Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Psychologia w Zarządzaniu

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Psychologia w Zarządzaniu"— Zapis prezentacji:

1 Psychologia w Zarządzaniu
seminarium Jolanta Babiak Semestr zimowy 2018/2019

2 Warunki zaliczenia Przygotowanie i zrealizowanie tematu na zajęciach (40 pkt.) Aktywność na zajęciach (20 pkt.) Kolokwium- (40 pkt.) Próg zaliczenia – 60 pkt. 100 – 95: bdb 94 – 85: dob+ 84 – 80: dob 75 – 79: dost+ 60 – 74: dost Regulaminowa obecność (1 nieobecność dopuszczalna) Każda następna (minus 5 pkt.)

3 Kryteria oceny przygotowania i zrealizowania tematu:
Wyczerpujące przedstawienie tematu (10 pkt.) Przygotowanie i aktywność prowadzących w trakcie wystąpienia (10 pkt.) Aktywizacja studentów i ćwiczenia dla studentów (10 pkt.) Dobór literatury oraz oryginalność i atrakcyjność wystąpienia (10 pkt.)

4 Wskazówki do przygotowania prezentacji
Referat powinien zawierać następujące elementy: Podstawowe pojęcia, definicje, wprowadzenie w tematykę, spojrzenie ogólne na kontekst organizacyjny Zaangażowanie osób uczestniczących poprzez różnego rodzaju materiał i/lub ćwiczenia: zadania, kwestionariusze, dyskusja Podsumowanie, dyskusja, wątpliwości, uzupełnienia JEŚLI GRUPA NIE MOŻE PRZEPROWADZIĆ PREZENTACJI W UMÓWIONYM TERMINIE ZOBLIGOWANA JEST ZAMIENIĆ SIĘ Z INNĄ GRUPĄ, TAK ABY ZAJĘCIA ODBYŁY SIĘ ZGODNIE Z HARMONOGRAMEM. NALEŻY POINFORMOWAĆ I TYM PROWADZĄCEGO.

5 Zasady opracowania tematów
Referujemy zgodnie i ściśle z opracowanym tematem Należy podać źródła wykorzystane do przygotowania tematu Materiały źródłowe to podręczniki, książki naukowe dotyczące tematyki bądź artykuły naukowe; Nie należy wykraczać poza zadaną tematykę

6 Tematy Kolokwium zaliczeniowe
Sprawy organizacyjne. Miejsce psychologii w naukach o zarządzaniu. Reguły wpływu społecznego a praktyka zarządzania; Kierowanie: wpływ i autorytet Budowanie efektywnych zespołów i praca w zespole; budowanie relacji poprzez efektywne komunikowanie się Typy osobowości a efektywność pracy zespołów Postawy wobec pracy i organizacji. Satysfakcja z pracy Źródła stresu w pracy. Konflikt pracy i życia osobistego Pracoholizm i wypalenie zawodowe jako negatywne skutki pracy Kolokwium zaliczeniowe

7 literatura PODSTAWOWA
Cakrt, M. (2006) Kto jest kim. Typy osobowości dla menedżerów. Gliwice: Helion Cialdini, R. (2003) Wywieranie wpływu na ludzi Gdańsk: GWP Clutterbuck, D.(2005) Równowaga między życiem zawodowym a osobistym. Kraków: Oficyna Ekonomiczna Hornowska, E., Paluchowski W. J., (2007) Praca – skrywana obsesja. Wyniki badań nad zjawiskiem pracoholizmu. Poznań: Bogucki Wydawnictwo Naukowe Jachnis, A. (2008) Psychologia organizacji. Kluczowe zagadnienia. Warszawa: Difin Maslach, Ch., Letter, M. P., (2011) Prawda o wypaleniu zawodowym. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN

8 literatura UZUPEŁNIAJĄCA
LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA: Makin, P., Cooper, C., Cox, C., (2000) Organizacje a kontrakt psychologiczny. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN Doliński, D. (2005) Techniki wpływu społecznego Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Scholar


Pobierz ppt "Psychologia w Zarządzaniu"

Podobne prezentacje


Reklamy Google