7.03 – 12.03. W ramach Białej Szkoły tradycyjnie pojechaliśmy do małej miejscowości Ząb koło Zakopanego.

HiszPANIA Przygoda zycia 3 miesiace … 12 tygodni … 90 dni … 2160 godzin … Pieciu polskich uczniów w odleglym kraju.

Wymiana Polska-Holandia
Projekt Comeniusa Spotkanie partnerów w mieście Konya w Turcji października 2010.
„Sprzątanie świata” Szkoła Podstawowa z Oddziałem Przedszkolnym
Klasa II C zaprasza.
Muzeum Mediów. W dniu 13. kwietnia 2012 roku w auli szkoły klasa IIe, pod opieką pani profesor Iwony Płóciennik zorganizowała Muzeum Mediów. Była to wystawa.
27 MAJA SZKOLNY WOLONTARIAT PRZEPROWADZIŁ KOLEJNĄ AKCJĘ W ROKU SZKOLNYM 2008/2009. TYM RAZEM NASZYM CELEM BYŁO PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE ZABAWY.
Spartakiada Białka Tatrzańska Łyżwy 1 dzień Pobudka była o godz. 6:00 rano. Po śniadaniu o godz. 6:30 wyjechaliśmy naszym bardzo nowoczesnym autobusem.
Informacje Na zielone szkoły jeździliśmy zazwyczaj całą szkołą, lecz od tego roku to się zmieni. Klasy I i II pojadą razem, a klasy III oddzielnie.
Olimpiada Zimowa Szkół Niepublicznych
Walk ę matematyczn ą prowadzi ł a z nami pani mgr El ż bieta Maciejewska.
Jagna Marczułajtis-Walczak – Poseł na Sejm RP
Nasza Biblioteka 2011.
Jest czwartek, 20 września, godzina Klasa 6b wyrusza na Piknik Pod Psem…
Adam Cybiński Michał Kot Krystian Krzemiński Michał Stasiak Klasa 6
Cel wyjazdu Celem wyjazdu było zwiedzenie Centrum Kopernika w Warszawie, gdzie zwiedzający mogą poznawać prawa nauki poprzez samodzielne.
TO MY KLASA 4c.
Wizyta w Eurajoki W ramach projektu Sokrates Comenius w dniach 4-9 lutego 2007r. delegacja naszej szkoły w składzie: Leszek Sobczak – dyrektor, Bożena.
Moja szkoła .
WSPINACZKA DLA DWU METEROWEJ DZIURY 4 października Ładnie ubrane, wymalowane zostałyśmy wywiezione w las.. Fajnie było.. Tylko szkoda, że wcześniej nie.
Relacja ze wspólnego śniadania 8 listopada 2011 r. w naszej klasie
W ramach realizacji zajęć niezorganizowanych (obszar 7) dzieci z Przedszkola nr 3 w Radzionkowie uczestniczyły w wielu interesujących zajęciach sportowych.
Gimnazjum nr 12 w Zabrzu Niemcy Włochy Węgry Bułgaria Anglia Turcja Grecja.
Szkoła w ruchu -Ćwiczyć każdy może. Na początku lutego uczniowie z naszej szkoły mieli możliwość skorzystania z nauki jazdy na nartach w ramach zajęć
Ferie 2014.
FERIE W tym roku ferie trwały od 3 do 14 lutego. Spędziłam je na obozie kondycyjnym w Żabnicy koło Węgierskiej Górki.
Wycieczka do lasu… Wycieczka rozpoczęła się o godzinie 13:30, wszyscy spotkaliśmy się na przystanku niedaleko szkoły. W lesie spędziliśmy 2 godziny –
Trochę o nas  Gabrysia-jestem przewodniczącą SU. Biorę czynny udział w marszach na orientację oraz uwielbiam narty i snowboard.  Justyna- od kilku lat.
Rodzina.
Neumunster PrzyjazdPraktykiCzas wolny.
Obóz Narciarski/snowboardowy
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 W INOWROCŁAWIU.
WYCIECZKA KLASOWA Zakopane – r. Marta Wiaderkiewicz.
Technikum Hodowli Koni w Chojnowie. Już ruszyliśmy, a Ciebie jeszcze z nami nie ma? Chcesz jeździć konno w „cool" kamizelce wyróżniającej Cię z tłumu,
„Bo na ten wiosny czas daje się wyżyć nam, gdy w koło szumi las przygoda woła nas! Nie zastanawiaj się, gdy wciąż ucieka czas na ramię plecak weź i z nami.
CZAS NA NAUKĘ I ZABAWĘ, A KAŻDEGO RANKA ZDROWE ŚNIADANIE… KLASA 1B Wychowawca- mgr Beata Syrek SZKOŁA PODSTAWOWA IMIENIA ŚW. KRÓLOWEJ JADWIGI W JERZMANOWICA.
Ś NIADANIE DAJE MOC ! Uczniowie klasy I Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Ptaszkowie 8 listopada 2011 r. Wych.: Bernadeta Heinrich.
Śniadanie daje moc! Dzień Zdrowego Śniadania w Publicznej Szkole Podstawowej nr 9 w Radomsku klasa IIa 8 listopada 2011r. Śniadanie daje moc! Dzień Zdrowego.
„Śniadanie daje moc” Reportaż z akcji przeprowadzonej w klasie III a, Szkoły Podstawowej nr 42 we Wrocławiu.
„ŚNIADANIE DAJE MOC” Dzień Zdrowego Śniadania w Szkole Podstawowej w Trzebiczu 8 listopada 2011 r.
Śniadanie daje moc ! Dnia 7 listopada u nas w świetlicy szkolnej odbyła się akcja „Śniadanie daje moc”. Gdy śniadanie rano zjesz głowa myśli i ty też.
Pytanie 2: Czy lubisz uczyć się j.angielskiego? Dzieci bez dyslekcji Dzieci z dyslekcją 1.Czasami30%42% 2.Tak66%33% 3.Nie4%25% Wniosek: Więcej dzieci z.
Śniadanie daje moc! Jeśli oczywiście jest właściwie zrobione. ;)
Śniadanie Daje Moc. Szkoła Podstawowa im. Gen. Józefa Wybickiego w Manieczkach klasa III b wychowawca: Edyta Wesołek.
Jesteśmy klasą drugą Szkoły Podstawowej im. 74 GPP w SADOWIE. Chodzimy do szkoły, która uczy nas jak promować zdrowie.
Ś niadanie po góralsku daje moc ! Szkoła Podstawowa nr4 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego Zakopane.
‘Śniadanie daje moc’ Ogólnopolska akcja edukacyjna
Podróże. To jest Agata. Ona jest bardzo (energiczna kobieta)……Ona pracuje w biurze (podróż)….Codziennie rozmawia z (klient)…..i planuje (wycieczka pl.)…….
Klasa IIa Uczniowie wyróżnieni świadectwem wzorowego ucznia: Weronika Buras Martyna Kochanowska Maja Ligier Martyna Pajerska Gracjan Stokłosa Karol Szkwarek.
Jak je spędzałem :D. Super czas spędziłem z dziadkiem i babcią! Graliśmy w różne gry, chodziliśmy na spacery i razem oglądaliśmy filmy. Było bardzo fajnie.
MOJE HOBBY.
 Moje ferie zaczęły się imprezą.  Byłam u mojego wujka na 18-nastce impreza zakończyła się o 2:00 w nocy.  Później przyjechałam do mieszkania babci.
Półkolonie w Stajni Humorek Lato Wielkimi krokami zbliżają się wakacje…
PRZEWODNICZĄCY: BARTOSZ JURANEK ZASTĘPCA: OLIWIA PRZYBYLSKA SKARBNIK: ANGELIKA WICHARY.
Rady na wakacje bez mamy i taty. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
XI EDYCJA PROGRAMU „TRZYMAJ FORMĘ
Kronika międzynarodowej wymiany językowej
W czasie ferii niektórzy się nudzą, ale nie uczniowie naszej szkoły.
Zimowisko
„Ławeczki Korytarzowe”
MÓJ NAJLEPSZY PRZYJACIEL
Bezpieczne ferie 2017 Dagna Więckowska kl. V c.
Grupa 3-latki “Misie” r..
Bezpieczeństwo podczas ferii zimowych
Sport czyli moje hobby.

7.03 – 12.03

Na kilkuset metrowym stoku każdy mógł uczyć się jeździć lub doskonalić swoje umiejętności jazdy na nartach lub snowboardzie.

Na wyjeździe była z nami pani v-ce dyrektor wraz z trenerami.

Niektórzy z nas odrabiali pracę domową, podczas gdy inni jeździli na nartach/snowboardzie.

Przez cały tydzień spędziliśmy fajnie czas i mieliśmy sporo śmiechu. Ostatniego dnia na stoku zorganizowany został slalom „Gigant” z nagrodami.

I choć wstać łatwo nie było, zjedliśmy śniadanie i ruszyliśmy w drogę powrotną do Warszawy.

Koniec Created by: Adam Kowalski IIa (2011)