Zestaw pytań zadawanych przez przesłuchującego inspektora ZUS p

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Katarzyna Szypuła-Sajon
Advertisements

ELEMENTY OCENIANIA KSZTAŁTUJĄCEGO
dr Agnieszka Maciejewska-Karłowska
Dr inż. Magdalena Jabłońska
WYJAZDY INDYWIDUALNE UCZNIÓW Program COMENIUS POROZUMIENIE O PROGRAMIE ZAJĘĆ Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie się przez.
Nowe technologie w nowoczesnej uczelni
Nowoczesne narzędzia wykorzystywane w cyklu polityk publicznych
INFORMACJE OGÓLNE Praktyki są obowiązkowe i stanowią integralną część procesu kształcenia Zaliczenie praktyki jest warunkiem ukończenia studiów Zaliczenia.
Kwalifikacyjne kursy zawodowe.
Projektowanie i programowanie obiektowe II - Wykład IV
Prowadzenie dokumentacji
MATURA Dokładne informacje dotyczące procedury zdawania egzaminu maturalnego w maju 2013r. zamieszczone są na stronie CKE w zakładce Egzamin maturalny:
Organizacja seminarium dyplomowego inżynierskiego
Cel studenckich praktyk pedagogicznych
Sprawdzian w szóstej klasie
Laboratorium z Probabilistyki sem. IV Wydział Transportu
Prof. Tadeusz Więckowski
Urszula Grzyb Regionalne Centrum Informacji dla Naukowców Regionalny Punkt Kontaktowy Programów Ramowych UE Centrum Transferu Technologii Politechnika.
Program ERASMUS w Śląskiej Wyższej Szkole Medycznej w Katowicach.
Procedury związane ze zgłaszaniem, uczestnictwem, rozliczaniem i raportowaniem projektów VOUCHER BADAWCZY BIURO UPOWSZECHNIANIA NAUKI UKW.
Budowa i funkcjonowanie systemu zapewniania jakości kształcenia na Wydziale Lingwistyki Stosowanej UW.
Dr inż. Magdalena Jabłońska ZASADY FUNKCJONOWANIA
MATURA 2010 Z MATEMATYKI Podstawowe informacje o egzaminie maturalnym z matematyki Prezentację opracowała: Iwona Kowalik.
OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE OK
Uczeń, który opuścił 25 godzin w semestrze bez usprawiedliwienia, otrzymuje naganę wychowawcy klasy (ustne upomnienie w obecności klasy bez wpisywania.
Cele: 1. wyposażenie studenta w umiejętności porównywania i wartościowania zamierzeń edukacyjnych w poszczególnych systemach oświatowych, 2. zrozumienie.
Spotkanie Kierunkowej Komisji ds. Jakości Kształcenia z przedstawicielami trójek studenckich z poszczególnych lat
Zasady i tryb przesłuchania świadka
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki w pierwszym półroczu roku szkl.2014/2015.
Co to jest spacer edukacyjny?
PRAKTYKI STUDENCKIE Informacja dla studentów. Szukasz ciekawych praktyk? Administracja rządowa przygotuje ponad miejsc praktyk dla studentów w.
Cele: 1. wyposażenie studenta w umiejętności porównywania i wartościowania zamierzeń edukacyjnych w poszczególnych systemach oświatowych, 2. zrozumienie.
1. Czego będziemy się uczyć na lekcjach matematyki w klasie czwartej?
Akty prawne związane z kształceniem zawodowym – nowe lub nowelizacja obowiązujących Warszawa, 19 sierpnia 2015 DEPARTAMENT KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO.
OCENA OFERT NA USŁUGI INŻYNIERA WEDŁUG KRYTERIÓW POZACENOWYCH Andrzej Grabiec Inżynier Konsultant SIDIR; Warsztaty SIDIR 23 czerwca 2015 Wyłączny reprezentant.
Collegium Mazovia w ZUS Prezentacja ramowego planu wizyt studentów w Oddziale ZUS w Siedlcach Siedlce, 27 listopada 2015.
Monitorowanie realizacji zapisów ramowych planów nauczania.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" PIOTR TKACZ Studium e-Learningu Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach.
Monitoring efektów realizacji Projektu PL0100 „Wzrost efektywności działalności Inspekcji Ochrony Środowiska, na podstawie doświadczeń norweskich” Działania.
Ewaluacja jakości kształcenia – dane zbiorcze Rok akademicki 2014/2015 Łódź 2016.
PROJEKT Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego WSL LIDEREM W EFEKTYWNYM KSZTAŁCENIU NAUCZYCIELI.
Ewaluacja jakości kształcenia – dane zbiorcze Rok akademicki 2012/2013 Semestr zimowy Dr Agnieszka Pawlak, Zakład Nauk o Rodzinie UM Dr Paweł Przyłęcki,
Kształcenie dualne.
Spotkanie informacyjne
DOKUMENTACJA PROCESU KSZTAŁCENIA
Zarządzanie projektami przedsiębiorstw
mgr Małgorzata Grześków
MATURA 2018.
Punkt 6 SZCZEGÓŁOWE ZASADY PRZYPROWADZANIA I ODBIERANIA DZIECI Z PRZEDSZKOLA PRZEZ RODZICÓW (PRAWNYCH OPIEKUNÓW) LUB UPOWAŻNIONĄ PRZEZ.
Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r Prawo oświatowe
PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA
Regulamin studiów pierwszego stopnia, drugiego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich oraz Regulamin studiów doktoranckich w pigułce Piotr Szumliński.
Kierunek lekarski, lekarsko-dentystyczny i dietetyka
dr Agnieszka Brzozowska
przeprowadzania egzaminów potwierdzających kwalifikacje w zawodzie
Przewodnik krok po kroku
MATURA 2017.
Ewaluacja jakości kształcenia – dane zbiorcze
Przewodnik stażysty.
Wprowadzenie do laboratorium: Technologia informacyjna
Zajęcia 1 – Zasady współpracy i zaliczenia
Dr inż. Magdalena Jabłońska ZASADY FUNKCJONOWANIA
FAQ: Zasady zaliczenia przedmiotu
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018/2019.
Zespół do spraw statusu zawodowego pracowników oświaty
„dobrze zaplanuj aby skorzystać a nie odpokutować”
EGZAMIN GIMNAZJALNY Z JĘZYKA NIEMIECKIEGO
„dobrze zaplanuj aby skorzystać a nie odpokutować”
NAUKA ADMINISTRACJI mgr Karina Pilarz.
SSA SEMESTR LETNI 2018/2019.
Zapis prezentacji:

Zestaw pytań zadawanych przez przesłuchującego inspektora ZUS p Zestaw pytań zadawanych przez przesłuchującego inspektora ZUS p. Arkadiusza Lisa Katarzyna Pasławska

W jaki sposób została Pani/Pan zatrudniona/y? Zestaw pytań zadawanych przez przesłuchującego inspektora ZUS p. Arkadiusza Lisa W jaki sposób została Pani/Pan zatrudniona/y? Czy sama się Pani zgłosiła/sam się Pan zgłosił czy to do Pani/Pana się zwrócono i zaoferowano Pani/ Panu pracę? Czy ktoś narzucił taką formę współpracy (umowa o dzieło) czy to Pani/ Pan taką formę wybrała?

Jak zostało ustalone wynagrodzenie? Zestaw pytań zadawanych przez przesłuchującego inspektora ZUS p. Arkadiusza Lisa Jak zostało ustalone wynagrodzenie? Czy to jest stawka godzinowa, czy ustalono wynagrodzenie roczne i wyznaczono na tej podstawie stawkę miesięczną? Czy stawkę narzucono, czy to Pani/ Pan ją narzuciła/ narzucił?

Zestaw pytań zadawanych przez przesłuchującego inspektora ZUS p Zestaw pytań zadawanych przez przesłuchującego inspektora ZUS p. Arkadiusza Lisa Czy realizacja wykładów jest w pewien sposób weryfikowana? Czy są stosowane listy obecności? Czy odbywają się hospitacje? Czy – jeśli są hospitacje – w ich wyniku jest sugerowana lub nakazywana zmiana treści wykładów, ich formy, zmiana kierunku prowadzonych wykładów?

Czy uczelnia ma program nauczania, do którego należy się dopasować? Zestaw pytań zadawanych przez przesłuchującego inspektora ZUS p. Arkadiusza Lisa Czy uczelnia ma program nauczania, do którego należy się dopasować? Co się dzieje, kiedy zajęcia nie mogą się odbyć? Czy są odrabiane, czy są prowadzone przez innego wykładowcę w ramach zastępstwa?

Zestaw pytań zadawanych przez przesłuchującego inspektora ZUS p Zestaw pytań zadawanych przez przesłuchującego inspektora ZUS p. Arkadiusza Lisa Czy w ramach umowy prowadzi Pani/ Pan konsultacje? Na jakiej zasadzie odbywają się konsultacje? Czy ich grafik jest z góry ustalany? Kto ustala termin? Gdzie odbywają się konsultacje? Czy korzysta Pani/ Pan wtedy ze swojego gabinetu czy z innej sali?

Zestaw pytań zadawanych przez przesłuchującego inspektora ZUS p Zestaw pytań zadawanych przez przesłuchującego inspektora ZUS p. Arkadiusza Lisa Czy treści przygotowane w ramach sylabusa są powtarzalne w kolejnych latach? Dany przedmiot pojawia się co roku w planie zajęć, więc czy wykład wygląda tak samo? Czy na wniosek studentów byłaby Pani/ Pan skłonna/y zmienić – zmodyfikować – treści prowadzonego wykładu, tak, aby poszerzyć omawianie jednego problemu przy pominięciu lub ograniczeniu innych?

Zestaw pytań zadawanych przez przesłuchującego inspektora ZUS p Zestaw pytań zadawanych przez przesłuchującego inspektora ZUS p. Arkadiusza Lisa W jaki sposób jest weryfikowana realizacja umowy na poszczególnych etapach? Czy w miesięcznych odstępach sporządza Pani/ Pan jakieś raporty, podsumowania zrealizowanych godzin? Czy odbiera Pani/ Pan jakikolwiek sugestie ze strony uczelni co do zmiany metody lub formy zajęć? Czy czuje się Pani/ Pan zobowiązana do ich uwzględnienia?

Zestaw pytań zadawanych przez przesłuchującego inspektora ZUS p Zestaw pytań zadawanych przez przesłuchującego inspektora ZUS p. Arkadiusza Lisa Skoro jest to umowa o dzieło, to co jest dziełem w Pani/ Pana rozumieniu? Czy prowadzenie egzaminów i zaliczeń też jest częścią dzieła? Czy wynik egzaminu jest częścią dzieła? Co to jest harmonogram zajęć? Co on określa, co narzuca? Czy ma Pani/ Pan jakikolwiek wpływa na plan zajęć?

Zestaw pytań zadawanych przez przesłuchującego inspektora ZUS p Zestaw pytań zadawanych przez przesłuchującego inspektora ZUS p. Arkadiusza Lisa Podsumowanie: Przesłuchanie trwa ok. 50 minut. Przesłuchujący, inspektor Arkadiusz Lis, jest spokojny, kulturalny. Stosuje identyczny, schematyczny zestaw pytań, który ma na celu ustalić m. in. „autorskość” i niepowtarzalność dzieła. Niektóre pytania zmierzają do stwierdzenia nadzoru i ingerencji ze strony uczelni w treści programowe wykładów, co nie istnieje. Inne pytania idą w kierunku uzyskania informacji, czy dzieło jest odebrane przez zamawiającego (pytania o listy obecności, hospitacje na zajęciach).

Zestaw pytań zadawanych przez przesłuchującego inspektora ZUS p Zestaw pytań zadawanych przez przesłuchującego inspektora ZUS p. Arkadiusza Lisa Podsumowanie: W przesłuchaniach uczestniczy nasz pełnomocnik, pani adwokat Mirela Bieda z kancelarii mec. A.Ludwikowskiego. Pani adw. Mirela Bieda monitoruje m.in., czy inspektor protokołuje dokładnie to, co zostało powiedziane, czy jego zapis nie zmienia sensu wypowiedzi. Poza tym wyłapuje pytania sugerujące odpowiedź i pośredniczy w komunikacji.