Zachowania organizacyjne ćwiczenia
Zachowania organizacyjne - ćwiczenia Literatura podana na wykładzie Promowana i doceniana będzie aktywność na zajęciach Dyskusje, praca zespołowa, rozwiązywanie case study (źródła podane na pierwszych zajęciach) Przygotowanie wystąpień publicznych, prowadzenie narady, spotkania biznesowego
Zachowania organizacyjne Ćwiczenia 1. Studia przypadku (postawy społeczne i zachowania jednostek w organizacji, konflikty, negocjacje, rywalizacja i współpraca, wypalenie zawodowe): źródła: HBR Polska, Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów, Harvard Business Review Analiza przypadków w zespołach (4-6 osób), wypracowane rozwiązanie prezentowane na zajęciach i oddawane w formie pisemnej, dyskusja
Zachowania organizacyjne Ćwiczenia 2. Doskonalenie umiejętności komunikowania się w organizacji: wystąpienia publiczne, prowadzenie narady, komunikacja pisemna i wirtualna Przygotowanie i przedstawienie 6 min prezentacji publicznej na temat savoir vivre’u w organizacji lub wybranych narzędzi kształtowania kultury organizacyjnej. Prezentacje zostaną nagrane i zanalizowane 3. Diagnozowanie własnych umiejętności przywódczych (testy, kierunki doskonalenia)
Forma zaliczenia Aktywność na zajęciach (udział w dyskusji, praca na case study) Przygotowanie prezentacji Obecność na zajęciach