Projekt wymiany doświadczeń Vetpro

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
w programie „Uczenie się przez całe życie”
Advertisements

Podsumowanie projektu „W drodze po sukces zawodowy – staże w Wielkiej Brytanii” Ostróda, 22 stycznia 2009 r.
Innowacyjność i przedsiębiorczość w kształceniu zawodowym
UCZENIE SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE
Guide Me! Miary jakości w grupowym doradztwie dla osób poszukujących pracy Małgorzata Klimka Projekt zrealizowany przy wsparciu finansowym.
Projekt zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej (Program LLP – Leonardo da Vinci). Projekt i jego treść odzwierciedlają jedynie stanowisko.
PREZENTACJA PROJEKTU CLOEMC III
Koordynator Programu Erasmus Wersja skrócona przez S.Salamon – BWZ UW
EUROPEJSKA WSPÓŁPRACA SZKÓŁ WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO
Program Uczenie się przez całe życie Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Jak nauczać przedsiębiorczości studentów.
Mój staż z Leonardo da Vinci
EWALUACJA PROJEKTU „STAŻE ZAGRANICZNE DROGĄ DO SUKCESU ZAWODOWEGO” ZSP NR 1 W JAWORZNIE wrzesień 2011 – wrzesień 2012.
SCENARIUSZ WARSZTATÓW DLA SZKOŁY GIMNAZJALNEJ W RAMACH CYKLU PRAWA OBYWATELSKIE – MOJE PRAWA Katarzyna Stępak, Scenariusz 2, Załącznik 2 PRAWO DOSTĘPU.
Program Leonardo da Vinci
MIĘDZYNARODOWY PROCES DYDAKTYCZNY CZYNNIKIEM WZROSTU KOMPETENCJI ZAWODOWYCH NAUCZYCIELA.
Zespół Szkół Gastronomiczno-Usługowych im. Marii Dąbrowskiej ul
Projekt „The better teachers the better education process” w Zespole Szkół Zawodowych Nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach zrealizowany w ramach.
W pierwszym tygodniu pobytu w Wielkiej Brytanii uczestniczyliśmy w kursie komputerowym obejmującym wiadomości z zakresu rachunkowości i księgowości.
Zespół Szkół Zawodowych Nr 3 w Katowicach Granada, 2013
Wizyta studyjna w Barcelonie w ramach projektu „Zwiększenie Kwalifikacji Zawodowych Pracowników Pomocy Społecznej”, Programu Wspólnotowego Leonardo da.
Projekt Dance and move Ten projekt jest realizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Ta publikacja [ten materiał] odzwierciedla jedynie stanowisko.
Program Leonardo da Vinci Mobilność VETPRO - Wymiana doświadczeń Rozwój kwalifikacji zawodowych pracowników publicznych służb zatrudnienia – wymiana doświadczeń
Plansza tytułowa / tytuł prezentacji
Projekt dla Uniwersytetu Trzeciego Wieku Czeladzi Strona Internetowa: O naszym projekcie : Projekt łączy instytucje kształcące.
Zespół Szkół Zawodowych Nr 3 w Katowicach Granada, 2013
PROGRAM LEONARDO DA VINCI Konferencja informacyjno-promocyjna Uczenie się przez całe życie. Comenius oraz Leonardo da Vinci Wrocław, 19 listopada 2010.
Prezentacja Programu Leonardo da Vinci
Rodziny wielojęzyczne
Społeczna Akademia Nauk
DOBRE KWALIFIKACJE – DOBRY START
ANGLIA – PORTSMOUTH Program LEONARDO da VINCI
Model gościnności w Hotelu Stadt Neustadt***
UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. TRAINEESHIPS.
Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych. Projekt jest finansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał.
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja.
Poznajemy pracę młynarza
Od przedszkola do Technikum ZAGRANICZNA MOBILNOŚĆ SZKOLNEJ KADRY EDUKACYJNEJ W RAMACH PROJEKTÓW INSTYTUCJONALNYCH.
Program Leonardo da Vinci VETPro – Vocational Education and Training for Professionals Projekt realizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej.
Projekt Leonardo da Vinci
„Mobilny uczeń – dobry pracownik” Program „Uczenie się przez całe życie” Leonardo da Vinci Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji.
Mobilność techników CE SZANSA szansą na dobry początek kariery zawodowej „Staże i praktyki zagraniczne dla osób kształcących się.
Staż zawodowy w Londynie r. Staż zawodowy w Londynie –
S TAŻ W W IELKIEJ B RYTANII. Główne cele stażu : - zdobycie doświadczenia zawodowego w kierunku technik ekonomista, - doskonalenie języka, - poznanie.
Staże zagraniczne realizowane przez grupę I uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 im. Władysława Stanisława Reymonta w Łowiczu Niemcy, Lipsk r.
Staż zawodowy w LONDYNIE: Marcin Drabik i Paweł Cisoń.
Doświadczenie zdobyte na europejskim rynku pracy poprzez staż zagraniczny - bezcenne STAŻ W HISZPANII Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym.
W ramach Programu „Uczenie się przez całe życie” Comenius kadra oświatowa może ubiegać się o dofinansowanie wyjazdów na szkolenie za granicą w jednym z.
Praktyki zagraniczne Austria r. Zmienia życie. Otwiera umysły.
Praktyki zagraniczne Austria r.
Not Only Fair Play Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko.
Jedynymi elementami przemieszczania się między kolejnymi slajdami są ikony umieszczone w prawym dolnym rogu każdego slajdu. lub Zdjęcia: Po kliknięciu.
EWA NYCNERSKA- OPIEKUN PROJEKTU REALIZOWANEGO W RAMACH GRANTÓW OBYWATELSKICH W CENTRUM KULTURY W JEDLINIE ZDROJU W ROKU 2014/2015.
Publikacja powstała w wyniku projektu zrealizowanego przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”. Publikacja.
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja.
PROJEKT: „EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej Erasmus+: Kształcenie.
PROJEKT: „ EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej Erasmus+: Kształcenie.
PROJEKT: „EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej Erasmus+: Kształcenie.
PROJEKT: „EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej Erasmus+: Kształcenie.
Staże zagraniczne dla hotelarzy
Projekt pt: „Zdobywamy Europejski Rynek Pracy – staże zawodowe dla absolwentów” został zrealizowany przez Szkołę Językową „4 Languages” Nicolas E.T. Weatherill,
Projekt pt: „Zdobywamy Europejski Rynek Pracy – staże zawodowe dla absolwentów” został zrealizowany przez Szkołę Językową „4 Languages” Nicolas E.T. Weatherill,
ZESPÓŁ SZKÓŁ POWIATOWYCH IM.KS. ADAMA BARGIELSKIEGO W MYSZYŃCU ERASMUS+ HISZPANIA 2015.
International partner meetings in Piła, Poland Międzynarodowe spotkania partnerów w Pile, W Polsce Zabawka mojego Dziadka.
PROJEKTY UNIJNE W ZESPOLE SZKÓŁ W GÓRZE
2014–2020 ERASMUS+ AKCJA 1 AKCJA 2 AKCJA 3
Projekt Leonardo Da Vinci 2014 Rimini
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
Młodzież z pasją - kształcenie zawodowe na południu Europy
„HOTELARZE Z WODZICZKI – EUROPEJSKI RYNEK PRACY NA WAS CZEKA”
Zapis prezentacji:

