WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Koncepcja przestrzenna docelowego układu drogowego
Advertisements

Miejski Obszar Funkcjonalny
JAK CHRONIMY PRZYRODĘ? Formy ochrony przyrody w Polsce.
BUDOWA OBWODNICY MIASTA SZCZYTNO W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 53
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego
Projekt planu robót na rok 2008 na terenie województwa lubelskiego
Scott Wilson Ltd. Oddział w Polsce Na zlecenie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Strategia rozwoju I Pan-Europejskiego Korytarza Transportowego.
Obwodnica Olsztyna – opis konfliktu
Konferencja Nowa koncepcja polityki regionalnej Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Warszawa, 4 sierpnia 2008 r.
Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020.
Restrukturyzacja Łódzkiego Węzła Kolejowego
INWESTYCJE DROGOWE W MAŁOPOLSCE PÓŁNOCNEJ.
INWESTYCJE KOMUNIKACYJNE I Konferencja
Dróg Wojewódzkich na lata 2007 – 2013
Roman Ciepiela Wicemarszałek Województwa Małopolskiego
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r.1 INFRASTRUKTURA DROGOWA Szkolenie dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego.
Delimitacja i główne założenia Lubelskiego Obszaru Metropolitalnego
POTENCJAŁY, PROBLEMY I PROPONOWANE KIERUNKI ROZWOJU POWIATU ŚWIECKIEGO r.
STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU W MAŁOPOLSCE
SZLAK DROGOWY VIA CARPATHIA SZANSĄ NA WZMOCNIENIE PRZEWAG KONKURENCYJNYCH WSCHODNICH REGIONÓW UE XI 2012 ŁAŃCUT - RZESZÓW.
Perspektywy rozwoju Suwalszczyzny Daniel Górski Suwałki, marzec 2013 r. Konferencja Razem dla przyszłości Suwalszczyzny.
INFORMACJA dotycząca strategii działań
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi Nowa koncepcja polityki regionalnej państwa Warszawa, 4 sierpnia 2008 r.
Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata Departament Programów.
Łódzkiego Obszaru Metropolitalnego w kontekście aktualizacji
Lotnisko Warszawa/Modlin Świat U Progu Twojego Domu !
Henryk Szych Dyrektor Biura Planowania Przestrzennego w Lublinie Chełm, 26 czerwca 2012 r.
KONSULTACJE SPOŁECZNE MAZURSKIEGO PARKU NARODOWEGO
Przebudowa ul. Brzezińskiej wraz z budową Obwodnicy Nowosolnej
Inwestor: Wykonawca dokumentacji projektowej:
ZAŁOŻENIA DO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO POZNAŃSKIEGO OBSZARU METROPOLITALNEGO PRACE NAD PLANEM ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO.
Polityka przestrzenna Wielkopolski w zakresie zwartości zabudowy
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata Możliwości wsparcia dla przedsiębiorców.
STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Dobre praktyki we wdrażaniu funduszy strukturalnych Województwo świętokrzyskie.
Zieleń w mieście – dlaczego jej potrzebujemy?
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Małopolska
ZDW Kraków Orawska droga Maj 2011 r.. ZDW Kraków Projekt Orawska droga jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Perspektywy rozwoju wysokiej jakości połączeń intercity w Polsce
Zmiana Planu Zagospodarowania Przestrzennego Województwa Małopolskiego
Wstępne studium wykonalności dla projektu „Budowa nowej linii kolejowej w relacji Modlin – Płock” Prezentacja wyników prac.
BUDOWA DROGI EKSPRESOWEJ S7
Platforma informacyjna wsparciem procesu optymalizowania rozwoju systemu transportowego KRAKOWIC dr hab. inż. Andrzej Szarata Politechnika Krakowska Katowice,
Budowa dwutorowej linii 400 kV Kozienice – Ołtarzew
Analiza dla funkcjonalnego obszaru krośnieńsko- jasielskiego w ramach projektu pn. „Dla spójności i dostępności – analiza możliwości rozwojowych obszaru.
Posiedzenie Opolskiej Wojewódzkiej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego „Program poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych woj. opolskiego.
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich (M07)
Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata Ocena wniosków pod kątem merytorycznym Kraków, 14 października 2015 r.
Uwarunkowania Na terenie miasta Zielona istniejący układ komunikacyjny, opiera się głównie na następujących ciągach dróg: droga ekspresowa S3, droga krajowa.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu siedleckiego Siedlce, 3 listopada 2009 r.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
DOPROWADZENIE NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ DO STREF INWESTYCYJNYCH TRZEBUSZA I DUNIKOWA PRZEZNACZONYCH POD FUNKCJE PRZEMYSŁOWO SKŁADOWEJ.
STRATEGICZNY PROGRAM TRANSPORTOWY DZIELNICY POŁUDNIE W MIEŚCIE GDAŃSKU.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu radomskiego. Radom, 17 listopada 2009 r.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
9.3. Regionalna infrastruktura drogowa Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
1 Wprowadzenie Dostępne środki z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności w latach
Podsumowanie realizacji celów Strategii Rozwoju Społeczno – Gospodarczego Powiatu Kartuskiego Spotkanie Rady Programowej Strategii Rozwoju Powiatu.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
PROJEKT ELITON TOMICE PROWADZĄCY ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU ZAMAWIAJĄCY STAROSTA POZNAŃSKI MARSZAŁEK WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO.
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
PLANOWANE I ZREALIZOWANE INWESTYCJE NA TERENIE MIASTA SANOKA I POWIATU SANOCKIEGO Lipiec 2017.
PROGRAM WSPÓŁPRACY Transgranicznej Polska - rosja OLSZTYN,
Krajowe uwarunkowania aktualizacji strategii rozwoju województw
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Zapis prezentacji:

WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE KONCEPCJA PRZESTRZENNA DRÓG: KIELCE – NOWY KORCZYN – TARNÓW – BARWINEK BRZESKO – NOWY SĄCZ – MUSZYNKA – SŁOWACJA S7 – NOWY TARG – NOWY SĄCZ – GORLICE – S19 PRACOWNIA PLANOWANIA I PROJEKTOWANIA SYSTEMÓW TRANSPORTU ALTRANS Kraków, 9 listopada 2012 r.

PRACOWNIA PLANOWANIA I PROJEKTOWANIA SYSTEMÓW TRANSPORTU ALTRANS KONCEPCJA PRZESTRZENNA DRÓG: KIELCE – TARNÓW – GORLICE - SŁOWACJA, BRZESKO - NOWY SĄCZ - MUSZYNKA, S7 - NOWY TARG - NOWY SĄCZ - S19 PRACOWNIA PLANOWANIA I PROJEKTOWANIA SYSTEMÓW TRANSPORTU ALTRANS WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE

PRACOWNIA PLANOWANIA I PROJEKTOWANIA SYSTEMÓW TRANSPORTU ALTRANS KONCEPCJA PRZESTRZENNA DRÓG: KIELCE – TARNÓW – GORLICE - SŁOWACJA, BRZESKO - NOWY SĄCZ - MUSZYNKA, S7 - NOWY TARG - NOWY SĄCZ - S19 CELE I ZADANIA KONCEPCJI Cele strategiczne pobudzenie rozwoju gospodarczego, wzmocnienie możliwości kulturowych i społecznych obszarów z nią związanych. wzmocnienie więzi regionalnych stolicy województwa z obszarami lokalnych ośrodków gospodarczych, kulturowych, społecznych Cele operacyjny integracja istniejącego i planowanego systemu drogowego Małopolski, terenów województwa podkarpackiego oraz Słowacji (drogi wyższych klas technicznych) oraz systemów komunikacji kolejowej identyfikacja potencjalnych konfliktów (środowiskowych, społecznych, technicznych, ekonomicznych), oszacowanie kosztów inwestycyjnych Zadania zbadanie zasadności inwestycji w połączeniu z istniejącym i projektowanym układem drogowym wskazanie optymalnego przebiegu drogi oraz wyboru klasy technicznej. PRACOWNIA PLANOWANIA I PROJEKTOWANIA SYSTEMÓW TRANSPORTU ALTRANS WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE

PRACOWNIA PLANOWANIA I PROJEKTOWANIA SYSTEMÓW TRANSPORTU ALTRANS KONCEPCJA PRZESTRZENNA DRÓG: KIELCE – TARNÓW – GORLICE - SŁOWACJA, BRZESKO - NOWY SĄCZ - MUSZYNKA, S7 - NOWY TARG - NOWY SĄCZ - S19 ZAKRES OPRACOWANIA ANALIZA UWARUNKOWAŃ systemu transportowego regionu i powiązań komunikacyjnych społeczno - gospodarczych (demograficzne, zatrudnienie, wynagrodzenia, bezrobocie) planistycznych (w zasięgu: krajowym, wojewódzkim, gmin i powiatów) zasobów przyrodniczych (Parki Narodowe, Rezerwaty Przyrody, Natura 2000, Parki Krajobrazowe, Chronionego krajobrazu itp.) zasobów kulturowych (rejestr zabytków, ewidencja zabytków, strefy ochrony konserwatorskiej, strefy ochrony archeologicznej) infrastruktury transportowej (drogowej, kolejowej, lotniczej) PROGNOZY RUCHU prognozy ruchu dla obszaru województwa – 2030 7 scenariuszy rozwoju układu drogowego KONCEPCJA PRZESTRZENNA DRÓG 2 warianty dróg klasy GP 2 warianty dróg klasy S WIELOKRYTERIALNA ANALIZA OCENY WARIANTÓW 15 kryteriów w 5 grupach : funkcjonalne, ruchowe ekonomiczne, planistyczne, społeczno – gospodarcze WSKAZANIE WARIANTU OPTYMALNEGO PRACOWNIA PLANOWANIA I PROJEKTOWANIA SYSTEMÓW TRANSPORTU ALTRANS WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE

PRACOWNIA PLANOWANIA I PROJEKTOWANIA SYSTEMÓW TRANSPORTU ALTRANS KONCEPCJA PRZESTRZENNA DRÓG: KIELCE – TARNÓW – GORLICE - SŁOWACJA, BRZESKO - NOWY SĄCZ - MUSZYNKA, S7 - NOWY TARG - NOWY SĄCZ - S19 WIELOKRYTERIALNA ANALIZA OCENY WARIANTÓW KRYTERIA FUNKCJONALNE Rozdział ruchu tranzytowego i lokalnego Dostępność do parkingów Park&Ride i węzłów intermodalnych Liczba mieszkańców w gminie posiadających dostęp do nowych dróg Potencjalne konflikty społeczne Dostępność drogi KRYTERIA RUCHOWE Zmiana zgeneralizowanego kosztu w transporcie Zwiększenie dostępności komunikacyjnej regionu południowo wschodniego województwa KRYTERIA EKONOMICZNE Szacunkowe koszty inwestycyjne budowy drogi Powierzchnia terenów inwestycyjnych w zasięgu drogi PRACOWNIA PLANOWANIA I PROJEKTOWANIA SYSTEMÓW TRANSPORTU ALTRANS WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE

PRACOWNIA PLANOWANIA I PROJEKTOWANIA SYSTEMÓW TRANSPORTU ALTRANS KONCEPCJA PRZESTRZENNA DRÓG: KIELCE – TARNÓW – GORLICE - SŁOWACJA, BRZESKO - NOWY SĄCZ - MUSZYNKA, S7 - NOWY TARG - NOWY SĄCZ - S19 WIELOKRYTERIALNA ANALIZA OCENY WARIANTÓW KRYTERIA PRZESTRZENNE Kolizje z istniejącą zwartą zabudową Kolizje z planowaną zabudową wynikająca z dokumentów planistycznych KRYTERIA ŚRODOWISKOWO - SPOŁECZNE Kolizje środowiskowe z obszarami prawnie chronionymi Kolizje ze strefami ochronnymi ujęć wody Zmniejszenie zanieczyszczenia powietrza Zmniejszenie konfliktów społecznych (wypadków i kolizji drogowych) PRACOWNIA PLANOWANIA I PROJEKTOWANIA SYSTEMÓW TRANSPORTU ALTRANS WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE

PRACOWNIA PLANOWANIA I PROJEKTOWANIA SYSTEMÓW TRANSPORTU ALTRANS KONCEPCJA PRZESTRZENNA DRÓG: KIELCE – TARNÓW – GORLICE - SŁOWACJA, BRZESKO - NOWY SĄCZ - MUSZYNKA, S7 - NOWY TARG - NOWY SĄCZ - S19 KIELCE – TARNÓW – GORLICE – S19 PRACOWNIA PLANOWANIA I PROJEKTOWANIA SYSTEMÓW TRANSPORTU ALTRANS WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE

PRACOWNIA PLANOWANIA I PROJEKTOWANIA SYSTEMÓW TRANSPORTU ALTRANS KONCEPCJA PRZESTRZENNA DRÓG: KIELCE – TARNÓW – GORLICE - SŁOWACJA, BRZESKO - NOWY SĄCZ - MUSZYNKA, S7 - NOWY TARG - NOWY SĄCZ - S19 KIELCE – TARNÓW – GORLICE – S19 Podstawowe parametry drogi – wariant rekomendowany S A Klasa drogi S - ekspresowa Przekrój poprzeczny 2 x 2 Łączna długość drogi w woj. małopolskim [km] 94,89 Łączna ilość i długość tuneli [szt - km] 2 (4,4 km) Obiekty inżynieryjne [szt.] 11 Liczba węzłów i skrzyżowań [szt.] 14 Szacunkowy koszt realizacji 4 330 271 212 zł gr. województwa – Tarnów (A4) 731 987 900 zł Tarnów (A4) – Gorlice (DK 28) 3 317 140 320 zł Gorlice (DK 28) – gr. województwa 281 142 992 zł PRACOWNIA PLANOWANIA I PROJEKTOWANIA SYSTEMÓW TRANSPORTU ALTRANS WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE

PRACOWNIA PLANOWANIA I PROJEKTOWANIA SYSTEMÓW TRANSPORTU ALTRANS KONCEPCJA PRZESTRZENNA DRÓG: KIELCE – TARNÓW – GORLICE - SŁOWACJA, BRZESKO - NOWY SĄCZ - MUSZYNKA, S7 - NOWY TARG - NOWY SĄCZ - S19 Ocena wariantów: KIELCE – TARNÓW – GORLICE – S19 PRACOWNIA PLANOWANIA I PROJEKTOWANIA SYSTEMÓW TRANSPORTU ALTRANS WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE

PRACOWNIA PLANOWANIA I PROJEKTOWANIA SYSTEMÓW TRANSPORTU ALTRANS KONCEPCJA PRZESTRZENNA DRÓG: KIELCE – TARNÓW – GORLICE - SŁOWACJA, BRZESKO - NOWY SĄCZ - MUSZYNKA, S7 - NOWY TARG - NOWY SĄCZ - S19 GŁÓWNE ZAGROŻENIA Uwarunkowania środowiskowe na odcinku Tarnów – Gorlice Obszary Natura 2000: dolina rzeki Białej, pasmo Brzanki, dolina rzeki Wisłoki z dopływami, obszaru Bednarka, Ostoja Magurska Parki Krajobrazowe: Ciężkowicko – Rożnowskiego, Pasma Brzanki; Otulina Magurskiego Parku Narodowego Uwarunkowania społeczne Koncentracja zabudowy wzdłuż dolin oraz istniejących dróg (odc. Tarnów - Gorlice) Ukształtowanie terenu na odcinku Tarnów – Gorlice: 2 odcinki tunelowe PRACOWNIA PLANOWANIA I PROJEKTOWANIA SYSTEMÓW TRANSPORTU ALTRANS WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE

PRACOWNIA PLANOWANIA I PROJEKTOWANIA SYSTEMÓW TRANSPORTU ALTRANS KONCEPCJA PRZESTRZENNA DRÓG: KIELCE – TARNÓW – GORLICE - SŁOWACJA, BRZESKO - NOWY SĄCZ - MUSZYNKA, S7 - NOWY TARG - NOWY SĄCZ - S19 BRZESKO – NOWY SĄCZ - MUSZYNKA PRACOWNIA PLANOWANIA I PROJEKTOWANIA SYSTEMÓW TRANSPORTU ALTRANS WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE

PRACOWNIA PLANOWANIA I PROJEKTOWANIA SYSTEMÓW TRANSPORTU ALTRANS KONCEPCJA PRZESTRZENNA DRÓG: KIELCE – TARNÓW – GORLICE - SŁOWACJA, BRZESKO - NOWY SĄCZ - MUSZYNKA, S7 - NOWY TARG - NOWY SĄCZ - S19 BRZESKO – NOWY SĄCZ - MUSZYNKA Podstawowe parametry drogi – wariant rekomendowany GP A Klasa drogi GP - główna ruchu przyspieszonego Przekrój poprzeczny 2 x 2 Łączna długość drogi w woj. małopolskim 99,52 km Łączna ilość i długość tuneli - Obiekty inżynieryjne 26 szt. Liczba węzłów i skrzyżowań 32 szt. Szacunkowy koszt realizacji 4 140 374 752 zł Brzesko – Nowy Sącz 3 317 140 320 zł Nowy Sącz - Muszynka 943 236 372 zł PRACOWNIA PLANOWANIA I PROJEKTOWANIA SYSTEMÓW TRANSPORTU ALTRANS WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE

PRACOWNIA PLANOWANIA I PROJEKTOWANIA SYSTEMÓW TRANSPORTU ALTRANS KONCEPCJA PRZESTRZENNA DRÓG: KIELCE – TARNÓW – GORLICE - SŁOWACJA, BRZESKO - NOWY SĄCZ - MUSZYNKA, S7 - NOWY TARG - NOWY SĄCZ - S19 Ocena wariantów: BRZESKO – NOWY SĄCZ - MUSZYNKA PRACOWNIA PLANOWANIA I PROJEKTOWANIA SYSTEMÓW TRANSPORTU ALTRANS WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE

PRACOWNIA PLANOWANIA I PROJEKTOWANIA SYSTEMÓW TRANSPORTU ALTRANS KONCEPCJA PRZESTRZENNA DRÓG: KIELCE – TARNÓW – GORLICE - SŁOWACJA, BRZESKO - NOWY SĄCZ - MUSZYNKA, S7 - NOWY TARG - NOWY SĄCZ - S19 GŁÓWNE ZAGROŻENIA Uwarunkowania społeczne Koncentracja zabudowy wzdłuż dolin oraz istniejących dróg (odc. Gromnik – Muszynka) Rekreacyjny charakter wzdłuż Dunajca i Jeziora Rożnowskiego (Czchów i Tęgoborze) Uwarunkowania planistyczne Brak drogi w dokumentach planistycznych o znaczeniu krajowym Uwarunkowania środowiskowe Obszary Natura 2000: obszary Dolnego i Środkowego Dunajca, Łososina, obszary siedliskowe Nawojowa, Łabowa, Krynica, Ostoja Popradzka, Beskid Niski Popradzki Park Krajobrazowy Rezerwat przyrody: Białowodzka Góra nad Dunajcem NA ODCINKU KRZYŻÓWKA (NAWOJOWA) – MUSZYNKA BRAK MOŻLIWOŚCI TRASOWANIA DROGI Z OMINIĘCIEM OBSZARÓW PRAWNIE CHRONIONYCH Ukształtowanie terenu na odcinku Gromnik – Nowy Sącz PRACOWNIA PLANOWANIA I PROJEKTOWANIA SYSTEMÓW TRANSPORTU ALTRANS WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE

PRACOWNIA PLANOWANIA I PROJEKTOWANIA SYSTEMÓW TRANSPORTU ALTRANS KONCEPCJA PRZESTRZENNA DRÓG: KIELCE – TARNÓW – GORLICE - SŁOWACJA, BRZESKO - NOWY SĄCZ - MUSZYNKA, S7 - NOWY TARG - NOWY SĄCZ - S19 S7 - NOWY TARG - NOWY SĄCZ - GORLICE – S19 PRACOWNIA PLANOWANIA I PROJEKTOWANIA SYSTEMÓW TRANSPORTU ALTRANS WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE

PRACOWNIA PLANOWANIA I PROJEKTOWANIA SYSTEMÓW TRANSPORTU ALTRANS KONCEPCJA PRZESTRZENNA DRÓG: KIELCE – TARNÓW – GORLICE - SŁOWACJA, BRZESKO - NOWY SĄCZ - MUSZYNKA, S7 - NOWY TARG - NOWY SĄCZ - S19 S7 - NOWY TARG - NOWY SĄCZ - GORLICE – S19 Podstawowe parametry drogi – wariant rekomendowany GP B Klasa drogi GP - główna ruchu przyspieszonego Przekrój poprzeczny 2 x 2 Łączna długość drogi w woj. małopolskim [km] 156,58 Łączna ilość i długość tuneli [szt - m] 3 (3,3 km) Obiekty inżynieryjne [szt.] 26 Liczba węzłów i skrzyżowań [szt.] 38 Szacunkowy koszt realizacji 5 161 322 411 zł S7 – Nowy Targ 404 219 000 zł Nowy Targ – Nowy Sącz 2 713 283 060 zł Nowy Sącz – Gorlice 1 870 409 000 zł Gorlice – gr. województwa 173 411 351 zł PRACOWNIA PLANOWANIA I PROJEKTOWANIA SYSTEMÓW TRANSPORTU ALTRANS WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE

PRACOWNIA PLANOWANIA I PROJEKTOWANIA SYSTEMÓW TRANSPORTU ALTRANS KONCEPCJA PRZESTRZENNA DRÓG: KIELCE – TARNÓW – GORLICE - SŁOWACJA, BRZESKO - NOWY SĄCZ - MUSZYNKA, S7 - NOWY TARG - NOWY SĄCZ - S19 Ocena wariantów: S7 - NOWY TARG - NOWY SĄCZ - GORLICE – S19 PRACOWNIA PLANOWANIA I PROJEKTOWANIA SYSTEMÓW TRANSPORTU ALTRANS WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE

PRACOWNIA PLANOWANIA I PROJEKTOWANIA SYSTEMÓW TRANSPORTU ALTRANS KONCEPCJA PRZESTRZENNA DRÓG: KIELCE – TARNÓW – GORLICE - SŁOWACJA, BRZESKO - NOWY SĄCZ - MUSZYNKA, S7 - NOWY TARG - NOWY SĄCZ - S19 GŁÓWNE ZAGROŻENIA Uwarunkowania społeczne Silna obudowa istniejących dróg prowadzonych w dolinach rzek - brak możliwości ich rozbudowy Uwarunkowania planistyczne Brak drogi w dokumentach planistycznych o znaczeniu krajowym Uwarunkowania środowiskowe Obszary Natura 2000: obszary Górnego i Środkowego Dunajca, Orawsko – Nowotarskie Torfowiska, Łososina, Dolina Białki, Ostoja Popradzka, Ostoja Nietoperzy Beskidu Wyspowego, Ostoja Nietoperzy Powiatu Gorlickiego, Wisłok z dopływami, Bednarka Otulina Pienińskiego Parku Narodowego (Czorsztyn – Krośnica) Otulina Magurskiego Parku Narodowego (Lipniki) Obszar chronionego krajobrazu: Południowomałopolski Ukształtowanie terenu na odcinku Czorsztyn - Podegrodzie PRACOWNIA PLANOWANIA I PROJEKTOWANIA SYSTEMÓW TRANSPORTU ALTRANS WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE