opiekun grupy:Beata Winiarska

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
FOTO-ART Dzięki pozytywnemu rozpatrzeniu projektu FOTO-ART – PRACOWNIA NOWOCZESNYCH TECHNIK GRAFICZNYCH I FOTOGRAFICZNYCH w ramach programu wyrównywania.
Advertisements

Projekt eTwinning Szkoły Podstawowej nr 1 w Bolesławcu.
W bieżącym roku szkolnym przez okres 8 miesięcy szkoła realizowała projekt rozwojowy pt. Moje miasto, moje korzenie. Przeworsk zza obiektywu fotograficznego.
Stowarzyszenie Rodziców na Rzecz Pomocy Szkołom Przyjazna Szkoła.
przyjaźń ponad podziałami
Wydarzenie, jakiego jeszcze nie było!
Komputery pod ręką Jak zapewnić dostępność komputerów w szkole, zamiast zamykać je w pracowni Komputerowej ? 1.Na każdej długiej przerwie mógłby być dyżur.
Kleider machen Leute Zespół Oświatowy w Liniewie
KSIĘŻYC W OBIEKTYWIE mgr Kinga Janusz.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGRODNICZYCH W OSTROWIE
opiekun grupy:Beata Winiarska
Na lekcjach informatyki w gimnazjum
W poszukiwaniu ewolucji…
Co słychać Panie Darwinie?
CYBERPRZEMOC.
Cel programu: lepsze wykorzystanie w uczeniu i komunikowaniu się technologii informacyjno- komunikacyjnych.
PRAKTYCZNY PRZEWODNIK Czym jest przegląd portfolio? to jedno z wydarzeń towarzyszących IV Międzynarodowemu Festiwalowi Designu – Łódź Design Przegląd.
seksualizacji w mediach
PROJEKT EDUKACYJNY DZIECI HOLOKAUSTU
KORZYSTANIE Z TIK. KORZYSTAMY Z TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH NA PRZERWACH MIĘDZYLEKCYJNYCH.
technologii informacyjnej
Technologia informacyjna
Co to jest TIK?.
Poznajemy pulpit.
Warsztaty filmowe
Technologia informacyjna
Fotografia naszym życiem
POZNAJEMY NASZE MIEJSCE PRACY
SZKOŁA BLISKA MEMU SERCU
Sprawozdanie z projektu Mali Badacze realizowanego w klasach I-III Publicznej Szkoły Podstawowej nr 52 w roku szkolnym 2012/2013.
WALORY TURYSTYCZNE POLSKI
TECHNIK OCHRONY ŚRODOWISKA
opracowanie: Katarzyna Sielska, SP28 w Rybniku, nauczyciel informatyki
PROJEKT „Bez wody nie ma życia”
TWORZENIE KLASOWEGO KODEKSU 6B
W program Szkoła z klasą 2.0 wprowadziła nas nasza wychowawczyni p. K. Gasiorkiewicz, która jest koordynatorem tej akcji w naszej szkole. Na godzinie.
Tworzenie prezentacji multimedialnej w programie PowerPoint
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Debata szkolna
Publicznego Gimnazjum we Wróblewie
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Szkoła zapewnia uczniom dostęp do komputera, drukarki, skanera, aparatu cyfrowego, kamery i Internetu.
Mikroobserwatorium OBSERWOWANIE Z NASA.
Zawód Fotograf.
Dobre praktyki TIK. Dla kogo program? Program skierowany jest do wszystkich tych nauczycieli, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą.
KOMPUTER PRZYJACIEL CZY WRÓG ??.
PULPIT WINDOWS.
Alternatywy zawodowe po kierunku fototechnik: praca w filmie.
KINO Fotografie i grafiki: Fotolia.com.
Komputer w naszym życiu
KORZYSTANIE Z TIK. 1.Korzystamy z telefonów komórkowych na przerwach międzylekcyjnych.
Łączność pokoleń w sieci. Tylko z TIK!. Początek – szkolna debata Podczas debaty szkolnej uczniowie zaproponowali jeden z punktów kodeksu, który brzmiał:
prezentacja multimedialna
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Dlaczego mówi się o bezpieczeństwie w sieci ??? W naszej szkole każdy uczeń ma dostęp do komputera. Mimo to że komputer może być źródłem wielu pożytecznych.
Program Szkoła z klasą 2.0. W roku szkolnym 2012/2013 nasza szkoła po raz drugi zgłosiła swój udział w programie Szkoła z klasą 2.0.
Staraliśmy się, aby nasz temat przedstawić w ciekawy sposób. Na początku podzieliliśmy się zadaniami oraz tematami plakatów. Jednak musieliśmy najpierw.
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez: - Centrum Edukacji Obywatelskiej - i „Gazetę Wyborczą”. Od początku.
Opracowała: Kinga Szymanek nauczyciel ZSS nr 101 w Poznaniu
Technika pisania przyrodniczych prac naukowych
ALEKSANDER KŁODNICKI Koło TIK W zajęciach uczestniczy 15 uczniów, rozwijających swoje zainteresowania w obszarze nowoczesnych technologii.
Klaudia Kaszyca II Liceum Ogólnokształcące im. K. K
Zespół środków, czyli urządzeń (np. komputer, sieci komputerowe czy media), narzędzi (oprogramowanie) oraz innych technologii, które służą wszechstronnemu.
WARSZTATY nr 2. Temat: Jak można żyć od 10 lat w zamkniętym ekosystemie.
DEBATA SZKOLNA 20 grudnia 2010 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu.
Opiekunowie: Bożena Karwacka Adam Balon. Wykonywaliśmy zdjęcia Publikowaliśmy je na stronie SP1, UM.
Internet Zagrożenia związane z Internetem Autor: Damian Urbańczyk.
Lubię czytać!.
Konkurs Wydawnictwa Nowa Era PROJEKT Z KLASĄ 2013 r.
TECHNOLOGIA W ŻYCIU CODZIENNYM
Zaprojektowanie filmu z przygotowanych zdjęć. Photostory
Zapis prezentacji:

