Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego 25 listopad 2004 rok

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt realizowany przez Gminę Miejską Kraków przy wsparciu finansowym Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2008 – 2010.
Advertisements

Biuletyny Informacji Publicznej we Wrotach Małopolski jako wstęp do elektronicznego województwa Kraków, 2 kwietnia 2004 r.
Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
MunSol System zarządzania informacją i sprawami INFORMACJE PODSTAWOWE
Generator Wniosków o Płatność
System Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej
Mgr Paweł Dąbrowski Technika biurowa mgr Paweł Dąbrowski
Czym jest HotSpot w Hotelu ?
Sytuacja w województwie: zatrudnienie, edukacja, integracja społeczna, przedsiębiorczość.
Miejska Komunikacja Samochodowa Sp. z o.o. w Mielcu
Elektroniczna Karta Miejska i Publiczne Punkty Dostępu do Internetu w Mieście Rybnik.
Plan działań na rzecz rozwoju społeczeństwa informacyjnego
Internetowy System Ewidencji Kart Projektów (ISEKP)
Elektroniczny Wniosek Aplikacyjny dla RPO Województwa Śląskiego na lata 2007 – 2013 Katowice, listopad/grudzień 2007 r.
PARTNER II System komunikacji oraz przygotowania beneficjentów i projektów finansowanych z Funduszy Strukturalnych w Województwie Śląskim Urząd.
Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020.
Elżbieta Polak Marszałek Województwa Lubuskiego Lubuskie – kraina sprzyjająca innowacji.
Budowa społeczeństwa informacyjnego w Województwie Podkarpackim
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Plan Informatyzacji Państwa na lata elektroniczna Platforma.
Projekt „e-świętokrzyskie” Finansowany z funduszy ZPORR na
Wieloletni Plan Inwestycyjny kluczowe projekty: układ drogowy
Prezentacja Systemu System Wspomagania Zarządzania Edukacją EduNet
Bazy danych II - projekt 1/4 Cel, istota projektu Celem projektu jest zbudowanie systemu bazodanowego dla Providera Internetowego, który będzie miał za.
1 Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata projekt Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego Departament Polityki Regionalnej.
Priorytet : Harmonijny transport powierzchniowy
Zadanie: Integracja oprogramowania w gminach i starostwie
czyli taniej, szybciej, skuteczniej
Przyszłość technik satelitarnych w Polsce
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Projekt nr Z/2.32/I/1.5/365/05/U/6/09 pn.: E - urząd – przyjazna administracja w Urzędzie Miejskim w Stargardzie Szczecińskim współfinansowany p przez.
Ministerstwo Finansów
Mobilny ePodpis już w Plusie Polkomtel i MobiTrust Warszawa, 7 stycznia 2009 – w ofercie Plus dla Firm od 9 stycznia 2009 roku.
Elektroniczna Karta Miejska i Publiczne Punkty Dostępu do Internetu w Mieście Rybnik.
Fundacja Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Optoland S.A Biuro Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego w.
KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SŁUPSKU
Krok po kroku… …do WŁASNEJ FIRMY Zakładanie działalności gospodarczej
Zidentyfikowane problemy brak usług publicznych online, brak zintegrowanego programu do elektronicznego obiegu dokumentów i archiwizacji danych, bazy.
Bezpieczny Mobilny Podpis Elektroniczny
Wrota Lubelszczyzny – Informatyzacja Administracji Warunki odbioru sprzętu i oprogramowania.
E - obywatel.
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
Ogólnokrajowa karta miejska
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
PROGRAM ROZWOJU FIRM INTERNETOWYCH Phare Spójność Społeczna i Gospodarcza 2001 PL Warszawa, 22 stycznia 2003 r.
Łomianki w XXI wieku Wirtualna Gmina - koncepcja budowy lokalnej społeczności informacyjnej na miarę XXI wieku.
Biblioteka publiczna w regionie jako interfejs między organami władzy samorządowej a obywatelem. Otwieranie świata - w drodze ku otwartemu społeczeństwu.
Wielkopolskie Regionalny Program Operacyjny 2007 – 2013 Priorytet II Infrastruktura Komunikacyjna Działanie 2.7 Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
eDeklaracje – dla podatnika
O projekcie Efektem projektu o nazwie „Przygotowanie Urzędu Miasta Tarnobrzeg do świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną za pośrednictwem.
Starostwo Powiatowe w Radomiu Opracowanie systemu e-obsługi interesanta w Starostwie Powiatowym w Radomiu.
2/13 Portal Podatkowy e-Deklaracje 2.
Starostwo Powiatowe w Radomiu Opracowanie systemu e-obsługi interesanta w Starostwie Powiatowym w Radomiu.
Województwo Zachodniopomorskie Urząd Miejski w Koszalinie
Projekt pn. „e-Cegłów – kompleksowa informatyzacja instytucji publicznych oraz tworzenie społeczeństwa informacyjnego w gminie Cegłów” Projekt realizowany.
OFERTA SYSTEMU IDENTYFIKACYJNEGO BOS BEZPIECZNY OBIEKT SPORTOWY Schematy zastosowania Karty Kibica i Micro Biletu.
Projekt Wojewody Opolskiego Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim.
Projekt „Elektroniczna Platforma Pracy Śląskiej Administracji Zespolonej”
Urząd Skarbowy w Rybniku
Biblioteka publiczna w regionie jako dystrybutor informacji Otwieranie świata - w drodze ku otwartemu społeczeństwu informacyjnemu. - w drodze ku otwartemu.
E-Obywatel. Czy w Polsce to w ogóle możliwe? Zapóźnienia w rozbudowie infrastruktury telekomunikacyjnej Różne doświadczenia kolejnych pokoleń, z wykluczeniem.
Program Wiedza Edukacja Rozwój Wysokiej jakości usługi administracyjne
Grupa: administratorzy lokalni JST. Użytkownik systemu CEIDG - materiały szkoleniowe2 Informacje wstępne Zakładanie konta w CEIDG -Wybór sposobu dostępu.
1 ANDRZEJ MAREK LENART STAROSTA KONECKI Wpływ projektu „e-Świętokrzyskie” na rozwój informatyzacji w powiecie koneckim Kielce, 6 październik 2009r.
Działania Białostockiej Komunikacji Miejskiej w ramach projektu: „Poprawa jakości funkcjonowania systemu transportu publicznego miasta Białegostoku- Etap.
R ybnik (śl.Rybńik, czes. Rybníky) –miasto położone w południowej Polsce, w województwie śląskim, największe miasto Rybnickiego Okręgu Węglowego. Rybnik.
Co to jest e-PUAP  e-PUAP to Elektroniczna Platforma Administracji Publicznej – nowoczesny system komunikacji pomiędzy Obywatelem, Przedsiębiorcą a Urzędem.
w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Starogardzie Gdańskim
Projekt poprawy jakości transportu miejskiego w aglomeracji szczecińskiej narzędziem technicznego wsparcia integracji transportu publicznego w Szczecińskim.
Zapis prezentacji:

Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego 25 listopad 2004 rok „Elektroniczna karta miejska i publiczne punkty dostępu do Internetu w Mieście Rybnik” w ramach Rybnickiej Platformy Informacji Cyfrowej Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego 25 listopad 2004 rok

Elektroniczna Karta Miejska Cele projektu wspieranie rozwoju regionu poprzez rozbudowę infrastruktury społeczeństwa informacyjnego, wyrównanie dysproporcji w zakresie dostępu i wykorzystania Internetu, zwiększenie sprawności finansowej systemu komunikacji miejskiej

Elektroniczna Karta Miejska Zakres projektu: Elektroniczna karta miejska jako nośnik podpisu elektronicznego, bilet okresowy, elektroniczna portmonetka. Wirtualne Biuro Urzędu Miasta – aplikacje on-line w UM Rybnika umożliwiające interaktywne wypełnianie wniosków, formularzy i składanie podpisu elektronicznego. Sieć Publicznych Punktów Dostępu do Internetu zapewniających obsługę karty miejskiej w aplikacjach Wirtualnego Biura

Elektroniczna Karta Miejska Usługi realizowane przy użyciu karty: E-bilet: opłaty za przejazd miejskimi środkami transportu Opłaty za parkingi Opłaty za korzystanie z miejsc targowych Bilety wstępu w jednostkach rekreacyjnych MOSiR i CRiR Bushido Elektroniczny podpis

