Autorzy pakietu: mgr Małgorzata Zawilińska mgr Tomasz Mikołajczyk

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
Advertisements

Informacje o projekcie
Autor pakietu Alicja Kwaśny Szkoła Podstawowa w Okonku 2006 rok
Pakiet edukacyjny do lekcji biologii dla gimnazjum
Pakiet edukacyjny do lekcji MOJA OJCZYZNA
Autor pakietu : Nina Włodarczyk
Autor pakietu Marta Trębska
WIELOŚCIANY FOREMNE CZYLI BRYŁY PLATOŃSKIE
Biblioteka w Szkole Podstawowej Nr 9 Dzierżoniów
Pakiet edukacyjny do lekcji Gdzie i kiedy toczy się akcja „Zemsty”?
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
C.a.R.Metal czyli Cyrkiel i Linijka
Bryły platońskie.
STOP.
Aktywna edukacja.
Gimnazjum w Okonku 2008 Wyrównywanie szans edukacyjnych.
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU 2008 WIRTUALNY ŚWIAT TWORZYSZ TAKŻE TY
Założenia PROJEKTU
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
C.A.R.Metal czyli Cyrkiel i Linijka
Sposoby archiwizacji zajęć dydaktycznych
Charakterystyka paprotników WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Informacje ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Przebieg zajęć
MGR INŻ. ARTUR RÓŻAŃSKI pracownia10 komputerów Od 2000 administracja 6 komputerów 2002 Pracownia internetowa w każdej szkole 10 komputerów 2006.
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
Wykorzystanie pracowni otrzymanej z funduszy EFS.
Oferta na rok szkolny 2007/08 Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów.
Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli.
WebQuest Zajęcia Techniczne Wielościany foremne
TIK w szkole podstawowej
SZKOŁA GIMNAZJUM NR 8 BYTOM
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Autorzy pakietu: mgr Małgorzata Zawilińska mgr Tomasz Mikołajczyk
Stacje uczenia się WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Sieć Internet jako źrodło wiadomości o sztuce..
Wykorzystanie Technologii Informacyjnej
Jak wykorzystujemy technologię informacyjną w procesie dydaktyczno – wychowawczym w kształceniu zintegrowanym?
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Z KLASĄ ..
8 września 2014 autor: Joanna Dembowa
Pieszy - uczestnikiem ruchu drogowego Edyta Górska
Wielościany platońskie i archimedesowe
Propozycje form szkoleniowych WOM dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie na rok szkolny 2014/2015.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
„Otwarta droga ku przyszłości
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
Centrum multimedialno - ekologiczne iEKO To innowacyjny pomysł aby przenieść edukację ekologiczną w strefę on-line. Nowe ławki, wygodne krzesła to dopiero.
Program Szkoła z klasą 2.0. W roku szkolnym 2012/2013 nasza szkoła po raz drugi zgłosiła swój udział w programie Szkoła z klasą 2.0.
Technologia kształcenia zawodowego 6. Kształcenie modułowe1 6. Idea, organizacja i technologia kształcenia modułowego 1. Podstawy teoretyczne, założenia.
Technologia kształcenia zawodowego 3. Proces kształcenia
Przygotowaliśmy: -praktyczne narzędzia dla nauczycieli: -ramowy plany pracy wychowawczej, -ramowy program zajęć pozalekcyjnych, -scenariusze lekcji,
Dzie ń Bezpiecznego Internetu 2016 pod has ł em: „ Lepszy Internet zale ż y od Ciebie”
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I litery i sylaby 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa I liczymy do 8 1 godz. lekcyjna.
Opis graniastosłupa. Siatka graniastosłupa.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Analiza wyników ankiety „Internet wsparcie czy zagrożenie ” oprac. Beata Zdrojewska, Magdalena Mike-Roczek.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I segregacja śmieci 1 godz. lekcyjna.
Warszawa, 3 marca 2011 Małgorzata Rostkowska. Tegoroczne hasło – „Internet to więcej niż zabawa. To Twoje życie”– „Internet to więcej niż zabawa. To Twoje.
20 LUTY 2016 GIMNAZJUM NR UCZ I UCZ SIĘ Z TIK – WYKORZYSTUJEMY TECHNOLOGIĘ NA LEKCJACH 2. PRZESTRZEGAMY ZASAD NETYKIETY 3. RESPEKTUJEMY PRAWA AUTORSKIE.
Pilotażowe wdrażanie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach Pilotaż skierowany jest do każdej szkoły, która chce.
TIK w szkole.
Science in English Innowacyjne nauczanie języka angielskiego
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I – III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH DOBRY START PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W JORDANOWIE ŚLĄSKIM.
Technologia informacyjna wspomagająca edukację
Zapis prezentacji:

Autorzy pakietu: mgr Małgorzata Zawilińska mgr Tomasz Mikołajczyk Pakiet edukacyjny do lekcji Wielościany foremne czyli bryły platońskie. Autorzy pakietu: mgr Małgorzata Zawilińska mgr Tomasz Mikołajczyk

Wprowadzenie Temat zajęć: Wielościany foremne czyli bryły platońskie. Klasa: III gimnazjum. Czas realizacji: 1 godzina lekcyjna. Miejsce w planie kształcenia: Lekcja dodatkowa, wprowadzająca wiadomości ponadprogramowe, do zajęć, dotyczących wielościanów. Przygotowanie uczniów do zajęć: wiedza i umiejętności: wielościany, wielokąty foremne, siatki wielościanów; pomoce: komputer, drukarka, nożyczki, papier, blok techniczny. Autorzy: Mgr Małgorzata Zawilińska – nauczyciel kontraktowy matematyki w Gimnazjum w Okonku, Mgr Tomasz Mikołajczyk – nauczyciel mianowany matematyki w Gimnazjum w Okonku

Spis dokumentów Analiza podstawy programowej kształcenia ogólnego dla gimnazjów, pod kątem odniesień do technologii informacyjnej. Scenariusz lekcji matematyki „Wielościany foremne czyli bryły platońskie”.

Materiały dydaktyczne Prezentacje: Prezentacja „Wielościany foremne czyli bryły platońskie”. Inne materiały: Strona internetowa – załącznik do scenariusza zajęć. Plik z siatkami wielościanów foremnych. Plik z tabelą do wypełnienia, dotycząca brył platońskich.

Bibliografia Wykorzystane strony internetowe www.men.gov.pl www.wsip.com.pl www.korthalsaltes.com www.wikipedia.pl

Ciekawe adresy w Internecie www.interklasa.pl www.profesor.pl www.wsipnet.pl www.matematyka.org www.eduforum.pl www.eduseek.pl www.gimnazjum.pl www.szkola.net