opiekun grupy:Beata Winiarska Prezentacja projektu "PODRÓŻE W CZASIE PRZED KOMPUTEREM" Gimnazjum w Okonku opiekun grupy:Beata Winiarska

Celem projektu było sprawdzenie, czy podróże w czasie w wykorzystaniem komputera są możliwe Dowody potwierdzające ten fakt przedstawiono m.in. w postaci przygotowanych prezentacji multimedialnych, których oglądanie pozwoli przenosić się w czasie Uczniowie na swoich WebFronter umieścili m.in.: Prezentacje obiektów przyrodniczych fotografowanych przez kilka miesięcy, Prezentacje aparatów fotograficznych, ubiorów, aut od najstarszych, Prezentacje, będącej osobistą wędrówką do dzieciństwa, Dowody pokazujące, że z zastosowaniem mediów można przenosić się w przyszłość, którą można wcześniej zaplanować, Dowody w postaci przykładów wykorzystania programów komputerowych do projektowania, czyli przenoszenia się w zaplanowaną przyszłość oraz programów modyfikujących rzeczywistość i informacji w Internecie ukazujących trwające badania naukowe dotyczące naukowego wyjaśnienia zjawiska podróży w czasie.

kliknij w nazwę, by zobaczyć szczegóły

PREZENTACJA PROJEKTU ”PODRÓŻE W CZASIE PRZED KOMPUTEREM”

W poszukiwaniach wykorzystano: Realizacja projektu było poszukiwaniem dowodów na potwierdzenie hipotezy, że podróże w czasie z zastosowaniem komputera są możliwe. Uczniowie pracowali w 3 przedziałach czasowych: przeszłość, współczesność i przyszłość. Wędrówkę w przeszłość odbyli w dziedzinach: techniki, natury, mody i życia osobistego. W poszukiwaniach wykorzystano: Literaturę Zasoby Internetu Wykonane przez siebie zdjęcia obserwowanym obiektom przyrodniczym Albumy z własnego dzieciństwa Rozmowy ze specjalistami w danej dziedzinie

TERAŹNIEJSZOŚĆ Do każdej chwili można kiedyś powrócić, pod warunkiem, że zostanie „zamrożona w czasie”. Procesu tego można dokonać poprzez wykonanie zdjęcia albo zapisanie chwil za pomocą kamery. Analizy, jak wygląda proces wywoływania zdjęć uczniowie dokonali podczas wizyty w zakładzie fotograficznym, na podstawie dostępnych filmów w Youtuobe, informacji zawartych w Internecie (prezentacja). Natomiast wszystko, co wiąże się z utrwalaniem obrazu za pomocą kamery uczniowie zobaczyli w studiu telewizji Gawex w Szczecinku (reportaż filmowy).

PODRÓŻ W PRZESZŁOŚĆ Na podstawie dostępnych materiałów źródłowych (literatura, Internet, własne albumy fotograficzne, zdjęcia wykonane obiektom przyrodnicznym w okresie kilku tygodni), przygotowano prezentacje. PowerPoint pokazują zmiany zachodzące w czasie, w dziedzinach: Techniki-pokaz aparatów fotograficznych od najstarszych (prezentacja aparatów, zegarów, rowerów, motorów, telefonów, historia telefonii) W świecie mody (prezentacja) W świecie przyrody (prezentacja) Świat swojego dzieciństwa (prezentacja)

PODRÓŻ W PRZYSZŁOŚĆ Dowody na możliwość podróżowania z zastosowaniem multimediów w przyszłość przedstawiono z wykorzystaniem programów komputerowych do projektowania, czyli przenoszenia się w zaplanowaną przyszłość oraz programów modyfikujących obraz (prezentacja). Naukowy punkt widzenia przeanalizowany został na podstawie czasopism naukowych i filmów przygotowanych przez badaczy tej dziedziny (zamieszczono je na WebFronter uczestników).