Elektroniczna Karta Miejska E-Bilet Elementy składowe 77 podsystemów pokładowych 77 kasowników z drukarką 300 kasowników w autobusach Stanowisko personalizacji kart 6 punktów sprzedaży 10 czytników kontrolerskich Centrum obsługi Systemu w zajezdni Urządzenia GPS/GPRS/GSM 25 000 kart

Elektroniczna Karta Miejska E-Portmonetka Elementy składowe 19 czytników w parkometrach 3 przenośne czytniki dla obsługi na parkingach 7 przenośnych urządzeń dla inkasentów na targowiskach 2 czytniki – bilety wstępu

Elektroniczna Karta Miejska Infomaty Lokalizacja w 4 obiektach zamkniętych : UM Rybnika Punkt Informacji Miejskiej Dom Handlowy Real MOSiR Kamień – obiekt hotelowy Funkcje Informacyjne Dostęp do Wirtualnego Biura Obsługa podpisu niekwalifikowanego E-portmonetka (np. opłata skarbowa)

Elektroniczna Karta Miejska Telecentra Lokalizacja w 6 Domach Kultury Wyposażenie po 2 komputery multimedialne, czytniki kart i inny osprzęt Zatrudnienie po 2 osoby w każdym telecentrum Dostęp do Internetu, Wirtualnego Biura, stron www miasta i innych typu gov Możliwość skorzystania z elektronicznej biblioteki słowniki językowe, nauka języka, encyklopedie, atlasy Adaptacja pomieszczeń, wyposażenie w system sygnalizacji napadu i włamania

Infomat Ochojec Telecentrum Golejów Kamień Rybnicka Kuźnia Wielopole Orzepowice JEJKOWICE Paruszowiec -Piaski CENTRUM Zebrzydowice GASZOWICE Ligota-Ligocka Kuźnia Meksyk Gotartowice Zamysłów Niewiadom Niedobczyce Boguszowice Stare Chwałowice Radziejów Popielów

Elektroniczna Karta Miejska Wirtualne Biuro Część publiczna dostępna dla Klienta urzędu tj. internetowa platforma realizująca interaktywne wypełnianie wniosków i formularzy z możliwością złożenia elektronicznego podpisu i uiszczenia opłaty z wykorzystaniem Karty Miejskiej. Część administracyjna dostępna dla upoważnionej grupy pracowników urzędu zawierająca szereg narzędzi do weryfikacji treści przesłanych przez Klientów urzędu oraz mechanizmy wymiany informacji z Systemem Obiegu Dokumentów.

Elektroniczna Karta Miejska Wirtualne Biuro Pilotażowe wdrożenie : Wydział Podatków - 10 formularzy m.in.: Zaświadczenie o stanie majątkowym Zmiana wymiaru podatku Zwrot nadpłaty podatku Wydział Rozwoju, Promocji Gospodarczej i Integracji Europejskiej – 7 wniosków m.in.: Rozpoczęcie, zmiana i likwidacja działalności gospodarczej Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych Opracowanie narzędzi dla administratorów do samodzielnego tworzenia nowych interaktywnych formularzy.

Elektroniczna Karta Miejska Wirtualne Biuro Ogólne założenia Proces rejestracji i identyfikacji Klienta Unikalny nr identyfikacyjny i hasło Realizacja poprzez przeglądarkę internetową Złożenie wniosku i opatrzenie go podpisem elektronicznym niekwalifikowanym kwalifikowanym Śledzenie kolejnych etapów sprawy

Elektroniczna Karta Miejska Poglądowy schemat budowy systemu

Elektroniczna Karta Miejska Główne funkcje realizowane przez system zarządzania kartą Personalizacja kart Sprzedaż i obsługa Klienta Monitorowanie i transmisja danych z czytników kart Rozliczenia pomiędzy podmiotami za poszczególne usługi Monitorowanie pojazdów Raportowanie i analizy Zapewnienie bezpieczeństwa danych

Elektroniczna Karta Miejska Schemat transmisji danych

Elektroniczna Karta Miejska Koszt: 5.394.328 zł (budżet miasta 1.348.582 zł, FS 4.045.746 zł – w ramach działania 1.5. Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego) .