów ARPU* 9,0 zł 8% użytkowników zapewnia 20% przychodów ARPU* 15,6 zł 1% użytkowników zapewnia 5% przychodów ARPU* 32,0 zł produkt multimedialny 2 w miesiącu produkt zakupiło 29 tys. użytkowników przy średnim ARPU* 2,9 zł 9% użytkowników zapewnia 20% przychodów ARPU* 20,0 zł 5% użytkowników zapewnia 30% przychodów ARPU* 63,0 zł 20% użytkowników deklaruje gotowość do skorzystania z oferty multimedialnej MVNO (potencjalni abonenci) * ARPU tylko i wyłącznie z usług multimedialnych

MVNO MNI co dalej i kiedy ? Listopad (do połowy miesiąca) – start platformy technologicznej Listopad – start pierwszych brandów Telestar – brandy kontentowe oparte o model usług dodanych i multimedialnych Grudzień/Styczeń – start brandu konwergentnego adresowanego do abonentów telefonii stacjonarnej MNI Telecom (Pilicka Telefonia, Szeptel, dataCom) Styczeń – start kolejnych dwóch brandów własnych grupy MNI, oraz start dwóch brandów partnerskich Rok 2008 start kolejnych 6-8 brandów mobilnych

Dołączamy do nich

Dziękujemy za uwagę MNI mobile ul. Żurawia 8, Warszawa Tel , faks Warszawa, 30 października 2007