KOMPUTER Narzędzie, które mnie kształci i rozwija

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kiedy, jak i dlaczego komputer uzależnia?
Advertisements

Związek między informacją, informatyką i technologią informacyjną.
Budowa wewnętrzna komputera
przetwarzaniu informacji
D EBATA SZKOLNA 2012/2013 KODEKS SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
KODEKS 2.0 ZESPOŁU SZKÓŁ W RZEPEDZI
Komputer- narzędzie, które mnie kształci i rozwija.
Komputer jako zagrożenie dla rozwoju dzieci klas I-III
Historia powstania sieci INTERNET
Internet jako ocean informacji
Temat : Części komputera
Elementy informatyki w nauczaniu zintegrowanym
Budowa Komputera.
Działalność Biblioteki Szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej
Podstawowe usługi internetu
II Gminny Multimedialny Konkurs Profilaktyczny
WSPÓŁCZESNE TECHNIKI INFORMACYJNE I ICH WPŁYW NA SPOSÓB KOMUNIKOWANIA
Co to jest TIK?.
BEZPIECZEŃSTWO DZIECI W INTERNECIE.
Komputery w naszym otoczeniu
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
Autor: Justyna Radomska
KILKA SŁÓW NA POCZĄTEK Zapewne niejednokrotnie miałeś możliwość zasiąść przy komputerze, używać klawiatury, myszki, grać w gry komputerowe. Ale mając dostęp.
Co to jest Internet? home Wykonał: Michał Kęska.
TECHNOLOGIA INFORMACYJNA
Zalety i wady Internetu
Nośniki informacji i akcesoria komputerowe
Platforma Edukacyjna Szkoły Podstawowej nr 67 w Krakowie Z tej krótkiej prezentacji dowiemy się, do czego będzie służyć uczniom platforma edukacyjna, jak.
Sieć Internet pozwala na tanią i błyskawiczną komunikację. Dzięki temu uczniowie mogą pracować w międzynarodowych grupach, nawiązują znajomości, doskonalą
Jak wykorzystujemy technologię informacyjną w procesie dydaktyczno – wychowawczym w kształceniu zintegrowanym?
BUDOWA KOMPUTERA.
Szkoła z klasą 2.0 czyli TIK wśród nas
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
NETYKIETA, TIK I ŚWIADOMOŚĆ JĘZYKOWA MIESZKAŃCÓW NOWEJ WSI
Wykonał: Michał Kęska. Wydaje Ci się, że wiesz co to jest Internet?
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Szkoła zapewnia uczniom dostęp do komputera, drukarki, skanera, aparatu cyfrowego, kamery i Internetu.
Formy organizacyjne muszą być dostosowane do: -zadań dydaktycznych, -wieku, -możliwości uczniów.
Co kryje komputer? Usuń tekst, który nie pasuje do zdjęć na slajdach. Poprawioną prezentację prześlij pod nazwą: co_kryje_komputer.
Budowa wewnętrzna KOMPUTERA
Unikanie zagrożeń w sieci
 Uczniowie przygotowują materiały na wybrane lekcje wykorzystując różne programy komputerowe, np. Power Point, Paint, Microsoft Word, Microsoft Excel,
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
Budowa komputera Autor: Piotr Morawski.
ELEMENTY ZESTAWU KOMPUTEROWEGO
Komputer pod ręką! Dla każdego i w każdym czasie..
Czy to już uzależnienie?
Bez tajemnic” Wojciech Korthals klasa „0” Szkoła Podstawowa im. Jana III Sobieskiego w Żelistrzewie.
Z komputerem jak z przyjacielem
Związek między informacją, informatyką i technologią informacyjną.
 Mowa ciała, język ciała, komunikacja niewerbalna – zespół niewerbalnych komunikatów nadawany ch i odbieranych przez ludzi na wszystkich niewerbalnych.
Metody komunikacji dawniej i dziś
Metody Komunikacji.
Jednostka centralna.
Ogólnopolski Program Szkoła z Klasą 2.0. To trzecia edycji Ogólnopolskiego programu Szkoła z Klasą 2.0. Nasza szkoła od samego początku bierze udział.
Marcin Wojnowski.  To największa ogólnoświatowa sieć komputerowa. Łączy miliony ludzi na całym globie ziemskim. Dzięki internetowi stała się możliwa.
Biblioteka szkolna we współczesnym świecie
Technologie informacyjno-komunikacyjne – wszelkie działania związane z  produkcją i wykorzystaniem urządzeń telekomunikacyjnych i informatycznych oraz.
Debata szkolna Zestawienie Odpowiedzi na pytania udzielone przez uczniów klas I-VI (SP7 Głogów)
Innowacja z programowania realizowana w klasach 1-3
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Daniel Trzeszczyński IIIB
„Uzależnienie od gier komputerowych i Internetu”
Bezpieczny internet.
Dla każdego i w każdym czasie.
Gimnazjum nr 2 w Rumi KODEKS 2.0.
Projekt Kim będziesz?.
TIK w szkole.
KOMPUTER –  ZALETY I WADY 
Co kryje komputer? Usuń tekst, który nie pasuje do zdjęć na slajdach. Poprawioną prezentację zapisz w swoim folderze osobistym pod nazwą: co_kryje_komputer.
Zapis prezentacji:

