Testy semestralne w naszej szkole!

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ELEMENTY OCENIANIA KSZTAŁTUJĄCEGO
Advertisements

Plan lekcji.
LEKTORATY.
Egzamin maturalny w 2012 roku.1 Egzamin maturalny w 2012 roku Warszawa,12 września 2012 r.
Analiza wyników konkursów przedmiotowych
Jaki personel zatrudniamy a jaki byśmy chcieli?
ZNACZENIE ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA EFEKTYWNOŚCI PRACOWNIKA
Nauka szkolna - problem dziecka czy rodzica?
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Zajęcia w ramach projektu NTUE.
Natalia Bocheńska Klasa II B. Rok 2005/2006
Pracownia Ewaluacji Jakości Kształcenia
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
PRZEDMIOT EWALUACJI SZCZEGÓŁOWE WARUNKI I SPOSOBY OCENIANIA WEWNĄTRZSZKOLNEGO Opracowanie: mgr M. Kwartnik (koordynator), mgr B. Buzdygan, mgr.
Aneks do WSO W roku szkolnym 2013/2014 na lekcjach chemii uczniowie będą oceniani w oparciu o system średniej ważonej.
Egzamin gimnazjalny od roku 2012 Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Egzamin gimnazjalny – zasady r.szk. 2013/14
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Marek Białoń Witold Naglik
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Zarządzenie Nr 2 /2012 Podlaskiego Kuratora Oświaty z dnia 2 stycznia 2012 r. w sprawie ustalenia terminów i zasad rekrutacji do gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych.
Zasady rekrutacji do XLVI Liceum Ogólnokształcącego im
Wewnątrzszkolny system oceniania
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
„Szkolne Centrum Nauki”
1 Pracownia Egzaminów Gimnazjalnych OKE w Krakowie.
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy.
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
PODSUMOWANIE I SEMESTRU ROKU SZKOLNEGO 2013/2014
JEST TYLE MOŻLIWOŚCI TA PREZENTACJA POMOŻE CI WYBRAĆ NAJLEPSZĄ
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Matura 2011 Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007r. (Dz.U. nr 83, poz. 562 z późn. zm.)
Matura Informacje odnośnie zdania matury. Matura Faza wprowadzająca (10. klasa) Faza wprowadzająca (10. klasa) Faza kwalifikacyjna (11./12. klasa) Faza.
Ocenianie Kształtujące
Egzaminy pisemne Niemiecki (180 Min) Matematyka (135 Min) Pierwszy język obcy ( angielski) (45 Min)
NOWA FORMUŁA SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
Uprawnienia laureatów i finalistów olimpiad przedmiotowych oraz laureatów konkursów przedmiotowych Warszawa, 22 kwietnia 2014 r.
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
Nowe technologie w edukacji
XIII LO semestr I do r. Wystawienie przewidywanych ocen semestralnych r. Poinformowanie rodziców o przewidywanych ocenach semestralnych.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE OK
Najlepsi czytelnicy w historii szkoły 1965/66 - Mirosław Twardy VIII g 1966/67 - Katarzyna Gąsior VIII 1967/68 - Marta Ziarko I a 1968/69 - Elżbieta Sarek.
Mikroekonomia A Ćwiczenia nr 1.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
1 Egzamin maturalny i zawodowy w 2015 roku podstawowe informacje Egzamin maturalny i potwierdzający kwalifikacje zawodowe – technik informatyk w 2015 roku.
Oceny cząstkowe (z prac klasowych, sprawdzianów, kartkówek, itd
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKAJI NARODOWEJ w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania.
Elementy geometryczne i relacje
LO ŁobżenicaWojewództwoPowiat pilski 2011r.75,81%75,29%65,1% 2012r.92,98%80,19%72,26% 2013r.89,29%80,49%74,37% 2014r.76,47%69,89%63,58% ZDAWALNOŚĆ.
Wyniki ankiety przeprowadzonej na III roku FG/SN cykl kształcenia Olsztyn, Listopad 2014.
Sprawdzian szóstoklasisty
ŚREDNIA WAŻONA SZKOŁA PODSTAWOWA W LIGOCIE
FIZYKA KLASA I F i Z Y k A.
Egzamin gimnazjalny Na podstawie § 32 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
Egzamin gimnazjalny kwietnia – część humanistyczna
Informacja o wynikach sprawdzianu i egzaminu w publicznych szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach (dla których organem.
SPRAWDZIAN OD ROKU SZKOLNEGO 2014/15 Odbędzie się 1 kwietnia 2015 roku.
Rok szkolny 2015/2016.  Termin egzaminu gimnazjalnego  ● część humanistyczna ◦ Historia i wosgodz. 9:00 ◦ Język polskigodz. 11:00  ● cześć.
Ocenianie Kształtujące
Jak pomóc dziecku w nauce. pedagog: Halina Gromek
Zasady uczęszczania na lektoraty języków nowożytnych w Szkole Językowej Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu Prezentacja dla Studentów I roku Psychologii.
Zasady uczęszczania na lektoraty języków nowożytnych w Szkole Językowej Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu dla studiów licencjackich.
PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA
Technologia informacyjna
Uprawnienia laureatów i finalistów olimpiad przedmiotowych oraz laureatów konkursów przedmiotowych Warszawa, 22 kwietnia 2014 r.
INFORMACJE O EGZAMINIE GIMNAZJALNYM DLA RODZICÓW ROK SZKOLNY2017/2018
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018/2019.
Wewnątrzszkolne Ocenianie
Zapis prezentacji:

Testy semestralne w naszej szkole!

Jak to działa? Zawsze pod koniec semestru piszemy testy semestralne. Testy te obejmują zakres materiału z całego półrocza (roku). Gdy kończymy pierwszy semestr - piszemy test matematyczno-przyrodniczy i humanistyczny. Jednak na koniec roku dochodzi nam język obcy, w którego skład wchodzi angielski i drugi język obcy, który wybraliśmy na początku naszej edukacji w tej szkole (niemiecki, francuski).

Jak to jest rozplanowane w tym roku? 08.01.2007 - semestralny z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych I sem. 09.01.2007 - semestralny z przedmiotów humanistycznych I sem. 31.05.2007 - semestralny z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych II sem. 01.06.2007 - semestralny z przedmiotów humanistycznych II sem. 04.06.2007 - roczny z języka angielskiego 05.06.2007 - roczny z drugiego języka obcego

Po co to jest Testy te, są mają na celu pokazać nauczycielom, czego się nauczyliśmy przez ostatni semestr (rok). Testy mają również pomóc nauczycielom w wystawieniu oceny semestralnej bądź końcowej. Testy mają duży wpływ na ocenę końcową! Więc trzeba je dobrze napisać.

Kto to przygotowuje? Testy najczęściej są opracowywane przez nauczycieli danego przedmiotu. Nauczyciele spotykają się i omawiają, co ma być zawarte w teście i próbują go stworzyć. Zrobienie takiego testu wymaga długotrwałej pracy, aby wszystko było dobrze skomponowane.

Kto to musi sprawdzać? Po napisaniu testu nauczyciele przedmiotów sprawdzają, każdy swoją część (testową i otwartą). Najczęściej sprawdzenie takiego testu zajmuje około tygodnia. „Dobrze, że to tyle trwa, to nie trzeba się stresować wynikiem i oceną”. Po sprawdzeniu dostajemy nasze testy i wtedy jest płacz, radość bądź rozczarowanie.

Co dają nam takie testy? Takie testy przede wszystkim dają uczniom informację o tym nad czym muszą jeszcze popracować, bądź co doszlifować. Dla niektórych taki test jest stresem, a dla niektórych nic nie znaczy. Sprawdzanie nas tymi testami często mobilizuje do lepszej i pracy na lekcjach.

Kto pomaga nam w powtórzeniu do tego testu? Nauczyciele chcą, aby dobrze poszły nam testy, więc dają nam materiały powtórzeniowe. Nauczyciele zawsze mówią, że test będzie z całego roku szkolnego lub semestru, a tak naprawdę robią nam z paru ostatnich najważniejszych lekcji. Więc czasami nie ma co się stresować, bo może pójść bardzo dobrze.

Jak wygląda pisanie testu? Tego dnia przychodzimy na godzinę 8:00 i piszemy 120 minut. Każdy z nas siedzi z kolegą, bądź koleżanką z innej klasy ( piszą inne testy). Kiedy piszemy porządku pilnują nauczyciele, którzy są wyznaczeni do danej klasy.

matematyczno-przyrodniczy Skala oceniania testu matematyczno-przyrodniczy 0%-34% niedostateczny 35%-50% dopuszczający 51%-75% dostateczny 76%-85% dobry 86%-95% bardzo dobry 96%-100% celujący

Cd. Humanistyczny 0%-49% niedostateczny 50%-62% dopuszczający 76%-87% dobry 88%- 95% bardzo dobry 96%-100% celujący

Agnieszka Wiśniewska klasa 2a ***Koniec*** Prezentacje wykonała Agnieszka Wiśniewska klasa 2a