GRUPA SUPERWIZYJNA I KOORDYNATORZY SPOTYKALI SIĘ W GMACHU SZKÓŁ SP-113 i G-34
POTRZEBY PRIORYTETOWE SZKÓŁ
INTEGRACJA GRUPY oczekiwania, potrzeby, priorytety
Coś o nas W pewnym mieście dolnośląskim, które Wrocław się nazywa, grupa belfrów z różnych szkół Promocję zdrowia odkrywa Przygoda zaczęła się w 2002 roku i rozwija krok po kroku. Wydział Zdrowia działania inicjuje I na duchu nas podtrzymuje. Superwizyjna grupa pierwsza Lubi działać z sensem i pisać do wiersza Ania Hoffman koordynuje- Ciekawe czym to zaowocuje? Jesteśmy koordynatorzy pracowici. Wciąż rozsyłamy w szkole wici, Że trzeba coś robić dla zdrowia, By potem nie wzywać pogotowia! Co miesiąc się spotykamy, doświadczenia i pomysły wymieniamy. Buzia każdego dziecka do nas się śmieje, bo w szkole wciąż coś się dzieje. Do wiedzy i zdrowych nawyków przez zabawę- to może być nawet ciekawe! Tak grupa z Fabrycznej wymyśliła I wytrwale realizować postanowiła. Lidia Cichal SP 118
PODNOSZENIE KWALIFIKACJI SZKOLENIA Jak opracować niezbędne narzędzia do diagnozowania i ewaluacji programów promocji zdrowia?
PODNOSZENIE KWALIFIKACJI SZKOLENIA Jak wdrożyć programy: -Gra w karty -Szkoła marzeń -Narysuj i napisz w edukacji zdrowotnej dzieci
WARSZTATY Umiejętności życiowe – asertywność i komunikacja
WYMIANA DOŚWIADCZEŃ PROGRAMY: Przeciwko przemocy w szkole - SP118. Mówimy NIE przemocy w szkole - SP51
WYMIANA DOŚWIADCZEŃ PROGRAM To jest Twoja decyzja – SP113
WYMIANA DOŚWIADCZEŃ WARSZTATY Wstań, powiedź – nie jestem sam
PODSUMOWANIE życzliwa i przyjazna atmosfera panująca na spotkaniach sprzyjała efektywnej pracy i mobilizowała zespół do współpracy