KOMPUTER Narzędzie, które mnie kształci i rozwija Ewelina Mostowicz klasa 5c, Szkoła Podstawowa nr. 1 w Niepołomicach Narzędzie, które mnie kształci i rozwija KOMPUTER Ewelina Mostowicz

O komputerze !! Komputer (z ang. computer od łac. computare – obliczać, dawne nazwy: mózg elektronowy, elektroniczna maszyna cyfrowa, maszyna matematyczna) - urządzenie elektroniczne służące do przetwarzania wszelkich informacji, które da się zapisać w formie ciągu cyfr, albo sygnału ciągłego. Najpopularniejszym obecnie rodzajem komputera jest stacjonarny komputer osobisty (desktop), z tego powodu potocznie traktowany jest jako synonim komputera w ogóle. Ewelina Mostowicz

Komputer- wszechobecny w naszym życiu w sklepie jest kalkulatorem, księgowym i maszyną do wystawiania rachunków w kasach biletowych wykonuje rozliczenia, rezerwację miejsc, wypisuje bilety w fabrykach steruje pracą maszyn i umożliwia automatyzację produkcji, w tym układów scalonych stanowiących element samych komputerów w kinie pozwala tworzyć wirtualną rzeczywistość w wydawnictwach zastępuje maszyny poligraficzne Ewelina Mostowicz

Co mnie kształci i rozwija?? Ewelina Mostowicz

Komputer, a nauka Komputer jako kalkulator. Komputer pozwala tworzyć prezentację multimedialną. Komputer może służyć jako „maszyna ucząca”. Dzięki programom edukacyjnym możemy rozwijać nasze zainteresowania: polonistyczne, matematyczne, językowe, plastyczne, muzyczne… Komputer może służyć jako maszyna do nauczania przez zabawę, dzięki grą dydaktycznym (losowym, sprawnościowym, strategicznym). Komputer może spełniać funkcję „kartki papieru”, na której zapisujemy tekst. Poprawiając pracę, nie musimy przypisywać całości od nowa, tylko jej fragment. Komputer pozwala nam na odtwarzanie interesujących filmów oraz oglądanie zdjęć. Ewelina Mostowicz

Komputer- zastosowanie wśród uczniów Prawie połowa uczniów spędza przy komputerze ok. 1 godziny dziennie. Jedna trzecia przesiaduje przed komputerem około 2 godzin. Spośród 100 badanych 9% przyznało się do tego, że komputer jest dla nich urządzeniem bardzo absorbującym i korzysta z niego od 3 do 5 godzin dziennie. Ewelina Mostowicz

Internet Kiedyś… Teraz… Dzięki stworzeniu Internetu, komputer bardzo uprościł i przyspieszył wymianę informacji. Przez co możemy: posiadać pocztę elektroniczną e-mail, wysyłać wiadomości rozmawiać przez gg, skype brać udział w dyskusjach internetowych sprawdzić wiadomości portali internetowych odszukać potrzebną informację i pogłębić naszą wiedzę, poprzez przeglądanie stron internetowych -WWW Mamy możliwość przechowywania zebranych danych (tekstów, zdjęć) na płytach, dyskietkach, przez co komputer staje się konkurentem słowa pisanego. Ewelina Mostowicz

źródło wiedzy i umiejętności: wyostrzenie spostrzegawczości Gry komputerowe Mogą stanowić dla nas źródło wiedzy i umiejętności: wyostrzenie spostrzegawczości orientacji przestrzennej zdolności zauważania szczegółów w "zatłoczonym" otoczeniu (ze względu na fabułę, treść, muzykę, animację, szybką i dynamiczną akcję, humor). Jednak w momencie złego zastosowania, stanowią zagrożenie przez możliwość dokonywania czynów brutalnych, ryzykownych, agresja. Ewelina Mostowicz

Krótko i na temat: Komputer ułatwia nam naukę i umożliwia dostęp do informacji . . . Pozwala rozwijać nasze zainteresowania i pasje. Dzięki programom-nauka nie jest nudna i nikt podczas niej nie zasypia . . .  Ewelina Mostowicz

Koniec Ewelina Mostowicz