Kampanie społeczne działań strażniczych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Aktywny Kibic+ Działania Ministerstwa Sportu i Turystyki 21 października 2010.
Advertisements

Czym jest rzecznictwo? I dlaczego warto się w nie angażować?
Wsparcie dla organizacji pozarządowych w ramach Priorytetu V Dobre rządzenie PO KL (Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora) Ministerstwo Pracy.
ZADANIA DYREKTORA SZKOŁY/PLACÓWKI W NOWYM NADZORZE PEDAGOGICZNYM opracowanie: Władysława Tkaczyk st. wizytator.
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
Fundacja MaMa Działania na rzecz rodziny w organizacji pozarządowej.
Rozwój społeczności lokalnych
Kampania promocyjna rolnictwa ekologicznego
Filantropia korporacyjna w Polsce W Polsce 80% firm deklaruje zaangażowaniew działalność społeczną W 2008 roku firmy odliczyły od podatku darowizny na.
Ożywienie mechanizmów partnerstwa lokalnego poprzez realizację zadań Centrum Aktywności Lokalnej w Gminie Śrem Partnerzy: Gmina Śrem/Ośrodek Pomocy.
Plan komunikacji PO KL - założenia
Narodowa Strategia Spójności
Białe plamy na mapie wsparcia społeczeństwa obywatelskiego Na podstawie Mapy środków na wspieranie rozwoju społeczeństwa obywatelskiego.
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
PRAWA CZŁOWIEKA Sandra Naróg.
Program podniesienia jakości realizowany w Gimnazjum - Zespoły przedmiotowe analizują Testy na wejściu i wyniki egzaminu zewnętrznego - Dokonują ewaluacji,
Slajd początkowy z animacją, animacja uruchamia się automatycznie po włączeniu tryby prezentacji 1 1.
Co to jest AMNESTY INTERNATIONAL ?
Opracował J. Stryjkowski
UCHWAŁĄ NR 162/2006 RADY MINISTRÓW Z DNIA 25 WRZEŚNIA 2006 r.
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE Instytut Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu SPECJALNOŚĆ: PUBLIC RELATIONS.
Agata Blady, Komunikado PR,
Departament Analiz i Komunikacji Publicznej
Interactive Marketing Partner marketing
Olsztyńskie Centrum Organizacji Pozarządowych Strategia Rozwoju Organizacji Pozarządowych w Olsztynie rok.
OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY. Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska)
Czesław Noworol Narodowe Forum Doradztwa Kariery
UTWORZENIE SPÓJNEJ ANTYTERRORYSTYCZNEJ STRATEGII INFORMACYJNEJ
Projekt edukacyjny w gimnazjum
Korupcja.
STOWARZYSZENIE RODZICÓW NA RZECZ POMOCY SZKOŁOM PRZYJAZNA SZKOŁA.
GIMNAZJUM W PIECKACH Zebranie Rodziców 05. listopada 2010 r
ZAPROSZENIE do współpracy - skierowane do przedstawicieli administracji publicznej oraz organizacji pozarządowych tj. w szczególności: - pracowników samorządów.
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
O MÓWIENIE WYNIKÓW ANKIETY EWALUACYJNEJ PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD UCZESTNIKÓW PROJEKTU „E CHA E UROPY ” ORAZ OSÓB ZAINTERESOWANYCH DZIAŁANIAMI PROJEKTOWYMI.
Strategie komunikacji korporacyjnej
Reklama społeczna Co to jest?.
Contactis Power Dialer Obszary zastosowania Dla CC w których nie ma możliwości realizacji automatycznych akcji wychodzących lub realizuje się je ”ręcznie”
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu, 13 lipca Zasada przejrzystości Zasada braku tolerancji dla korupcji Zasada partycypacji społecznej Zasada przewidywalności.
Przygotowanie MŚP do realizacji ambitnych projektów i wdrażania innowacji w ramach PO Inteligentny Rozwój.
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Strategie e-marketingu i e-komunikacji JST
OGÓLNOPOLSKI PROJEKT „SEJM DZIECI I MŁODZIEŻY” Sesja XVIII Sandra Masłowska Przemysław Paszowski III Liceum Ogólnokształcące Im. Cypriana Kamila Norwida.
Tematy do wypracowania propozycji i wniosków. 1. Co można zrobić, by młodzi chętniej się angażowali się w życie społeczne? W czym leży problem? Jakie.
W ramach akcji Młodzi głosują: Uczniowie szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych przygotowują i przeprowadzają w swoich szkołach wybory, działania edukacyjne.
Strategia rozwoju PFWB Najważniejsze informacje Walne Zgromadzenie r.
L. Firma powstała w 2000 r. jako wydawca magazynu Aktivist, a przez kolejne 14 lat sukcesywnie wzbogacała swoje portfolio o kolejne brandy. Valkea Media.
Chcesz dołączyć do specjalności DZIENNIKARSTWO I PR? Zapisz się już dziś! Kontakt: dr Monika Grzelka lub pokój 303
Sektorowe Rady ds. Kompetencji Ocena Strategiczna Warszawa, 1 grudnia 2015 roku.
Pomorski System Wsparcia i Współpracy Organizacji Pozarządowych cele, narzędzie.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
II Kongres Polski Cyfrowej, Warszawa, 3 listopada 2015 r. Możliwości finansowania projektów w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych w Programie Operacyjnym.
Fundusz Inicjatyw Obywatelskich Konkurs FIO 2016 Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej Departament Pożytku Publicznego 1.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „PRACOWNIK 45+. PRZEŁAMYWANIE BARIER NA RYNKU PRACY”
1 Kampania edukacyjna „Moje konsumenckie ABC KUPUJESZ TO?” Prezentacja założeń Agnieszka Zawartko 2 marca 2006.
Jednym z największych problemów związanych z promocją organizacji pozarządowej jest wyasygnowanie środków na zaprojektowanie, hosting, domenę i aktualizowanie.
Konsultacje z zasadami dla Wrocławia Oktawiusz Chrzanowski, FISE>
WOLONTARIAT PRACOWNICZY SZANSA DLA NGO I BIZNESU.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
HOOP - Dzień Przytulania
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
Czym jest PAP? Projekt porusza kwestię partycypacji obywatelskiej młodych ludzi w mieście Poznań. Głównymi tematami projektu będzie zaangażowanie w politykę.
Deklaracje uczestnictwa w specjalności
Funkcja planowania.
Deklaracje uczestnictwa w specjalności
Projekty zrealizowane w ZS1
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Mierzenie rezultatów i wykorzystanie uzyskanych informacji w BZ
- Krajowe Repozytorium Obiektów Nauki i Kultury
Zapis prezentacji:

Kampanie społeczne działań strażniczych

Dlaczego, poza niektórymi wyjątkami, kampanii tego typu jest w Polsce realizowanych tak niewiele? Kampanie są bardzo kosztowne? Brak wiary w efektywność kampanii - organizacje wolą działać niż realizować kampanie? Jest mało organizacji strażniczych w Polsce?

Kampanie społeczne Zaplanowane działania polegające na komunikacji z wybranymi interesariuszami, przeprowadzane w sposób zaplanowany w określonym czasie, których celem jest wywołanie określonego stosunku do podejmowanego tematu społecznego i aktywizowanie grupy docelowej do działania. Efektywność kampanii powinna być mierzona poziomem zaangażowania grupy docelowej!

Programy, akcje, czy kampanie? Program Przeciw Korupcji – organizacje kontrolują polityków a nagłaśnia się działalność tych organizacji – wykorzystanie narzędzi reklamowych; Pisanie listów Amnesty International – zaproszenie do udziału jak największej ilości osób do pisania listów – wykorzystanie narzędzi – sprofilowanych - reklamowych; Rodzić po ludzku – zaproszenie kobiet do pisania listów i wypełniania ankiet – działania publicystyczne; Pieniądze publiczne dla organizacji pozarządowych na Mazowszu - projekt kierowany był bezpośrednio do organizacji pozarządowych – marketing bezpośredni; Dostępność nieodpłatnej pomocy prawnej – projekt skierowany do wąskiej grupy organizacji i instytucji zajmujących się pomocą prawną - marketing bezpośredni. Mapa Korupcji TI – media jako źródło informacji

Większość działań komunikacyjnych w Polsce w tym temacie: Informuje - o organizacji lub o konkretnych działaniach Edukuje – dostarczają wiedzy na temat problemu Eksponuje korzyści - z pożądanego zachowania Minimalizuje bariery - związane z pożądanym zachowaniem Jest zbyt mało kampanii, które dostarczają narzędzi do działania i partycypacji grup docelowych w kampanii!

Mówi się, że media nie są zainteresowane tematem Jest to idealny temat dla mediów, ale organizacje powinny wymyślać mechanizmy, które umożliwiają aktywne uczestnictwo czytelników/widzów/słuchaczy w akcjach, a efekty akcji (presja społeczna wywołana aktywnym udziałem grupy docelowej) powinny faktycznie wpływać motywująco na zmianę zaistniałej sytuacji.

Możliwe rozwiązania i perspektywy realizacji działań medialnych: Możliwość większej dynamiki działań - Większy udział ruchów konsumenckich – urynkowienie sektora publicznego Partnerskie projekty organizacji i mediów zarówno w sferze kontroli I i II sektora Media watchdoging Media obywatelskie - jako platforma działania w rękach czytelników/słuchaczy/widzów Kampanie 1% dla organizacji strażniczych

Więcej o kampaniach: www.kampaniespoleczne.pl