Podsumowanie głównych założeń projektu Enable i wnioski z jego realizacji Prezentowane przez:Gillian Broadhead.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Agile w praktyce, czyli jak to robimy naprawdę
Advertisements

"Jak skutecznie zatrudniać i ukierunkować pracowników w przedsiębiorstwie !" … By Rafał Rejzerewicz.
„Kluczowa rola gminy w aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych”
CADSES – main features of the programme CADSES – główne założenia programu Katowice, Ministerstwo Gospodarki i Pracy Krajowy Punkt Kontaktowy Interreg.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE
HUMAN PERFORMANCE IMPROVEMENT
Coaching dla innowacyjnych firm
Partnerska Współpraca Szkół Językowy Projekt Comeniusa pt. Wpływ kultury narodowej na kształtowanie się relacji rodzinnych w krajach zjednoczonej Europy.
Zarządzanie projektami partnerskimi
1 Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwo Gospodarki i Pracy Założenia Planu Oceny Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój.
INFORMACJA I PROMOCJA Kwiecień 2004 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Leśny Krąg Naturalna Przedsiębiorczość w Leśnym Kręgu.
Proces zjednoczenia się osób, grup, instytucji, państw. Tworzenie z nich jednego, jednolitego organizmu, który później wspólnie współpracuje. Integrowanie.
SZKOLNA TELEGAZETA. Debata Recepta na demokrację w szkole W naszej szkole w dn odbyła się debata pt.: Recepta na demokrację w szkole. Na debatę
Program Comenius Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie się przez całe życie Europejska Baza Produktów (European Shared Treasure)
FUNDAMENTY PRACY W ZESPOLE
C omenius Partnerskie Projekty Szkół Zadania koordynatora oraz organizacja mobilności Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie.
1 Zasada równości szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy Mikołajki, lutego 2010 r. Bartosz Szurmiński – Kierownik Zespołu ds. Informacji i Promocji.
Centrum Rozwoju Regionalnego RCz Vinohradská 46, Praha 2 | tel.: | fax: | | INTERREG.
J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Co trzeba określić? Cel projektuCel projektu – czemu projekt na służyć? Co chcemy osiągnąć dzięki rezultatom projektu?
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Planowanie działań.
Zarządzanie zmianami w systemie bezpieczeństwa - rozwiązania Check Point i partnerów OPSEC dr inż. Mariusz Stawowski
Nowości w programie Comenius C omenius Regio Partnerskie Projekty Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie się przez całe życie.
MIASTA – PARTNERZY PROJEKTU Płock – Miasto (Partner) wiodący + lider bloku tematycznego Włocławek, Elbląg – Partner projektu – lider bloku tematycznego.
PRZEWODNIK WDRAŻANIA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI
JAK OSIĄGAĆ CELE? „Żaden wiatr nie jest dobry dla statku, który nie wie, gdzie chce dopłynąć” Seneka.
Prowadzenie spotkań Przygotowanie agendy.
Jak przygotować ucznia do matury z matematyki
Szkolenia, Coaching, PR.
Dla migrantów czytanie i omawianie przeczytanego materiału spełnia szereg ważnych funkcji – to znany i skuteczny instrument integracji, który idealnie.
Budowanie partnerstwa Halina Siemaszko W prezentacji wykorzystano materiały Fundacji Partnerstwo dla Środowiska.
7. Edycja konkursu Raporty Społeczne 2013 (podstawowe dane)
Działania na zbiorach ©M.
Stacje uczenia się WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Silne czy słabe Partnerstwa? Irena Krukowska-Szopa Anna Jarzębska Przemyśl,
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Kapitał społeczny wsi pomorskiej: wyniki badań
Przedstawienie działań naszej grupy w czasie projektu.
Wizyta studyjna w Lizbonie - projekt PL1-ESF Jakość nadzoru pedagogicznego i pracy szkoły w programie Zagraniczna Mobilność szkolnej kadry.
ROLA DYREKTORA SZKOŁY W MIĘDZYNAROWYM PROJEKCIE WSPÓŁPRACY SZKÓŁ KONFERENCJA 5 LISTOPADA 2010.
Ewaluacja konferencja 11 czerwca 2014 RODN „WOM” w Katowicach.
Projekt Bioróżnorodność to także MY. O Fundacji Od 2009 roku budujemy społeczność zaangażowaną w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Bezpieczeństwo w Internecie.
Podstawy zarządzania projektami Karta projektu
W sieci dla dzieci. Problemy udostępniania cyfrowych zasobów kultury młodym i najmłodszym użytkownikom Dorota Grabowska, Małgorzata Kisilowska Instytut.
Zarządzanie partnerstwem z wykorzystaniem zasad dotyczących współpracy w zespołach wirtualnych/ rozproszonych. Włodawski Obszar Funkcjonalny Gmina Miejska.
Tytuł projektu: Partnerstwo Nyskie 2020 – dialog między Partnerami Nazwa partnerstwa: Partnerstwo Nyskie 2020 Podmiot zgłaszający: Gmina Nysa.
1 Wnioski z konkursu dla JST dot. rozwoju miast, finansowanego ze środków MF EOG.
Warszawa, Forum konserwatorskie Białystok 2011.
Umowa o Partnerstwie na rzecz Rozwoju - założenia Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwo Gospodarki i Pracy.
Generator wniosków o dofinansowanie LSI MAKS2 Olsztyn,
MODUŁ 1 TEMAT 2 POZIOM 2 Współpraca z różnymi osobowościa mi.
Moduł 5 Temat 1 Poziom 1 Dzielenie się pomysłami.
Podstawowe informacje o projekcie Nazwa projektu: „Europejskie kompetencje i jakość kształcenia osób dorosłych w dobie globalizacji” Okres realizacji:
Forum Poszukiwania Partnerów Olsztyn, 13 czerwca 2017
WYJAZDY INDYWIDUALNE UCZNIÓW
PLANOWANIE I PODEJMOWANIE DECYZJI
Projekt współfinansowany w ramach programu Unii Europejskiej Erasmus+
Program eTwinning Planowanie projektów
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ PODCZAS ZARZĄDZANIA SWOIM CZASEM
„Metodologia Zarządzania Cyklem Projektu (PCM) — klucz do sukcesu
Program eTwinning Planowanie projektów
z uwzględnieniem uczniów z zaburzoną komunikacją językową
[Nazwa projektu] Analiza zamknięcia
SYSTEMY ERP Piotr Stępniewski.
UCZNIOWIE JEZUSA Po tym wszyscy poznają, żeście uczniami moimi,
Nowoczesna edukacja z wykorzystaniem technologii
KOMÓRKA Web Quest przeznaczony jest dla uczniów gimnazjów. Jego celem jest zwiększenie zainteresowania uczniów biologią i pozyskiwaniem nowych informacji.
Zapis prezentacji:

Podsumowanie głównych założeń projektu Enable i wnioski z jego realizacji Prezentowane przez:Gillian Broadhead

Poznaj swoich partnerów Znalezienie punktów wspólnych Wzajemne poznawanie się Zrozumienie różnic kulturowych w różnych krajach partnerskich Wyznaczenie środków komunikacji

Ustalenie procedur Przewodnik współpracy ponadnarodowej Proces zawierania umów Raportowanie finansowe Zrozumienie Pakietów Pracy: Co zamierzamy zrobić? Przedziały czasowe Rezultaty

Regularny kontakt i współpraca Zbiór dokumentów Zasady edytowania wspólnych dokumentów Ciągłe dzielenie się informacjami

Upowszechnianie i Wpływ projektu Dzielenie się projektem od 1 dnia jego działania Zaangażowanie osób z grupy docelowej w działania w projekcie Zapewnienie zrównoważonego rozwoju projektu Chwalenie się rezultatami projektu

Czego się nauczyliśmy Potrzeba dużo czasu by w pełni zaangażować grupy docelowe Bardzo ważne jest prowadzenie dokładnej ewidencji działań w projekcie Ułatwianie sobie raportowania przez przemyślane prowadzenie projektu Bardzo ważne jest trzymanie się wyznaczonych na początku ram czasowych

A wreszcie… Baw się dobrze Bądź dumna/dumny z Twoich dokonań w projekcie