Języki obce online - oczami studentów WSG.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO Z JĘZYKA NOWOŻYTNEGO ROK SZKOLNY 2009/2010.
Advertisements

Katarzyna Szypuła-Sajon
Nowa” Matura 2015 Języki obce
Czy uważasz, że na I roku studiów licencjackich powinna być obowiązkowa indywidualna lektura grecka w oryginale?
LEKTORATY.
Podczas sprawdzianu badano umiejętności z następujących obszarów:
NOWA MATURA Z JĘZYKA ROSYJSKIEGO
(na podstawie badań ankietowych)
Jakie strategie podczas czytania polskiego hipertekstu stosują uczący się języka polskiego jako obcego?
Wykorzystanie Platformy Moodle w dydaktyce języków obcych
Zaangażowanie wielu jednostek Studium Języków Obcych Ośrodek Nowych Technologii Edukacyjnych Wieloetapowość prac Tworzenie treści Obróbka metodyczna Obróka.
Izabella Bednarczyk Justyna Jonatowska
SEMINARIUM Dominika Goltz-Wasiucionek
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Kształtowanie motywacji pracowników
Pracownia Ewaluacji Jakości Kształcenia
Projektowanie programów studiów
E-learning czy kontakt bezpośredni w szkoleniu nowych użytkowników bibliotek uczelni niepaństwowych? EFEKTYWNOŚĆ OBU FORM SZKOLENIA BIBLIOTECZNEGO W ŚWIETLE.
Nowoczesne metody wsparcia rozwoju studentów w zakresie nauk ścisłych w praktyce Studium Kształcenia Podstawowego Politechniki Wrocławskiej dr inż. Krzysztof.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2009/2010 Maków GIMNAZJUM ŚWIĘTEGO WOJCIECHA W MAKOWIE Hanna Głuszek Krystyna Strzemińska.
Monitoring Plus Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Priorytet 2 - Wzmocnienie rozwoju zasobów.
Jak ubiegać się o pracę Opis warsztatów dla nauczycieli – członków Klubu Przedsiębiorczych Nauczycieli IMPULS.
Metody i narzędzia pracy na platformie Moodle Tomasz Andrzejczak.
Oxford Business Unit consulting i szkolenia OXFORD Business Unit Sp. z o.o., tel/fax: , , site:
OCENIANIE PREDYSPOZYCJI DO NAUKI PRZEZ INTERNET
Nowoczesne formy kształcenia w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie.
RAPORT KOŃCOWY Z EWALUACJI PROJEKTU DOBRE PRAWO – DOBRE RZĄDZENIE.
Analiza ankiety ewaluacyjnej I edycji Konkursu Angielsko – Niemieckiego GIMNAZJALNY POLIGLOTA rok szkolny 2012/2013.
Informatyczny system edukacyjny do przedmiotu „Multimedia”
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
MATURA 2007 raport ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
Analiza wyników sprawdzianu ‘2013
EGZAMIN MATURALNY Wybór języka obcego zdawanego jako obowiązkowy.
Title Slide 1 It starts with you
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego w części humanistycznej
Raporty semestralne dotyczące efektywności wdrażanych programów nauczania.
EWALUACJA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA – DANE ZBIORCZE Rok akademicki 2012/2013 Semestr letni.
PROGRAMY NAUCZANIA INNOWACJE PEDAGOGICZNE PROGRAMY AUTORSKIE
Praktyki zawodowe na kierunku FIZJOTERAPIA w roku akademickim 2012/2013.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
Badanie losów absolwentów Wydziału Nauk o Żywności ANKIETA SATYSFAKCJI – bezpośrednio po studiach wypełniana VI – X 2013 Warszawa, 2014 Biuro Karier i.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Das Deutsche Sprachdiplom Niemiecki Dyplom Językowy
PRZYSPOSOBIENIE BIBLIOTECZNE ON-LINE Z doświadczeń e-learningu na Uniwersytecie Warszawskim Maria Wilkin, Marcin Skład Centrum Otwartej i Multimedialnej.
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego z języków obcych 2008.
Sprawdzian z języka angielskiego w klasie szóstej
STUDENCKICH SŁÓW KILKA O NAUCZANIU W JĘZYKACH OBCYCH Walery Stasiak Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego.
NIE TYLKO KOMPETENCJE JĘZYKOWE
STUDENCKICH SŁÓW KILKA O NAUCZANIU W JĘZYKACH OBCYCH Walery Stasiak Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego Kształcenie w językach obcych.
Sprawdzian szóstoklasisty
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" PIOTR TKACZ Studium e-Learningu Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Kazimierz Wiatr, Marek Kwaśniewski, Maria Wielgus ACK CYFRONET AGH Iwona Wendel Urząd.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Łukasz MULDNER-NIECKOWSKI, Agnieszka ZAGÓRSKA, Maria MANIA, Piotr SZMYD, Jarosław SIKORA.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Andrzej Syguła, „Metoda warsztatu w nauczaniu informatyki z wykorzystaniem platformy.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Anna DRZEWIŃSKA „Nauczyciele i uczniowie jako uczestnicy procesu uczenia się wykorzystywania.
Ewaluacja jakości kształcenia – dane zbiorcze Rok akademicki 2012/2013 Semestr zimowy Dr Agnieszka Pawlak, Zakład Nauk o Rodzinie UM Dr Paweł Przyłęcki,
Wydział Ekonomii, Zarządzania i Turystyki ul. Nowowiejska Jelenia Góra.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Podstawowe informacje o egzaminie ósmoklasisty
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Zasady uczęszczania na lektoraty języków nowożytnych w Szkole Językowej Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu Prezentacja dla Studentów I roku Psychologii.
Wstęp do badań społecznych i politologicznych I
Zasady uczęszczania na lektoraty języków nowożytnych w Szkole Językowej Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu dla studiów licencjackich.
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego – język obcy nowożytny.
Absolwent UwB jako pracownik.
Zapis prezentacji:

Języki obce online - oczami studentów WSG. Jolanta Zygnerska-Hajduk

Co i jak oceniać? standardy, koncepcja, zadania, materiały zastosowane dla narzędzia internetowego efekty dydaktyczne i skuteczność dla pojedynczego studenta, grupy studentów nakład i jakość pracy (szkolenia lektora i studenta, organizacja pracy, zaangażowanie lektora i studenta, grupy lektorów i studentów )

Co i jak oceniać? opinie i poziom satysfakcji lektora i studenta efekty ekonomiczne skala i kryteria narzędzia (ankieta, wywiad, automatyczne raporty)

Zakres pytań ankieta on-line WSG

Zakres pytań ankieta WSG organizacyjne metodyka techniczne koncepcja kursu skuteczność forma i rok studiów elementy składowe i treści praca studenta i lektora dostęp do platformy płeć zadania obowiązkowe stopień trudności problemy techniczne język obcy materiały uzupełniające odpowiedź zwrotna nawigacja kursu profil języka linki dostępność czasowa info na e-mail poziom języka struktura modułów wielokrotność wykonywania zadań praca administratora grafika wpływ na umiejętności

Liczba badanych ankieta WSG 2009 ankieta online 1261 studentów 5-6h semestr 10-12h r.a.

Rok studiów ankieta WSG

Badany język obcy ankieta WSG

Profil języka obcego ankieta WSG

Poziom języka obcego ankieta WSG

Czy zasady pracy na platformie zostały określone jasno i zrozumiale?

Czy lektor reagował na zgłaszane błędy i uwagi?

Jak oceniasz instrukcje i polecenia? (skala 5-1)

Jak oceniasz gramatykę? (skala 5-1)

Jak oceniasz słownictwo? (skala 5-1)

Jak oceniasz czytanie? (skala 5-1)

Jak oceniasz materiały uzupełniające? (skala 5-1)

Elementy składowe i treści (skala 5-1)

Struktura modułów i szata graficzna

Jak oceniasz linki do stron www?

Czy dostęp czasowy do zadań był zgodny z ustaleniami?

Jak oceniasz stopień trudności materiałów?

Jak oceniasz odpowiedź zwrotną po wykonaniu zadań?

Czy możliwość wielokrotnego wykonywania zadań to dobre rozwiązanie?

Czy wykonywane zadania miały wpływ na twoją znajomość języka?

Czy ta metoda zwiększa skuteczność uczenia się języka?

Moje umiejętności vs skuteczność BL

Czy miałeś problemy techniczne z dostępem do zadań?

Jakie napotkałeś problemy techniczne z zadaniami?

Czy administrator reagował na zgłaszane problemy techniczne?

Zestawienie - wykres

Zestawienie - tabela Pytanie Wynik odpowiedź zwrotna po wykonaniu zadania 4,74 możliwość wielokrotnego wykonywania zadań 4,73 ogólna strukturę kursu 4,68 zasady, na których odbywa się praca na platformie 4,63 dostępność czasowa zadań a ustalenia 4,57 stopień trudności materiałów 4,49 linki do stron WWW 4,39 reakcja lektora na zgłaszane błędy i uwagi 4,38

Zestawienie - tabela Pytanie Wynik dostęp do zadań na platformie 4,32 słownictwo 4,25 gramatyka 4,17 instrukcje i polecenia 4,16 struktura modułów 4,13 szata graficzna 4,12 czytanie 4,11 materiały uzupełniające 4,08

Zestawienie - tabela Średnia 4,24 Mediana 4,21 Pytanie Wynik metoda komplementarna a skuteczność uczenia się 4,05 reakcja administratora na zgłaszane problemy techniczne 3,77 zadania na platformie a wpływ na znajomość języka 3,71 przesyłanie informacji na adres e-mail 3,27 Średnia 4,24 Mediana 4,21

Wnioski 4,24 średnia 4,21 mediana praca lektorów, studentów,administratorów praca metodyków, koordynatorów i autorów zadania i materiały audyt zewnętrzny

Podsumowanie wersja soft 6h online na semestr systematyczność badań (obiektywność, porównywalność) cele i efekty kształcenia – wyniki testów, praca na zajęciach, wyniki egzaminu badania jakościowe – analiza pojedyńczego b-studenta, b-grupy przyczyny niezadowolenia studenta i lektora

„Zamknięte ogrody czy otwarte parki?”

Dziękuję za uwagę jzygnerska@byd.pl