Projekt wymiany doświadczeń Vetpro Granada 2012 Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie” Publikacja powstała w wyniku projektu zrealizowanego przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”. Publikacja odzwierciedla jedynie stanowisko autora. Komisja Europejska ani Narodowa Agencja nie ponoszą odpowiedzialności za umieszczoną w niej zawartość merytoryczną ani za sposób wykorzystania zawartych w niej informacji.

W ramach programu Leonardo da Vinci realizowane są projekty wymiany doświadczeń Vetpro

Vetpro to wyjazdy zagraniczne osób odpowiedzialnych za kształcenie i szkolenie zawodowe w celu transferu ciekawych rozwiązań oraz doskonalenia i modernizacji metod kształcenia zawodowego. W jednym z takich projektów wzięłyśmy udział……

W projekcie uczestniczyły: Ewa Czapnik Magdalena Kotwicka Izabela Piotrowska Ewa Regimowicz-Róg Anna Rutkiewicz-Głozak Jolanta Senkowska Beata Skiba Marzena Światła-Zakrzewska Magdalena Żełobowska Anna Żukowska

Miejscem, w którym odbywał się projekt była Granada, miasto w południowej Hiszpanii, jedna z najważniejszych miejscowości turystycznych tego państwa.

5 dni w Granadzie

Pierwszego dnia przed południem zwiedzałyśmy Granadę

Po południu odwiedziłyśmy restaurację Maese Pio

Drugiego dnia odwiedziłyśmy szkołę Padre Suarez, gdzie dowiedziałyśmy się o podobieństwach i różnicach szkolnictwa Polski i Hiszpanii

Po południu miałyśmy okazję zobaczyć Parador w Alhambrze

Trzeciego dnia odwiedziłyśmy trzy hotele: Khu, Suite Gran Via oraz Palacio de Santa Paula

Po południu czekało nas dotknięcie kultury arabskiej-wizyta w Hammam Al Andalus

Czwartego dnia miałyśmy okazję zobaczyć szkołę gastronomiczną Hurtado de Mendoza

Po południu czekała nas wizyta w zabytkowej części Granady-Alhambrze

Piątego dnia czekała nas wycieczka do Cordoby, gdzie odwiedziłyśmy szkołę gastronomiczno-hotelasrką Cordoba,

hotel Palacio del Bailio,

oraz Mesquitę, która u niektórych z nas wzbudziła mieszane uczucia

Ostatni wieczór spędziłyśmy z kulturą hiszpańską przy flamenco

A podczas lotu powrotnego miałyśmy okazję popatrzeć na Alpy z lotu ptaka