Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Advertisements

Informacje o projekcie
Informacje o projekcie
„E-podręczniki do kształcenia ogólnego”
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis Autorzy Dokumenty
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Przegląd Projektu Przedział wiekowy Cele
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Projekt TESTNET – połączenie testu wyboru i zasobów dydaktycznych WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność
MŁODY REPORTER WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Sale 3D: Serwer 1 Strona projektu Film - ankieta Serwer 2
E-nauczanie, czyli platforma edukacyjna.
e-Szkoła, szkołą z przyszłością
Poradnictwo zawodowe w resorcie edukacji w Polsce
Benefity dla Nauczycieli. Partners in Learning ( PIL ) Globalna inicjatywa Microsoft, obecna w 115 krajach, w 36 językach. Portal Partners in Learning.
Ocena jakości pracy Doradcy zawodowego CEN w Białymstoku.
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
Systemy zarządzania treścią CMS
Działalność Biblioteki Szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej
ETwinning narzędziem realizacji nowej podstawy programowej Warszawa, 18 marca 2010 Iwona Moczydłowska, MSCDN Wydział w Siedlcach Konferencja z okazji 5-lecia.
Projekt Szkoła z klasą 2.0 Edycja 2011/2012. Cele projektu Celem Programu jest promowanie wykorzystywania w nauczaniu nowoczesnych technologii informacyjno.
Technologia Informacyjno-Komunikacyjna
Aktywna edukacja.
dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa
ABC e-learningu.
Metodyka nauczania języka polskiego Wykład 2 Proces planowania w edukacji polonistycznej Dr Krzysztof Koc.
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU 2008 WIRTUALNY ŚWIAT TWORZYSZ TAKŻE TY
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Przygotowanie nauczycieli do prowadzenia zajęć edukacyjnych w ramach projektu Wstęp – zapoznanie z celami, uwarunkowaniami, realizacją i oczekiwanymi efektami.
Charakterystyka paprotników WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Informacje ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Przebieg zajęć
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
Projekty systemowe i konkursowe realizowane przez Ministerstwo Edukacji Narodowej na rzecz kształcenia zawodowego i ustawicznego Katowice, 29 października.
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
Biologia jako nauka WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Informacje ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Przebieg zajęć Powiązanie.
Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli.
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
Stacje uczenia się WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele Opis
PROGRAMY NAUCZANIA INNOWACJE PEDAGOGICZNE PROGRAMY AUTORSKIE
Iwona Moczydłowska 4 listopada 2011r. Blogi w nauczaniu języka obcego.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przewodnik nauczyciela Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przykłady prac i refleksje Zasoby internetowe.
Informacje na temat lekcji
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Technologia kształcenia zawodowego 3. Proces kształcenia
Informatyka – szkoła gimnazjalna – Scholaris - © DC Edukacja Tworzenie stron WWW w programie Microsoft FrontPage Informatyka.
TIK w szkole CYFROWA SZKOŁA.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2014/2015.
Zespół środków, czyli urządzeń (np. komputer, sieci komputerowe czy media), narzędzi (oprogramowanie) oraz innych technologii, które służą wszechstronnemu.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
E-Learning. Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na.
1 Szkoła Promuj ą ca Zdrowie. 2 Czynniki wpływające na zdrowie.
Ewaluacja w pracy nauczyciela
Doradztwo zawodowe jako ważny element planowania kariery zawodowej uczniów w obliczu wyzwań rynku pracy. Przykłady dobrych praktyk na podstawie projektów.
Zarządzanie projektami informatycznymi
Jak poprawić jakość kształcenia w obszarze Business Informatics
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
LearningApps.org Służy do tworzenia rozmaitych aplikacji: quizów, testów, krzyżówek i in. Do wykorzystania niemal w każdym przedmiocie nauczania „Gotowce”
Tworzenie stron WWW w programie Microsoft FrontPage
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
System opisu pluralistycznych podejść do języków i kultur (FREPA)
Zapis prezentacji:

Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego nauczyciela Przewodnik doradcy ds. rozwoju zawodowego nauczycieli Zasoby szkoleniowe Microsoft Office e-British History Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis Komputer wyposażony w aktywne łącze internetowe z przeglądarką internetową. Dokumenty AutorzyIwona Kaźmierczak, Radosław Kaźmierczak, Krzysztof Gruchała. Zespół Szkól – Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im. Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej

Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego nauczyciela Przewodnik doradcy ds. rozwoju zawodowego nauczycieli Zasoby szkoleniowe Microsoft Office e-British History Planowanie i zarządzanie działaniami nauczyciela Dokumenty umieszczone poniżej pomogą Ci zrozumieć kontekst tego przykładowego projektu edukacyjnego: Zaplecze i planowanie: Przedstawienie uwarunkowań zewnętrznych projektu edukacyjnego, jego genezy i celów oraz opis sposobów planowania i zarządzania projektem. Zdjęcia z klasy: Fotografie dołączone, aby lepiej oddać układ klasy i atmosferę panującą podczas realizacji projektu. Dokumenty

Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego nauczyciela Przewodnik doradcy ds. rozwoju zawodowego nauczycieli Zasoby szkoleniowe Microsoft Office e-British History Przykłady prac, opinie nauczycieli i uczniów Dokumenty umieszczone poniżej zawierają przykładowe prace oraz opinie nauczycieli i uczniów: Przykłady prac uczniów: Przykłady prac uczniów, powstałych w czasie uczestniczenia w tym projekcie edukacyjnym. Refleksje nauczycieli: Przemyślenia i komentarze nauczycieli uczestniczących w projekcie, w tym rady na temat wykorzystania go w przyszłości. Wrażenia uczniów: Komentarze uczniów dotyczące przebiegu zajęć. Dokumenty

Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego nauczyciela Przewodnik doradcy ds. rozwoju zawodowego nauczycieli Zasoby szkoleniowe Microsoft Office e-British History Materiały dydaktyczne Dokumenty umieszczone poniżej zawierają materiały dydaktyczne wykorzystywane do nauczania w tym projekcie edukacyjnym: Opis projektu dla ucznia: Przegląd wymaganych zadań. Zasoby Class Server: Pobierz materiały dydaktyczne w formacie Class Server. Dokumenty

Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego nauczyciela Przewodnik doradcy ds. rozwoju zawodowego nauczycieli Zasoby szkoleniowe Microsoft Office e-British History Ocenianie i standardy Dokumenty umieszczone poniżej zawierają kryteria oceny oraz standardy dla tego projektu edukacyjnego: Kryteria oceny: Przykłady punktacji i kryteriów oceny udostępnianych uczniom, aby pokazać jak projekt był oceniany. Powiązania ze standardami: Powiązanie celów dydaktycznych tego projektu ze standardami określonymi w podstawie programowej. Dokumenty

Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego nauczyciela Przewodnik doradcy ds. rozwoju zawodowego nauczycieli Zasoby szkoleniowe Microsoft Office e-British History Przewodnik nauczyciela Kliknij poniższe dokumenty, aby zapoznać się z tym projektem i utworzyć własny projekt w swojej klasie: Punkt wyjścia: Pytania, które należy mieć na uwadze zapoznając się z tym projektem. Stosowanie modelu WWK: Pytania do rozważenia przed przystąpieniem do realizacji projektu integrującego technologię, bazującego na tej Wirtualnej wizycie w klasie. Autentyczność oceny: Zrozumienie, że nadanie ocenianiu większej autentyczności może pomóc uczynić nauczanie bardziej znaczącym dla uczniów. Wdrażanie projektu: Pytania, które należy rozważyć na etapie wdrażania projektu edukacyjnego. Zanotuj swoje myśli: Dokument, w którym możesz zanotować swoje przemyślenia i komentarze dotyczące tworzonego przez ciebie projektu edukacyjnego. Dokumenty

Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego nauczyciela Przewodnik doradcy ds. rozwoju zawodowego nauczycieli Zasoby szkoleniowe Microsoft Office e-British History Przewodnik początkującego nauczyciela Kliknij poniższe dokumenty, aby zapoznać się z tym projektem i utworzyć własny projekt w swojej klasie: Punkt wyjścia: Pytania, które należy mieć na uwadze zapoznając się z tym projektem. Stosowanie modelu WWK: Pytania do rozważenia przed przystąpieniem do realizacji projektu integrującego technologię, bazującego na tej Wirtualnej wizycie w klasie. Autentyczność oceny: Zrozumienie, że nadanie ocenianiu większej autentyczności może pomóc uczynić nauczanie bardziej znaczącym dla uczniów. Wdrażanie projektu: Pytania, które należy rozważyć na etapie wdrażania projektu edukacyjnego. Zanotuj swoje myśli: Dokument, w którym możesz zanotować swoje przemyślenia i komentarze dotyczące tworzonego przez ciebie projektu edukacyjnego. Dokumenty

Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego nauczyciela Przewodnik doradcy ds. rozwoju zawodowego nauczycieli Zasoby szkoleniowe Microsoft Office e-British History Przewodnik doradcy ds. rozwoju zawodowego nauczycieli Kliknij poniższe dokumenty, aby zapoznać się z tym projektem i utworzyć własny projekt w swojej klasie: Punkt wyjścia: Pytania, które należy mieć na uwadze przeglądając ten projekt z podopiecznym. Stosowanie modelu WWK: Zagadnienia, które należy rozważyć podczas asystowania innym w tworzeniu projektu integrującego technologię, bazującego na tej Wirtualnej wizycie w klasie. Autentyczność oceny: Zagadnienia promujące zrozumienie, że ocenianiu należy nadać autentyczność, aby uczynić nauczanie bardziej znaczącym dla uczniów. Wdrażanie projektu: Pytania, które należy rozważyć na etapie wdrażania projektu edukacyjnego. Dokumenty

Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego nauczyciela Przewodnik doradcy ds. rozwoju zawodowego nauczycieli Zasoby szkoleniowe Microsoft Office e-British History Zasoby szkoleniowe Microsoft Office Kliknij poniższe linki, aby uzyskać dostęp do zasobów szkoleniowych zawiązanych z Microsoft Office i innych programów : Partnerstwo dla przyszłości - wieloletni program edukacyjny, który ma na celu upowszechnienie korzystania z nowoczesnych i legalnych rozwiązań informatycznych w polskich szkołach (strona w języku polskim). Microsoft Innovative Teachers - program, który umożliwia dostęp do najnowszych zasobów edukacyjnych, narzędzi rozwoju zawodowego oraz społeczności praktyków i ekspertów (strona w języku angielskim). Tutorials - zbiór szczegółowych instrukcji dotyczących tworzenia bogatych doświadczeń edukacyjnych wykorzystujących produkty i technologie firmy Microsoft (strona w języku angielskim). Lesson Plans - zestaw planów lekcji ze świetnymi pomysłami na wykorzystanie technologii w procesie nauczania i uczenia się (strona w języku angielskim). Office Tips for Teachers - zbiór pomysłów, jak wykorzystać możliwości programów MS Office w nauczaniu różnych przedmiotów (strona w języku angielskim).