SZKOŁA SUKCESU PROGRAM.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kierunki przemian Szkolnictwa Wyższego
Advertisements

Szkoła Sukcesu września 2010 Sopot
Kompetencje kluczowe w edukacji zawodowej
Kompetencje kluczowe jako cel edukacji na poziomie ponadgimnazjalnym
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Realizacja projektów eTwinning a nowa podstawa programowa
Zajęcia matematyczne Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Smolniku.
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Program edukacji ekonomicznej realizowany od 1 grudnia 2012.
Wsparcie edukacji na poziome Unii Europejskiej
dr Anna Okońska-Walkowicz
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Przedmiotowe testy diagnostyczne uwzględniające kompetencje kluczowe, a obowiązujące standardy egzaminacyjne dr Henryk Szaleniec.
„Wzmocnienie kompetencji kluczowych w zakresie inicjatywności i przedsiębiorczości wśród uczniów szkół rolniczych.
Szkoła Sukcesu Ponadregionalny program rozwijania umiejętności uczniów w zakresie kompetencji kluczowych ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorczości,
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
Technologie informacyjno-komunikacyjne w kształceniu ustawicznym
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Metoda projektu w praktyce szkolnej Dorota Kulesza
Młodzieżowa przedsiębiorczość
Łódź, Przygotowała dr Elżbieta Woźnicka, Dziekan kierunku Pedagogika w AHE Kształcenie w AHE wobec wyzwań współczesnej edukacji.
EUROPEJSKIE KOMPETENCJE KLUCZOWE
ETwinning naturalny program zmieniającej się edukacji Aleksandra Bek.
Wysokie wyniki nauczania – sukces na egzaminie gimnazjalnym; Tytuły laureatów konkursów przedmiotowych i olimpiad.
Zadania szkoły w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych
1.Projekt i jego realizator 2.Zespół Projektowy 3.Europejski Fundusz Społeczny dla oświaty w Polsce 4.Założenia Projektu 5.Działania i harmonogram Projektu.
SZKOŁA MOJĄ SZANSĄ PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.
PROJEKT Projekt, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3.3.4, zwyciężył w konkursie.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Informacja o programie Zostać przedsiębiorczym.
ZADANIA KOORDYNATORÓW
Metoda projektu i praca zespołowa w praktyce szkolnej
Edukacja pozaformalna Edukacja nieformalna
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Nowoczesny Uczeń - program aktywizacji edukacyjno – obywatelskiej uczniów rybnickich liceów - realizacja Projektu w I Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami.
„Kompetencje zawodowe”
Nauczanie przedmiotów podstawowych na kierunkach technicznych Bohdan Macukow Konferencja Rektorów Polskich Uczelni Technicznych Politechnika.
CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA
Zajęcia prowadzone w ramach EFS Szkoła Podstawowa Nr 15 w Tarnowie
Spis treści  Celem jest umożliwienie uczniom szkół ponadgimnazjalnych rozwój kompetencji matematyczno – fizycznych lub kompetencji z przedsiębiorczości.
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego Departament Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z.
Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności jest partnerem Fundacji Billa i Melindy Gates w przedsięwzięciu, które ma ułatwić polskim bibliotekom publicznym dostęp.
  wiek  doświadczenie zawodowe  opieka nad dziećmi  problemy zdrowotne  brak wolnych miejsc pracy  skala bezrobocia  wykształcenie/kwalifikacje.
REALIZACJA PROJEKTU SZKOŁA SUKCESU ponadregionalny program rozwijania umiejętności uczniów w zakresie kompetencji kluczowych, ze szczególnym uwzględnieniem.
Edukacja po CEOwsku mgr Bożena Sozańska.
Szkoła Kluczowych Kompetencji luty 2009 rok – grudzień 2012 rok. Zespoły Szkół Ponadgimnazjalnych w Lipsku i Siennie.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Zespół środków, czyli urządzeń (np. komputer, sieci komputerowe czy media), narzędzi (oprogramowanie) oraz innych technologii, które służą wszechstronnemu.
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Program zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych klasa II Zajęcia 1 RYNEK.
Edukacja normalizacyjna i zadaniowa w kontekście relacji „Szkoła – rynek pracy” Donata Andrzejczak Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli I Kształcenia.
Ewaluacja pracy szkoły – drogą do wszechstronnego rozwoju uczniów.
SZKOŁA SUKCESU – SZKOŁĄ WSZYSTKICH UCZNIÓW Projekt „ SZKOŁA SUKCESU ” wsp ó łfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Kompetencje kluczowe?! Czym jest kompetencja i dlaczego kluczowa?
Gimnazjum nr 16 w Bydgoszczy
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2017/2018.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Harmonogram naborów wniosków o dofinansowanie na 2015 rok w trybie konkursowym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego.
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. MIECZYSŁAWA ROMANOWSKIEGO W JÓZEFOWIE
Kodeks Etyki Dziennikarskiej
Uniwersalizm i wielowymiarowość kompetencji kluczowych w kontekście edukacji dr Anna Szymczak, prof. nadzw.
Projekty zrealizowane w ZS1
wspomaganie pracy przedszkoli, szkół i placówek
Jak kształtować kompetencje kluczowe?
Kompetencje kluczowe?! Czym jest kompetencja i dlaczego kluczowa?
KOMPETENCJE KLUCZOWE.
Realizacja podstawy programowej na II etapie edukacyjnym
DOŚWIADCZENIE – PROFESJONALIZM – ENERGIA
Europejskie Kompetencje Kluczowe
"Matematyczne eksperymenty - poprawa jakości nauczania matematyki
Program wsparcia placówek oświatowych z województwa podkarpackiego
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Zapis prezentacji:

SZKOŁA SUKCESU PROGRAM

INICJATYWNOŚĆ I PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ

INICJATYWNOŚĆ I PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ POROZUMIEWANIE SIĘ W JĘZYKACH OBCYCH

INICJATYWNOŚĆ I PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ POROZUMIEWANIE SIĘ W JĘZYKACH OBCYCH ICT

INICJATYWNOŚĆ I PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ UMIEJĘTNOŚĆ UCZENIA SIĘ POROZUMIEWANIE SIĘ W JĘZYKACH OBCYCH ICT

KOMPETENCJE OBYWATELSKO-SPOŁECZNE INICJATYWNOŚĆ I PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ UMIEJĘTNOŚĆ UCZENIA SIĘ POROZUMIEWANIE SIĘ W JĘZYKACH OBCYCH ICT

KOMPETENCJE OBYWATELSKO-SPOŁECZNE INICJATYWNOŚĆ I PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ UMIEJĘTNOŚĆ UCZENIA SIĘ POROZUMIEWANIE SIĘ W JĘZYKACH OBCYCH ICT

ZAJĘCIA Z JĘZYKA OBCEGO KOMPETENCJE KLUCZOWE

ZAJĘCIA Z JĘZYKA OBCEGO KOMPETENCJE KLUCZOWE ZAJĘCIA Z PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

ZAJĘCIA Z JĘZYKA OBCEGO KOMPETENCJE KLUCZOWE ZAJĘCIA Z PRZEDSIĘBIORCZOŚCI OPIEKA NAUKOWA UG

ZAJĘCIA Z JĘZYKA OBCEGO OBOZY NAUKOWE KOMPETENCJE KLUCZOWE ZAJĘCIA Z PRZEDSIĘBIORCZOŚCI OPIEKA NAUKOWA UG

ZAJĘCIA Z JĘZYKA OBCEGO INFORMATORY ZAJĘCIA Z JĘZYKA OBCEGO OBOZY NAUKOWE KOMPETENCJE KLUCZOWE ZAJĘCIA Z PRZEDSIĘBIORCZOŚCI OPIEKA NAUKOWA UG

UCZYMY…

UCZYMY… PRZEDSIĘBIORCZOŚCI JĘZYKÓW OBCYCH I ICT

UCZYMY… PRZEDSIĘBIORCZOŚCI JĘZYKÓW OBCYCH I ICT

UMIEJĘTNOŚCI KLUCZOWYCH UCZYMY… UMIEJĘTNOŚCI KLUCZOWYCH

UMIEJĘTNOŚCI KLUCZOWYCH UCZYMY… UMIEJĘTNOŚCI KLUCZOWYCH

UCZYMY…

MŁODYCH EUROPEJCZYKÓW UCZYMY… MŁODYCH EUROPEJCZYKÓW